Yayınlar & Eserler

Makaleler 114
Tümü (114)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (51)
ESCI (34)
Scopus (28)
TRDizin (88)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

2. Developing a MCAT to Assess Students’ Language Competencies: A Bifactor Model Based Study

The International Association for Computerized Adaptive Testing (IACAT) 2019, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

3. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARIMSAL YAŞAM DENEYİMİ

4th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Kasım 2018, ss.21-29, (Tam Metin Bildiri)

4. Sosyal Bilimlerde Veri Toplama Süreci

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilimsel Toplantısı, Türkiye, 13 Aralık 2018

6. Changes In Transition System From Basic Education To Secondary Education: A Historical, Descriptive And Causal View

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Araştırmalarda Veri Toplama

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Seminerleri, Türkiye, 23 Kasım 2018

8. A newly developed health literacy scale for Turkish speaking literate adults

11TH EUROPEAN PUBLIC HEALTH CONFERENCE, Ljubljana, Slovenya, 28 Kasım - 01 Aralık 2018, cilt.28, ss.227, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Geniş Ölçekli Testlerde Coğraf Bölgeye Göre Değişen Madde Fonksiyonu İncelemesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. The influence of using plausible values on linear and hierarchical linear regression model parameters

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilimler Araştırmalarında Veri Toplama

II. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Dersi Sevmek, Öğretmeni Sevmek ve Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Dersi Sevmek Ders Öğretmenini Sevmek ve Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Oecd Ülkelerinin Fen Bilimleri Başarıları Üzerine Bir Panel Veri Analizi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Çok Boyutlu Testlerde Alt Boyut ve Toplam Puanların Kestirimine İlişkin bir Karşılaştırma

Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme - 5, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Lisansüstü eğitime yönelik tutumda proaktif kişilik ve akademik kontrol odağının rolü

ICEA 2016 (11th International Congress on Educational Administration), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. Development of Attitude to University Students Family Communication Scale: Validity and Realibility Studies of Scale

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.320-324, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. Development of Attitude to University Life Scale: Validity and Realibility Studies of Scale

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.315-319, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. The Impact of Model Misspecification with Multidimensional Test Data

79th Annual Meeting of the Psychometric Society, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Temmuz 2014, cilt.140, ss.145-172, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

34. EXPECTATIONS OF LECTURERS FROM TEACHER CANDIDATESABOUT THEIR CHARACTERISTICS- A SCALING STUDY

3rd International Conference of New Horizons in Education-2012, 5 - 07 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

35. Examine preservice elementary school teachers' perceptions about soil science during community service learning

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2068-2072, (Tam Metin Bildiri) identifier

36. The adaptation of a scale for preschool teachers' attitudes towards science teaching

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2881-2884, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

37. Öz Düzenlemeli Öğrenme Üzerine Bir Çalışma

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

38. The Use Of Self-Assessment In Improving Guessing

Science, Education And Time As Our Concern, 29 Kasım - 02 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri)

40. Farklı Standart Belirleme Yöntemlerinin Geçme Puanları Üzerine Etkisi

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8
Metrikler

Yayın

162

Yayın (WoS)

56

Yayın (Scopus)

30

Atıf (WoS)

425

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

112

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

43

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

278

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

66

Toplam Atıf Sayısı

624

Proje

8

Tez Danışmanlığı

46

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları