SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views on Homeschooling: The Case of Turkey
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.24, sa.4, ss.1137-1173, 2023 (SSCI)
Unexpected event”: Having an infants with cleft lip and/ or palate
CONGENITAL ANOMALIES
, cilt.1, sa.8, ss.1-8, 2020 (SCI-Expanded)
Teacher Self-Efficacy Belief
Social Behavior And Personality
, cilt.35, sa.5, ss.349-358, 2007 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Mesleki ve Teknik Eğitimin Temel Sorunlarına ve Bilgisayar Kontrollü Üretim Dersi Öğretim Programına İlişkin Paydaş Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.28, ss.327-355, 2023 (Hakemli Dergi)
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.817-858, 2021 (Hakemli Dergi)
The Analysis of the Relationship Between Internet Addiction and Loneliness in Science and Art Education Center (Bilsem) Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.2, ss.366-381, 2021 (Hakemli Dergi)
High-achieving adults’ opinions on their educational lives and suggestions about educating gifted students
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.54, sa.3, ss.863-890, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğretmenlerinin Program Okuryazarlık Düzeyleri
Ahi Evran UniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.171-186, 2019 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin “Toprak Ve Toprak Kirliliği” Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor İle Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.243-256, 2019 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİKZENGİNLEŞTİRİLMİŞ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINAİLİŞKİN EYLEM ARAŞTIRMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.49, ss.231-255, 2019 (Hakemli Dergi)
Predicting Vocational Self Esteem of Prospective Teachers
Ahi Evran Kırşehir Eğitim Fakültesi Degisi
, cilt.17, sa.2, ss.207-221, 2016 (Hakemli Dergi)
MESLEK YÜKSEKOKULLARINA SINAVLI SINAVSIZ GEÇİŞ SİSTEMİYLE YERLEŞENÖĞRENCİLERİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Elektronik Meslek Yüksekokulları Dergisi
, cilt.5, sa.6, ss.40-46, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.443-452, 2014 (Hakemli Dergi)
OKULA YENİ BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN DOĞUM AYLARI İLE ÖĞRENCİ BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.26, sa.13, ss.205-215, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 sınıf ingilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.131-146, 2013 (Hakemli Dergi)
The relationship between learning approaches of prospective teachers and their academic achievement
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.5, ss.171-178, 2013 (Hakemli Dergi)
Program geliştirmede yapılandırmacılık yaklaşımı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.81-87, 2002 (Hakemli Dergi)
Beyin Temelli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretiminde Yeri
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.123-136, 2002 (Hakemli Dergi)
BEYİN TEMELLİ ÖĞRENMENİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ-doktora öncesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.123-136, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Ölçme ve Değerlendirme Okuryazarlıkları: Bir Durum Çalışması
Uluslararası Öllçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.100-101
Üstün Yetenekli ÖğrencilerinEleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öneriler
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin EğitimiKongresi, 10 - 12 Ekim 2019
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yetenekli Yetişkin Bireylerin Eğitim Yaşantılarına İlişkin Görüşleri Ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öneriler
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 Nisan 2017
Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017
The Prımary School Gıfted Students Perceptıons Of Learnıng Interests And Theır Ways To Reach Informatıon
The European Conference On Education 2016, 29 Haziran - 03 Temmuz 2016
The Prımary School Gıfted Students Perceptıons Of Learnıng Interests And Theır Ways To Reach Informatıon
The European Conference On Education 2016, 29 Haziran - 03 Temmuz 2016
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüşleri
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress., 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
THE PRIMARY SCHOOL GIFTED STUDENTS PERCEPTIONS OF LEARNING INTERESTS AND THEIR WAYS TO REACH INFORMATION
The European Conference on Education 2016, Brighton, Birleşik Krallık, 26 Haziran - 03 Temmuz 2016
Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 Mayıs - 21 Haziran 2016
Who Am I Gifted Students Opinions On Their Needs And Interests
The International Conference on: Excellence, Creativity and Innovation in Basic & Higher Education, 18 - 21 Mayıs 2016
An Analysıs Of The Gıfted Students Occupatıon Of Theır Dreams
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 Mayıs 2016
Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey
13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 Mayıs 2016
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM İHTİYAÇLARINA İLİŞKİN KONU ALANI UZMANLARININ GÖRÜŞLERİ
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
who am ı gifted students opinions on their needs and interests
excellence & ınnovation in basic- higher education & psychology, croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, ss.80
AN ANALYSIS OF THE GIFTED STUDENTS OCCUPATION OF THEIR DREAMS
Excellence & Innovation inBasic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016
Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
Probleme Dayalı Öğrenme
ÜSTÜN YETENEKLİLİK EĞİTİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÇALIŞTAYI, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2015
Türk Eğitim Sisteminde Yer Alan Denetçilerin İncelenmesi İç Denetçiler Ve Maarif Müfettişleri
II.nd International Eurasian Educational Research Congress (2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 8 - 10 Haziran 2015
The Concept of Teacher with Metaphors According to Prospective Teachers
34th International Society for Teacher Education Conference (ISfTE 2014), 22 - 25 Nisan 2014
Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 5 - 08 Ekim 2011
Avrupa Birliği ve Türkiye deki öğretmen yeterliklerin karşılaştırmalı incelenmesi
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010
The role of values education in high school history curriculum relevant to educational standards in European Union
International Conference:Education and Values in the Balkans, 30 Haziran - 01 Temmuz 2006
The opinions of the parents concerning pre school children books in pre school education
8th International Conference on EDUCATION, 25 - 28 Mayıs 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilimsel Araştırmalarda Etik
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Bayram ÇETİN, Mustafa İLHAN, Melek Gülşah ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.279-293, 2021
Eğitimde Çoklu Zeka Kuram ve Uygulama
Pegem Akademi, Ankara, 2006