SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COMMUNICATION SKILLS IN MOTHER TONGUE AND IN FOREIGN LANGUAGE
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.41-52, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
E-learning experience: Modeling students’ e-learning interactions using log data .
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.1-13, 2022 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting Students’xx Preferences for Online and Blended Learning: Motivational vs. Cognitive.
European Journal of Open, Distance and E-learning
, cilt.22, sa.2, ss.71-85, 2019 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting Students’ Preferences for Online and Blended Learning: Motivational vs. Cognitive
European Journal of Open, Distance and e-Learning
, cilt.22, sa.2, ss.1-15, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Özelliklerine Dayalı Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, ss.172-192, 2017 (Hakemli Dergi)
E-Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Özelliklerine Dayalı Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.2, ss.172-192, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perspektifi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.166-190, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.166-190, 2017 (Hakemli Dergi)
The exploration of models regarding e learning readiness Reference model suggestions
International Journal of Progressive Education
, cilt.11, ss.173-194, 2015 (Hakemli Dergi)
Self-Directed Learning with Technology Scale for Young Students: A Validation Study
E-international Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.3, ss.58-73, 2013 (Hakemli Dergi)
Farklı Madde Puanlama Yöntemlerinin ve Farklı Test Puanlama Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.1, sa.1, ss.1-8, 2010 (Hakemli Dergi)
Örtük büyüme modellerinin eğitim araştırmalarında kullanımı
İlköğretim Online
, sa.8, ss.534, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Teknolojiye Yönelik Tutum Ölçeği faktör yapılarının incelenmesi Türkiye örneği
İlköğretim Online
, sa.7, ss.288, 2008 (Hakemli Dergi)
Korku Yaşantıları Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, sa.28, ss.79, 2007 (Hakemli Dergi)
The comparison of reliability coefficients in parallel tau equivalent and congeneric measurements
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.21-47, 2006 (Hakemli Dergi)
Examination of secondary education institutions student selection and placement exam in terms of sex bias.
Journal of Educational Sciences and Practice
, cilt.3, ss.3-20, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DESIGN OF WEB BASED DYNAMIC ASSESSMENT SYSTEM FOR SOLVING TWO SIGMA PROBLEM (S073)
16th International Conference onCognition and Exploratory Learning in Digital Age CELDA 2019, 7 - 09 Kasım 2019
Online Learners’xx Readiness and Learning Interactions: A Sequential Analysis
15.th International Conference Cognition and Exploratory Learning Digital Age, Budapest, Macaristan, 21 - 23 Ekim 2018, ss.38-44
Endüstri 4.0 Bağlamında Eğitsel Nesnelerin İnterneti: Bir Model Önerisi
EDUCCON 2018, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018
Öğrenme Yönetim Sistemi 3.0 ve Öğrenen Beklentileri
EDUCCON 2018, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018
Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
Üniversite öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumları ve alışkanlıkları üzerine bir araştırma: mevcut durum ve geleceğe bakış
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
Üniversite öğrencilerinin e-öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluk düzeylerinin incelenmesi: Bartın üniversitesi örneği
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
E-Öğrenme Ortamlarında Öğrenenlerin Etkileşim Önceliklerinin Belirlenmesi
12.th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Oyun Platformları ile Oyun Türleri Arasındaki İlişkinin Cinsiyete Göre İncelenmesi: Uyum Analizi
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
E-Değerlendirme Ortamlarında Öğrenenlerin Dönüt Tercihlerinin İncelenmesi.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2018
Öğrenenlerin Başarısı ÜzerindeEtkisi Olan Değişkenlerin ve Epistemolojik İnanç Değişkeninin Aracılık Rolününİncelenmesi: Pısa 2015 Örneği
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2017 - 13 Ocak 2018
E-Öğrenme Ortamlarındaki Çarpık Log Verilerinde Aykırı Değer Belirleme Testlerinin Karşılaştırılması
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017
Öz Belirleme Kuramı Perspektifinden Okul Dışı Öğrenme Amaçlı BİT kullanımı
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perspektifi
1. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016
Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Eğilimleri ile Çevrimiçi Öz düzenlemeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3rd. International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016
Öğrenme Analitikleri İle Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımında Bir Yol Haritası
3rd. International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016
Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226
Ölçek Geliştirme Çalışmalar nda Kapsam Geçerliği için Kapsam Geçerlik indekslerinin Kullanılması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2005
A Statistical Method For Practical Assessment Of Sawability With Diamond Wire Cutting Machine Of Ankara Çubuk Andesites
9th International Congress on Rock Mechanics, Paris, Fransa, 2 - 05 Ağustos 1999, ss.1237-1240
Kitap & Kitap Bölümleri
The Framework of Learning Analytics for Prevention, Intervention, and Postvention in E-Learning Environments
Adoption of Data Analytics in Higher Education Learning and Teaching, Dirk Ifenthaler David Gibson, Editör, Springer International Publishing, Berlin, ss.53-69, 2020
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Ölçme ve Değerlendirme
Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan Tekinarslan, Melih Derya Gürer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2019