Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Didaktische und Epistemologische Untersuchung eines Augmenten Reality-Materials für den Chemieunterricht

Digitalisierung im Chemistry Education(DiCE 20), FGCU, GDCH, Eine Online Konferenz zum digitalen Lehren und Lernen an Hochschule und Schule im Fach Chemie, 28 Ekim 2020

Üniversite öğrencilerinin periyodik sistem ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2019), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

I’am Learning The Recycling with the Caricature

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 2018, 18 - 22 Nisan 2018

Knowledge, attitudes, behavıours towards the environmental issues: Sample of Northern Cyprus

International Conference on Environmental EducatıonalSciences Studies, 18 - 20 Ekim 2017

Ortaokul Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Farkındalıkları

IV. INTERNATINAL EURASIAN EDUCATONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.732 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Çağda Eğitim, Öğretmenler ve Türkiye’xxnin Hazırbulunuşluğu

IV. International Eurasian Educational Reserach Congress, 11 - 14 Mayıs 2017

Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11 - 14 Mayıs 2017

High School Students Views about Process Oriented Guided Inquiry Learning POGIL

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.1114-1119

Öğretmen Adayları Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

12. Ulusal Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.11

A review of elementary student conceptual understnadings of Atom

IOSTE, 24-26 April İstanbul, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015

Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226

Öğrencilerin bilimsel düşünme yeteneklerinin motivasyona etkisi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.185

The effect of learning styles on students' misconceptions and self-efficacy for learning and performance

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1482-1486 identifier

The examination of metacognitive skill levels and usage of learning strategies of preservice chemistry teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1445-1449 identifier

Metacognition und Problemlösen

GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011

The effect of matching learning styles with teaching styles on success

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.854-858 identifier identifier

Prospective chemistry teachers' learning styles and learning preferences

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1362-1367 identifier identifier

The effect of concept mapping on meaningful learning of Atom and bonding

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1586-1590 identifier identifier

The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.71-83

The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.237-238

The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.251-252

Kitap & Kitap Bölümleri

Guidelines for Teacher Trainers on Innovative Classrooms

Turkey Ministry of National Education CCE / Directorate General for Innovation and Educational Technologies, Ankara, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Methodological Framework for Innovative Classroom Trainings

Turkey Ministry of National Education CCE / Directorate General for Innovation and Educational Technologies , Ankara, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

LABORATUVARDA GÜVENLİ ÇALIŞMA

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, 2004

İLERİ KİMYA

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI, 2002

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

150

Atıf (WoS)

140

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

162

H-İndeks (Scopus)

7

Proje

16

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları