Yayınlar & Eserler

Makaleler 91
Tümü (91)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (7)
Scopus (29)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (39)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

1. Kavram haritalarıyla desteklenen 5e öğrenme modelinin ortaöğretim 8. sınıf öğrencilerinin motivasyonlarına etkisi

7. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2021), Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. TIMSS 2019 8. Sınıf Fen Bilimleri Kapsamının Türkiye’deki Fen Bilimleri Öğretim Programı ve Fen Öğretmenlerinin Görüşleri Bağlamında İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2021, Sakarya/ Turkey 3-5 June 2021, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.403-407, (Tam Metin Bildiri)

3. Üniversite Öğrencilerinin Genel Kimya Konuları İle İlgili Alternatif Kavramlarının İncelenmesi,

ERPA International Congresses on Education 2021, Sakarya/ Turkey 3-5 June 2021, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.288-294, (Tam Metin Bildiri)

4. Didaktische und Epistemologische Untersuchung eines Augmenten Reality-Materials für den Chemieunterricht

Digitalisierung im Chemistry Education(DiCE 20), FGCU, GDCH, Eine Online Konferenz zum digitalen Lehren und Lernen an Hochschule und Schule im Fach Chemie, 28 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

5. Schülermotivation für Chemieunterricht und Selbstwirksamkeit in Chemie. Gesellschaft Für Dıdaktik der Chemie und Physik

Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik-GDCP 2019, VİYANA, Avusturya, 9 - 12 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Identifying Students’ Understandings about the Ionization Energy: The Case for the Periodic Table

International Congresses on Education ERPA 2019,254-261, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Üniversite öğrencilerinin periyodik sistem ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2019), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

14. I’am Learning The Recycling with the Caricature

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi 2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. The effect of inquiry based learning on gifted and talented students’ mental states in learning the concepts of acids-bases.

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 27 - 29 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

16. Knowledge, attitudes, behavıours towards the environmental issues: Sample of Northern Cyprus

International Conference on Environmental EducatıonalSciences Studies, 18 - 20 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Kimya Dersinde Başarının Artırılması: Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme (SORSÖ) Bir Fark Yaratır mı?

5. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Elazığ, Türkiye, 07 Eylül 2017, ss.43-44, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Farkındalıkları

IV. INTERNATINAL EURASIAN EDUCATONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.732, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Dijital Çağda Eğitim, Öğretmenler ve Türkiye’xxnin Hazırbulunuşluğu

IV. International Eurasian Educational Reserach Congress, 11 - 14 Mayıs 2017

22. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. High School Students Views about Process Oriented Guided Inquiry Learning POGIL

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.1114-1119, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretmen Adayları Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

12. Ulusal Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.11, (Özet Bildiri)

29. Lise Ve Üniversite Öğrencilerinin Atomun Yapısı Ile Ilgili Zihinsel Modellerine Genel Bir Bakış

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

31. A review of elementary student conceptual understnadings of Atom

IOSTE, 24-26 April İstanbul, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

34. Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226, (Özet Bildiri)

35. The Effect of Environmental Education on the Pre-service Teachers‟ Affective Tendency towards the Environment and Cognitive Structure

4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.106, ss.2704-2713, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Öğrenme Stratejilerinin Öğretmen Adaylarının Erime ve Çözünme Konusundaki Başarılarına Katkısı

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.93, (Özet Bildiri)

38. Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

40. Öğrencilerin bilimsel düşünme yeteneklerinin motivasyona etkisi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.185, (Özet Bildiri)

41. Araştırmaya Dayalı Olarak Yapılan Deneylerin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Motivasyon Etkisi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.203, (Özet Bildiri)

42. The effect of learning styles of preservice chemistry teachers on their perceptions of problem solving skills and problem solving achievements

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1450-1454, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. The examination of metacognitive skill levels and usage of learning strategies of preservice chemistry teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1445-1449, (Tam Metin Bildiri) identifier

44. The effect of learning styles on students' misconceptions and self-efficacy for learning and performance

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1482-1486, (Tam Metin Bildiri) identifier

45. Metacognition und Problemlösen

GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

48. The effect of matching learning styles with teaching styles on success

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.854-858, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

50. Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık özyeterlik inançlari ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma

8. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2008, ss.6-8, (Tam Metin Bildiri)

51. Prospective chemistry teachers' learning styles and learning preferences

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1362-1367, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

52. The effect of concept mapping on meaningful learning of Atom and bonding

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1586-1590, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

53. İlköğretim Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Bilgileri Üzerine Bir Çalışma

VII. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

54. The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.71-83, (Tam Metin Bildiri)

55. The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.251-252

56. The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students

XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.237-238, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

159

Yayın (WoS)

35

Yayın (Scopus)

33

Atıf (WoS)

182

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

172

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

85

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

692

H-İndeks (Sobiad)

16

Atıf (Diğer Toplam)

362

Proje

17

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları