-
2020 - Continues Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2020 Associate Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2014 Lecturer PhD
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2017 - 2020 Director of the Center
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi
-
2016 - 2017 Deputy Director of the Center
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi
-
Yabancı dil öğrenmede öz-düzenlemeli konuşma stratejileri ve ilişkili değişkenlerin rolü
Gürlen E. (Advisor)
M.KARATAŞ(Student), Postgraduate, 2024 -
Sektör odaklı geliştirilen bir mesleki öğretim programının bilişsel, duyuşsal ve psikomotor ürünleri
, Gürlen E. (Advisor)
G.DEMİRCİ(Student), Doctorate, 2024 -
Öğretmenlik uygulaması dersinin öğretmen adayları, uygulama öğretmenleri ve öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi
Gürlen E. (Advisor)
F.BACAKSIZ(Student), Postgraduate, 2024 -
Probleme dayalı öğretici eğitiminin yabancılara Türkçe öğretimindeki rolüne ilişkin bir eylem araştırması
Gürlen E. (Advisor)
R.GULAMOVA(Student), Doctorate, 2024 -
İlkokul dördüncü sınıf matematik dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Gürlen E. (Advisor)
C.SANCAKTAR(Student), Doctorate, 2024 -
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Motivasyonu, Sorgulama Topluluğu Algısı ve Yürütücü Biliş Becerilerinin İncelenmesi
, Gürlen E. (Advisor)
B.HAYMANA(Student), Doctorate, 2024 -
İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ BAĞLAMINDA DİJİTAL YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Gürlen E. (Advisor)
Ş.BULUT(Student), Postgraduate, 2024 -
Öğretmen adaylarının öğrenme sürecinde yaşadıkları zorluklar ve öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri
Gürlen E. (Advisor)
S.GÜRPINAR(Student), Postgraduate, 2023 -
Öğretmenlerin eleştirel düşünme ve problem çözme becerileri ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki
Gürlen E. (Advisor)
M.KARAAĞAÇ(Student), Postgraduate, 2023 -
Okul öncesi İngilizce öğretmenlerinin hizmet içi eğitimi: İhtiyaçlar ve program önerisi
Gürlen E. (Advisor)
Ş.KARSAVURANOĞLU(Student), Postgraduate, 2023 -
Bütünleştirilmiş bilim ve sanat disiplinlerinin yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
Gürlen E. (Advisor)
D.YILMAZ(Student), Doctorate, 2023 -
İngilizce öğretiminde teknoloji destekli materyal kullanımına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Gürlen E. (Advisor)
B.ÖZDEMİR(Student), Postgraduate, 2023 -
10. sınıf Felsefe dersinde zenginleştirilmiş öğretim programının öğrencilerin üst düzey düşünme becerilerine etkisi
Gürlen E. (Advisor)
O.ÖZDEN(Student), Postgraduate, 2022 -
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı yurt dışı okulların swot analizi
Gürlen E. (Advisor)
Ö.AKÖZ(Student), Postgraduate, 2019 -
Kişilik, süreç ve çevre boyutları açısından yaratıcı öğretim uygulamalarının sınıfa yansıması: Öğretmen - öğrenci görüşleri
Gürlen E. (Advisor)
D.ÜNLÜ(Student), Postgraduate, 2019 -
İngilizce konuşma portfolyolarına ilişkin öğrenci ve öğretim görevlisi görüşleri
Gürlen E. (Advisor)
B.ÇELİK(Student), Postgraduate, 2018 -
Serbest etkinlikler dersinin incelenmesi: Nallıhan örneği
Gürlen E. (Advisor)
S.BİRGÜL(Student), Postgraduate, 2018 -
Ortaokul öğretmenlerinin program okuryazarlık düzeyleri
Gürlen E. (Advisor)
S.ASLAN(Student), Postgraduate, 2018 -
İngilizce 'İletişim Becerileri II' programının hedefler, Avrupa Diller Ortak Başvuru Metni ve öz-yeterlik düzeyi bakımından incelenmesi
N.FİZEN(Student), Doctorate, 2017 -
Üstün yetenekli öğrencilere yönelik zenginleştirilmiş öğretim programının bilimsel süreç becerilerine ve başarıya katkısına ilişkin eylem araştırması
G.ÖZDEMİR(Student), Postgraduate, 2017 -
Üstün yetenekli öğrencilere yönelik geliştirilen farklılaştırılmış matematik dersi öğretim programının etkililiği
Gürlen E. (Advisor)
T.ÖZÇELİK(Student), Doctorate, 2017 -
Öğretmenlerin mesleklerine adanmışlık düzeyleri ile değerler eğitimi uygulama düzeyleri arasındaki ilişki
Ş.BOZDAŞ(Student), Postgraduate, 2013 -
İlköğretim altıncı sınıf matematik dersi öğretmen kılavuz kitabına ilişkin öğretmen görüşleri
E.YILDIRIM(Student), Postgraduate, 2011 -
Altıncı sınıf fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretme-öğrenme sürecinde kullandıkları öğretme yaklaşımları
Ö.TOSUN(Student), Postgraduate, 2011 -
İlköğretim 5. sınıf İngilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
T.GÜNEŞ(Student), Postgraduate, 2009