Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Erken Müdahale Programlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İrdelenmesi: Erken Çocukluk Eğitimine Yapılan Yatırım Geleceğe Yapılan Yatırım Mıdır?
TURKISH STUDIES
, vol.10, no.3, pp.1053-1068, 2015 (SSCI)
Farklı Sosyoekonomik Kökenli 6 Yaş Grubu Çocuklarının İlkokula Hazırlık Düzeylerinin Bir Değerlendirilmesi
Eğitim ve Bilim
, vol.25, no.116, pp.54-58, 2000 (SSCI)

Articles Published in Other Journals
Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.211-230, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

The Profile of Turkish Pre-School Teachers
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, no.23, pp.1-11, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.1, pp.274-285, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Geometrik Şekil Algılarının İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.55, pp.87-105, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Problems Encountered in The Education of Refugees in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, no.1, pp.153-164, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Erken Çocukluk Döneminde Çalışma Belleği Derecelendirme Ölçeği’nin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.158-179, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönem İçin Sosyal-Duygusal Kazanımlar ve Yılmazlık Ölçeği’nin (Sear-Pre) Geçerlik Güvenirlik Çalışması
EKUAD-Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.1, pp.74-86, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.295-317, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik İle İlgili Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1695-1725, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A Study to Adapt the Trust and Orientation of Science to Turkish Culture
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, vol.6, no.4, pp.309-320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yaratıcılığına Etkisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.10, no.1, pp.399-431, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.67-85, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
5 Yaş Çocuklarının Zihinlerindeki Bilim İnsanı İmajı İçerisinde STEM Alanlarının Yer Alma Durumlarının İncelenmes
Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.52, pp.320-339, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Effect of Inquiry-Based Mathematics Activities on Preschoolers’xx Math Skills
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.5, pp.198-215, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitimden Lise Eğitimine Matematik-Müzikİlişkisini Ele Alan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.5, pp.40-56, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Okula Uyum Becerilerine Anne Baba Tutumlarının Etkisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
, vol.30, no.1, pp.19-36, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Ödül ve Ceza Algıları ile Öğretmenlerin Disiplin Hakkındaki Görüşleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, pp.1-12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Erken Çocukluk Döneminde Düşünce Becerilerinin Gelişimi
Milli Eğitim Dergisi
, no.218, pp.5-20, 2018 (Scopus)
OPINIONS OF FAMILY COURT JUDGES ABOUT THE REFLECTION OF DOMESTIC VIOLENCE ON CHILDREN
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, vol.0, no.14, pp.29-49, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

FAMILY INVOLVEMENT ACTIVITIES OF PRESCHOOL TEACHERS
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, vol.0, no.14, pp.50-85, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Suriyeli Sığınmacıların Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
İlköğretim Online
, vol.17, no.3, pp.1224-1237, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sığınmacılara Yönelik Sosyal Medya Algısı: Bir Sözlük Değerlendirmesi
Göç Dergisi
, vol.4, no.2, pp.185-200, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BENLİK SAYGILARI İLE DİSİPLİN ANLAYIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.12, pp.342-357, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Quality in Preschool Education: The Views of Teachers and Assistant Teachers
Bayburt Eğtim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.23, pp.7-33, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.1, pp.42-57, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Araştırma Görevlilerinin Bilimde Etik Değerlere İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.11, pp.300-313, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Rekabet Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INES Journal)
, vol.4, no.10, pp.59-71, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Rekabet Ölçeği nib Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (INESJOURNAL)
, vol.4, no.10, pp.59-71, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Examining Preschool and First Grade Teachers’Opinions on the Effects of School Readiness to Classroom Management
International Journal of Progressive Education
, vol.13, no.1, pp.22-41, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.3, pp.617-645, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Children s Drawings and Descriptions of Their Ideal school A Case Study from Turkey
International Journal of Progressive Education
, vol.12, no.3, pp.121-133, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilim Defterlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.10, no.1, pp.85-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri
Uluslararası Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-13, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Bilim İnsanları ve İcatlarına Yönelik Fikirlerinin Oluşumunda Drama Yönteminin Etkiisni İncelemek
İlköğretim Online
, vol.15, no.1, pp.160-171, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adayları ve Öğretim Elemanlarının Türk Eğitim Sistemindeki Bologna Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Hacettepe Üniversitesi Örneği
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.43, no.43, pp.1-20, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Okul öncesi eğitim kurumu yönetici ve öğretmenlerinin rehber öğretmenlerin rollerine ilişkin algılarının incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, vol.6, no.3, pp.393-412, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Cumhuriyet International Journal of Education
, vol.5, no.3, pp.1-15, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.419-476, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ÇOCUKLARIN MERAK ETTİĞİ BİLİM SORULARINA OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VERDİKLERİ CEVAPLARIN İNCELENMESİ
The Journal of International Educational Sciences
, vol.2, no.4, pp.65, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi-Kontrol Listesi'nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, vol.23, no.2, pp.809-824, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıfa Uyum Öğretmen Gözlemi Kontrol Listesi ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.2, pp.802-824, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
5-8 Yaş İki Dilli Çocukların Türkçe Konuşmalarında Kullandıkları Sesbilgisel Süreçlerin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültes ,
, vol.3, no.2, pp.286-316, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Anaokulluna Devam Eden Çocukların 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Okul Olgunluklarına Etkisinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.4, pp.333-341, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Preschool and Special Education Teachers’ Bahavioral Management Strategies
Elementary Online
, vol.13, no.1, pp.274-291, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Altı yaş çocuklarının bilim ve bilim insanı hakkındaki görüşleri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, no.31, pp.55-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
6 yaş çocuklarının bilim ve bilim insanı hakkındakı görüşlerı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.31, pp.55-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin fen Eğitimine Karşı Gösterdikleri Tutumlar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, pp.251-257, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Psikolojik Durumlarının Sosyodemografik Özelliklerine Göe İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.13, no.1, pp.3-12, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Çocukların Bilişsel Gelişimlerinin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, pp.205-210, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencileirnin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.1, pp.129-136, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Lise Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.14, no.2, pp.175-183, 2004 (Peer-Reviewed Journal)

6 yaş çocuklarının bilim süreçlerini kulllanma yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.11-14, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Yaşadıkça Eğitim
, vol.79, pp.14-16, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
6 Yaş Çocuklarının Bilim Süreçlerini Kullanma Yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.11-14, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
3 Yaş Çocuklarında Kavram Gelişimi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.137-141, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
OKULÖNCESi ÖGRETMENLiGi ÖGRENCiLERİNE AiT TÜRKiYE PROFiL ARAŞTIRMASI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUKLARLA AİLESİ İLE YAŞAYAN ÇOCUKLARIN KAVRAM GELİŞİMLERİNİN VE OKULA HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Toplum ve Sosyal Hizmet
, vol.13, no.1, pp.74-85, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye deki Okulöncesi Öğretmenlerinin Profili Araştırması-Doktora Öncesi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocukların Normal Yaşıtlarıyla Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi-Doktora Öncesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.4, pp.440-448, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki 6-8 Yaş Çocuklarının Gelşimsel Değerlendirilmesi
Journal of Qafqaz University
, vol.9, pp.103-112, 2002 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Dönemde Matematik
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, pp.244-248, 2002 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profil Araştırması.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, no.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Korunmaya Muhtaç Çocukların Benlik Algısının İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.229-233, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Okulöncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profili Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.108-116, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
48 72 aylar arasındaki çocukların Duygusal ifadelerini Tanımlama ve algılamalarının yaş ve cinsiyete göre incelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, pp.119-124, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
48 72 aylar arasındaki çocukların duygusal ifadeleri tanımlama ve algılamalarının yaş ve cinsiyete göre incelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, no.3, pp.119-123, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
48 72 Aylar Arasındaki Çocukların Duygusal İfadeleri Tanıma ve Algılamaların Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.2, no.3, pp.119-125, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Erken Müdahale Süreçlerinde Çocuk Gelişimi ve Okul Öncesi Eğitim
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahele Kongresi (UDEMKO 2020), Turkey, 25 - 27 June 2020

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 4-6 Yaş Suriyeli Çocuklara Uyguladıkları Etkinliklerin Değerlendirme Boyutunun İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 June 2019
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Suriyeli Çocukların Eğitim Hakkı ve Eğitim İhtiyaçları İle İlgili Görüşleri
Vth International Eurasian Educational Reseach Congress, 2 - 05 May 2018
Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Matematiği Seviyor mu?
Vth International Eurasian Educational Reearch Congress, 2 - 05 May 2018
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programları İçerisinde Kullandıkları Planlardaki Değerlendirme Boyutlarının İncelenmesi
27.Uluslarararsı Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 18 - 22 April 2018
Teachers Views on Home Visits In EarlyIntervention
WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 November - 02 December 2017
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Eğitim Ortamlarını Kullanma Durumlarının İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuğu Tanıma ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017
Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine karşı tutumları ile öğretmen özyeterlilik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Alanında Öğrenim Yapmakta Olan Üniversiteler ve Bu Üniversitelerdeki Akademisyen Profillerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 October 2017

My rights,your rights and her rights.What we know abaout child rights?
XIV European Conference on Socail and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.146
A Content Analysis of Bullying in Picture Story Books
XIV European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukraine, 23 - 26 August 2017, pp.144
Üstün Yetenekliler Alaninda Yapilmiş Tezlerin Analizi
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017
Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuğu tanıma ve değerlendirme yöntemleri hakkındaki görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 April 2017
Examining Parents’xx and Teachers’xx Views On Early Childhood Mathematics
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.2599-2602
Okul öncesi öğretmenlerinin matematiksel gelişimine ilişkin inanışları ile çocukların matematik kavram kazanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 April 2017

0 12 Yaş Çocukların İstismar ve İhmalini Önlemeye Yönelik Anne Baba Eğitim Programı Önerisi
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 November 2016
Eğitimciler ve Hukukçuların Bakış Açısıyla Risk Altındaki Çocuklar
II. Uluslarararsı Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 November 2016
Okul Öncesi Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
II. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 November 2016
Perceptions of Preschool Children s Classroom Rules
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Turkey, 14 - 16 October 2016
Okulöncesi Öğretmen adaylarfının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
VI Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Turkey, 13 - 15 October 2016
The Evaluation of Quality Rating and Improvement Efforts İn Early Childhood Education in Turkey
Global Education Conference, Los-Angeles, Chile, 5 - 06 August 2016, pp.45

Okul Öncesi Dönem Matematiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları
III.rd. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.790-791
The Metaphor Study About Anti Bias Education Programs
Twelfth International Congress ofQualitative Inquiry, Illinois, United States Of America, 18 - 21 May 2016
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Kavramlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 - 24 April 2016

Ailelerin Gözünden Okul Öncesi Eğitimden Birinci Sınıfa Geçişte Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 - 24 April 2016
Okul öncesi dönem çocuklarının matematik kavram kazanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
25.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Turkey, 21 - 24 April 2016

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Eğitim Programları
3. Uluslarararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Aileleri İçin Geliştirilmiş Erken Müdahale Programları
Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, pp.149
Dealing With Feelings How a Little Child Experiences Anger
2nd Teaching & Education Conference, Floransa, Italy, 16 - 19 September 2015
Okul Öncesi Eğiitme Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
4.Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015
A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Eductaion QRIS
4. Uluslarararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 05 September 2015
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Müdür Algılarının İncelenmesi
. IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 September 2015
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Müdahale Programlarına Yönelik Bilinç Düzeyleri
International EJERS 2015 Congress, 8 - 10 June 2015
Okul öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarıa Dair Görüşleri İle Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Arasında İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 13 May 2015

The Relationship Between Childhood Traumatic Experiences And Self Esteem
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, 19 - 23 April 2015
Pre school Teachers and Teacher Candidates Metaphoric Perception on Portfolio
Presented at 2015 International Business & Education Conference, 22 - 26 March 2015
A Comparative Examination of Family Based Early Intervention Programs Developed iin Turkey and in USA in the Last Decade
International Conference on New Horizons in Education, 24 - 27 June 2015
Opinions of Preschool Teachers and Families regarding School Adoption Periods of Children
International Congress of Qualitative Inquiry, 21 - 24 May 2014
Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children
Opinions of Family Court Judges about the Reflection of Domestic Violence on Children, 21 - 24 May 2014

The viewpoints of individuals from different occupational groups about children under risk.
ACEI’xxsGlobal Summit on Childhood, Washington, Kiribati, 28 - 31 March 2012
Examination of the concepts acquiring age of the turkish children in the 3-6 age group with regard to attending to kindergarten
XIV th. Biennial Meeting of ISSBD Quebec City, Canada, 12 - 16 August 1996
Aile İçi İlişkilerde Şiddet
AİLE KURULTAYI, Turkey, 16 - 18 November 1994
Books & Book Chapters
ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE
in: AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editor, Nobel, pp.57-77, 2022
İstendik Davranışın Örnekle Öğretilmesi
in: Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Rehberlik ve Disiplin: Doğumdan Sekiz Yaşına Kadar, Berrin Akman, Hakan Namlı, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.124-145, 2020
Fen Eğitiminde Oyun
in: Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.209-231, 2017
Kindergarten Students' Perceptions Regarding Classroom Rules
in: Strategic Researches on Social Science Multidiciplinary Approach, Tüfekçi , Ö.K., Editor, Lambert Academic Publishing, pp.21-39, 2016
Ahlak Gelişimi
in: Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Kargı Eda, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.34-46, 2016
Standardize Testler
in: Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme, Fatma Çağlayan Dinçer, Editor, Anadolu Üniversitesi, pp.100-120, 2016
Okul Öncesi Dönemde Sosyal Beceriler
Pegem Akademi, 2009