SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Einfluss des durch Konzeptwechseltexte unterstützten Dual Situated Learning Modells auf den Erfolg / Effect of conceptual change texts assisted dual situated learning model on achievement
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.42, ss.367-379, 2012 (SSCI)
Prospective Teachers' Digital Empowerment and Their Information Literacy Self-Efficacy
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.44, ss.33-50, 2011 (SSCI)
Yapılandırıcı yaklaşımın öğrencilerin üst düzey bilişsel becerilerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, ss.57-68, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar” Projesinin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik İmajlarına ve Öğretim Stillerine Etkisi
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
, cilt.7, sa.2, ss.183-218, 2022 (Hakemli Dergi)
Kimyada Kavram Çiftlerine İlişkin İki-Aşamalı Kavram Tanı Testinin Geliştirilmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.316-347, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Programlarının BM2030 Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Açısından İncelenmesi
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
Üstbilişsel Etkinlik Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
, cilt.8, ss.618-625, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarının iki Kavram Haritası Puanlama Yöntemi ile İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, ss.649-672, 2018 (Hakemli Dergi)
Self-regulated Learning Skills: Adaptation of Scale
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.9, sa.4, ss.339-355, 2018 (ESCI)
Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, ss.125-144, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmes
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, ss.791-804, 2017 (Hakemli Dergi)
Rehberli sorgulama ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Biyoloji O g retmen Adaylarının Kimya Laboratuvar Yas antıları Bir Durum C alıs ması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.10, ss.125-155, 2016 (Hakemli Dergi)
Adaptation of the Attitude toward the Subject of Chemistry Inventory ASCI into Turkish
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.27-33, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.23, ss.565-580, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise ve üniversite öğrencilerinin kimyaya yönelik motivasyonlarının incelenmesi: Karşılaştırmalı bir çalışma
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED)
, cilt.5, ss.17-37, 2014 (Hakemli Dergi)
Kimyasal bağlarla ilgili fenomenografik bir çalışma
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)
, cilt.7, ss.144-177, 2013 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi öğrenmenin kavramsal değişim üzerindeki etkisi Bir meta analizi çalışması
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.21-32, 2013 (Hakemli Dergi)
The effects of different types of test on preservice chemistry teachers’ achievemenet related to ‘chemical bonding’
Problems of Education in the 21th Century
, cilt.41, ss.123-129, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kavram Haritaları Geliştirme Becerilerinin Farklı Sınav Türlerindeki Başarılarıyla Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.29, ss.85-90, 2006 (Hakemli Dergi)
A Statistical Analysis of Children s Environmental Knowledge and Attitudes in Turkey
International Research in Geographice & Environmental Education
, cilt.15, ss.210-223, 2006 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Karışımların Yapısı Ve İletkenliği Konusundaki Kavram Yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.28, ss.1-8, 2005 (Hakemli Dergi)
Enzimler Konusunun Anlamlı Öğrenilmesinde Analojiler Oluşturmanın Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.27, ss.21-29, 2004 (Hakemli Dergi)
Kimya eğitiminde kavram yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2003 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Ve Üniversite Öğrencilerinin Çevre ve Çevre Kavramları ve Sorunları Konusundaki Bilgileri ve Öneriler
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.156-162, 2002 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.234-243, 2002 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.172-178, 2001 (Hakemli Dergi)
Özel Dershanelerin Üniversiteye Girişte Öğrenci Başarısına Etkileri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.89-96, 2001 (Hakemli Dergi)
5 8 ve 9 Sınıf Öğrencilerinin Fiziksel Değişim ve Kimyasal Değişim Kavramlarını Anlama Seviyeleri
Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergis
, cilt.12, ss.261-266, 2000 (Hakemli Dergi)
Lise X Sınıf Kimya II Ders Kitaplarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.26-41, 1999 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretmeninin Görevleri ve Nitelikleri Fen Öğretmeni Yetiştirilmesine Yönelik Öneriler
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.181-186, 1999 (Hakemli Dergi)
Lise 11 Sınıf Kimya 3 Ders Kitaplarının Kimya Eğitimine Uygunluklarının Araştırılması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.14, ss.73-83, 1998 (Hakemli Dergi)
Bestimmung des Schadstoffgehaltes von Turkischem Tee
Chimica Acta Turcica
, cilt.22, ss.415-420, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Didaktische und Epistemologische Untersuchung eines Augmenten Reality-Materials für den Chemieunterricht
Digitalisierung im Chemistry Education(DiCE 20), FGCU, GDCH, Eine Online Konferenz zum digitalen Lehren und Lernen an Hochschule und Schule im Fach Chemie, 28 Ekim 2020
Schülermotivation für Chemieunterricht und Selbstwirksamkeit in Chemie. Gesellschaft Für Dıdaktik der Chemie und Physik
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik-GDCP 2019, VİYANA, Avusturya, 9 - 12 Eylül 2019
Schülermotivation für Chemieunterrich und Selbstwirksamkeit in Chemie,
GDCP 2019, 9 - 13 Eylül 2019
Examination of Undergraduate Students’ Cognitive Structures about Chemical Reactions based on Self-Efficacy for Learning and Performance,
International Congresses on Education ERPA, 19 - 22 Haziran 2019
Üniversite öğrencilerinin periyodik sistem ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2019), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Schüler der 3. und 4. Klasse der Grundschule lernen Recycling mit Cartoons
GDCH 2018, 13 - 16 Eylül 2018
Environment from a Different Perspective: Analysing the Environmental Problem Awareness of Undergraduates
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
The effect of inquiry based learning on gifted and talented students’ mental states in learning the concepts of acids-bases.
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 27 - 29 Ekim 2016
Knowledge, attitudes, behavıours towards the environmental issues: Sample of Northern Cyprus
International Conference on Environmental EducatıonalSciences Studies, 18 - 20 Ekim 2017
Kimya Dersinde Başarının Artırılması: Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme (SORSÖ) Bir Fark Yaratır mı?
5. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Elazığ, Türkiye, 07 Eylül 2017, ss.43-44
Asit-baz kavramlarını öğrenmede zihinsel durumlar envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017
Dijital Çağda Eğitim, Öğretmenler ve Türkiye’xxnin Hazırbulunuşluğu
IV. International Eurasian Educational Reserach Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11 - 14 Mayıs 2017
DETERMINING THE ATTITUDES TOWARDS RENEWABLE ENERGY SOURCESOF TWELFTH GRADE STUDENTS ATTENDING DIFFERENT TYPES OF HIGH SCHOOLS
ICONTE, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.6, ss.103-113
The Views Of Science Teacher Candidates Regarding The Collection Recycling And Disposal Of Waste Batteries
ICONTE, 12 - 15 Mayıs 2016, cilt.7, ss.79-87
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Katı Atıkların Geri Dönüşümü Konusundaki Tutumlarının Belirlenmesi
INTE 2015, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.133-140
Lise Ve Üniversite Öğrencilerinin Atomun Yapısı Ile Ilgili Zihinsel Modellerine Genel Bir Bakış
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Elemantary School Students Mental Models Regarding Atomic Model
ESERA 2015, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015
A review of elementary student conceptual understnadings of Atom
IOSTE, 24-26 April İstanbul, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
Ein projektbasiertes Lernmodell: Umweltprojekte: Eine Inhaltsanalyse
GDCP-2014, 15 - 18 Eylül 2014
Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226
Özel gereksinimli öğrencilerin sosyal beceri düzeyleri: “Çevre Kavramı”
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Kimyasal bağlar konusunda tasarlanan türetimci çoklu ortamın kalıcılık ve tutuma etkisi ile öğretmen adaylarının ortama ilişkin görüşleri
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 15 - 17 Mayıs 2012, cilt.2, ss.110-118
Araştırmaya Dayalı Olarak Yapılan Deneylerin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Motivasyon Etkisi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.203
Metacognition und Problemlösen
GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011
Kimya öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine göre hazırlanmış türetimci çoklu ortam öğrenmenin başarılarına etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Öğrenme halkası modelinin kimya öğretmen adaylarının alt ve üst düzey düşünme becerilerine etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık özyeterlik inançlari ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma
8. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2008, ss.6-8
İlköğretim Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
VII. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.71-83
The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.237-238
The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.251-252
Kitap & Kitap Bölümleri
LABORATUVARDA GÜVENLİ ÇALIŞMA
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, 2004