Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretim performansının geliştirilmesinde çevrimiçi ders tasarım atölyesi yaklaşımı.

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2024), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.19, (Özet Bildiri)

Öğretim elemanlarının mesleki gelişiminde teknoloji mentorluk modelinin uygulanması

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

REFLECTIONS ON THE IMPLEMENTATION OF AN ONLINE LEARNING ENVIRONMENT DESIGNED TO IMPROVE STUDENTS' DECISION MAKING SKILLS

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.5313-5322, (Tam Metin Bildiri) identifier

Karar verme becerilerinin geliştirilmesinde video tabanlı model örneklerin kullanılması.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 20 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Bilişim etiğiyle ilgili karar vermeye ilişkin sistem tasarımı: Bir kullanılabilirlik çalışması.

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2019, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

Ergenlik Öncesi Karar Verme Becerileri Testinin (EÖ-KVBT) Türkçe’ye uyarlanması.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Ergenlik öncesi öğrencilerin karar verme becerilerinin demografik özelliklere göre incelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress-International EJER Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin algıladıkları biçimiyle karar verme süreçlerinin incelenmesi

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Karar verme becerilerini belirleme: EÖ-KVBT

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, 12 - 16 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

Algoritma Öğretiminde Kullanılan Çözümlü Örnekler Yönteminin Öğretim Verimliliği Açısından İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.447-448, (Özet Bildiri)

Çözümlü Örnek Tasarım İlkelerine Dayalı Bir Web Tabanlı Öğrenme Ortamının Tasarlanması: Algoritma Öğretimi Örneği

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.119, (Özet Bildiri)

Alanımızın Tanımlanması ve Medya-Yöntem Tartışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.49, (Özet Bildiri)

Uzmanların Gözünden Öğretim Teknolojisi Alanının Tanımlanmasına ve Geleceğine İlişkin Bir Değerlendirme

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.428, (Özet Bildiri)

Örnek olay tabanlı çevrimiçi öğrenme sürecine ilişkin öğrenci görüşleri

. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu – ITTES, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Çözümlü örnek tasarım ilkelerine dayalı çevrimiçi ortam tasarımı ve ortama ilişkin öğrenci görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen eğitiminde teknoloji destekli argümantasyon eğitimi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının çözümlü örnek tasarım süreçlerinin incelenmesi

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Üstbilişsel stratejilere dayalı çevrimiçi öğrenmenin bilişim teknolojileri öretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının teknoloji mentorluk deneyimleri

International Conference on New Trends in Education (ICNTE), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

TEACHING DECISION RULES VIA WORKED EXAMPLES

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.8171-8181, (Tam Metin Bildiri) identifier

EXAMINING SECONDARY SCHOOL STUDENTS' APPLICATION OF DECISION RULES THROUGH PROCESS TRACING METHODS

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.8571-8581, (Tam Metin Bildiri) identifier

Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının teknoloji entegrasyonuna ve bu süreçteki rollerine ilişkin infografikleri ne söylüyor

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.114, (Özet Bildiri)

Eğitimde çözümlü örneklerin kullanımıyla ilgili araştırmaların betimsel tarama yöntemi ile incelenmesi

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.116, (Özet Bildiri)

Eğitimde animasyon kullanımı Bilişsel yük perspektifinden bir bakış

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)

Akademik dürüstlük ve Turnitin kullanımı ile ilgili öğrenci görüşleri

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium 2014, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.137, (Özet Bildiri)

Aşırmacılığı önlemede Turnitin kullanımına ilişkin öğrenci bakış açılarının incelenmesi

International Conference on New Trends in Educational Technology 2014, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.13, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Alan mı memnun veren mi Çevrimiçi akran dönütü ile ilgili öğrenci görüşleri

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Öğretmenler nasıl karar verir Öğretmenlerin karar verme süreçleriyle ilgili model ve yaklaşımlar

New Issues in Teacher Education International Symposium 2013, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.222-223, (Özet Bildiri)

Preservice teachers learning teaching methods from cases

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2012, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

Özdüzenleyici öğrenme becerileri ile epistemolojik inançlar arasındaki ilişkinin incelenmesi

International Computer & Instructional Technologies Symposium , Gaziantep, Türkiye, 7 - 12 Ekim 2012, ss.529-534, (Tam Metin Bildiri)

Preservice teachers reason based decisions in case based learning environments

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011, (Özet Bildiri)

Examining student teachers decision making processes in case based learning environments

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011, (Özet Bildiri)

A correlational study on preservice teachers individual differences and course related performances

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2011, Jacksonville, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Kasım 2011, (Özet Bildiri)

A phenomenological research in exploring preservice teachers perceptions of ICT integration

The Annual Meeting of the American Educational Research Association 2011, Colorado, Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Nisan - 04 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

A theory-based needs analysis approach in the design of an online masters program

Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference , California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Kasım 2010, ss.409-411, (Tam Metin Bildiri)

Design considerations in developing theoretically different case based learning environments

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2010, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

A theory based needs analysis approach in the design of an online masters program

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mart - 02 Nisan 2010, ss.409-411, (Tam Metin Bildiri)

Investigating novice instructional designers experience and challenges in a game design course An activity theory approach

The Association for Educational Communications and Technology Convention, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009, ss.249-255, (Tam Metin Bildiri)

Usability cases in education Experiences challenges and lessons learned

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2009, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009

Teaching a course in flexible and distance learning A model of practice

The Annual Meeting of the AECT International Convention 2009, Louisville, KY, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009

Deep into the digital A usability analysis of a digital SLR camera

The Emerging Technologies Conference 2009, Ames, IA, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

Designing a weather alert radio system A usability study

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Kasım 2008, ss.734-736, (Tam Metin Bildiri)

Tools and curriculum to prepare preservice teachers for the 21st century schools with virtual schooling

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Kasım 2008, ss.2593-2596, (Tam Metin Bildiri)

A real life project experience Consulting a health center in online training

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Kasım 2008, ss.1541-1543, (Tam Metin Bildiri)

Technology mentoring experience in teacher education

The Association of Teacher Educators Summer Conference 2008, Washington, Kiribati, 2 - 06 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

Teacher education goes into virtual schooling

The Association of Teacher Educators Summer Conference 2008, Washington, Kiribati, 2 - 06 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

Investigating the propriety of a science and technology curriculum in Turkiye

The Annual Meeting of the American Educational Research Association, New York City, NY, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

Teacher education goes into virtual schooling Developing national models for virtual schooling experiences

The Association for Educational Communications and Technology Convention, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Ekim 2007, ss.103-109, (Tam Metin Bildiri)

Creating real tools curriculum to prepare virtual teachers

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 26 - 30 Mart 2007, ss.281-285, (Tam Metin Bildiri)

Challenging preservice teachers preconceptions misconceptions and concerns of virtual schooling A preliminary analysis

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 26 - 30 Mart 2007, ss.2971-2976, (Tam Metin Bildiri)

Integrating ICT into classrooms A note from Turkish teachers

SITE, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mart 2007, ss.1569-1575, (Tam Metin Bildiri)

112 Ambulans Lise öğrencilerinin çokkullanıcılı bir oyun ortamında ilkyardım konusunu öğrenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2006, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.281, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Öğretmenlerin Sosyal Duygusal Öğrenme Farkındalıklarını Geliştirme Üzerine Çevrimiçi Eğitim Modülü Tasarımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu, Buket; İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.445-461, 2021

Futurama: Learning Design and Technology Research Methods

Research Methods in Learning Design and Technology, Romero-Hall, Editör, Routledge, London/New York , Florida, 2020

Çevrimiçi öğrenme toplulukları.

Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Erdem, M. & Sarsar, F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.483-505, 2020

Futurama: Learning Design and Technology Research Methods.

Research Methods in Learning Design and Technology, Romero-Hall, E.J., Editör, Routledge, Florida, ss.206-226, 2020

Karar verme becerilerini geliştirmeye yönelik öğretim tasarımı: bilişim etiği örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019 , A. İşman,H. F. Odabaşı,B. Akkoyunlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.391-413, 2019

Karar Verme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğretim Tasarımı: Bilişim Etiği Örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-413, 2019

Çözümlü örnek yöntemi: Algoritma öğretimi örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.220-239, 2018

Çevrimiçi ortamlarda kullanılan farklı öz açıklama türleri ve bunların karşılaştırılması

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.146-167, 2018

Bilişsel yük araştırmalarında kullanılan ölçme araçlarına genel bir bakış

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018 , Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.122-145, 2018

Çözümlü örnek yöntemi: Algoritma öğretimi örneği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.220-235, 2018

Çevrimiçi ortamlarda kullanılan farklı öz açıklama türleri ve bunların karşılaştırılması

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.146-163, 2018

Bilişsel yük araştırmalarında kullanılan ölçme araçlarına genel bir bakış.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, ss.122-139, 2018

Bir öğrenme kuramı olarak bağlantıcılık

Eğitim Teknolojileri Okumaları , Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman,Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET-Sakarya Üniversitesi , Sakarya, ss.177-192, 2015

Yeni (?) bir öğrenme kuramı olarak bağlantıcılık

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Ferhan, Editör, TOJET - Sakarya Üniversitesi, ss.177-192, 2015

Bölüm 9: Matris Gösterimler: Bazı Pratik Kurallar

Nitel Veri Analizi, Akbaba Altun Sadegül, Ersoy Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.239-244, 2015

Ünite 4: Elektronik Tablolama Uygulamaları

Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilgisayara Giriş, Buket Akkoyunlu, Editör, Kriter Yayınları, İstanbul, ss.70-98, 2009

Ünite 4: Elektronik Tablolama Uygulamaları

Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilgisayara Giriş, Akkoyunlu, Buket, Editör, Istanbul: Kriter Yayınları, ss.70-98, 2009

Bilgisayarlar 6

Yüce Bilgi Sistemleri, Ankara, 2003
Metrikler

Yayın

112

Atıf (WoS)

285

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

332

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

14

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları