Makaleler
160
Tümü (160)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (46)
ESCI (18)
Scopus (48)
TRDizin (82)
Diğer Yayınlar (51)
25. Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.211-230, 2023 (TRDizin)
34. Responsive Classroom Management Practices in the Context of Preschool Teachers? Professional Experiences
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.3, ss.1739-1768, 2022 (ESCI, TRDizin)
36. Transition to preschool for children with ASD: expectations of Turkish parents and teachers
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.68, sa.5, ss.598-608, 2022 (SSCI, Scopus)
45. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Geometrik Şekil Algılarının İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, ss.87-105, 2022 (TRDizin)
46. The Evaluation of the Pre-K Mathematics Program Based on Teacher and Parent Views: A Qualitative Study
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.54, ss.297-327, 2022 (ESCI, TRDizin)
47. Problems Encountered in The Education of Refugees in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.1, ss.153-164, 2022 (Hakemli Dergi)
50. Erken Çocukluk Döneminde Çalışma Belleği Derecelendirme Ölçeği’nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.158-179, 2021 (Hakemli Dergi)
51. Okul Öncesi Dönem İçin Sosyal-Duygusal Kazanımlar ve Yılmazlık Ölçeği’nin (Sear-Pre) Geçerlik Güvenirlik Çalışması
EKUAD-Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.74-86, 2021 (Hakemli Dergi)
59. Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.295-317, 2020 (TRDizin)
60. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik İle İlgili Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1695-1725, 2020 (TRDizin)
62. A Study to Adapt the Trust and Orientation of Science to Turkish Culture
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.6, sa.4, ss.309-320, 2020 (Hakemli Dergi)
65. The Expectations of Parents Having Children with Autism From Early Intervention Programs
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.264-276, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
66. Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yaratıcılığına Etkisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.399-431, 2020 (TRDizin)
68. Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.67-85, 2020 (TRDizin)
69. The Effect of Sciencestart!(TM) Assisted Science Education Program on 60-72 Months Old Childrens' Scientific Process Skills and Scientific Belief and Tendency
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.1, ss.20-39, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
72. Pre-Submission Processes of Children at Developmental Risk According to Teachers and Teacher Candidates
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.232-247, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
78. Okul Öncesi Eğitimden Lise Eğitimine Matematik-Müzikİlişkisini Ele Alan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.40-56, 2019 (Hakemli Dergi)
80. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
, cilt.30, sa.1, ss.19-36, 2019 (TRDizin)
87. Teachers' Views of Peer Bullying and Their Coping Strategies with Bullying
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.2, ss.439-459, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
88. Erken Çocukluk Döneminde Düşünce Becerilerinin Gelişimi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.218, ss.5-20, 2018 (Scopus, TRDizin)
94. Suriyeli Sığınmacıların Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.17, sa.3, ss.1224-1237, 2018 (TRDizin)
96. Sığınmacılara Yönelik Sosyal Medya Algısı: Bir Sözlük Değerlendirmesi
Göç Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.185-200, 2017 (Hakemli Dergi)
97. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BENLİK SAYGILARI İLE DİSİPLİN ANLAYIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.12, ss.342-357, 2017 (Hakemli Dergi)
100. Quality in Preschool Education: The Views of Teachers and Assistant Teachers
Bayburt Eğtim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.7-33, 2017 (Hakemli Dergi)
101. Araştırma Görevlilerinin Bilimde Etik Değerlere İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.300-313, 2017 (TRDizin)
102. Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.1, ss.42-57, 2017 (Hakemli Dergi)
104. Okul Öncesi Rekabet Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INES Journal)
, cilt.4, sa.10, ss.59-71, 2017 (Hakemli Dergi)
105. Okul Öncesi Rekabet Ölçeği nib Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INESJOURNAL)
, cilt.4, sa.10, ss.59-71, 2017 (Hakemli Dergi)
106. Examining Preschool and First Grade Teachers’Opinions on the Effects of School Readiness to Classroom Management
International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.1, ss.22-41, 2017 (Hakemli Dergi)
107. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.617-645, 2016 (Hakemli Dergi)
108. Children s Drawings and Descriptions of Their Ideal school A Case Study from Turkey
International Journal of Progressive Education
, cilt.12, sa.3, ss.121-133, 2016 (Hakemli Dergi)
112. Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri
Uluslararası Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
113. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.5, sa.3, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
114. Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.419-476, 2016 (Hakemli Dergi)
116. Okul öncesi eğitim kurumu yönetici ve öğretmenlerinin rehber öğretmenlerin rollerine ilişkin algılarının incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.393-412, 2016 (TRDizin)
118. Çocukların Bilim İnsanları ve İcatlarına Yönelik Fikirlerinin Oluşumunda Drama Yönteminin Etkiisni İncelemek
İlköğretim Online
, cilt.15, sa.1, ss.160-171, 2016 (Hakemli Dergi)
121. Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi-Kontrol Listesi'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.23, sa.2, ss.809-824, 2015 (TRDizin)
122. Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi Kontrol Listesi ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.802-824, 2015 (Hakemli Dergi)
123. Erken Müdahale Programlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İrdelenmesi: Erken Çocukluk Eğitimine Yapılan Yatırım Geleceğe Yapılan Yatırım Mıdır?
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.1053-1068, 2015 (SSCI, Scopus)
125. 5-8 Yaş İki Dilli Çocukların Türkçe Konuşmalarında Kullandıkları Sesbilgisel Süreçlerin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültes ,
, cilt.3, sa.2, ss.286-316, 2014 (Hakemli Dergi)
126. Anaokulluna Devam Eden Çocukların 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Okul Olgunluklarına Etkisinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.333-341, 2014 (Hakemli Dergi)
129. Preschool and Special Education Teachers’ Bahavioral Management Strategies
Elementary Online
, cilt.13, sa.1, ss.274-291, 2014 (TRDizin)
132. The viewpoint of individuals from different professional groups on the rights of children under risk
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.43, ss.612, 2008 (SSCI, Scopus)
136. Lise Öğrencilerinin Psikolojik Durumlarının Sosyodemografik Özelliklerine Göe İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.3-12, 2006 (TRDizin)
137. 6 yaş çocuklarının bilim ve bilim insanı hakkındakı görüşlerı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.55-66, 2006 (Hakemli Dergi)
138. Okul Öncesi Öğretmenlerinin fen Eğitimine Karşı Gösterdikleri Tutumlar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.251-257, 2006 (Hakemli Dergi)
139. Türkiye de Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencileirnin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.129-136, 2004 (Hakemli Dergi)
140. Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Lise Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.175-183, 2004 (TRDizin)
141. Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Çocukların Bilişsel Gelişimlerinin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.205-210, 2004 (Hakemli Dergi)
142. 6 yaş çocuklarının bilim süreçlerini kulllanma yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.11-14, 2003 (Hakemli Dergi)
143. Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.79, ss.14-16, 2003 (TRDizin)
144. 3 Yaş Çocuklarında Kavram Gelişimi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.137-141, 2003 (Hakemli Dergi)
145. 6 Yaş Çocuklarının Bilim Süreçlerini Kullanma Yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.11-14, 2003 (Hakemli Dergi)
147. KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLARLA AİLESİ İLE YAŞAYAN ÇOCUKLARIN KAVRAM GELİŞİMLERİNİN VE OKULA HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Toplum ve Sosyal Hizmet
, cilt.13, sa.1, ss.74-85, 2002 (TRDizin)
149. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocukların Normal Yaşıtlarıyla Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi-Doktora Öncesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.440-448, 2002 (Hakemli Dergi)
150. Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki 6-8 Yaş Çocuklarının Gelşimsel Değerlendirilmesi
Journal of Qafqaz University
, cilt.9, ss.103-112, 2002 (Hakemli Dergi)
151. Okulöncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profili Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.108-116, 2002 (Hakemli Dergi)
153. Okul Öncesi Dönemde Matematik
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.244-248, 2002 (Hakemli Dergi)
155. Korunmaya Muhtaç Çocukların Benlik Algısının İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.229-233, 2002 (Hakemli Dergi)
157. Farklı Sosyoekonomik Kökenli 6 Yaş Grubu Çocuklarının İlkokula Hazırlık Düzeylerinin Bir Değerlendirilmesi
Eğitim ve Bilim
, cilt.25, sa.116, ss.54-58, 2000 (SSCI, Scopus, TRDizin)
158. 48 72 aylar arasındaki çocukların duygusal ifadeleri tanımlama ve algılamalarının yaş ve cinsiyete göre incelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.119-123, 1995 (TRDizin)
159. 48 72 Aylar Arasındaki Çocukların Duygusal İfadeleri Tanıma ve Algılamaların Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.119-125, 1995 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
86
1. Puanlama modellerinin madde istatistiklerine, parametrelerine ve uyum indekslerine etkisi
9. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 03 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
4. Yürütücü İşlev Becerilerine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunun Oyun Testi (Play Testing) Çalışması*
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
12. Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Türkiye, 25 - 27 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
17. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 4-6 Yaş Suriyeli Çocuklara Uyguladıkları Etkinliklerin Değerlendirme Boyutunun İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
22. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Suriyeli Çocukların Eğitim Hakkı ve Eğitim İhtiyaçları İle İlgili Görüşleri
Vth International Eurasian Educational Reseach Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
23. Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Matematiği Seviyor mu?
Vth International Eurasian Educational Reearch Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programları İçerisinde Kullandıkları Planlardaki Değerlendirme Boyutlarının İncelenmesi
27.Uluslarararsı Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
26. Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention
WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
27. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
28. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Alanında Öğrenim Yapmakta Olan Üniversiteler ve Bu Üniversitelerdeki Akademisyen Profillerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
29. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
32. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Eğitim Ortamlarını Kullanma Durumlarının İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
33. Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine karşı tutumları ile öğretmen özyeterlilik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
34. My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?
XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.146, (Özet Bildiri)
35. A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books
XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.144, (Özet Bildiri)
38. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
40. Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
41. Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2599-2602, (Özet Bildiri)
42. Okul öncesi öğretmenlerinin matematiksel gelişimine ilişkin inanışları ile çocukların matematik kavram kazanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
43. Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuğu tanıma ve değerlendirme yöntemleri hakkındaki görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
45. 0 12 Yaş Çocukların İstismar ve İhmalini Önlemeye Yönelik Anne Baba Eğitim Programı Önerisi
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
46. Eğitimciler ve Hukukçuların Bakış Açısıyla Risk Altındaki Çocuklar
II. Uluslarararsı Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
47. Okul Öncesi Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
48. Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
49. Okulöncesi Öğretmen adaylarfının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
VI Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
50. The Evaluation of Quality Rating and Improvement Efforts İn Early Childhood Education in Turkey
Global Education Conference, Los-Angeles, Şili, 5 - 06 Ağustos 2016, ss.45, (Özet Bildiri)
51. Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları
III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.790-791, (Özet Bildiri)
52. The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs
Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
53. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavramlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
54. Ailelerin Gözünden Okul Öncesi Eğitimden Birinci Sınıfa Geçişte Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
55. Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
25.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
56. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları
3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
57. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları
Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.149, (Özet Bildiri)
58. Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger
2nd Teaching & Education Conference, Floransa, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
60. Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
. IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
61. Okul Öncesi Eğiitme Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
4.Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
62. A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS
4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
63. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Müdahale Programlarına Yönelik Bilinç Düzeyleri
International EJERS 2015 Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
67. Okul öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarıa Dair Görüşleri İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Arasında İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
68. The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
69. Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio
Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 Mart 2015, (Özet Bildiri)
70. A Comparative Examination of Family Based Early Intervention Programs Developed iin Turkey and in USA in the Last Decade
International Conference on New Horizons in Education, 24 - 27 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
72. Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children
Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
73. Opinions of Preschool Teachers and Families regarding School Adoption Periods of Children
International Congress of Qualitative Inquiry, 21 - 24 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
74. The viewpoints of individuals from different occupational groups about children under risk.
ACEI’xxsGlobal Summit on Childhood, Washington, Kiribati, 28 - 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)
79. Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)
84. Examination of the concepts acquiring age of the turkish children in the 3-6 age group with regard to attending to kindergarten
XIV th. Biennial Meeting of ISSBD Quebec City, Canada, 12 - 16 Ağustos 1996, (Özet Bildiri)
85. Aile İçi İlişkilerde Şiddet
AİLE KURULTAYI, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
86. Aile içi İlişkilerde Şiddet
Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Başkanlığı Aile Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1994, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
2. ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE
AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editör, Nobel, ss.57-77, 2022
3. İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi
Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.124-145, 2020
4. Fen Eğitiminde Oyun
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-231, 2017
6. Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017
10. Standardize Testler
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.100-120, 2016
12. Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules
Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editör, Lambert Academic Publishing, ss.21-39, 2016
14. Ahlak Gelişimi
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-46, 2016
18. Okul Öncesi Dönemde Sosyal Beceriler
Pegem Akademi, 2009