Yayınlar & Eserler

Makaleler 86
Tümü (86)
SCI-E, SSCI, AHCI (47)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (54)
ESCI (7)
Scopus (49)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 77

1. An Examination Of The Effectiveness Of Differentiated-Mathematics Teaching For Gifted Students Through Meta-Analysis

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. İki Kere Farklılığı Belirlemede Bilişsel Profil Tutarsızlıkları: Bir Meta-Analiz Çalışması

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Algılanan Akademik Beklenmedik Düşük Başarı Ölçeğinin Uyarlanması

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Düşündüğümüz kadar zeki miyiz? Bir ölçek uyarlamasına ilişkin ön bulgular

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)

6. Association Between Culture and Personality among Gifted Turkish High School Students

17th ECHA Conference 2021, Porto, Portekiz, 31 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

7. İstatistik Kaygısı ve İstatistiğe Yönelik Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

9. Kavramsal Bir Analiz: Savant Sendromu, Yüksek İşlevli OSB, Çoklu Yetersizlik ve İki Kere Farklılık

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi'21, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Özel Yeteneklilerin Kişilik Özellikleri Hakkında Yapılan Araştırmalarının Bibliometrik Analizi

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Özel Yeteneğin Kültürel Bağlamda İncelenmesi

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 Ekim - 18 Aralık 2020, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Giftedness in Psycho-Social Context

International Conference on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Üstün Yeteneklilerde Beklenmedik Düşük Başarıya Müdahale

International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.105-109, (Tam Metin Bildiri)

15. Aile tepkileri ölçeği: Pilot uygulama

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, cilt.1, ss.30, (Özet Bildiri)

16. Özel Yeteneklilerin Kişilik Özellikleri: Bir Literatür Taraması

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.140-141, (Özet Bildiri)

18. Creativity in Research with Gifted Samples in Turkey

International Congress on Gifted and Talented Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.1-3, (Özet Bildiri)

23. Fiziksel-zihinsel-manevi iyi oluş ve ölüm kaygısı

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.212-213, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Bilgeliğe Gelişimsel Yaklaşım: Ekopsikolojik Benlikle ilişkisi

2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Emotion Management Skills In Relation With Forgiveness

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. ANNE-BABA TUTUMLARI İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİTHE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTING AND TEST ANXIETY

AL-FARABI 1st International Congress on Social Sciences, Gaziantep, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, cilt.1, ss.579, (Özet Bildiri)

29. ANNE-BABA TUTUMLARI İLE MATEMATİK KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİTHE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTING AND MATHEMATICS ANXIETY

AL-FARABI 1st International Congress on Social Sciences May 11-14, 2017 Gaziantep / TURKEY, Gaziantep, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.140, (Özet Bildiri)

30. ÜSTÜN YETENEKLİLERİN PSİKOLOJİK BELİRTİLERİ

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

31. The Prediction of Test Anxiey by Self regulated Learning Strategies

Third Teaching and Education Conference, Barcelona, İspanya, 28 Temmuz 2016, ss.198-202, (Tam Metin Bildiri)

33. Views of Parents of University Students on Predicting Social Anxiety

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

34. Maneviyat İfadeleri Envanteri Uyarlama Çalışması

First EuroAsian Conference on Positive Psychology, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

35. Ölüm Olgusuna Pozitif Bir Bakış

First EuroAsian Congress on Positive Psychology, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

36. THE PREDICTION OF TEST ANXIETY BY SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES

3rd Teaching and Education Conference, Barcelona, İspanya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, ss.198-202, (Tam Metin Bildiri) identifier

38. The prediction of death anxiety levels from anxiety depression and hopelessness among teacher candidates

International Conference in Teacher Education Policies and Problems, Baku, Azerbaycan, 30 Mayıs - 02 Haziran 2015, cilt.1, ss.276-278, (Tam Metin Bildiri)

41. Sınıfta Etkili Zaman Yönetimi Ölçeği geliştirme

18. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

42. An investigation of computer anxiety in relation with personality characteristics among college students

10. ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

43. Psychometric properties of the Spanish Back Depression Inventory II with Mexican students

115. Annual Meetin of the American Psychological Asssociation, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

44. Factors that affect the computer anxiety levels among candidate educational administrators

The Annual Meeting of the First International Computer and Instructional Technologies Symposium, 11 - 13 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

45. A cross cultural comparison of the levels of depression among late adolescents

114. Annual Meeting of the American Psychological Association, San-Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)

46. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin stres kaynakları ve strese karşı gösterdikleri tepkilerin incelenmesi

4. Ulusal Sınıf Öğretmenliğ Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

47. Life stress Inventory revised

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier identifier

49. Türk ilkokul öğrencilerinin matematik kaygısı düzeylerinin incelenmesi

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

50. Eğitim yöneticilerinin karar verme stilleri ve kaygı düzeyleri arasındaki ilişki

Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

51. Üniversite öğrencileri arasında matematik kaygısı ve kontrol odagı arasındaki ilişki

7. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

53. Tokat ilindeki ilk ve ortaöğretim yöneticilerinin zaman yönetimi çalışması

14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

54. İlk ve ortaöğretim yöneticilerinin değerlerinin tanımlanması

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

56. Psychometric properties of the Beck Depression Inventory II with Turkish college students

112. Annual Meeting of the American Psychological Association, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ağustos 2005, (Tam Metin Bildiri)

57. The relationship between subjective and objective assessment of college students mathematics anxiety levels

2. International Balkan Educational Sciences Congress, 8 - 10 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)

58. Description of the anxiety levels among college administrations

2. International Balkan Educational Sciences Congress, 8 - 10 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)

59. Çoklu regresyon analizlerinde etkileşim etkisinin incelenmesi

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

60. Üniversite öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri açısından karşılaştırılması

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

61. İstatitik kaygısı istatistiğe karşı takınılan tavırların bir fonksiyonu mudur

Eğitim Bilimleri Enstitüsü Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

62. Reliability adjusted analysis of covariance

Annual Meeting of the American Counseling Association, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mart 2003, (Tam Metin Bildiri)

63. Cross cultural evidence for discriminating anxiety from depression in college students

109. Annual Meeting of the American Psychological Association, Chicago, IL, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Ağustos 2002, (Tam Metin Bildiri)

64. Gender and two classmen on stressors and reactions to stressors

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Corpus Cristi, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

65. The effects of gender and program type on counseling students personality scores

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Corpus Cristi, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

66. Learning processes between high and low achieving students majoring in education

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Corpus Cristi, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

67. Psychological impacts of an earthquake on Turkish college students

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Corpus Cristi, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

68. The effects of gender and age on statistics anxiety

Annual Meeting of the American Educational Research Association, New Orleans, LA, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)

69. Discriminating between the kow and high anxiety groups in statistics courses

109. Annual Meeting of the American Psychological Association, San-Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 27 Ağustos 2001, (Tam Metin Bildiri)

70. Cross cultural psychometric properties of the Beck Depression Inventory II

109. Annual Meeting of the American Psychological Association, San-Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 27 Ağustos 2001, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier identifier

71. How do previous mathematics courses affect mathematics anxiety

8. Annual Research Forum of the Sigma Xi, Commerce, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)

72. Learning style scores predict grades in a Teacher Psychology course

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Houston, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)

73. Critical thinking scores predict Psychology for Teachers course grades

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Association, Houston, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Nisan 2001, (Tam Metin Bildiri)

74. Predicting psychology for teachers course grades from students critical thinking skills

Annual Meeting of the Southwest Regional Meeting of Teachers of Psychology, Forth Worth, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2000, (Tam Metin Bildiri)

75. Differences among university students on learning

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Associaiton, Dallas, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Nisan 2000, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

76. Students circadian rhytms

Annual Meeting of the Southwestern Psychological Associaiton, Dallas, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Nisan 2000, (Tam Metin Bildiri)

77. A web based teaching module

Annual Meetşng of the Southwest Regional Meeting of Teacher of Psychology, Forth Worth, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 06 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier identifier
Kitaplar 30

1. Matematik Kaygısının Ölçümlenmesi

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması , Sarı Mehmet Hayri, Baloğlu Mustafa, Editör, Vizetek, Ankara, ss.157-192, 2022

6. Travma sonrası stres bozukluğu

Geçici koruma statüsündeki bireylere yönelik rehberlik hizmetleri klavuz kitabı, Mustafa Baloğlu, Ertan Göv, Turgut Bağrıaçık, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.148-170, 2017

7. Yas danışmanlığı ve danışma teknikleri

Geçici koruma statüsündeki bireylere yönelik rehberlik hizmetleri klavuz kitabı, Mustafa Baloğlu, ertan Göv, Turgut Bağrıaçık, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.172-198, 2017

8. Geçici koruma statüsündeki bireyler ile ilgili sürecin SWOT analizi

Geçici koruma statüsündeki bireylere yönelik rehberlik hizmetleri klavuz kitabı, Mustafa Baloğlu, Ertan Göv, Turgut Bağrıaçık, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.72-80, 2017

9. Geçici koruma statüsündeki çocuklarla akran danışmanlığı

Geçici koruma statüsündeki bireylere yönelik rehberlik hizmetleri klavuz kitabı, Mustafa Baloğlu, Etran Göv, Turgut Bağrıaçık, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.232-261, 2017

12. 14. Bölüm: Bağlamda kişilik: kültür ve hayat boyu gelişim bağlamında kişilik

Kişilik Psikolojisi, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.507-539, 2016

15. 1. Bölüm Kişilik Kuramu: Günlük gözlemlerden sisteöatik kuramlara

Kişilik Psikolojisi, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-32, 2016

16. 15. Bölüm: Kişilik kuram ve araştırmalarının değerlendirilmesi

Kişilik Psikolojisi, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.541-555, 2016

17. Sağkalım/Başarısızlık Analizi

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, MustafaBaloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.510-570, 2015

18. Lojistik Regresyon

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.439-509, 2015

19. Bütünsel Örneklerin Araştırma Desenleri

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.11-17, 2015

20. Genel Doğrusal Modele Kısa Bir Bakış

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.915-925, 2015

21. Öğrenme Yaklaşımları

Öğrenme Psikolojisi, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-12, 2015

22. Profil Analizi: Tekrarlı ölçümlere Çok Değişkenli Bir Yaklaşım

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.314-376, 2015

23. Eğitim Psikolojisi: Öğretim için bir Temel

Eğitim Psikolojisi, Galip Yüksel, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-27, 2015

24. İstatistsiksel Teknikler Rehberi

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-32, 2015

25. Temel Bileşenler ve Faktör Analizi

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.612-680, 2015

26. Giriş

Çok Değişkenli İstatistiklerin Kullanımı, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-16, 2015

27. Davranışçılık ve Klasik Koşullama

Öğrenme Psikolojisi, Mustafa Baloğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.32-77, 2015
Metrikler

Yayın

200

Yayın (WoS)

63

Yayın (Scopus)

56

Atıf (WoS)

1034

H-İndeks (WoS)

19

Atıf (Scopus)

1098

H-İndeks (Scopus)

19

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

88

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

246

Proje

5

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları