SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The effect of peer feedback on online problem solving skills of prospective teachers.
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
, cilt.44, ss.23-35, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilişim etiğiyle ilgili karar verme sisteminin çeşitli yöntemlerle kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.526-548, 2020 (Hakemli Dergi)
Test etkisinde farklı öğrenme koşullarının etkisi: Güvenli İnternet kullanımı konusu örneği
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.29-66, 2018 (Hakemli Dergi)
Testing effect in learning digital property and cyber ethics.
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.84-99, 2016 (Hakemli Dergi)
Özdüzenlemenin Dikkat Kontrolü Boyutu: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Başkent University Journal of Education
, cilt.2, sa.2, ss.99-108, 2015 (Hakemli Dergi)
Aşırmacılığı önleme ve akademik dürüstlüğü sağlamada Turnitin® kullanımına ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.2, ss.39-53, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilişim Teknolojileri öğretmen adaylarının teknoloji entegrasyonuna ve bu süreçteki rollerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1143-1166, 2015 (Hakemli Dergi)
Dönüt alan mı memnun veren mi Çevrimiçi akran dönütü ile ilgili öğrenci görüşleri
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.10-23, 2014 (Hakemli Dergi)
Dönüt Alan mı Memnun Veren mi? Çevrimiçi Akran Dönütü İle İlgili Öğrenci Görüşleri.
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.10-23, 2014 (Hakemli Dergi)
Worked Examples Leads to Better Performance in Analyzing and Solving Real-life Decision Cases.
JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.9, sa.2, ss.17-30, 2012 (Hakemli Dergi)
Reflections of prospective teachers regarding case based learning
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.3, sa.4, ss.68-82, 2012 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonunun Etkinlik Kuramı na göre incelenmesi
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.23, ss.38-49, 2006 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonunda öğretmenlerin durumu
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.3, ss.119-123, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretim elemanlarının mesleki gelişiminde teknoloji mentorluk modelinin uygulanması
International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022
Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019
Ergenlik öncesi öğrencilerin karar verme becerilerinin demografik özelliklere göre incelenmesi
International Eurasian Educational Research Congress-International EJER Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, 12 - 16 Eylül 2018
Örnek olay tabanlı çevrimiçi öğrenme ortamlarında üstbilişsel strateji kullanım desteğinin problem çözme süreçlerindeki etkisi.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017
Çözümlü örnek tasarım ilkelerine dayalı çevrimiçi ortam tasarımı ve ortama ilişkin öğrenci görüşleri
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017
Öğretmen eğitiminde teknoloji destekli argümantasyon eğitimi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017
Bilişim teknolojileri (BT) öğretmenlerinin BT öğretim ortamlarında yaşadıkları sorunların öğretmen adayları gözünden incelenmesi.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017
Üstbilişsel stratejilere dayalı çevrimiçi öğrenmenin bilişim teknolojileri öretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının çözümlü örnek tasarım süreçlerinin incelenmesi
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının teknoloji mentorluk deneyimleri
International Conference on New Trends in Education (ICNTE), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Problem ÇözmeSürecindeki Geçişken Bellek Grup Uyumu Ve Grup Atmosferine İlişkin Görüşleri
II. Uluslararasi Avrasya Egitim Arastirmalari Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Alan mı memnun veren mi Çevrimiçi akran dönütü ile ilgili öğrenci görüşleri
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Preservice teachers learning teaching methods from cases
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2012, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012
Özdüzenleyici öğrenme becerileri ile epistemolojik inançlar arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Computer & Instructional Technologies Symposium , Gaziantep, Türkiye, 7 - 12 Ekim 2012, ss.529-534
Examining student teachers decision making processes in case based learning environments
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011
A correlational study on preservice teachers individual differences and course related performances
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011
Preservice teachers reason based decisions in case based learning environments
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011
A phenomenological research in exploring preservice teachers perceptions of ICT integration
The Annual Meeting of the American Educational Research Association 2011, Colorado, Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Nisan - 04 Mayıs 2011
A theory-based needs analysis approach in the design of an online masters program
Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference , California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Kasım 2010, ss.409-411
Design considerations in developing theoretically different case based learning environments
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2010, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010
Usability cases in education Experiences challenges and lessons learned
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2009, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009
Teaching a course in flexible and distance learning A model of practice
The Annual Meeting of the AECT International Convention 2009, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009
Deep into the digital A usability analysis of a digital SLR camera
The Emerging Technologies Conference 2009, Ames, IA, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Nisan 2009
Technology mentoring experience in teacher education
The Association of Teacher Educators Summer Conference 2008, Washington, Kiribati, 2 - 06 Ağustos 2008
Teacher education goes into virtual schooling
The Association of Teacher Educators Summer Conference 2008, Washington, Kiribati, 2 - 06 Ağustos 2008
112 Ambulans Lise öğrencilerinin çokkullanıcılı bir oyun ortamında ilkyardım konusunu öğrenmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2006, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.281
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmenlerin Sosyal Duygusal Öğrenme Farkındalıklarını Geliştirme Üzerine Çevrimiçi Eğitim Modülü Tasarımı
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu, Buket; İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.445-461, 2021
Futurama: Learning Design and Technology Research Methods
Research Methods in Learning Design and Technology, Romero-Hall, Editör, Routledge, London/New York , Florida, 2020
Çevrimiçi öğrenme toplulukları.
Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Erdem, M. & Sarsar, F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.483-505, 2020
Futurama: Learning Design and Technology Research Methods.
Research Methods in Learning Design and Technology, Romero-Hall, E.J., Editör, Routledge, Florida, ss.206-226, 2020
Karar verme becerilerini geliştirmeye yönelik öğretim tasarımı: bilişim etiği örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 , A. İşman,H. F. Odabaşı,B. Akkoyunlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.391-413, 2019
Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2019
Çözümlü örnek yöntemi: Algoritma öğretimi örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.220-239, 2018
Çevrimiçi ortamlarda kullanılan farklı öz açıklama türleri ve bunların karşılaştırılması
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.146-167, 2018
Bilişsel yük araştırmalarında kullanılan ölçme araçlarına genel bir bakış
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018 , Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.122-145, 2018
Çözümlü örnek yöntemi: Algoritma öğretimi örneği
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.220-235, 2018
Çevrimiçi ortamlarda kullanılan farklı öz açıklama türleri ve bunların karşılaştırılması
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.146-163, 2018
Bilişsel yük araştırmalarında kullanılan ölçme araçlarına genel bir bakış.
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.122-139, 2018
Bir öğrenme kuramı olarak bağlantıcılık
Eğitim Teknolojileri Okumaları , Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi , Sakarya, ss.177-192, 2015
Bölüm 9: Matris Gösterimler: Bazı Pratik Kurallar
Nitel Veri Analizi, Akbaba Altun Sadegül, Ersoy Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.239-244, 2015
Ünite 4: Elektronik Tablolama Uygulamaları
Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilgisayara Giriş, Buket Akkoyunlu, Editör, Kriter Yayınları, İstanbul, ss.70-98, 2009
Ünite 4: Elektronik Tablolama Uygulamaları
Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilgisayara Giriş, Akkoyunlu, Buket, Editör, Istanbul: Kriter Yayınları, ss.70-98, 2009
Bilgisayarlar 6
Yüce Bilgi Sistemleri, Ankara, 2003