Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (16)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Reconceptualizing opportunities to learn mathematics through postfoundational theories

Fourteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME14), Bolzano, İtalya, 4 - 08 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. An Investigation of Pre-service Middle School Mathematics Teachers' Discussion Skills in the Context of Microteaching Lesson Study

International Conference on Research in Education and Science, ICRES 2019, Cesme, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, cilt.5, ss.37-43, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. Ortaokul Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Müze Odaklı Matematik Ders Planlarının İncelenmesi

4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium , İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.507-510, (Özet Bildiri)

4. Pre-service Middle School Mathematics Teachers’ Knowledge of Distribution for Daily Life Data

4. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

5. Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun sınıf içi etkileşim faaliyetleri

I. Education Research and Teacher Education (ERTE) Congress, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

8. Beginning teachers’ regulation of instructional practices

European Conference on Educational Research (ECER), KOPENHAG, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

9. Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun öğretim görevlerine yönelik hedef belirlemeleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Stratejik öğretim planlaması: Bir matematik ders araştırması örneği

26th International Conference on Educational Scienses, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri

26th International Conference on Educational Scienses, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

12. Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher

International Symposium Elementary Math Teaching (SEMT), Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.349-359, (Tam Metin Bildiri)

13. Göreve yeni başlayan matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri

EJER Congress 2015: Eğitimde İnovasyon ve Profesyonelleşme, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.187-189, (Özet Bildiri)

14. Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim hedefleri

14. Matematik Sempozyumu (MATDER), Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, ss.330-334, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Hazırlık Süreçlerinin İncelenmesi

XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.333-334, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics

The 6th biennial meeting of the EARLI Special Interest Group 16 – Metacognition, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014

17. Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Views on Model Eliciting Activities

5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.345-349, (Tam Metin Bildiri)

18. The Effects of a Teaching Method Supporting Metacognition on 7th Grade Students Conceptual and Procedural Knowledge on Algebraic Expressions and Equations

Eighteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.540-549, (Tam Metin Bildiri)

22. Sınıf öğretmeni adaylarının kesirler konusuna ilişkin alan öğretimi bilgisinin incelenmesi

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012

23. Elementary pre service teachers interpretations of students mathematical thinking

2011 European Conference on Educational Research (ECER) Konferansı, Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011

24. Seventh grade students mathematical thinking and representations in model eliciting activities

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.407, (Özet Bildiri) identifier

25. What do activities designed by pre service teachers tell us about their competency in teaching middle school mathematics

Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.418, (Özet Bildiri) identifier

26. The factors that affect the preservice mathematics teachers' self regulation strategies

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3543-3549, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

29. The role of interactions between student and classroom context in creating opportunities for self regulated learning

Yıllık American Educational Research Association (AERA) Konferansı, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008

31. An exploration of the construct validity of a Pre Service Teachers Mathematics Beliefs Scale

Yedinci “Mathematics, Science, and Technology Educators & Researchers (MSaTERs)”Yıllık Güz Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Kasım 2003

32. A Comparison of Two Approaches to an Elementary Pre Service Mathematics Content Course

Yıllık School Science and Mathematics Association (SSMA) Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Ekim 2003

33. Self efficacy and prior experiences as predictors of prospective teachers teaching anxiety

Yıllık Mid-Western Educational Research Association (MWERA) Konferansı, Columbus, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ekim 2003
Kitaplar 6

2. Ortaokul Matematik Programlarında Matematik Okuryazarlığı

Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Özmantar, M. F., Akkoç, H., Kusdemir Kayıran, B., Özyurt, M., Editör, Pegem Akademik Araştırmalar Yayınevi, Ankara, ss.457-502, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Matematik öğrenme ve problem çözmede üstbilişin rolü

Matematik Eğitiminde Teoriler, E. Bingölbali, Arslan, S., & Zembat, İ. Ö., Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.655-673, 2016

4. Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış

Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Sakız, Gönül, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-27, 2014

5. Öğretmenlerde özdüzenleme: Matematik dersi örneği

Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.233-247, 2014

6. Sequencing Components of Mathematics Lessons to Maximize Development of Self-Regulation: Theory, Practice, and Intervention

Applications of Self Regulated Learning across Diverse Disciplines A Tribute to Barry J Zimmerman, Bembenutty, H., Cleary, T.J., & Kitsantas, A., Editör, Information Age Publishing, New-York, ss.29-57, 2013
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

45

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

34

Proje

4

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları