Makaleler
114
Tümü (114)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (6)
Scopus (22)
TRDizin (53)
Diğer Yayınlar (48)
4. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ile Teknostres Düzeylerinin İncelenmesi
International Journal of Computers in Education
, cilt.7, sa.2, ss.50-70, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Video Dönütlerin Mesleki Beceri Eğitimi Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.152-168, 2024 (TRDizin)
12. Evaluating information technology teacher training undergraduate programs in Turkey
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.3, ss.5-20, 2023 (Hakemli Dergi)
20. The effects of an online environment developed for online safety and risk education on the knowledge levels of secondary school students - Çevrimiçi güvenlik ve risk ile ilgili eğitime yönelik geliştirilmiş bir çevrimiçi ortamın ortaokul öğrencilerinin bilgi düzeylerine etkileri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.2, ss.901-962, 2021 (TRDizin)
24. Investigating the Effect of Video-Based Feedback on Perceived Feedback Quality
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.51, ss.92-122, 2021 (ESCI, TRDizin)
31. Examining the Effect of Flipped Learning Method on the CourseEngagement of Vocational School Students
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.1167-1201, 2020 (TRDizin)
32. Selecting suitable COTS games in Steam game store to promote intrinsic motivation and computational thinking skills
i-manager’s Journal of Educational Technology
, cilt.17, sa.2, ss.55-65, 2020 (Hakemli Dergi)
33. Dijital Öykü Oluşturma Sürecinin Öğrenenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-23, 2020 (Hakemli Dergi)
39. Improving the use of ICT through online professional developmentplatform based on metacognitive strategies
Global Journal ofInformation Technology:Emerging Technologies
, cilt.10, sa.1, ss.45-59, 2020 (Hakemli Dergi)
51. Siber zorbalıkla ilişkili faktörler ve olası çözüm önerileri üzerine bir inceleme
Online Journal of Technology Addiction Cyberbullying (OJTAC)
, cilt.4, sa.2, ss.13-49, 2017 (Hakemli Dergi)
53. Öğretmenlerin Bakışıyla Öğretmenlerde Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.759-788, 2017 (TRDizin)
55. Lisansüstü öğrencilerin çevrim-içi bilgi arama stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.51-66, 2017 (Hakemli Dergi)
57. Öğretmenlerde tükenmişlik duygusunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD / GUJGEF)
, cilt.37, sa.2, ss.759-788, 2017 (TRDizin)
58. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı ve etik olmayan davranışlar Sorunlar araştırmalar ve değerlendirmeler
Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.124-151, 2016 (TRDizin)
61. Türkiye de sosyal medya okuryazarlığı ve sosyal ağ kullanım örüntülerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.526-535, 2016 (Hakemli Dergi)
65. One Laptop per Child projects and FATIH project A comparative examination
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.1-26, 2016 (Hakemli Dergi)
66. PISA sonuçlarının sayısal uçurumun göstergeleri açısından karşılaştırılması Türkiye Finlandiya ve Kore örnekleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
67. Ortaokul öğrencilerinin internet kullanım biçimleri Riskli davranışlar üzerine bir değerlendirme
Kastamanu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.383-404, 2016 (Hakemli Dergi)
69. Bologna Süreciyle İlgili Bir İnceleme: Öğrenci Başarısını Değerlendirme Yöntemleri ile Öğrenci İş Yükünün Karşılaştırılması An investigation regarding the Bologna process: Comparison of student assessment methods and student workload
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.84-94, 2016 (TRDizin)
70. Okullarda teknoloji kullanımı ve uygulamalar Gözlemler sorunlar ve çözüm önerileri
Artı Eğitim
, sa.123, ss.90-91, 2015 (Hakemsiz Dergi)
71. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Süreci ne Dayalı Örnek İnceleme
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
72. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Sürecine Dayalı Örnek Inceleme
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
73. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Bölümü öğrencilerinin bölümlerine yönelik algılarının incelenmesi
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
75. Süleyman Sadi Seferoğlu ile röportaj
Hacettepe Bilim, Kültür ve Teknoloji Dergisi
, sa.2, ss.66-69, 2015 (Hakemsiz Dergi)
77. An Examination of Primary School Students' Opinions about Their Digital Divide Levels in Terms of Different Variables
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.3, ss.220-235, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
82. A Study on the Contributions of the in-Service Training Activities within the Scope of FATIH Project to Teachers' Professional Growth in Reference to ISTE Teachers' Standards
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.375-392, 2013 (SSCI, TRDizin)
84. INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USAGE OF TEACHER CANDIDATES
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.356-368, 2013 (SSCI, TRDizin)
85. Dijital çağin çocuklari İlköğretim öğrencilerinin Facebook kullanımları ve internet bağımlılıkları üzerine bir araştırma
İletişim ve Diplomasi,
, sa.2, ss.31-48, 2013 (Hakemli Dergi)
87. Öğretmenlerin teknoloji kullanımı ile ilgili Türkiye kaynaklı dergilerde yayımlanmış makalelerin incelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.2, sa.3, ss.1-10, 2013 (Hakemli Dergi)
90. BÖTE lisansüstü öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin tercihlerinin konjont analizi tekniğiyle incelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.13-32, 2012 (TRDizin)
92. Yükseköğretimde çevrim içi öğrenme Sistemde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
Journal of European Education
, cilt.1, sa.1, ss.25-34, 2011 (Hakemli Dergi)
94. Killing two birds with one stone Establishing professional communication among teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, sa.9, ss.547-554, 2010 (Hakemli Dergi)
96. Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin öğrenci beklentilerine ilişkin görüşleri ve derslerde karşılaştıkları disiplin sorunları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.36, ss.39-52, 2009 (Hakemli Dergi)
97. Bilgisayar öğretmenlerinin bakış açısıyla yönetici ve öğretmen beklentileri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.497-514, 2009 (TRDizin)
100. Pre service teachers perceptions of their computer self efficacy
International Journal of the Computer, the Internet and Management
, cilt.15, sa.3, ss.1-4, 2007 (Hakemli Dergi)
102. Eleştirel düşünme ve öğretimi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.193-200, 2006 (Hakemli Dergi)
103. Eleştirel düşünme eğilimleri ve akademik başarı
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.32, ss.90-99, 2006 (Hakemli Dergi)
104. İlköğretim öğretmenlerinin bilgisayara yönelik öz yeterlik algıları üzerine bir çalışma
Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research
, sa.19, ss.89-101, 2005 (Hakemli Dergi)
105. Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde yeni yaklaşımlar
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.83-95, 2004 (Hakemli Dergi)
106. Ögretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller çözüm önerileri ve öz yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, ss.143-157, 2004 (Hakemli Dergi)
107. Öğretmen adaylarının öğretmen yeterlilikleri açısından kendilerini değerlendirmeleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.26, ss.131-140, 2004 (Hakemli Dergi)
108. Öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, sa.58, ss.40-45, 2004 (Hakemli Dergi)
109. Öğretmenlerin bilişim teknolojilerinin kullanımıyla ilgili görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.334-350, 2002 (Hakemli Dergi)
111. Elementary school teachers perceptions of professional development
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.117-125, 2001 (Hakemli Dergi)
112. Sınıf öğretmenlerinin kendi mesleki gelişimleriyle ilgili görüşleri beklentileri ve önerileri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.149, ss.12-18, 2001 (Hakemli Dergi)
113. The role of experienced teachers in teacher development
Eğitim ve Bilim
, cilt.25, sa.118, ss.9-17, 2000 (SSCI, Scopus, TRDizin)
114. Exploring elementary school teachers perceptions of professional development The Turkish case
AERA
, sa.36, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
179
1. ANKARA’DA DÖRT İLKOKULDA OKUL YÖNETICILERI, OKUL AILE BIRLIĞI ÜYELERI, ÖĞRETMENLER VE AILELERIN OKULLARDA BESLENME, FIZIKSEL AKTIVITE, HIJYEN OLANAKLARI VE UYGULAMALARI KONUSUNDA GÖRÜŞLERI
8. Uluslararası 26. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi , Ankara, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2024, ss.639-640, (Özet Bildiri)
3. İlkokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Belirlenmesi
Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi KOngresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2023, ss.184-197, (Tam Metin Bildiri)
9. Aktif Öğretim Tekniklerinin Öğrencilerin Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersine İlişkin Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Üzerindeki Etkisi
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. Türkiye’de Yapılmış E-Değerlendirme Çalışmaları Sistematik Bir Alanyazın Taraması
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
11. Akış Deneyimi ve Eğitimde Oyunlaştırma Sistematik Bir Alanyazın Taraması
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının bilişim teknolojilerini etik kullanım düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
13. Harmanlanmış Öğrenmenin Gerçekleştirildiği Çevrim-içi Öğrenme Araçlarına Yönelik Bir İnceleme
4th InternationalContemporary Educational Research Congress, Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
14. An Examination of Digital Footprint Awareness and Digital Experiences of Higher Education Students
The 12nd InternationalComputer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. Dijital bağımlılığa karşı dijital çözümler: Harekete yönlendiren oyunlar.
I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, 14 - 16 Kasım 2018
16. Dijital dönüşüm sürecinde bir yolculuk. FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Dijital Dönüşümün Yansımaları Paneli.
Milli Eğitim Bakanlığı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü. FATİH ETZ 2018, 2 - 03 Kasım 2018
17. Bilgi arama çalışmalarında yöntemsel eğilimler: Türkiye kaynaklı çalışmalar üzerine bir inceleme
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018), 12 - 14 Eylül 2018
18. Ters yüz öğrenme ortamlarının meslek yüksekokulu öğrencilerinin derse katılımları açısından incelenmesi.
. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
19. Dijital öykü oluşturma sürecinin öğrenenlerin yansıtıcı düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
23. Dijital çağın çocuklarını ve gençleri bekleyen riskler üzerine değerlendirmeler
Eğitim Teknolojileri Derneği - Teknoloji ve Eğitim Fuarı, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. Öğrencilerin siber güvenlik davranışlarının beş faktör kişilik özellikleri bağlamında incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
25. Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları açısından öz-yeterlik durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
26. Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
27. PISA ve TIMMS sonuçlarına göre teknoloji politikalarına genel bir bakış: Türkiye ve Asya ülkelerinin karşılaştırılması.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
28. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında yeni yaklaşımlar: Açık çevrimiçi derslerle ilgili karşılaştırmalı bir inceleme.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
29. Ortaokul öğrencilerinin sanal zorbalık farkındalıkları ile sanal zorbalık yapma ve mağdur olma durumlarının incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
30. Tarım toplumundan toplum 5.0’a yolculuk [The Journey from the Agrarian Society to Society 5.0]. Panel: Eğitim 4.0: Geçmişten Geleceğe Taşınan İnsan
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 21 Nisan 2018
31. Dijital ortamlarda şiddet algısı üzerine değerlendirmeler. Kalıp Yargılar ve Şiddet Algısı Paneli.
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018
32. Lise öğrencilerinin dijital vatandaşlık algıları üzerine bir inceleme.
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018
33. Eğitim bağlamında oyunlaştırma çalışmaları: Sistematik bir alanyazın taraması.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
34. Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
35. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
36. Bilişim teknolojileri ve çocuklar: Dijital çağın fırsatları, riskleri ve tehditleri üzerine değerlendirmeler
Ulusal Gençlik Kongresi/Çocuk Koruma Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mart 2018
40. A Scale Development Study: Computer Education And Instructional Technology Graduate’xxs Perceived Pedagogical Competency Scale
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education. , 2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
43. Çevrimiçi ortamlarda işbirlikli çalışma araçları kullanımı memnuniyetini yordayan değişkenlerin incelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
44. BÖTE 4.0: Gözlemler, beklentiler ve eğilimler. ITTES 2017 - BÖTE’nin Geleceği Paneli.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
45. İşbirlikli Problem Çözmenin Kodlama Öğretimine Yansıması Olarak Eşli Kodlamanın İncelenmesi
ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
46. Social media in academic world: How can social media contribute to higher education.
The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2017), 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
47. Ensuring Student Success in the New Millennia: 21st Century Skills and Teachers’xx Technological Competencies
VIII International Schoolteachers Festival, 7 - 09 Ağustos 2017
48. Çevrimiçi ortamlarda çocukları ve gençleri bekleyen riskler: Sanal ortam yalnızlığı üzerine bir değerlendirme.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017)., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. Mobil teknoloji ve uygulamaların eğitsel kullanımına yönelik bir değerlendirme
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
50. Öğretmenlerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmalarıyla İlgili bir Değerlendirme
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
51. Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünmeye bakışlarıyla ilgili bir değerlendirme.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
52. Eski köye yeni adet: Kitlesel açık çevrim-içi derslere bir bakış [in Turkish].
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
53. Using Etherpad for online collaborative writing activities and learners with different language learning strategies
The GlobELT 2017: The Third International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
54. BÖTE’nin geleceği ve yeni gelişmeler.
11. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
55. Çevrim-içi öğrenmede yeni yöntemler: Kitlesel açık çevrimiçi dersler (KAÇD)
ANKOSLink 2017, Antalya, Türkiye, 5 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
56. Öğretmenlerin eğitimde bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma konusundaki yeterlilik algılarına ilişkin bir değerlendirme
XIX. Akademik Bilişim Konferansı, Aksaray, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2017, (Tam Metin Bildiri)
57. e Eğitimde temel güncel kavramlara bir bakış Kavramların kullanımları kavramlarla ilgili yanılgılar ve farklı kullanımlar üzerine değerlendirmeler
4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2016, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
58. Teacher competencies Building bridges between theory and practice in teacher education
International Symposium of New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
60. Çevrim içi ortamlar ve yeni yaşam düzenimiz Gözlemler sorunlar ve çözüm önerileri
IEEE ODTÜ - II. Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
64. Ortaokul öğrencilerinin internet ortamında bilgi arama biçimlerinin incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
65. Ortaokul öğrencilerinin sanal zorbalık ve internet saldırganlığı durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
67. Kodlama eğitimi ve kodlamanın eğitim politikalarına etkisi
XVIII. Akademik Bilişim Konferansı, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
68. Ulusal ve uluslararası bilgi güvenliği politikalarının analizi üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
69. Açık kaynak kodlu öğrenme yönetim sistemleri Karşılaştırmalı bir inceleme
2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
70. Eğitim araştırmalarında yöntemsel sorunlar
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference (IDEAL 2015), Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
71. A Content Analysis on the Current Studies about Digital Native and Digital Immigrants in Educational Context
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı (INOVED 2015)., İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
72. Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Pamukkale, Türkiye., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
74. 21 Yüzyıl becerileri Gözlemler ve sorunlar 21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Yetiştirme Paneli
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
75. The level of burnout of teachers An examination of Turkish teachers perspective
International Society for Teacher Education Annual Conference (ISfTE 2015), New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
77. Educational Technology Research Trends in Physical Education A Content Analysis Study
International Symposium of Sports Science, Engineering and Technology, 10 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
79. A content analysis study about digital native and digital immigrants in educational context
International Educational Technology Conference (IETC-2015), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
86. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin okullarda kullanımı Tarihsel bir değerlendirme
XIX. Türkiye'de İnternet Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
87. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Süreci ne Dayalı Örnek İnceleme
2. Uluslararası Hukuk Öğretimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
88. Çocuklara yönelik çevrim içi tehditler ve çevrim içi çocuk istismarı Alanyazın incelemesi Çevrim içi Çocuk İstismarının Önlenmesi
31. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
89. Hizmet içi eğitim etkinlikleri kapsamında çevrimiçi ortamların kullanılması Sorunlar ve çözüm önerileri
V. Eğitim Yönetimi Forumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
90. BÖTE bölümü ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi BÖTE alanında yapılan çalışmaların yıllara göre değişimi nasıldır
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
91. FATİH Projesi kapsamında öğretmenlerin öğretim teknolojileri alanında hizmet içi eğitim gereksinimlerinin incelenmesi
Öğretmen Eğitiminde Politikalar ve Sorunlar 4. Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
92. Brain based learning studies in Turkey
34. International Society for Teacher Education, 22 - 25 Nisan 2014
93. Teknolojiyi iyileştirmek fırsatları eşitler mi Akıllı tahta ve tablet kullanımı
International Conference on New Trends in Educational Technology, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
96. Her çocuğa bir bilgisayar projeleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
XVI. Akademik Bilişim Konferansı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
97. Bilgi toplumunda öğretmen eğitiminin durumu ve FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme
Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve BÖTE’nin Sorunları Paneli, Konya, Türkiye, 13 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
98. BÖTE mezunu öğretmenlerin çalışma ortamlarındaki durumları ve yeterlik düzeyleriyle ilgili bir inceleme
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
99. Ortaokul öğrencilerinin teknoloji kullanım durum ve sıklığına göre çocuk haklarına dair görüşlerinin incelenmesi
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
100. Ortaokul öğrencilerinin BT okur yazarlık düzeyi ile İnternet bağımlılığı ilişkisinin incelenmesi
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
101. İnternet te çocuklara yönelik tehditler ve olası güvenlik önlemleri
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
102. Türkiye de indeksli dergilerde öğretmenlerin teknoloji kullanımı üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
103. FATİH Projesi kapsamında düzenlenen hizmet içi eğitim etkinliklerinin öğretmenlerin mesleki gelişimine katkılarının ISTE öğretmen standartları açısından incelenmesi
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
104. Bilişim çağının kuşakları Sayısal yerliler sayısal göçmenler ve okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu IV, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ocak 2013
111. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Bölümü öğrencilerinin geleceğe yönelik bakış açıları üzerine bir inceleme
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
112. Sayısal uçurumun BİT okuryazarlığı açısından ilköğretim öğrencilerinin görüşlerine göre incelenmesi
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
113. Sayısal uçurumun önlenmesinde eğitimin işlevi ve bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bu süreçteki rolü
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
114. Instructional use of information technologies Teachers resistance to the use of new technologies
Nineteenth International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 - 16 Ağustos 2012, (Özet Bildiri)
115. Teachers views about child abuse on the Internet
2. World Conference on Educational Technology Researches, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
116. Dijital yerliler dijital göçmenler ve FATİH projesine yansımalar
Geleneksel Bilişim Günleri, Ankara, Türkiye, 7 - 12 Mayıs 2012
117. BÖTE alanında yapılmış olan lisansüstü tezlerin yöntem ve içerik açısından incelenmesi
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
126. Comparing Attitudes of Pedagocigal Formation Programme and Education Faculty Students Towards Teaching as a Profession
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011
128. Akademik bir çalışmanın hazırlanması süreci
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2011
129. Yükseköğretimde çevrim içi öğrenme Sistemde yaşanan sorunlar ve bu sorunları çözmeye yönelik öneriler
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
130. Neden mesleki gelişim Amaçlar politikalar ve uygulamalar
3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
131. A General View of Lifelong Learning Implementations in Turkey
International Conference on New Horizons in Education, 8 - 10 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
133. Okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmanın önündeki engeller ve olası çözüm önerileri
Eğitimde Kuramsal Yaklaşımlar ve Etkin Uygulamalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2011
137. Hayatta en iyi şeyler öncelikle çocukların hakkıdır
1. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.349-364, (Tam Metin Bildiri)
141. Factors affecting teachers use of ICT Turkish experience
13th International Conference, “ICT IN THE EDUCATION OF THE BALKAN COUNTRIES”, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
146. Gençlere topluma hizmet bilinci kazandırma çalışmaları Üniversiteden örnek uygulamalar
7. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
148. Türkiye’de Bilim ve Teknoloji Politikaları: 1963’den 2013’e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış
Akademik Bilişim 2010, Türkiye, 10 Şubat - 12 Ocak 2010, (Tam Metin Bildiri)
151. Yeterlikler standartlar ve bilişim teknolojilerindeki gelişmeler ışığında öğretmenlerin sürekli mesleki eğitimi
Eğitimde Yansımalar IX: Türkiye'nin Öğretmen Yetiştirme Çıkmazı Ulusal Sempozyumu, 204-217. Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Tekışık Eğitim Araştırma Geliştirme Vakfı, 12-13 Kasım 2009, Başkent Üniversitesi Bağlıca Kampüsü, ANKARA., Türkiye, 1 - 03 Kasım 2009, ss.204-217, (Tam Metin Bildiri)
156. İyi bir öğretmenin nitelikleri Cavit Binbaşıoğlu örneği
Bir Pedagog Olarak Cavit Binbaşıoğlu Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
159. Improving the quality of teaching in schools through professional development of teachers
8. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
161. Öğretmenlerin teknoloji kullanımları
24. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
164. Does computer mediated communication improve foreign language learners speaking skills
Use of New Technologies in Foreign Language Teaching, Fransa, 29 - 31 Mart 2007, (Özet Bildiri)
166. İlköğretim bilgisayar programlarının değerlendirilmesi
Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
170. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencilerinin bilgisayara erişim İnternet kaynaklarını kullanma ve web tasarımına ilişkin görüşleri
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
172. Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde yeni yaklaşımlar
Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen Yetiştirme Ulusal Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)
174. Teachers attitudes toward the use of information technologies
The First International Education Conference on Changing Times, Changing Needs, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
175. Öğretmenlerin bilişim teknolojilerinin kullanımıyla ilgili görüşleri
1th International Educational Technology Conference (IETC-2001), Adapazarı, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, ss.334-350, (Tam Metin Bildiri)
176. Bilgisayar destekli eğitim BDE de rol alan formatör öğretmenlerin görevlerini gerçekleştirme düzeylerine ve BDE uygulamalarına ilişkin görüşleri
1th International Educational Technology Conference, Adapazarı, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, ss.351-358, (Tam Metin Bildiri)
177. Bilgisayar okur yazarlığının kriterleri nelerdir Nasıl ölçülür Nasıl ve nerede kazandırılabilir
TBD 16. Bilişim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 15 - 19 Aralık 1999, (Özet Bildiri)
179. Exploring Elementary School Teachers Perceptions of Professional Development The Turkish Case
Annual Conference of American Educational Research Association, A.B.D. VİRJİN ADALARI, 8 - 12 Nisan 1996, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
33
1. From Task Correction to Lasting Knowledge: Investigating the Sustained Learning Effects of Video Feedback
EDUCATIONAL SCIENCES IN THEORY AND PRACTICE, KAYALAR FETHİ, Editör, Duvar, İzmir, ss.143-158, 2024
2. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Etkileşimi Artırmaya Yönelik İnfografik Etkinlikleri Tasarlama
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-122, 2023
3. Bir Eş-yazar Olarak ChatGPT: Akademik Araştırmalarda Yapay Zekâ Uygulamalarının Etkileri
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-72, 2023
5. Siberkondria: Sağlık Sorunlarına Çevrimiçi Ortamlarda Çözüm Bulma Çabalarıyla İlgili Bir İnceleme
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.489-510, 2023
6. E-Sınav Merkezlerinin Teknik Altyapısı ve Kullanılabilirlik Sorunlarına Yönelik Bir İnceleme
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-270, 2023
7. Erken çocukluk döneminde teknoloji kullanımı: Çevrim içi riskler, fırsatlar ve dijital bağımlılık.
Erken çocukluk döneminde dijital teknoloji. Uygulamalar, araştırmalar ve eğilimler, Altun, D, & Tantekin-Erden, F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.1-41, 2022
8. Dijital oyun bağımlılığı: çocuk ve ergenlerde bağımlılığa ilişkin belirleyiciler, olası sonuçları ve çözüm önerileri üzerine bir inceleme
Eğitim teknolojileri okumaları 2022, İşman, A., Odabaşı, H. F., & Akkoyunlu, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2022
9. Prof. Dr. Süleyman Sadi Seferoğlu ile “Dijital dönüşüm sürecinde öğretmenlerin teknopedagojik yeterlikleri” hakkında yapılan söyleşi.
Mihver ders olarak eğitim, Hazar, N., Editör, Tulpars Yayınları, Lefkoşa, ss.117-123, 2022
10. Features of effective professional development practices for teachers as ICT users (Chapter 2)
Enriching teaching and learning environments with contemporary technologies, Duman, M. & Limon, İ., Editör, IGI Global, Information Science Reference (an imprint of IGI Global). Hershey PA,, Hershey, ss.18-38, 2020
12. Açık Çevrimiçi Derslerin Sınıflandırılması ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, ss.1-16, 2019
13. Eğitimde Oyunlaştırma: Tanımlamalar, Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Katkılar ve Gözlenen Sorunlar
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-309, 2019
16. Harmanlanmış öğrenmenin gerçekleştirildiği çevrimiçi öğrenme araçlarına yönelik bir inceleme
Eğitim, gençlik ve gelecek, N. Akpınar-Dellal Ö. Yıldız, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.497-509, 2018
17. Yeni kavramlar, farklı kullanımlar: Bilgi-işlemsel düşünmeyle ilgili bir değerlendirme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.801-830, 2017
19. Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü
H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017
21. Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trollerle İlgili Bir İnceleme
Eğitim teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasar ım ve Reklamcılık, ss.887-911, 2017
22. İnternet ortamında öğrencilerin bilgi arama biçimleri: Stratejiler, tarzlar, tutumlar, gözlemler ve sorunlarla ilgili bir değerlendirme
Eğitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayışı, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, Ankara, ss.1147-1160, 2017
23. Tersyüz sınıf modelinde bireysel özelliklerin rolüyle ilgili bir değerlendirme
Eğitim teknolojileri okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.725-754, 2017
24. Günümüz gençliğinin yaşam iksiri: Sosyal medya üzerine değerlendirmeler
İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.137-166, 2016
25. Digital natives in online learning environments: New bottle old wine – The design of online learning environments for today's generation
Handbook of research on engaging digital natives in higher education settings, M. M. Pinheiro & D. Simões, Editör, IGI Global, ss.192-221, 2016
26. Öğrenme ortamlarında yeni bir araç. Bir eğitlence uygulaması olarak artırılmış gerçeklik
Eğitim teknolojileri okumaları 2016, A. İşman, F. Odabaşı ve B. Akkoyunlu, Editör, TOJET, Sakarya, ss.417-438, 2016
27. Siber zorbalık: Eski bir toplumsal sorunla ilgili yeni tanımlamalar, bakışlar, değerlendirmeler
İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.167-188, 2016
28. İnternet ortamında öğrencilerin bilgi arama biçimleri: stratejiler, tarzlar, tutumlar, gözlemler ve sorunlarla ilgili bir değerlendirme
Eğitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1147-1160, 2016
29. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Pegem A Yayıncılık, 2006
30. Okulöncesi öğretmenleri için örnek etkinlikler
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, ODABAŞI, HATİCE FERHAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.213-232, 2003
31. Understanding the consequences of the Ernest L Boyer Technology Summits An evaluation report submitted to the Corporation for Public Broadcasting
The National Center for Restructuring Education, 1999
32. Ernest L Boyer Technology Summit for Educators Survey results of participant perceptions An interim report
National Center for Restructuring Education, 1997
33. Using technology in schools A selected review of literature
National Center for Restructuring Education, New York, 1997
Bilirkişi Raporları
1