Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
23
Erken Müdahale Programlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İrdelenmesi: Erken Çocukluk Eğitimine Yapılan Yatırım Geleceğe Yapılan Yatırım Mıdır?
TURKISH STUDIES
, vol.10, no.3, pp.1053-1068, 2015 (SSCI)
Farklı Sosyoekonomik Kökenli 6 Yaş Grubu Çocuklarının İlkokula Hazırlık Düzeylerinin Bir Değerlendirilmesi
Eğitim ve Bilim
, vol.25, no.116, pp.54-58, 2000 (SSCI)

Articles Published in Other Journals
129
Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.211-230, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

The Profile of Turkish Pre-School Teachers
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, no.23, pp.1-11, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.1, pp.274-285, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Geometrik Şekil Algılarının İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.55, pp.87-105, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Problems Encountered in The Education of Refugees in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, no.1, pp.153-164, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Erken Çocukluk Döneminde Çalışma Belleği Derecelendirme Ölçeği’nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.158-179, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönem İçin Sosyal-Duygusal Kazanımlar ve Yılmazlık Ölçeği’nin (Sear-Pre) Geçerlik Güvenirlik Çalışması
EKUAD-Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.1, pp.74-86, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Validity and reliability study of the Social-Emotional Assets and Resiliency Scale for Preschool (SEARS-Pre)
Journal of Education Theory and Practical Research
, vol.7, no.1, pp.74-86, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.295-317, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik İle İlgili Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1695-1725, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A Study to Adapt the Trust and Orientation of Science to Turkish Culture
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, vol.6, no.4, pp.309-320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.67-85, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yaratıcılığına Etkisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.10, no.1, pp.399-431, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Effect of Inquiry-Based Mathematics Activities on Preschoolers’xx Math Skills
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.5, pp.198-215, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
5 Yaş Çocuklarının Zihinlerindeki Bilim İnsanı İmajı İçerisinde STEM Alanlarının Yer Alma Durumlarının İncelenmes
Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.52, pp.320-339, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitimden Lise Eğitimine Matematik-Müzikİlişkisini Ele Alan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.5, pp.40-56, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
, vol.30, no.1, pp.19-36, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Ödül ve Ceza Algıları ile Öğretmenlerin Disiplin Hakkındaki Görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, pp.1-12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Erken Çocukluk Döneminde Düşünce Becerilerinin Gelişimi
Milli Eğitim Dergisi
, no.218, pp.5-20, 2018 (Scopus)
OPINIONS OF FAMILY COURT JUDGES ABOUT THE REFLECTION OF DOMESTIC VIOLENCE ON CHILDREN
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, vol.0, no.14, pp.29-49, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Suriyeli Sığınmacıların Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
İlköğretim Online
, vol.17, no.3, pp.1224-1237, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
FAMILY INVOLVEMENT ACTIVITIES OF PRESCHOOL TEACHERS
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, vol.0, no.14, pp.50-85, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sığınmacılara Yönelik Sosyal Medya Algısı: Bir Sözlük Değerlendirmesi
Göç Dergisi
, vol.4, no.2, pp.185-200, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BENLİK SAYGILARI İLE DİSİPLİN ANLAYIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.12, pp.342-357, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Araştırma Görevlilerinin Bilimde Etik Değerlere İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.11, pp.300-313, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.1, pp.42-57, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Quality in Preschool Education: The Views of Teachers and Assistant Teachers
Bayburt Eğtim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.23, pp.7-33, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Rekabet Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INES Journal)
, vol.4, no.10, pp.59-71, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Rekabet Ölçeği nib Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INESJOURNAL)
, vol.4, no.10, pp.59-71, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Examining Preschool and First Grade Teachers’Opinions on the Effects of School Readiness to Classroom Management
International Journal of Progressive Education
, vol.13, no.1, pp.22-41, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.3, pp.617-645, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Children s Drawings and Descriptions of Their Ideal school A Case Study from Turkey
International Journal of Progressive Education
, vol.12, no.3, pp.121-133, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilim Defterlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.10, no.1, pp.85-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri
Uluslararası Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-13, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Bilim İnsanları ve İcatlarına Yönelik Fikirlerinin Oluşumunda Drama Yönteminin Etkiisni İncelemek
İlköğretim Online
, vol.15, no.1, pp.160-171, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Cumhuriyet International Journal of Education
, vol.5, no.3, pp.1-15, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi eğitim kurumu yönetici ve öğretmenlerinin rehber öğretmenlerin rollerine ilişkin algılarının incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, vol.6, no.3, pp.393-412, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adayları ve Öğretim Elemanlarının Türk Eğitim Sistemindeki Bologna Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Hacettepe Üniversitesi Örneği
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.43, no.43, pp.1-20, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.419-476, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ÇOCUKLARIN MERAK ETTİĞİ BİLİM SORULARINA OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VERDİKLERİ CEVAPLARIN İNCELENMESİ
The Journal of International Educational Sciences
, vol.2, no.4, pp.65, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi Kontrol Listesi ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.2, pp.802-824, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi-Kontrol Listesi'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, vol.23, no.2, pp.809-824, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
5-8 Yaş İki Dilli Çocukların Türkçe Konuşmalarında Kullandıkları Sesbilgisel Süreçlerin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültes ,
, vol.3, no.2, pp.286-316, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Anaokulluna Devam Eden Çocukların 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Okul Olgunluklarına Etkisinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.4, pp.333-341, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Preschool and Special Education Teachers’ Bahavioral Management Strategies
Elementary Online
, vol.13, no.1, pp.274-291, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Six-year-old children's opinions about science and scientists
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, no.31, pp.55-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Öğretmenlerinin fen Eğitimine Karşı Gösterdikleri Tutumlar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, pp.251-257, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
6 yaş çocuklarının bilim ve bilim insanı hakkındakı görüşlerı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.31, pp.55-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Psikolojik Durumlarının Sosyodemografik Özelliklerine Göe İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.13, no.1, pp.3-12, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Lise Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.14, no.2, pp.175-183, 2004 (Peer-Reviewed Journal)

Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Çocukların Bilişsel Gelişimlerinin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, pp.205-210, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencileirnin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.1, pp.129-136, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Ability of 6-year-old children to use science processes
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.11-14, 2003 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Yaşadıkça Eğitim
, vol.79, pp.14-16, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
3 Yaş Çocuklarında Kavram Gelişimi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.137-141, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
6 Yaş Çocuklarının Bilim Süreçlerini Kullanma Yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.11-14, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
OKULÖNCESi ÖGRETMENLiGi ÖGRENCiLERİNE AiT TÜRKiYE PROFiL ARAŞTIRMASI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLARLA AİLESİ İLE YAŞAYAN ÇOCUKLARIN KAVRAM GELİŞİMLERİNİN VE OKULA HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Toplum ve Sosyal Hizmet
, vol.13, no.1, pp.74-85, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye deki Okulöncesi Öğretmenlerinin Profili Araştırması-Doktora Öncesi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocukların Normal Yaşıtlarıyla Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi-Doktora Öncesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.4, pp.440-448, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Korunmaya Muhtaç Çocukların Benlik Algısının İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.229-233, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki 6-8 Yaş Çocuklarının Gelşimsel Değerlendirilmesi
Journal of Qafqaz University
, vol.9, pp.103-112, 2002 (Peer-Reviewed Journal)

Türkiye Profile Research on Preschool Teaching Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)

Okulöncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profili Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemde Matematik
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, pp.244-248, 2002 (Peer-Reviewed Journal)

48 72 Aylar Arasındaki Çocukların Duygusal İfadeleri Tanıma ve Algılamaların Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, no.3, pp.119-125, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
48 72 aylar arasındaki çocukların Duygusal ifadelerini Tanımlama ve algılamalarının yaş ve cinsiyete göre incelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, pp.119-124, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
48 72 aylar arasındaki çocukların duygusal ifadeleri tanımlama ve algılamalarının yaş ve cinsiyete göre incelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, no.3, pp.119-123, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
86
Puanlama modellerinin madde istatistiklerine, parametrelerine ve uyum indekslerine etkisi
9. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Turkey, 03 September 2024, (Summary Text)
Yürütücü İşlev Becerilerine Yönelik Eğitsel Dijital Oyunun Oyun Testi (Play Testing) Çalışması*
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 8 - 11 June 2023, (Full Text)
Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Turkey, 25 - 27 June 2020, (Full Text)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 4-6 Yaş Suriyeli Çocuklara Uyguladıkları Etkinliklerin Değerlendirme Boyutunun İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 June 2019, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Suriyeli Çocukların Eğitim Hakkı ve Eğitim İhtiyaçları İle İlgili Görüşleri
Vth International Eurasian Educational Reseach Congress, 2 - 05 May 2018, (Full Text)
Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Matematiği Seviyor mu?
Vth International Eurasian Educational Reearch Congress, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programları İçerisinde Kullandıkları Planlardaki Değerlendirme Boyutlarının İncelenmesi
27.Uluslarararsı Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Full Text)
Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention
WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 November - 02 December 2017, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Alanında Öğrenim Yapmakta Olan Üniversiteler ve Bu Üniversitelerdeki Akademisyen Profillerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Eğitim Ortamlarını Kullanma Durumlarının İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)
Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine karşı tutumları ile öğretmen özyeterlilik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, (Summary Text)
My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?
XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.146, (Summary Text)
A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books
XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.144, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)
Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)
Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)
Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.2599-2602, (Summary Text)
Okul öncesi öğretmenlerinin matematiksel gelişimine ilişkin inanışları ile çocukların matematik kavram kazanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)

Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuğu tanıma ve değerlendirme yöntemleri hakkındaki görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
0 12 Yaş Çocukların İstismar ve İhmalini Önlemeye Yönelik Anne Baba Eğitim Programı Önerisi
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 November 2016, (Summary Text)
Eğitimciler ve Hukukçuların Bakış Açısıyla Risk Altındaki Çocuklar
II. Uluslarararsı Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 November 2016, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 November 2016, (Summary Text)
Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Turkey, 14 - 16 October 2016, (Summary Text)
Okulöncesi Öğretmen adaylarfının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
VI Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Turkey, 13 - 15 October 2016, (Summary Text)
The Evaluation of Quality Rating and Improvement Efforts İn Early Childhood Education in Turkey
Global Education Conference, Los-Angeles, Chile, 5 - 06 August 2016, pp.45, (Summary Text)

Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları
III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.790-791, (Summary Text)
The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs
Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, United States Of America, 18 - 21 May 2016, (Summary Text)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavramlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 - 24 April 2016, (Summary Text)

Ailelerin Gözünden Okul Öncesi Eğitimden Birinci Sınıfa Geçişte Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 - 24 April 2016, (Summary Text)
Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
25.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Turkey, 21 - 24 April 2016, (Summary Text)

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları
3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları
Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, pp.149, (Summary Text)
Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger
2nd Teaching & Education Conference, Floransa, Italy, 16 - 19 September 2015, (Summary Text)
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
. IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 September 2015, (Summary Text)
Okul Öncesi Eğiitme Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
4.Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015, (Summary Text)
A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS
4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Müdahale Programlarına Yönelik Bilinç Düzeyleri
International EJERS 2015 Congress, 8 - 10 June 2015, (Summary Text)
Okul öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarıa Dair Görüşleri İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Arasında İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 13 May 2015, (Summary Text)

The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 April 2015, (Summary Text)
Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio
Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 March 2015, (Summary Text)
A Comparative Examination of Family Based Early Intervention Programs Developed iin Turkey and in USA in the Last Decade
International Conference on New Horizons in Education, 24 - 27 June 2015, (Full Text)
Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children
Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 May 2014, (Summary Text)

Opinions of Preschool Teachers and Families regarding School Adoption Periods of Children
International Congress of Qualitative Inquiry, 21 - 24 May 2014, (Summary Text)
The viewpoints of individuals from different occupational groups about children under risk.
ACEI’xxsGlobal Summit on Childhood, Washington, Kiribati, 28 - 31 March 2012, (Summary Text)
Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.595-601, (Full Text)
Examination of the concepts acquiring age of the turkish children in the 3-6 age group with regard to attending to kindergarten
XIV th. Biennial Meeting of ISSBD Quebec City, Canada, 12 - 16 August 1996, (Summary Text)
Aile İçi İlişkilerde Şiddet
AİLE KURULTAYI, Turkey, 16 - 18 November 1994, (Full Text)
Aile içi İlişkilerde Şiddet
Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Başkanlığı Aile Kurultayı, Turkey, 16 - 18 November 1994, (Full Text)
Books
18
ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE
in: AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editor, Nobel, pp.57-77, 2022
İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi
in: Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.124-145, 2020
Fen Eğitiminde Oyun
in: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.209-231, 2017
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı
in: Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editor, Hedef Cs, Ankara, pp.10-29, 2017

Standardize Testler
in: Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.100-120, 2016
Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules
in: Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editor, Lambert Academic Publishing, pp.21-39, 2016
Ahlak Gelişimi
in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.34-46, 2016
Okul Öncesi Dönemde Sosyal Beceriler
Pegem Akademi, 2009
Metrics
Publication (WoS)
43
Publication (Scopus)
37
Citation (WoS)
89
H-Index (WoS)
6
Citation (Scopus)
163
H-Index (Scopus)
7
Citation (Scholar)
5625
H-Index (Scholar)
37
Citation (TrDizin)
289
H-Index (TrDizin)
10
Project
15
Thesis Advisory
41