Yayınlar & Eserler

Makaleler 160
Tümü (160)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (46)
ESCI (18)
Scopus (48)
TRDizin (82)
Diğer Yayınlar (51)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 86

1. Puanlama modellerinin madde istatistiklerine, parametrelerine ve uyum indekslerine etkisi

9. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 03 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Yürütücü İşlev Becerilerine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunun Oyun Testi (Play Testing) Çalışması*

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. IRB Süreci: University of California Berkeley Örneği

AKETDER 1. Etik Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

8. DO CHILDREN ACCEPT REFUGEE CHILDREN TO THEIR GAME?

EECERA2021 Online Festival, Hırvatistan, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

9. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocuklarla Uygulama Deneyimleri: Katkılar, Zorluklar ve Öneriler

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2021, ss.92, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Gönüllü Çalışmacıların Gözünden Ankara’xxdaki Roman Çocukları: Bir İhtiyaç Analizi Araştırması

VIIth International Eurasian Educational Reearch Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

11. GÖNÜLLÜ ÇALIŞMACILARIN GÖZÜNDEN ANKARA’DAKİ ROMAN ÇOCUKLARI: BİR İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMASI

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

12. Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Türkiye, 25 - 27 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Okul Öncesi Dönemde Coğrafya Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC-UOEK 2019), Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.685-689, (Özet Bildiri)

14. Farklılıkları Konu Alan Çocuk Kitaplarının İçeriksel Analizi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.896, (Özet Bildiri)

16. Okul Öncesi Dönem Çocukların Farklı Kültüre İlişkin Şemalarının İncelenmesi

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

19. 0-3 YAŞ ÇOCUKLARIN DIŞ MEKÂNDANYARARLANMA DURUMLARI

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

20. ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE ÇOCUKLARİÇİN AYRILAN OYUN ALANLARININİNCELEMESİ

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

23. Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Matematiği Seviyor mu?

Vth International Eurasian Educational Reearch Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

25. 48-72 Aylık Çocukların Matematik Kavramına İlişkinSahip Oldukları Zihinsel İmgeleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 1018 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

26. Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention

WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

27. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

30. Sınıf Yönetimi ve İstenmeyen Davranışlara Müdahalede Ailenin Rolüne İlişkin Öğretmen veAile Görüşleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

34. My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?

XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.146, (Özet Bildiri)

35. A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books

XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.144, (Özet Bildiri)

36. Family Involvement Activities of Preschool Teachers in Termsof Taking Early Intervention Course

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

37. İki Dilli Çocukların Sosyal Beceri, Uyum Ve Yeterlilikleri Üzerine Bir İnceleme

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.547-548, (Özet Bildiri)

38. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

40. Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2599-2602, (Özet Bildiri)

44. OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI

ULEAD 2016 - VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

45. 0 12 Yaş Çocukların İstismar ve İhmalini Önlemeye Yönelik Anne Baba Eğitim Programı Önerisi

II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

46. Eğitimciler ve Hukukçuların Bakış Açısıyla Risk Altındaki Çocuklar

II. Uluslarararsı Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

48. Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

49. Okulöncesi Öğretmen adaylarfının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları

VI Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

50. The Evaluation of Quality Rating and Improvement Efforts İn Early Childhood Education in Turkey

Global Education Conference, Los-Angeles, Şili, 5 - 06 Ağustos 2016, ss.45, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları

III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.790-791, (Özet Bildiri)

52. The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs

Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

56. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları

3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

57. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

58. Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger

2nd Teaching & Education Conference, Floransa, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

59. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Kurallarının Geliştirilmesi ve Uygulanmasına İlişkin Görüşleri

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.188, (Özet Bildiri)

61. Okul Öncesi Eğiitme Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi

4.Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

62. A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS

4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

64. Erken Çocukluk Döneminde Erken Müdahale KonusundaBilim İnsanlarının Bilgi Tanımlama ve Rolleri İle İlgili Değerlendirmeleri

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, cilt.1, ss.30-47, (Tam Metin Bildiri)

68. The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

69. Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio

Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 Mart 2015, (Özet Bildiri)

71. A comparative examination of the family-based early intervention programs developed in Turkey and in the USA in the last decade

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.658-666, (Tam Metin Bildiri) identifier

72. Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children

Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

75. The trait anger and anger explanation styles of preschool teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5163-5167, (Tam Metin Bildiri) identifier

76. The views of teachers and managers about art, music and drama activities carried out by in-field-teachers in early childhood education institutions

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2040-2045, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

77. The physical environment factors in preschools in terms of environmental psychology: a review

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2034-2039, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

78. CAILLOU: A CARTOON ALL CHILDREN ADMIRE

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 14 - 16 Kasım 2011, ss.687, (Tam Metin Bildiri) identifier

79. Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)

80. The Turkish adaptation of the program administration scale

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2060-2063, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

81. The adaptation of a scale for preschool teachers' attitudes towards science teaching

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2881-2884, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

82. Examining preschools' quality in terms of physical conditions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1573-1577, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

83. Toplumsal duyarlılık ve sosyal hizmetler Model Proje Örneği

I.Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

85. Aile İçi İlişkilerde Şiddet

AİLE KURULTAYI, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)

86. Aile içi İlişkilerde Şiddet

Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Başkanlığı Aile Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. Neden Nitel Desen Kullanmalıyım?

Nitel Araştırma Pratikleri ( Eğitimciler İçin), BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-15, 2024

2. ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE

AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editör, Nobel, ss.57-77, 2022

3. İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi

Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.124-145, 2020

4. Fen Eğitiminde Oyun

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-231, 2017

5. Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin AKMAN GÜLDEN UYANIK BALAT TÜLİN GÜLER YILDIZ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.193-206, 2017

6. Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının incelenmesi.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKLER VE NİTELİK ARAYIŞI, , Editör, Pegem Atıf İndeksi, Ankara, ss.29, 2016

9. Ailelerin gözünden okul öncesinden ilkokula geçişte yaşanan güçlükler ve çözüm önerileri

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, aramustafaoğlu, mehmet toran, kemal öztemel, ahmet aypay, mehmet turan, ali osman alakuş, murat özbay, adnan baki, turgay alakurt, ibrahim halil diken, hülya kelecioğlu, aydan ersöz, mehmet güçlü, Editör, pegem akademi, ss.447-458, 2016

10. Standardize Testler

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.100-120, 2016

11. Ailelerin Gözünden Okula Öncesinden İlkokula Geçişte Yaşanan Güçlükler ve Çözüm Önerileri

Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel Serkan Dinçer, Editör, Pegem, ss.447-458, 2016

12. Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules

Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editör, Lambert Academic Publishing, ss.21-39, 2016

13. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavram Kazanımlarının İncelenmesi

Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel; Serkan Dinçer, Editör, Pegem, ss.475-488, 2016

14. Ahlak Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-46, 2016

15. Role of Play in Teaching Science in the Early Childhood Years

Research in Early Childhood Science Education, Cabe Trundle, Kathy; Saçkes Mesut, Editör, Springer, ss.237-258, 2015
Metrikler

Yayın

279

Yayın (WoS)

56

Yayın (Scopus)

54

Atıf (WoS)

89

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

163

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

5625

H-İndeks (Scholar)

37

Atıf (TrDizin)

291

H-İndeks (TrDizin)

10

Proje

16

Tez Danışmanlığı

42

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları