Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teachers’xx Opinions about Model Assisted Argumentation Process in Primary School (İlkokulda Model Destekli Argümantasyon Süreci Hakkında Öğretmen Görüşleri)

18th International Primary Teacher Education Symposium (18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.313-315

5. Sınıf Öğrencilerinin MaddeKonusunda Kavramsal AnlamaDüzeylerinin Belirlenmesi

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.63-64

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kimya Okuryazarlık Seviyeleri

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.107-108

Students’ Expectations And The Ones Provided By Inquiry-Based Science Teaching

European Conference on Educational Research (Emerging Researchers’xx Conference), 3 - 04 Eylül 2018

The Impact Of Inquiry Based Science Teaching On Primary School Teacher Development

European Conference on Educational Research (Emerging Researchers’xx Conference), 3 - 04 Eylül 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimlik Algılarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.1286-1287

İlkokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.670-671

Öğrenci resimleri ile ilkokulda araştırma tabanlı fen öğretimi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018

4. Sınıf Türkçe Dersinde Verilen Ev Ödevlerinin İncelenmesi

6th Cyprus International Conference on Educational Research, 4 - 06 Mayıs 2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğası ve Öğretimi İle İlgili Görüşlerinin Geliştirilmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik Davranışları ve Çevre Okuryazarlığı

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Examining the popular science books for kids in terms of science process skills

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016

Stratejik planlama ekiplerinde görevli yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlamaya ilişkin algı ve görüşleri

IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

An investigation into error types of students answers in proportional reasoning problems

International Society of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.8

Models of preservice chemistry teacher education

International Society of Educational Research (ISER) World Conference, KAPADOKYA, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014

Öğretmen eğitimi ve öğretmenin okul ağız diş sağlığındaki rolü

Halk Sağlığı Günleri: III. Okul Sağlığı Sempozyumu (Okul Sağlığında Ağız ve Diş Sağlığı), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2014, ss.72-78

Tendencies in science education studies in Turkey in recent years a study of content analysis

Yıldız International Conference on Education Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014

Çoklu modsal betimlemeler eğitiminin kimya konularını öğrenmeye etkisinin araştırılması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.313

Öğrenme amaçlı yazma uygulamaları ve fen sınıflarında uygulama örnekleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2012, ss.692

An exploration of discourse patterns in argument based inquiry science classrooms using the science writing heuristic SWH approach

Annual Iowa Educational Research and Evaluation Association Conference, Ames, IA, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Aralık 2009, ss.5

Lise öğrencilerinin kimya dersine ilişkin tutumları ve motivasyonları üzerine bir araştırma

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.39-40

Kitap & Kitap Bölümleri

Kavram Öğretimi

Fen Öğretimi, Cemil Aydoğdu, Sevgi Kıngır, Editör, Nobel, Ankara, ss.53-72, 2019

Madde ve Doğası

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.330-382, 2019

Gender in Youth

Bloomsbury Education and Childhood Studies, Yunus Eryaman (Regional Editor) and Kate Tilleczek (Editor in Chief), Editör, Bloomsbury Publishing Plc, London, ss.1-5, 2019

Argument Based Inquiry Approach Accompanied by Models in Primary Science Teaching

Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2019, Dr. Mack Shelley, Dr. S. Ahmet Kiray, Editör, ISRES Publishing, Ames, IA, ss.144-162, 2019

Negotiation

More voices from the classroom: International teachers’ experience with argument-based inquiry, B. Hand, L. Norton-Meier, & J.Y. Jang , Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.61-72, 2017

Ortaöğretim Kimya 9

Tuna Matbaacılık AŞ, Ankara, 2016

The effect of integrating multimodal representation within non-traditional writing task on student learning in electrochemistry

Multimodal Representations in Learning Science, B. Hand, M. McDermott, & V. Prain, Editör, Springer, Dordrecht, ss.59-75, 2016

1 ve 4. Ünite

Ortaöğretim Kimya 10, Gültepe, Nejla, Editör, Tuna Matbaacılık AŞ, Ankara, 2016

Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

60

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

125

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları