Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (10)
Scopus (7)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Ölçme ve Değerlendirme Okuryazarlıkları: Bir Durum Çalışması

Uluslararası Öllçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.100-101, (Özet Bildiri)

2. Türkiye ve Dünya Ülkelerindeki Hizmet İçi Öğretmen Eğitimi Politikalarının Karşılaştırmalı Analizi

X INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Üstün Yetenekli ÖğrencilerinEleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öneriler

VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin EğitimiKongresi, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

4. 2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Özel/Üstün Yeteneklilerin Eğitimi

6. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Medya’xxya Yönelik Sahip Oldukları Metaforlar

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 20 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Ev okuluna ilişkin görüşler: Türkiye örneği (Opinions about homeschooling: the case of Turkey)

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

16. A Study on Determining Needs of Gifted Individuals based on Parents Views

Education, Culture and Society Conference, 12 - 14 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

20. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress., 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

21. Türkiye de Öğretmen Eğitimi İçin Bir Model Önerisi Hayat BoyuÖğretmen

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

22. THE PRIMARY SCHOOL GIFTED STUDENTS PERCEPTIONS OF LEARNING INTERESTS AND THEIR WAYS TO REACH INFORMATION

The European Conference on Education 2016, Brighton, Birleşik Krallık, 26 Haziran - 03 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

23. Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey

Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 Mayıs - 21 Haziran 2016

24. Üstün Yetenekli Çocukların Öğretmenleri Ne Diyor Bir İhtiyaç Analizi Çalışması

3. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

25. Who Am I Gifted Students Opinions On Their Needs And Interests

The International Conference on: Excellence, Creativity and Innovation in Basic & Higher Education, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey

13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. AN ANALYSIS OF THE GIFTED STUDENTS OCCUPATION OF THEIR DREAMS

Excellence & Innovation inBasic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. who am ı gifted students opinions on their needs and interests

excellence & ınnovation in basic- higher education & psychology, croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, ss.80, (Özet Bildiri)

29. Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

30. Probleme Dayalı Öğrenme

ÜSTÜN YETENEKLİLİK EĞİTİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÇALIŞTAYI, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

31. Barrıers To Effectıve Learnıng of Hıgh School Students in Turkey

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION- IC-ED-2015, St. Petersburg, Rusya, 19 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

32. Türk Eğitim Sisteminde Yer Alan Denetçilerin İncelenmesi İç Denetçiler Ve Maarif Müfettişleri

II.nd International Eurasian Educational Research Congress (2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

33. An analysis of mathematics curriculum at secondary level

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1404-1407, (Tam Metin Bildiri) identifier

34. Opinions of Pre Service Teachers about Instructional Principles and Methods

Course. INTE 2014 (International Conference on New Horizons 2014, 24 Haziran - 01 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

35. The Concept of Teacher with Metaphors According to Prospective Teachers

34th International Society for Teacher Education Conference (ISfTE 2014), 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

36. Do Moodle Reports and Logs Meet the Needs of Educational Supervision?

9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI), Barcelona, İspanya, 18 - 21 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

37. The Effect of Problem Based Networked Learning based on Prospective Teacher s Academic Achievemen

ISfTE: Teacher Education: Meeting the Needs of the New Generation, 27 - 31 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri

Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

39. Avrupa Birliği ve Türkiye deki öğretmen yeterliklerin karşılaştırmalı incelenmesi

Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

40. The role of values education in high school history curriculum relevant to educational standards in European Union

International Conference:Education and Values in the Balkans, 30 Haziran - 01 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)

41. The opinions of the parents concerning pre school children books in pre school education

8th International Conference on EDUCATION, 25 - 28 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. ÖĞRETMENLIKTE DÖNÜŞÜMÜ VE GELIŞIMI GEREKTIREN NITELIKLER

CUMHURIYET’IN 100. YILINDA ÖĞRETMENLIK MESLEĞI: DÜNÜ, BUGÜNÜ VE YARINI, ERÇETİN ŞEFİKA, DAĞHAN GÖKHAN, Editör, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, ss.201-212, 2023

2. Bilimsel Araştırmalarda Etik

Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Bayram ÇETİN, Mustafa İLHAN, Melek Gülşah ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.279-293, 2021
Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

127

Proje

9

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları