SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Mesleki Gelişimde İşbirliğine Dayalı Bir Yaklaşım: Ders Araştırması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.109-116, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Investigation of Pre-service Middle School Mathematics Teachers' Discussion Skills in the Context of Lesson Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.22, sa.2, ss.75-95, 2021 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.52, ss.261-286, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Matematik Öğretmenleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.23-51, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretiminde Matematiksel Modelleme Yaklaşımı
CITO Eğitim: Kuram ve Uygulama
, ss.46-56, 2015 (Hakemli Dergi)
Student difficulties in elementary mathematics
ERIC Digest
, 2003 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmen adaylarının olasılık kavramları ile ilgili yeterliliklerinin incelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.384-394, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Müze Odaklı Matematik Ders Planlarının İncelenmesi
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium , İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.507-510
Beginning teachers’ regulation of instructional practices
European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017
Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri
26th International Conference on Educational Scienses, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher
International Symposium Elementary Math Teaching (SEMT), Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.349-359
Göreve yeni başlayan matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri
EJER Congress 2015: Eğitimde İnovasyon ve Profesyonelleşme, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.187-189
Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim hedefleri
14. Matematik Sempozyumu (MATDER), Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, ss.330-334
Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi
XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.333-334
Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics
The 6th biennial meeting of the EARLI Special Interest Group 16 – Metacognition, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014
The Effects of a Teaching Method Supporting Metacognition on 7th Grade Students Conceptual and Procedural Knowledge on Algebraic Expressions and Equations
Eighteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.540-549
An examination of model eliciting activities designed by pre service mathematics teachers based on six design principles
2012 European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 18 - 21 Eylül 2012
İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının incelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
İlköğretim ikinci kademede okuyan üstün yetenekli olan ve olmayan öğrencilerin matematik kaygı düzeyleri ve bunların kaynakları
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Sınıf öğretmeni adaylarının kesirler konusuna ilişkin alan öğretimi bilgisinin incelenmesi
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Elementary pre service teachers interpretations of students mathematical thinking
2011 European Conference on Educational Research (ECER) Konferansı, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011
İlköğretim öğrencilerinin oran orantı problemlerini kurma becerisi
9. Matematik Sempozyumu (MATDER), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
How does students participation in classroom practices create opoprtunuties for developing adaptive self efficacy beliefs in the mathematics classroom
2009 European Conference on Educational Research (ECER), Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009
The role of interactions between student and classroom context in creating opportunities for self regulated learning
Yıllık American Educational Research Association (AERA) Konferansı, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008
Understanding the role of classroom context in student self regulation An exploratory case study in a middle grade mathematics classroom
2005 Edward F. Hayes Graduate Research Forum, 16 Nisan 2005, ss.137-147
An exploration of the construct validity of a Pre Service Teachers Mathematics Beliefs Scale
Yedinci “Mathematics, Science, and Technology Educators & Researchers (MSaTERs)”Yıllık Güz Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Kasım 2003
A Comparison of Two Approaches to an Elementary Pre Service Mathematics Content Course
Yıllık School Science and Mathematics Association (SSMA) Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Ekim 2003
Self efficacy and prior experiences as predictors of prospective teachers teaching anxiety
Yıllık Mid-Western Educational Research Association (MWERA) Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ekim 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Ortaokul Matematik Programlarında Matematik Okuryazarlığı
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Özmantar, M. F., Akkoç, H., Kusdemir Kayıran, B., Özyurt, M., Editör, Pegem Akademik Araştırmalar Yayınevi, Ankara, ss.457-502, 2018
Matematik öğrenme ve problem çözmede üstbilişin rolü
Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, Arslan, S., & Zembat, İ. Ö., Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.655-673, 2016
Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış
Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Sakız, Gönül, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-27, 2014
Öğretmenlerde özdüzenleme: Matematik dersi örneği
Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.233-247, 2014
Sequencing Components of Mathematics Lessons to Maximize Development of Self-Regulation: Theory, Practice, and Intervention
Applications of Self Regulated Learning across Diverse Disciplines A Tribute to Barry J Zimmerman, Bembenutty, H., Cleary, T.J., & Kitsantas, A., Editör, Information Age Publishing, New-York, ss.29-57, 2013