Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Okul Öncesinde Fen Eğitimi

Yaşadıkça Eğitim , cilt.79, ss.14-16, 2003 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

DO CHILDREN ACCEPT REFUGEE CHILDREN TO THEIR GAME?

EECERA2021 Online Festival, Hırvatistan, 01 Eylül 2021

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocuklarla Uygulama Deneyimleri: Katkılar, Zorluklar ve Öneriler

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2021, ss.92 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Türkiye, 25 - 27 Haziran 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Farklılıkları Konu Alan Çocuk Kitaplarının İçeriksel Analizi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.896

Okul Öncesi Dönem Çocukların Farklı Kültüre İlişkin Şemalarının İncelenmesi

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019

0-3 YAŞ ÇOCUKLARIN DIŞ MEKÂNDANYARARLANMA DURUMLARI

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018

48-72 Aylık Çocukların Matematik Kavramına İlişkinSahip Oldukları Zihinsel İmgeleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 1018 - 14 Nisan 2018

Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention

WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 Kasım - 02 Aralık 2017

A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books

XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.144

My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?

XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.146

Family Involvement Activities of Preschool Teachers in Termsof Taking Early Intervention Course

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

İki Dilli Çocukların Sosyal Beceri, Uyum Ve Yeterlilikleri Üzerine Bir İnceleme

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.547-548

Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017

Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2599-2602

Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016

Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları

III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.790-791

The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs

Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları

3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.149

Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger

2nd Teaching & Education Conference, Floransa, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015

A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS

4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015

Erken Çocukluk Döneminde Erken Müdahale KonusundaBilim İnsanlarının Bilgi Tanımlama ve Rolleri İle İlgili Değerlendirmeleri

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, cilt.1, ss.30-47

The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 Nisan 2015

Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio

Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 Mart 2015

A comparative examination of the family-based early intervention programs developed in Turkey and in the USA in the last decade

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.658-666 identifier

Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children

Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 Mayıs 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

The trait anger and anger explanation styles of preschool teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5163-5167 identifier

The physical environment factors in preschools in terms of environmental psychology: a review

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2034-2039 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

CAILLOU: A CARTOON ALL CHILDREN ADMIRE

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 14 - 16 Kasım 2011, ss.687 identifier

Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601

The adaptation of a scale for preschool teachers' attitudes towards science teaching

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2881-2884 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

The Turkish adaptation of the program administration scale

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2060-2063 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Examining preschools' quality in terms of physical conditions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1573-1577 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Toplumsal duyarlılık ve sosyal hizmetler Model Proje Örneği

I.Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2006

Aile içi İlişkilerde Şiddet

Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Başkanlığı Aile Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994

Kitap & Kitap Bölümleri

ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE

AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editör, Nobel, ss.57-77, 2022

İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi

Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.124-145, 2020

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin AKMAN GÜLDEN UYANIK BALAT TÜLİN GÜLER YILDIZ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.193-206, 2017

Fen Eğitiminde Oyun

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-231, 2017

Ahlak Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-46, 2016

Ailelerin gözünden okul öncesinden ilkokula geçişte yaşanan güçlükler ve çözüm önerileri

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, aramustafaoğlu, mehmet toran, kemal öztemel, ahmet aypay, mehmet turan, ali osman alakuş, murat özbay, adnan baki, turgay alakurt, ibrahim halil diken, hülya kelecioğlu, aydan ersöz, mehmet güçlü, Editör, pegem akademi, ss.447-458, 2016

Standardize Testler

Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.100-120, 2016

Ailelerin Gözünden Okula Öncesinden İlkokula Geçişte Yaşanan Güçlükler ve Çözüm Önerileri

Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel Serkan Dinçer, Editör, Pegem, ss.447-458, 2016

Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules

Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editör, Lambert Academic Publishing, ss.21-39, 2016

Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının incelenmesi.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKLER VE NİTELİK ARAYIŞI, , Editör, Pegem Atıf İndeksi, Ankara, ss.29, 2016

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavram Kazanımlarının İncelenmesi

Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel; Serkan Dinçer, Editör, Pegem, ss.475-488, 2016

Role of Play in Teaching Science in the Early Childhood Years

Research in Early Childhood Science Education, Cabe Trundle, Kathy; Saçkes Mesut, Editör, Springer, ss.237-258, 2015

Metrikler

Yayın

243

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

94

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

242

H-Index (TrDizin)

9

Proje

12

Tez Danışmanlığı

41

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları