Desteklenen Projeler
-
2019 - 2022 Designing Future Innovative Learning Spaces - Design FILS
-
2017 - 2017 Asit Baz Kavramlarını Öğrenmede Zihinsel Durumlar Envanteri Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
-
2017 - 2017 Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeyi Etkileyen Faktörler ile ilgili Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
-
2016 - 2017 SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENMENİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ASİTLER-BAZLAR KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN ÖĞRENİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
-
2016 - 2016 Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin AsitlerBazlar Konusunu Anlamada Zihinsel Durumlarına Etkisi
-
2016 - 2016 Öğretmen Adayları Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
-
2016 - 2016 Lise Öğrencilerinin Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme (SORSÖ) hakkındaki görüşleri
-
2016 - 2016 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ATIK PİLLERİN TOPLANMASI GERİ DÖNÜŞÜMÜ VE BERTARAF EDİLMESİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
-
2015 - 2016 9 Sınıf Kimya Ders Kitabının Laboratuvar Güvenliği Açısından İncelenmesi
-
2015 - 2015 PROJE 4004 TUBITAK Karşıyaka Belediyesi Dokuz Eylül Üniversitesi 9 10 Ekim 2015 Proje No 115B502
-
2015 - 2015 Kimya Eğitiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme
-
2015 - 2015 Kimya Dersine Yönelik Tutum Envanterinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
-
2015 - 2015 Fen Bilgisi Öğrencilerinin Katı Atıkların Geri Dönüşümü Konusundaki Tutumlarının Belirlenmesi
-
2015 - 2015 Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme Ortamında Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavramsal Anlamaları ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi