Makaleler
53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (9)
Scopus (21)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (16)
5. Process oriented guided inquiry learning: A systematic review using bibliometric analysis
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION
, cilt.52, sa.2, ss.188-197, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
7. Ortaöğretim 9. Sınıf Kimya Ders Kitabının Bilimin Doğası Bileşenleri Açısından İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1477-1496, 2023 (TRDizin)
16. Kimyada Kavram Çiftlerine İlişkin İki-Aşamalı Kavram Tanı Testinin Geliştirilmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.316-347, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarının iki Kavram Haritası Puanlama Yöntemi ile İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, ss.649-672, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Self-regulated Learning Skills: Adaptation of Scale
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.9, sa.4, ss.339-355, 2018 (ESCI)
27. Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, ss.125-144, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.791-804, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Rehberli sorgulama ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
36. Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğrencilerin Motivasyonlarına ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.163-177, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Adaptation of the Attitude toward the Subject of Chemistry Inventory ASCI into Turkish
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.27-33, 2016 (Hakemli Dergi)
41. The Effects Of Process Oriented Guided Inquiry Learning Environment On Students self Regulated Learning Skills
Problems of Education in the 21st Century,
, cilt.66, ss.54-66, 2015 (ESCI, Scopus)
42. Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.565-580, 2015 (Hakemli Dergi)
44. Lise ve üniversite öğrencilerinin kimyaya yönelik motivasyonlarının incelenmesi: Karşılaştırmalı bir çalışma
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED)
, cilt.5, ss.17-37, 2014 (Hakemli Dergi)
47. Kimyasal bağlarla ilgili fenomenografik bir çalışma
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)
, cilt.7, ss.144-177, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
14. Üniversite öğrencilerinin periyodik sistem ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK 2019), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
16. Prospective Chemistry Teachers’ Cognitive Structures about the Concept of Globalization
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. Biyoloji öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı ile ilişkili bilişsel yapılarının belirlenmesi
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlerin öğretmen özyeterlikleri ve öğrencilerin motivasyonları arasındaki ilişki
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
28. Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226, (Özet Bildiri)
29. Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
30. Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
33. Araştırmaya Dayalı Olarak Yapılan Deneylerin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Motivasyon Etkisi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.203, (Özet Bildiri)
36. Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.103, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
