Publications & Works

Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI 23
Articles Published in Other Journals 129

Okul Öncesinde Fen Eğitimi

Yaşadıkça Eğitim , vol.79, pp.14-16, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 86

Puanlama modellerinin madde istatistiklerine, parametrelerine ve uyum indekslerine etkisi

9. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Turkey, 03 September 2024, (Summary Text)

Yürütücü İşlev Becerilerine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunun Oyun Testi (Play Testing) Çalışması*

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 8 - 11 June 2023, (Full Text)

IRB Süreci: University of California Berkeley Örneği

AKETDER 1. Etik Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 14 - 15 May 2022, (Full Text)

DO CHILDREN ACCEPT REFUGEE CHILDREN TO THEIR GAME?

EECERA2021 Online Festival, Croatia, 01 September 2021, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocuklarla Uygulama Deneyimleri: Katkılar, Zorluklar ve Öneriler

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 10 - 11 November 2021, pp.92, (Summary Text) Sustainable Development

Gönüllü Çalışmacıların Gözünden Ankara’xxdaki Roman Çocukları: Bir İhtiyaç Analizi Araştırması

VIIth International Eurasian Educational Reearch Congress, 10 - 13 September 2020, (Summary Text)

GÖNÜLLÜ ÇALIŞMACILARIN GÖZÜNDEN ANKARA’DAKİ ROMAN ÇOCUKLARI: BİR İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMASI

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, 10 - 13 September 2020, (Summary Text)

Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Turkey, 25 - 27 June 2020, (Full Text) Sustainable Development

Okul Öncesi Dönemde Coğrafya Öğretimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC-UOEK 2019), Kars, Turkey, 2 - 05 October 2019, pp.685-689, (Summary Text)

Farklılıkları Konu Alan Çocuk Kitaplarının İçeriksel Analizi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.896, (Summary Text)

Okul Öncesi Dönem Çocukların Farklı Kültüre İlişkin Şemalarının İncelenmesi

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 June 2019, (Summary Text)

0-3 YAŞ ÇOCUKLARIN DIŞ MEKÂNDANYARARLANMA DURUMLARI

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 October 2018, (Summary Text)

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE ÇOCUKLARİÇİN AYRILAN OYUN ALANLARININİNCELEMESİ

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 October 2018, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Matematiği Seviyor mu?

Vth International Eurasian Educational Reearch Congress, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)

48-72 Aylık Çocukların Matematik Kavramına İlişkinSahip Oldukları Zihinsel İmgeleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 April 1018 - 14 April 2018, (Summary Text)

Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention

WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 November - 02 December 2017, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)

Sınıf Yönetimi ve İstenmeyen Davranışlara Müdahalede Ailenin Rolüne İlişkin Öğretmen veAile Görüşleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)

Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Eğitim Ortamlarını Kullanma Durumlarının İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)

My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?

XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.146, (Summary Text)

A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books

XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.144, (Summary Text)

Family Involvement Activities of Preschool Teachers in Termsof Taking Early Intervention Course

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Croatia, 19 - 24 June 2017, (Summary Text)

İki Dilli Çocukların Sosyal Beceri, Uyum Ve Yeterlilikleri Üzerine Bir İnceleme

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.547-548, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.2599-2602, (Summary Text)

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI

ULEAD 2016 - VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 13 - 15 October 2016, (Summary Text)

0 12 Yaş Çocukların İstismar ve İhmalini Önlemeye Yönelik Anne Baba Eğitim Programı Önerisi

II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 November 2016, (Summary Text)

Eğitimciler ve Hukukçuların Bakış Açısıyla Risk Altındaki Çocuklar

II. Uluslarararsı Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 November 2016, (Summary Text)

Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Turkey, 14 - 16 October 2016, (Summary Text)

Okulöncesi Öğretmen adaylarfının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları

VI Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Turkey, 13 - 15 October 2016, (Summary Text)

The Evaluation of Quality Rating and Improvement Efforts İn Early Childhood Education in Turkey

Global Education Conference, Los-Angeles, Chile, 5 - 06 August 2016, pp.45, (Summary Text) Sustainable Development

Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları

III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.790-791, (Summary Text)

The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs

Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, United States Of America, 18 - 21 May 2016, (Summary Text)

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları

3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, pp.149, (Summary Text)

Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger

2nd Teaching & Education Conference, Floransa, Italy, 16 - 19 September 2015, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Kurallarının Geliştirilmesi ve Uygulanmasına İlişkin Görüşleri

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015, pp.188, (Summary Text)

Okul Öncesi Eğiitme Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi

4.Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015, (Summary Text)

A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS

4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015, (Summary Text)

Erken Çocukluk Döneminde Erken Müdahale KonusundaBilim İnsanlarının Bilgi Tanımlama ve Rolleri İle İlgili Değerlendirmeleri

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 13 May 2015, vol.1, pp.30-47, (Full Text)

The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 April 2015, (Summary Text)

Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio

Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 March 2015, (Summary Text)

A comparative examination of the family-based early intervention programs developed in Turkey and in the USA in the last decade

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, France, 25 - 27 June 2014, vol.174, pp.658-666, (Full Text) identifier

Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children

Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 May 2014, (Summary Text) Sustainable Development

The trait anger and anger explanation styles of preschool teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, Spain, 2 - 05 February 2012, vol.46, pp.5163-5167, (Full Text) identifier

The views of teachers and managers about art, music and drama activities carried out by in-field-teachers in early childhood education institutions

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, Spain, 2 - 05 February 2012, vol.46, pp.2040-2045, (Full Text) Sustainable Development identifier

The physical environment factors in preschools in terms of environmental psychology: a review

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, Spain, 2 - 05 February 2012, vol.46, pp.2034-2039, (Full Text) Sustainable Development identifier

CAILLOU: A CARTOON ALL CHILDREN ADMIRE

4th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, Spain, 14 - 16 November 2011, pp.687, (Full Text) identifier

Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.595-601, (Full Text)

The Turkish adaptation of the program administration scale

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.2060-2063, (Full Text) Sustainable Development identifier identifier

The adaptation of a scale for preschool teachers' attitudes towards science teaching

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.2881-2884, (Full Text) Sustainable Development identifier identifier

Examining preschools' quality in terms of physical conditions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 February 2009, vol.1, pp.1573-1577, (Full Text) Sustainable Development identifier identifier

Toplumsal duyarlılık ve sosyal hizmetler Model Proje Örneği

I.Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 9 - 12 April 2006, (Summary Text)

Aile içi İlişkilerde Şiddet

Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Başkanlığı Aile Kurultayı, Turkey, 16 - 18 November 1994, (Full Text)
Books 18

Neden Nitel Desen Kullanmalıyım?

in: Nitel Araştırma Pratikleri ( Eğitimciler İçin), BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.2-15, 2024

ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE

in: AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editor, Nobel, pp.57-77, 2022

İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi

in: Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.124-145, 2020

Fen Eğitiminde Oyun

in: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.209-231, 2017

Fen Eğitiminde Öğrenme Merkezleri

in: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Berrin AKMAN GÜLDEN UYANIK BALAT TÜLİN GÜLER YILDIZ, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.193-206, 2017

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı

in: Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editor, Hedef Cs, Ankara, pp.10-29, 2017 Sustainable Development

Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının incelenmesi.

in: EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKLER VE NİTELİK ARAYIŞI, , Editor, Pegem Atıf İndeksi, Ankara, pp.29, 2016

Ailelerin gözünden okul öncesinden ilkokula geçişte yaşanan güçlükler ve çözüm önerileri

in: Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, aramustafaoğlu, mehmet toran, kemal öztemel, ahmet aypay, mehmet turan, ali osman alakuş, murat özbay, adnan baki, turgay alakurt, ibrahim halil diken, hülya kelecioğlu, aydan ersöz, mehmet güçlü, Editor, pegem akademi, pp.447-458, 2016

Standardize Testler

in: Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.100-120, 2016

Ailelerin Gözünden Okula Öncesinden İlkokula Geçişte Yaşanan Güçlükler ve Çözüm Önerileri

in: Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel Serkan Dinçer, Editor, Pegem, pp.447-458, 2016

Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules

in: Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editor, Lambert Academic Publishing, pp.21-39, 2016

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavram Kazanımlarının İncelenmesi

in: Eğitimde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, Özcan Demirel; Serkan Dinçer, Editor, Pegem, pp.475-488, 2016

Ahlak Gelişimi

in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.34-46, 2016

Role of Play in Teaching Science in the Early Childhood Years

in: Research in Early Childhood Science Education, Cabe Trundle, Kathy; Saçkes Mesut, Editor, Springer, pp.237-258, 2015
Metrics

Publication

266

Publication (WoS)

43

Publication (Scopus)

37

Citation (WoS)

89

H-Index (WoS)

6

Citation (Scopus)

163

H-Index (Scopus)

7

Citation (Scholar)

5625

H-Index (Scholar)

37

Citation (TrDizin)

289

H-Index (TrDizin)

10

Project

15

Thesis Advisory

41

Open Access

30
UN Sustainable Development Goals