SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Using non-traditional writing as a tool in learning chemistry
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.9, sa.2, ss.101-114, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Improving Elementary School Teacher Candidates’ Views of Nature of Science Through Intensive Education
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.4, ss.155-171, 2018 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Prospective Teachers’ Belief Systems and Writing-to-Learn
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.423-442, 2015 (Hakemli Dergi)
10 sınıf öğrencilerinin kimyasal değişim konusundaki kavramları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.11, ss.43-62, 2014 (Hakemli Dergi)
An Investigation of the Relationships among 11th Grade Students' Attitudes toward Chemistry, Metacognition and Chemistry Achievement
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.3, ss.823-840, 2012 (Hakemli Dergi)
Overview of Obstacles in the Implementation of the Argumentation Based Science Inquiry Approach and Pedagogical Suggestions
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.3, ss.79-94, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kimya Derslerinde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.32, sa.2, ss.15-28, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimlik Algılarının İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.1286-1287
İlkokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.670-671
Sınıf Öğretmenlerinin Çok Kültürlü Yeterlik Algıları İle Çok Kültürlü Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1
Öğrenci resimleri ile ilkokulda araştırma tabanlı fen öğretimi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf öğretmenlerinin ana dili Türkçe olmayan öğrencilere ilk okuma yazma öğretirken karşılaştıkları güçlükler
IInd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
An investigation into error types of students answers in proportional reasoning problems
International Society of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, ss.8
Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenliği ana bilim dalı öğretim elemanlarının ana dili Türkçe olmayan öğrencilerin eğitimine dair görüşlerinin değerlendirilmesi
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Models of preservice chemistry teacher education
International Society of Educational Research (ISER) World Conference, KAPADOKYA, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014
Tendencies in science education studies in Turkey in recent years a study of content analysis
Yıldız International Conference on Education Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme projesi kapsamında uygulanan hizmetiçi eğitim faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.647
Lise öğrencilerinin kimya dersine ilişkin tutumları ve motivasyonları üzerine bir araştırma
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.39-40
Lise 1 öğrencilerinin kimyaya yönelik tutumlarının ve motivasyonlarının kimya başarısı ile ilişkisi
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.60-61
Kitap & Kitap Bölümleri
Kavram Öğretimi
Fen Öğretimi, Cemil Aydoğdu, Sevgi Kıngır, Editör, Nobel, Ankara, ss.53-72, 2019
Madde ve Doğası
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Nihal YILDIZ YILMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.330-382, 2019
Ortaöğretim Kimya 9
Tuna Matbaacılık AŞ, Ankara, 2016
The effect of integrating multimodal representation within non-traditional writing task on student learning in electrochemistry
Multimodal Representations in Learning Science, B. Hand, M. McDermott, & V. Prain, Editör, Springer, Dordrecht, ss.59-75, 2016
1 ve 4. Ünite
Ortaöğretim Kimya 10, Gültepe, Nejla, Editör, Tuna Matbaacılık AŞ, Ankara, 2016