Yayınlar & Eserler

Makaleler 61
Tümü (61)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (30)
ESCI (15)
Scopus (29)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. STUDENTS' PREFERENCES AND VIEWS ABOUT LEARNING IN A SMART MOOC INTEGRATED WITH INTELLIGENT TUTORING

18th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2021, Virtual, Online, 13 - 15 Ekim 2021, ss.103-110, (Tam Metin Bildiri) identifier

2. USING ADAPTIVE MASTERY TESTING IN ASSESSMENT MANAGEMENT SYSTEMS

18th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2021, Virtual, Online, 13 - 15 Ekim 2021, ss.205-211, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. DESIGN OF WEB BASED DYNAMIC ASSESSMENT SYSTEM FOR SOLVING TWO SIGMA PROBLEM (S073)

16th International Conference onCognition and Exploratory Learning in Digital Age CELDA 2019, 7 - 09 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Online Learners’xx Readiness and Learning Interactions: A Sequential Analysis

15.th International Conference Cognition and Exploratory Learning Digital Age, Budapest, Macaristan, 21 - 23 Ekim 2018, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğrenme Yönetim Sistemi 3.0 ve Öğrenen Beklentileri

EDUCCON 2018, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması

6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

8. E-Öğrenme Sürecinde Aykırı Veriler ve Baş etme Yolları

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. E-Öğrenme Ortamlarında Öğrenenlerin Etkileşim Önceliklerinin Belirlenmesi

12.th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. Oyun Platformları ile Oyun Türleri Arasındaki İlişkinin Cinsiyete Göre İncelenmesi: Uyum Analizi

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. E-Değerlendirme Ortamlarında Öğrenenlerin Dönüt Tercihlerinin İncelenmesi.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2018

15. Online learners’ readiness and learning interactions: A sequential analysis

15th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2018, Budapest, Macaristan, 21 - 23 Ekim 2018, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri) identifier

16. Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.410, (Özet Bildiri)

18. Educational Data Mining and Learning Analytics

ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Ve Oyuncu Etkileşiminin Cinsiyete Dayalı Olarak İncelenmesi

11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Böte Bölümü Öğrencilerinin Meslek Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi

11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. E-öğrenme Tasarımları İçin Öğrenen Özellikleri Ve Etkileşim Değişkenlerinin Öznitelik Seçim Algoritmaları İle Belirlenmesi

11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. THE FRAMEWORK OF INTERVENTION ENGINE BASED ON LEARNING ANALYTICS

14th International Conference onCognition and Exploratory Learning in Digital AgeCELDA 2017, Algarve, Portekiz, 18 - 20 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

28. Öz Belirleme Kuramı Perspektifinden Okul Dışı Öğrenme Amaçlı BİT kullanımı

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

29. Investigating The Relationship Between Cyberbullying and Perceived Social Support in Primary School Students

 European Conference on Educational Research 2017, (ECER 2017), COPENHAGEN, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

30. An Investigation of Digital Citizenship and Cyberloafing Status of Prospective Teachers

European Conference on Educational Research 2017, (ECER 2017), Copenhagen, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

32. Online learners navigational patterns based on data mining in terms of learning achievement

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016 (CELDA 2016), Mannheim, Almanya, 28 - 30 Eylül 2016, ss.135-141, (Tam Metin Bildiri) identifier

33. E Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Özelliklerine Dayalı Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi

IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

35. Öğrenme Analitikleri İle Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımında Bir Yol Haritası

3rd. International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

36. Investigation of Effect of E Learning Readiness Levels of Academic Staff on Those of Universities

International Business & Education Conferences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Ağustos 2015, ss.2580-2589, (Tam Metin Bildiri)

37. Web tabanlı Öz değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Test Alma Davranışlarının İncelenmesi

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-‐ICITS2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.7, (Özet Bildiri)

38. WEB TABANLI ÖZ DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.8, (Özet Bildiri)

39. The examination of prospective teachers' information and communication technology usage and online communication self-efficacy levels in Turkey

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.371-377, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Öğrencilerin Motivasyon, Öğrenme Stratejileri ve Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1225-1226, (Özet Bildiri)

41. Investigation of the relationship between learning approaches and online self-regulation behaviour

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.285-289, (Tam Metin Bildiri) identifier

42. Learning programming, problem solving and gender: A longitudinal study

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.605-610, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. The Investigation Of Relation Between Cyberloafing Activities And Cyberloafing Behaviors In Higher Education

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.600-604, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

44. The perception of learning in asynchronous online discussions: A scale development study

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.776-780, (Tam Metin Bildiri) identifier

45. Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Yetiştiren Kurumlardaki Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.333-342, (Tam Metin Bildiri)

46. Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine ilişkin öğretmen yetiştiren kurumlardaki öğretim elemanlarının görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II. Bildiriler Kitabı, 333-342. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara., 1 - 03 Mayıs 2010, ss.333-342, (Tam Metin Bildiri)

47. Ölçek Geliştirme Çalışmalar nda Kapsam Geçerliği için Kapsam Geçerlik indekslerinin Kullanılması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

48. A Statistical Method For Practical Assessment Of Sawability With Diamond Wire Cutting Machine Of Ankara Çubuk Andesites

9th International Congress on Rock Mechanics, Paris, Fransa, 2 - 05 Ağustos 1999, ss.1237-1240, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Navigational Behavior Patterns of Learners on Dashboards Based on Assessment Analytics

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, ŞAHİN Muhittin, IFENTHALER Dirk, Editör, Springer, ss.251-268, 2021

2. Linking Assessment Results and Feedback Representations in E-assessment: Evidence-Centered Assessment Analytics Process Model

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Şahin Muhittin, Ifenthaler Dirk, Editör, Springer, ss.565-584, 2021

3. The Framework of Learning Analytics for Prevention, Intervention, and Postvention in E-Learning Environments

Adoption of Data Analytics in Higher Education Learning and Teaching, Dirk Ifenthaler David Gibson, Editör, Springer International Publishing, Berlin, ss.53-69, 2020

4. Kestirim Yöntemleri

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Tolga Güyer, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.67-88, 2020

5. E-Öğrenmede Anormal Davranışlar ve Aykırı Değerler

Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.33-48, 2020

6. Sequential Analysis of Online Learning Behaviors According to E-Learning Readiness

Online Teaching and Learning in Higher Education, Pedro Isaias, Demetrios G. Sampson, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, Cham, Berlin, ss.117-131, 2020

7. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri

Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.5-20, 2020

8. Eğitsel veri madenciliği bağlamında ikili benzerlik ve farklılık hesaplamaları

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.56-73, 2020

9. Eğitsel Veri Madenciliğinde Veri Ön İşleme Süreci

Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.21-32, 2020

10. Online Learners’ Navigational Patterns Based on Data Mining in Terms of Learning Achievement

Learning Technologies for Transforming Large-Scale Teaching, Learning, and Assessment, ”Sampson D”, ”Spector M.”, ”Ifenthaler D.”, ”Isaías P.”, ”Sergis S.”, Editör, Springer, ss.105-121, 2019

11. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Ölçme ve Değerlendirme

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan Tekinarslan, Melih Derya Gürer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2019

12. Online Learners’ Navigational Patterns Based on Data Mining in Terms of Learning Achievement

Learning Technologies for Transforming Large-Scale Teaching, Learning, and Assessment., Demetrios SampsonJ. Michael SpectorDirk IfenthalerPedro IsaíasStylianos Sergis, Editör, Springer, Cham, ss.105-122, 2019

13. E-DEĞERLENDİRME VE E-DÖNÜT

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu, Buket; İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan , Editör, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, ss.449-465, 2015
Metrikler

Yayın

122

Yayın (WoS)

35

Yayın (Scopus)

34

Atıf (WoS)

126

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

228

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

110

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

15

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları