Yayınlar & Eserler

Makaleler 116
Tümü (116)
SCI-E, SSCI, AHCI (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (64)
ESCI (35)
Scopus (48)
TRDizin (80)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 62

1. Madde Tepki Kuramı İle İlgili Uluslararası Makalelerin İncelenmesi: Web Of Scıence Veri Tabanına Dayalı Bir Bibliyometrik Analiz

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. Puanlama modellerinin madde istatistiklerine, parametrelerine ve uyum indekslerine etkisi

9. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 03 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. INDIVIDUALS’ FINANCIAL HEALTH DURING THE COVID-19 PANDEMIC

ICTEBS 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURİSM, ECONOMICS AND BUSINESS SCIENCES, Türkiye, 20 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

5. ITEM ORDER EFFECT ON STUDENT PERFORMANCE IN LARGE-SCALE TESTING

6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

6. Ergenlik Öncesi Karar Verme Becerileri Testinin (EÖ-KVBT) Türkçe’ye uyarlanması.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

7. A newly developed health literacy scale for Turkish speaking literate adults

11TH EUROPEAN PUBLIC HEALTH CONFERENCE, Ljubljana, Slovenya, 28 Kasım - 01 Aralık 2018, cilt.28, ss.227, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Cronbach Alfa ve Tabakalı Alfa Güvenirlik Katsayıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. ÇOK BOYUTLU TEST YAPILARINDA GÜVENIRLIĞIN İNCELENMESI

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

11. Çok Boyutlu Test Yapılarında Güvenirliğin İncelenmesi

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

12. COMPARISON OF TEACHER PERFORMANCE BY ANSWERS FROM DIFFERENT COUNTRY STUDENTS

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

13. PISA 2003 ve 2012 matematik okuryazarlığı puanlarının ölçüt geçerliği: Beklenti tabloları ve uyum analizi

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT ANDEVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. BİR ÇELDİRİCİ ANALİZ YÖNTEMİ ÖNERİSİ

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. The effect of levels of Turkish students’ access and use of information and communication technologies on their science achievement in PISA

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, ss.47-61, (Tam Metin Bildiri)

16. PISA FEN MADDELERİNİN FeTeMM EĞİTİMİNİN ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

PISA FEN MADDELERİNİN FeTeMM EĞİTİMİNİN ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. A COMPARISON OF MIXED EFFECTS LOGISTIC REGRESSION AND LOGISTIC REGRESSION

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

18. MADDE TEPKİ KURAMI SİMÜLASYONLARININ YAPI GEÇERLİĞİ VE GÜVENİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ

6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. PISA PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN PISA’DAKİ MATEMATİK, OKUMA VE FEN BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology-Prizren/KOSOVA, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

22. The Effect Of Replication Number On Generated Data Sets In Simulation Studies

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Madde Yanlılığının Bir Göstergesi Olarak Değişen Çeldirici Fonksiyonu

II. INTERNATIONAL STRATEGIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. Bilişsel Tanı Modelleriyle Öğrenci Başarısının İzlenmesi

II. INTERNATIONAL STRATEGIC RESEARCH CONGRESS, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Monoton Homojenlik Modeli Ġle Madde Analiz

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Madde Ağırlıklandırmasının Testin Yapı Geçerliğine Etkisi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

29. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramına Dayalı Parametre Kestirimine Örneklem Dağılımının Etkisi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Çarpık dağılımlarda Şans Başarısının Test Boyutluluğuna etkisi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Cronbach Alfa ve Mcdonalds ω Değerlerinin Gerçek Verilerde KarĢılaĢtırılması

5. Eğirimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

39. Effects of Guessing on Test Dimensionality in Achievement Tests

International Test Commission’s 10th Conference, 1 - 04 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

42. Üstün Yetenekli Çocukların Öğretmenleri Ne Diyor Bir İhtiyaç Analizi Çalışması

3. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

43. ÖRNEKLEM BÜYÜKLÜĞÜNÜN VE KAYIP VERİ ORANININ GENELLENEBİLİRLİK KATSAYILARINA ETKİSİ

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

44. INVENTORY OF MOTIVE OF PREFERENCE FOR THE CONVENTIONAL PAPER AND PENCIL TESTS A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

45. Bağıl Kararlar Almada Kullanılan Ölçme Sonuçları İçin Güvenirlik Kestirim Yöntemleri

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

46. Examination of Consumer s Consumption Patterns of Organic Food Products

International Journal of Arts and Sciences (IJAS) Euro-American Conference for Academic Disciplines, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2016, cilt.4, ss.344-353, (Tam Metin Bildiri)

48. Scaling With Paired Comparison Method For Reasons ForMathematics Anxiety Of Secondary School Students

7th World Conference on Educational Sciences, ATİNA, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.851-857, (Tam Metin Bildiri) identifier

49. Invariability Of Item Parameters In The Sample With RestrictedReal Data Results

7th World Conference on Educational Sciences, ATİNA, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.2207-2214, (Tam Metin Bildiri) identifier

50. Comparing pairwise comparison and rank order judgments scaling on teacher competences

80th International Meeting of the Psychometric Society, Beijing, Çin, 12 - 16 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

51. The Influence Packaging Elements on Consumer s Purchasing Behavior

International Conference for Academic Disciplines (Barcelona), Amerika Birleşik Devletleri, 23 Haziran - 26 Temmuz 2015, cilt.5, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

52. Expert s Prediction Powers of Differential Item Functioning Levels of Math and Turkish Tests Items

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.348-349, (Özet Bildiri)

54. The Impact Of Itme Format On Item Parameters

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

55. Expectation of students from their thesis supervisor

INTE 2014 Paris, Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, cilt.174, ss.3730-3737, (Tam Metin Bildiri) identifier

56. Farklı Test Güçlükleri İçin MEB Kesme Puanı ile İstatistiksel Kesme Puanının Karşılaştırılması

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi-Ankara/TÜRKİYE, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.26, (Özet Bildiri)

57. Maslach Burnout Inventory-Student Survey (MBI-SS): A Validity Study

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2453-2457, (Tam Metin Bildiri) identifier

58. Mathematics motivation scale: a validity and reliability

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1633-1638, (Tam Metin Bildiri) identifier

59. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVIPUANLARINI YORDAYAN DEĞİŞKENLER

I.ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDEÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEKONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.697-708, (Tam Metin Bildiri)

60. Comparison of family dynamics in Turkey Japan U S A Gender marriage parenting family values

Society for Cross-Cultural Research (SCCR) Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

61. The Use Of Self-Assessment In Improving Guessing

Science, Education And Time As Our Concern, 29 Kasım - 02 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

2. ‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019

3. Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019

6. Madde Tepki Kuramı yetenek ve madde parametre kestirimlerinin değişmezliğinin incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-314, 2017

8. Yaratıcı Düşünme

Eğitimde Yeni Yönelimler, Özcan Demirel, Editör, Pegema, Ankara, ss.167-192, 2005
Metrikler

Yayın

194

Yayın (WoS)

74

Yayın (Scopus)

52

Atıf (WoS)

287

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

104

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2122

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

234

Toplam Atıf Sayısı

2702

Proje

18

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları