Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1998 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2003 - 2011 Öğretim Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi
-
2014 - 2015 Doktor Sonrası Araştırmacı
University of Massachusetts
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Bilişsel tanı ve çok boyutlu madde tepki kuramı modellerinin karşılıklı uyumlarının incelenmesi
L.YAKAR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ BİLGİSAYARLI SINIFLAMA TESTİ KRİTERLERİNİN SINIFLAMA DOĞRULUĞU VE TEST UZUNLUĞU AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
C.GÜNDEĞER(Öğrenci), Doktora, 2017 -
MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI VE ÇOK YÜZEYLİ RASCH ÖLÇME MODELİ İLE İNCELENMESİ
S.KESER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Parametrik ve parametrik olmayan madde tepki kuramı modellerinin farklı örneklemler ve test uzunluğunda karşılaştırılması
Ö.BIKMAZ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Madde takımlarının güvenirlik ve değişen madde fonksiyonu üzerine etkisi
G.TAŞDELEN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Bireyselleştirilmiş bilgisayarlı test uygulamalarında madde kullanım sıklığı kontrol yöntemlerinin incelenmesi
N.BOZTUNÇ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Çok boyutlu madde tepki kuramı modelleri ve paket programları için karşılaştırmalı analizler
G.YAVUZ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
PISA 2009 okuma becerileri açık uçlu sorularının puanlanmasında genellenebilirlik kuramındaki farklı desenlerin karşılaştırılması
M.ALKAN(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Çoklu özellik-çoklu yöntem analizlerinde kullanılan farklı modellere ilişkin sonuçların incelenmesi
E.BENGİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Buz pateninde hakem değerlendirmelerinin genellenebilirlik kuramı ve Rasch Modeli ile incelenmesi
N.ARSAN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin karşılaştırılması
C.GÜNDEĞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Öz-değerlendirmeye dayalı şans başarısı düzeltmenin test ve madde istatistiklerine etkisi
D.REYHANLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Bağıl ve mutlak ölçütlere göre alınan kararların sınıflama geçerliği üzerine bir çalışma
D.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
PISA 2009 Türkiye örnekleminde öğrenme stratejileri modelinin farklı gruplarda ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Ş.UYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Vee diyagramı, tanılayıcı dallanmış ağaç ve kavram haritalarının matematik dersine yönelik tutum ile başarıya etkileri ve bu araçlara yönelik öğretmen görüşleri
B.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Üst düzey zihinsel özelliklerin ölçülmesinde puanlayıcılar arası güvenirlik belirleme tekniklerinin karşılaştırılması
Ö.BIKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Öğrencilerin sınav türü tercih nedenlerini etkileyen bazı faktörlerin incelenmesi
M.TAHA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Öğrenci performansının değerlendirilmesinde puanlama anahtarı ve dereceli puanlama anahtarının karşılaştırılması
B.PARLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Psikolojik testlerde Angoff ve Sınır Grup Yöntemleri ile kesme puanlarının belirlenmesi
G.TÜLÜBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Akademik başarı puanlarının Seviye Belirleme Sınavı (SBS) 2008 puanları ile ilişkisi
H.SEVİNDİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
TIMSS-R ve TIMSS-2007 sınavlarının öğrenci başarısını yordayan değişkenler açısından incelenmesi
F.BARIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Uluslararası öğrenci başarı değerlendirme programına (Pisa 2006) göre Türkiye'deki öğrencilerin matematik başarılarını etkileyen bazı faktörler
E.ZİYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Kümeleme analizi, çok boyutlu ölçekleme, doğrulayıcı ve açıklayıcı faktör analizi ile elde edilen yapı geçerliği kanıtlarının karşılaştırılması
D.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006