SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İki, Üç, Dört Kategorili Bilgisayarda Bireyselleştirilmiş Sınıflama Testi İçin Ölçme Kesinliği ve Test Etkililiğinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.29-63, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Madde Tepki Kuramı İle İlgili Uluslararası Makalelerin İncelenmesi: Web Of Scıence Veri Tabanına Dayalı Bir Bibliyometrik Analiz
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024
ITEM ORDER EFFECT ON STUDENT PERFORMANCE IN LARGE-SCALE TESTING
6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018
Çok Boyutlu Test Yapılarında Güvenirliğin İncelenmesi
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018
ÇOK BOYUTLU TEST YAPILARINDA GÜVENIRLIĞIN İNCELENMESI
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 5 - 08 Eylül 2018
Kayıp Veri Atama Yöntemlerinin Cronbach Alfa ve Tabakalı Alfa Güvenirlik Katsayıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, 5 - 08 Eylül 2018
PISA 2003 ve 2012 matematik okuryazarlığı puanlarının ölçüt geçerliği: Beklenti tabloları ve uyum analizi
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT ANDEVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018
The effect of levels of Turkish students’ access and use of information and communication technologies on their science achievement in PISA
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan Ve Karadağ, 5 - 08 Eylül 2018, ss.47-61
The Effect Of Replication Number On Generated Data Sets In Simulation Studies
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Educational Measurement and Evaluation (Diagnostic, Formative, Summative Measurement and Evaluation Techniques)
Teachers Professional Development Seminars, 14 - 25 Ağustos 2017
Monoton Homojenlik Modeli Ġle Madde Analiz
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017
Madde Ağırlıklandırmasının Testin Yapı Geçerliğine Etkisi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.12
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017
Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramına Dayalı Parametre Kestirimine Örneklem Dağılımının Etkisi
IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Aynı Örnekleme Uygulanan Doğrulayıcı ve Açımlayıcı Faktör Analizi Sonuçlarının ÖrneklemBüyüklüğü ve Madde Sayısı Açısından İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 Nisan 2017
Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017
Comparison of family dynamics in Turkey Japan U S A Gender marriage parenting family values
Society for Cross-Cultural Research (SCCR) Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Şubat 2008
İlköğretim öğretmenlerinin ölçme araçlarıyla ilgili yeterlik algıları ve bu araçları kullanma durumları
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
HÜ-SOY TÜRKİYE’DE OKURYAZAR ERİŞKİN YAŞ GRUBUNA ÖZGÜ SAĞLIK OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİ
UZERLER Matb. Rek. Turz. San. ve Tic. Ltd. Şti., 2018
Davranışların ölçülmesi, Ölçme araçlarını sınıflama çabaları, Yazılı Yoklamalar, Sözlü yoklamalar, Çoktan Seçmeli testler,
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı, Ankara, ss.139-326, 2016