Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. The Impact of Argument-Based Inquiry Approach on Fourth Grade Students’ Achievement in the Effects of Force Unit

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2. What can Analogical Cases Spectrums Tell Us? Identifying the Properties

Twelfth Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Mayıs 2016, ss.46, (Yayınlanmadı)

3. Exploring Students' Quality of Argumentation about Local Socio-Scientific Issues in Different Learning Contexts

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Yayınlanmadı)

4. Preservice Science Teachers’ Opinions related to Context Based Learning and Eligible Contexts: A Longitudinal Study

Tenth Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, (Yayınlanmadı)

6. The effect of using v-diagrams in science and technology laboratory teaching on preservice teachers' critical thinking dispositions

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2267-2272, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 1
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

545

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları