Yayınlar & Eserler

Makaleler 114
Tümü (114)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (6)
Scopus (22)
TRDizin (53)
Diğer Yayınlar (48)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 179

2. Görme engelli yaşam boyu öğrenenler için öğretim tasarımı: Yapay zekâ okuryazarlığı eğitimi.

17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2024)., Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.8, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Belirlenmesi

Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi KOngresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2023, ss.184-197, (Tam Metin Bildiri)

4. A Multiple Mediation Analysis: Exploring The Roles Of Psycho-Cognitive Variables in the Relationship Between Digital Addiction and Digital Risk Taking

16th International Symposium on Computer and In structional Technologies (ICITS-2023), Eskşehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.129, (Özet Bildiri)

5. Kullanıcı Merkezli Eğitim Bağlamında Bir İnceleme: ChatBot Çerçeve Önerisi

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1680-1682, (Özet Bildiri)

6. Öğretmenlere yönelik mesleki gelişim çalışmaları: seminer dönemi etkinlikleriyle ilgili bir inceleme.

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bilgi Şöleni (Sempozyumu) (ICITS2022), Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, ss.177-187, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaöğretim öğrencilerinin bilişim teknolojilerini etik kullanma düzeyleri ile ahlaki olgunluk düzeyleri arasındaki ilişki.

I. Uluslararası “Manas” Eğitim Araştırmaları Kongresi, Manaus, Brezilya, 27 Mayıs 2022, ss.50-59, (Tam Metin Bildiri)

8. Bilgi Çağından Yanlış Bilgi Çağına Geçiş Sürecinde Dijital Oburluk, Dijital Obezite ve Dijital Bağımlılık

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkiye’de Yapılmış E-Değerlendirme Çalışmaları Sistematik Bir Alanyazın Taraması

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

11. Akış Deneyimi ve Eğitimde Oyunlaştırma Sistematik Bir Alanyazın Taraması

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının bilişim teknolojilerini etik kullanım düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

13. Harmanlanmış Öğrenmenin Gerçekleştirildiği Çevrim-içi Öğrenme Araçlarına Yönelik Bir İnceleme

4th InternationalContemporary Educational Research Congress, Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. An Examination of Digital Footprint Awareness and Digital Experiences of Higher Education Students

The 12nd InternationalComputer Instructional Technologies Symposium (ICITS), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Dijital bağımlılığa karşı dijital çözümler: Harekete yönlendiren oyunlar.

I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, 14 - 16 Kasım 2018

16. Dijital dönüşüm sürecinde bir yolculuk. FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Dijital Dönüşümün Yansımaları Paneli.

Milli Eğitim Bakanlığı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü. FATİH ETZ 2018, 2 - 03 Kasım 2018

17. Bilgi arama çalışmalarında yöntemsel eğilimler: Türkiye kaynaklı çalışmalar üzerine bir inceleme

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018), 12 - 14 Eylül 2018

19. Dijital öykü oluşturma sürecinin öğrenenlerin yansıtıcı düşünme becerilerinin gelişimine etkisi

. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018

22. Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.180, (Özet Bildiri)

23. Dijital çağın çocuklarını ve gençleri bekleyen riskler üzerine değerlendirmeler

Eğitim Teknolojileri Derneği - Teknoloji ve Eğitim Fuarı, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

26. Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi.

12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018

31. Dijital ortamlarda şiddet algısı üzerine değerlendirmeler. Kalıp Yargılar ve Şiddet Algısı Paneli.

Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018

32. Lise öğrencilerinin dijital vatandaşlık algıları üzerine bir inceleme.

Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018

37. Eğitim ortamlarında kullanılan Artırılmış Gerçeklik yazılımları: Karşılaştırmalı bir inceleme

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

38. The Future of CEIT

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

40. A Scale Development Study: Computer Education And Instructional Technology Graduate’xxs Perceived Pedagogical Competency Scale

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education. , 2017, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

41. Analyzing problems dealing with compulsory internship processes and technology use at universities in Turkey.

The 2nd International Higher Education Studies Conference (IHEC 2017) (II. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı)., Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

43. Çevrimiçi ortamlarda işbirlikli çalışma araçları kullanımı memnuniyetini yordayan değişkenlerin incelenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

44. BÖTE 4.0: Gözlemler, beklentiler ve eğilimler. ITTES 2017 - BÖTE’nin Geleceği Paneli.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

46. Social media in academic world: How can social media contribute to higher education.

The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2017), 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

48. Çevrimiçi ortamlarda çocukları ve gençleri bekleyen riskler: Sanal ortam yalnızlığı üzerine bir değerlendirme.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017)., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

49. Mobil teknoloji ve uygulamaların eğitsel kullanımına yönelik bir değerlendirme

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

50. Öğretmenlerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmalarıyla İlgili bir Değerlendirme

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünmeye bakışlarıyla ilgili bir değerlendirme.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

52. Eski köye yeni adet: Kitlesel açık çevrim-içi derslere bir bakış [in Turkish].

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

53. Using Etherpad for online collaborative writing activities and learners with different language learning strategies

The GlobELT 2017: The Third International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

54. BÖTE’nin geleceği ve yeni gelişmeler.

11. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

57. e Eğitimde temel güncel kavramlara bir bakış Kavramların kullanımları kavramlarla ilgili yanılgılar ve farklı kullanımlar üzerine değerlendirmeler

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2016, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

58. Teacher competencies Building bridges between theory and practice in teacher education

International Symposium of New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016

59. The investigation of the relationship between cyber loafing internet addiction information literacy and cyber bullying

European Educational Research Association (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

60. Çevrim içi ortamlar ve yeni yaşam düzenimiz Gözlemler sorunlar ve çözüm önerileri

IEEE ODTÜ - II. Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

61. Eğitim yöneticilerinin teknoloji lideri olma durumlarıyla ilgili bir inceleme

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, cilt.434, (Özet Bildiri)

63. İnternette telif hakkı ihlalleri gözlenen sorunlar ve çözüm önerileri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK 2016), Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.31-32, (Özet Bildiri)

64. Ortaokul öğrencilerinin internet ortamında bilgi arama biçimlerinin incelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

67. Kodlama eğitimi ve kodlamanın eğitim politikalarına etkisi

XVIII. Akademik Bilişim Konferansı, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

68. Ulusal ve uluslararası bilgi güvenliği politikalarının analizi üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

69. Açık kaynak kodlu öğrenme yönetim sistemleri Karşılaştırmalı bir inceleme

2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

70. Eğitim araştırmalarında yöntemsel sorunlar

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference (IDEAL 2015), Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

71. A Content Analysis on the Current Studies about Digital Native and Digital Immigrants in Educational Context

Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı (INOVED 2015)., İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

72. Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Pamukkale, Türkiye., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

74. 21 Yüzyıl becerileri Gözlemler ve sorunlar 21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Yetiştirme Paneli

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

75. The level of burnout of teachers An examination of Turkish teachers perspective

International Society for Teacher Education Annual Conference (ISfTE 2015), New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

76. BÖTE Bölümünde lisansüstü eğitim alan öğrencilerin lisansüstü eğitime ilişkin görüşleri

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2015), Eskişehir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

77. Educational Technology Research Trends in Physical Education A Content Analysis Study

International Symposium of Sports Science, Engineering and Technology, 10 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

78. Eğitim ortamlarında etkili iletişim süreçleri ve materyal tasarımı

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Bilişim Şenliği 2015, Van, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2015

79. A content analysis study about digital native and digital immigrants in educational context

International Educational Technology Conference (IETC-2015), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

80. Güney Kore teknoloji ve eğitim politikaları üzerine bir değerlendirme

6th International Congress on New Trends in Education-ICONTE-2015, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

81. Ortaokulda siber zorbalık

XVII. Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

82. Çevrimiçi eğitime güncel bir bakış Kitlesel açık çevrimiçi dersler üzerine bir değerlendirme

XVII. Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

83. Blogların e öğrenmede rolü

XVII. Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

84. Eğitimde dijital araçlar Google Sınıf uygulaması üzerine bir değerlendirme

XVII. Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

85. Instructional design in Turkish universities Recent developments and a review of Bologna Process

Workshop (Webinar)-International Series: Turkey and Mexico, Kanada, 21 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)

86. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin okullarda kullanımı Tarihsel bir değerlendirme

XIX. Türkiye'de İnternet Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

90. BÖTE bölümü ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi BÖTE alanında yapılan çalışmaların yıllara göre değişimi nasıldır

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

91. FATİH Projesi kapsamında öğretmenlerin öğretim teknolojileri alanında hizmet içi eğitim gereksinimlerinin incelenmesi

Öğretmen Eğitiminde Politikalar ve Sorunlar 4. Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

93. Teknolojiyi iyileştirmek fırsatları eşitler mi Akıllı tahta ve tablet kullanımı

International Conference on New Trends in Educational Technology, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

94. Ortaokul öğrencilerinin İnternet bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

XVI. Akademik Bilişim Konferansı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, ss.373-382, (Tam Metin Bildiri)

95. A comparative study on one laptop per child projects.

Akademik Bilişim 2014, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

96. Her çocuğa bir bilgisayar projeleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

XVI. Akademik Bilişim Konferansı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

97. Bilgi toplumunda öğretmen eğitiminin durumu ve FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme

Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve BÖTE’nin Sorunları Paneli, Konya, Türkiye, 13 Aralık 2013, (Özet Bildiri)

98. BÖTE mezunu öğretmenlerin çalışma ortamlarındaki durumları ve yeterlik düzeyleriyle ilgili bir inceleme

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

100. Ortaokul öğrencilerinin BT okur yazarlık düzeyi ile İnternet bağımlılığı ilişkisinin incelenmesi

1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

101. İnternet te çocuklara yönelik tehditler ve olası güvenlik önlemleri

1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

102. Türkiye de indeksli dergilerde öğretmenlerin teknoloji kullanımı üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

104. Bilişim çağının kuşakları Sayısal yerliler sayısal göçmenler ve okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı

Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu IV, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ocak 2013

105. Analysis of Teachers' Approaches to Distance Education

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.388-392, (Tam Metin Bildiri) identifier

106. Investigation of Elementary School Students' Opinions Related to Unethical Behavior in the use of Information and Communication Technologies

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.417-421, (Tam Metin Bildiri) identifier

107. Bilişim teknolojileri öğretmenlerinden beklentiler ve bu öğretmenlerin okuldaki rolleri FATİH projesi ışığında bir analiz

Türkiye Bilişim Derneği 29. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2012, ss.17-24, (Tam Metin Bildiri)

108. Sayısal uçurum üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

Türkiye Bilişim Derneği 29. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2012, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)

109. Bir teknoloji politikası olarak FATİH Projesinin başarılı olması için yapılması gerekenler Bir durum analizi çalışması

XIV. Akademik Bilişim Konferansı (AB12), 1-3 Şubat 2012, Uşak Üniversitesi, Uşak., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)

110. Öğretmenlerin teknoloji kullanma durumlarını inceleyen araştırmalara bir bakış Bir içerik analizi çalışması

XIV. Akademik Bilişim Konferansı (AB12) Bildirileri, 351-357. Uşak Üniversitesi, Uşak., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2012, ss.351357, (Tam Metin Bildiri)

111. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Bölümü öğrencilerinin geleceğe yönelik bakış açıları üzerine bir inceleme

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

112. Sayısal uçurumun BİT okuryazarlığı açısından ilköğretim öğrencilerinin görüşlerine göre incelenmesi

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

113. Sayısal uçurumun önlenmesinde eğitimin işlevi ve bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bu süreçteki rolü

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

114. Instructional use of information technologies Teachers resistance to the use of new technologies

Nineteenth International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 - 16 Ağustos 2012, (Özet Bildiri)

115. Teachers views about child abuse on the Internet

2. World Conference on Educational Technology Researches, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

116. Dijital yerliler dijital göçmenler ve FATİH projesine yansımalar

Geleneksel Bilişim Günleri, Ankara, Türkiye, 7 - 12 Mayıs 2012

117. BÖTE alanında yapılmış olan lisansüstü tezlerin yöntem ve içerik açısından incelenmesi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

118. Frequency and aim of web 2.0 tools usage by secondary school students and their awareness level of these tools

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.540-551, (Tam Metin Bildiri) identifier

119. Eğitimde FATİH projesinin öğretmenlerin yeterlik durumları açısından incelenmesi

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 123-129. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2011, ss.123-129, (Tam Metin Bildiri)

120. Türk eğitim sistemi ve PISA sonuçları

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 765-773. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Ocak 2011, ss.765-773, (Tam Metin Bildiri)

121. Dijital yerlilerin özellikleri ve çevrim içi ortamların tasarlanmasındaki etkileri

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 257-263. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2011, ss.257-263, (Tam Metin Bildiri)

122. Çocukların İnternet kullanımları ve onları bekleyen çevrim içi riskler

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 645-652. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2011, ss.645-652, (Tam Metin Bildiri)

123. Milli eğitim şuralarındaki teknoloji politikalarının incelenmesi

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 833-839. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2011, ss.833-839, (Tam Metin Bildiri)

124. Vizyon 2023 strateji belgesi ve fırsatları artırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi FATİH projesi Karşılaştırmalı bir inceleme

XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11) Bildirileri, 115-122. İnönü Üniversitesi, Malatya., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2011, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)

125. İlköğretim öğrencilerinin sayısal uçurum düzeylerinin incelenmesi Öğrenci görüşleri

Türkiye Bilişim Derneği 28. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2011, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)

127. Web destekli eğitime yönelik yapılan araştırmalar konusunda bir içerik analizi çalışması

Web Destekli Öğretim Uygulamaları Sempozyumu (WebDOU-2011), 27-28 Eylül 2011, Erciyes Üniversitesi, Kayseri., Türkiye, 27 - 28 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

128. Akademik bir çalışmanın hazırlanması süreci

I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2011

129. Yükseköğretimde çevrim içi öğrenme Sistemde yaşanan sorunlar ve bu sorunları çözmeye yönelik öneriler

I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

130. Neden mesleki gelişim Amaçlar politikalar ve uygulamalar

3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

131. A General View of Lifelong Learning Implementations in Turkey

International Conference on New Horizons in Education, 8 - 10 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

132. Gelişen ve değişen üniversiteler ve Türkiye'de yüksek öğretimde çevrimiçi öğretimin durumu

Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK2011), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, cilt.2, ss.1365-1372, (Tam Metin Bildiri)

133. Okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmanın önündeki engeller ve olası çözüm önerileri

Eğitimde Kuramsal Yaklaşımlar ve Etkin Uygulamalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2011

134. Dokuzuncu kalkınma planı ve teknoloji politikalarına eleştirel bir bakış

XIII. Akademik Bilişim Konferansı, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, ss.893-898, (Tam Metin Bildiri)

135. e Öğrenme ortamlarında toplumsal buradalığın arttırılması için kullanılabilecek iletişim araçları

XIII. Akademik Bilişim Konferansı, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, ss.689-696, (Tam Metin Bildiri)

136. Türkiye deki e devlet uygulamalarının değerlendirilmesi

XIII. Akademik Bilişim Konferansı, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, ss.59-67, (Tam Metin Bildiri)

137. Hayatta en iyi şeyler öncelikle çocukların hakkıdır

1. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.349-364, (Tam Metin Bildiri)

138. Bilişim Şuraları Teknoloji Politikaları ve Eğitim

XII. Akademik Bilişim Konferansı (AB10) Bildirileri, 475-482. Muğla Üniversitesi, Muğla., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2010, ss.475-482, (Tam Metin Bildiri)

139. Öğretmenin tükenmişliği ve teknoloji politikaları

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.163-167, (Tam Metin Bildiri)

140. Teknoloji politikaları kurumsal vizyon çalışmaları ve eğitime yansımalar

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.52-56, (Tam Metin Bildiri)

141. Factors affecting teachers use of ICT Turkish experience

13th International Conference, “ICT IN THE EDUCATION OF THE BALKAN COUNTRIES”, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

142. Sayısal uçurumun boyutları ve teknoloji politikaları

10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1302-1306, (Tam Metin Bildiri)

143. Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Yetiştiren Kurumlardaki Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.333-342, (Tam Metin Bildiri)

144. Uzaktan eğitimde değerlendirme süreci Öğrenci görüşlerinin sistemin gelişimine katkıları

Uzaktan eğitimde değerlendirme süreci: Öğrenci görüşlerinin sistemin gelişimine katkıları, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.861-865, (Tam Metin Bildiri)

145. Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine ilişkin öğretmen yetiştiren kurumlardaki öğretim elemanlarının görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II. Bildiriler Kitabı, 333-342. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara., 1 - 03 Mayıs 2010, ss.333-342, (Tam Metin Bildiri)

147. Türkiye de planlı kalkınma ve teknoloji politikaları

XII. Akademik Bilişim Konferansı, Muğla, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri)

149. Killing two birds with one stone: establishing professional communication among teachers

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

150. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı ve yöneticilerin bakış açıları

XI. Akademik Bilişim Konferansı (AB09) Bildirileri, 403-410. Harran Üniversitesi, Şanlıurfa., Türkiye, 1 - 03 Şubat 2009, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)

151. Yeterlikler standartlar ve bilişim teknolojilerindeki gelişmeler ışığında öğretmenlerin sürekli mesleki eğitimi

Eğitimde Yansımalar IX: Türkiye'nin Öğretmen Yetiştirme Çıkmazı Ulusal Sempozyumu, 204-217. Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Tekışık Eğitim Araştırma Geliştirme Vakfı, 12-13 Kasım 2009, Başkent Üniversitesi Bağlıca Kampüsü, ANKARA., Türkiye, 1 - 03 Kasım 2009, ss.204-217, (Tam Metin Bildiri)

152. Uzaktan eğitimin temel boyutlarına ilişkin öğrenenlerin tercihleri Konjoint analizi örneği

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1054-1055, (Tam Metin Bildiri)

153. Eğitimde ağ günlüğü uygulamaları İlköğretim bilişim teknolojileri dersinden örnekler

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.142-148, (Tam Metin Bildiri)

154. Avrupa bilgisayar yetkinlik sertifikası ECDL Türkiye deki uygulamalar

XI. Akademik Bilişim Konferansı, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, ss.395-402, (Tam Metin Bildiri)

155. Türkiye deki teknoloji politikalarında eğitimin yeri ve öğretmen yetiştirme politikaları

TBD 26. Ulusal BilişimKurultayı, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2009, ss.7-11, (Tam Metin Bildiri)

156. İyi bir öğretmenin nitelikleri Cavit Binbaşıoğlu örneği

Bir Pedagog Olarak Cavit Binbaşıoğlu Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2009, (Özet Bildiri)

157. Sayısal uçurum Türkiye deki durum ve mücadelede uygulanabilecek politikalar

25. UlusalBilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2008, ss.17-21, (Tam Metin Bildiri)

158. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı Yaşanan sorunlar gözlemler ve çözüm önerileri

Eğitimde Küreselleşme ve Bilişim Teknolojileri I. Uluslararası Konferansı, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mayıs 2008, ss.45-53, (Tam Metin Bildiri)

159. Improving the quality of teaching in schools through professional development of teachers

8. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

160. Pre service teachers perceptions of their computer self efficacy

International Journal of the Computer, the Internet and Management, Bangkok, Tayland, 18 - 19 Kasım 2007, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

161. Öğretmenlerin teknoloji kullanımları

24. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

162. İlköğretim bilgisayar programlarına eleştirel bir bakış

ULUSLARARASIÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI veSORUNLARI SEMPOZYUMU, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.194-198, (Tam Metin Bildiri)

163. Bilişim teknolojilerinin okullarda kullanımı Bilgisayar öğretmenlerinden beklentiler

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu. Bildiriler Kitabı, 189-193. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara., 1 - 03 Nisan 2007, ss.189-193, (Tam Metin Bildiri)

164. Does computer mediated communication improve foreign language learners speaking skills

Use of New Technologies in Foreign Language Teaching, Fransa, 29 - 31 Mart 2007, (Özet Bildiri)

165. Information technologies in teacher education: Teacher candidates' perceived computer self-efficacy

6th WSEAS International Conference on E-Activities, Puerto-La-Cruz, Venezuela, 14 - 16 Aralık 2007, ss.374-375, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

166. İlköğretim bilgisayar programlarının değerlendirilmesi

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2006, (Özet Bildiri)

167. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Öz yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.856-861, (Tam Metin Bildiri)

168. Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.839-844, (Tam Metin Bildiri)

169. A study on teaching competencies of teacher candidates

International Conference on Education, Singapur, 1 - 03 Ocak 2005, ss.709-716, (Tam Metin Bildiri)

171. Öğretmen adaylarının öğretmenliğe yönelik tutumları

XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi: Bildiriler (Cilt-I), 413-423. Ankara: Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003, cilt.1, ss.414-424, (Tam Metin Bildiri)

172. Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde yeni yaklaşımlar

Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen Yetiştirme Ulusal Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003, (Özet Bildiri)

173. Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının bilgisayar kullanımı ve öz yeterlik algıları

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi (BTIE), Ankara., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)

174. Teachers attitudes toward the use of information technologies

The First International Education Conference on Changing Times, Changing Needs, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

175. Öğretmenlerin bilişim teknolojilerinin kullanımıyla ilgili görüşleri

1th International Educational Technology Conference (IETC-2001), Adapazarı, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, ss.334-350, (Tam Metin Bildiri)

177. Bilgisayar okur yazarlığının kriterleri nelerdir Nasıl ölçülür Nasıl ve nerede kazandırılabilir

TBD 16. Bilişim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 15 - 19 Aralık 1999, (Özet Bildiri)

178. Hizmet içinde mesleki gelişim ve uzaktan eğitim teknolojilerinin kullanılması

Birinci Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, sayfa 103-111. Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Eğitim ve Doktrin Komutanlığı. Balgat-Ankara, Aralık 1999., Türkiye, 1 - 03 Aralık 1999, ss.103-111, (Tam Metin Bildiri)

179. Exploring Elementary School Teachers Perceptions of Professional Development The Turkish Case

Annual Conference of American Educational Research Association, A.B.D. VİRJİN ADALARI, 8 - 12 Nisan 1996, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 33

1. From Task Correction to Lasting Knowledge: Investigating the Sustained Learning Effects of Video Feedback

EDUCATIONAL SCIENCES IN THEORY AND PRACTICE, KAYALAR FETHİ, Editör, Duvar, İzmir, ss.143-158, 2024

2. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Etkileşimi Artırmaya Yönelik İnfografik Etkinlikleri Tasarlama

Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-122, 2023

3. Bir Eş-yazar Olarak ChatGPT: Akademik Araştırmalarda Yapay Zekâ Uygulamalarının Etkileri

Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-72, 2023

4. 2023-2033 - Eğitim teknolojileri

2033 Türkiye eğitim politikaları strateji belgesi, Akgündüz, Devrim, Editör, İstanbul Aydın Üniversitesi, İstanbul, ss.482-504, 2023

5. Siberkondria: Sağlık Sorunlarına Çevrimiçi Ortamlarda Çözüm Bulma Çabalarıyla İlgili Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.489-510, 2023

6. E-Sınav Merkezlerinin Teknik Altyapısı ve Kullanılabilirlik Sorunlarına Yönelik Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2023, AKKOYUNLU, Buket; ODABAŞI, Hatice Ferhan; İŞMAN, Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-270, 2023

7. Erken çocukluk döneminde teknoloji kullanımı: Çevrim içi riskler, fırsatlar ve dijital bağımlılık.

Erken çocukluk döneminde dijital teknoloji. Uygulamalar, araştırmalar ve eğilimler, Altun, D, & Tantekin-Erden, F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.1-41, 2022

8. Dijital oyun bağımlılığı: çocuk ve ergenlerde bağımlılığa ilişkin belirleyiciler, olası sonuçları ve çözüm önerileri üzerine bir inceleme

Eğitim teknolojileri okumaları 2022, İşman, A., Odabaşı, H. F., & Akkoyunlu, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2022

10. Features of effective professional development practices for teachers as ICT users (Chapter 2)

Enriching teaching and learning environments with contemporary technologies, Duman, M. & Limon, İ., Editör, IGI Global, Information Science Reference (an imprint of IGI Global). Hershey PA,, Hershey, ss.18-38, 2020

11. Bireylerin siber güvenlik davranışlarını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu & A. İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.55-72, 2020

12. Açık Çevrimiçi Derslerin Sınıflandırılması ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, ss.1-16, 2019

13. Eğitimde Oyunlaştırma: Tanımlamalar, Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Katkılar ve Gözlenen Sorunlar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-309, 2019

14. Çocukların çevrim-içi ortamlarda karşılaştıkları riskler ve güvenli internet kullanımı

Eğitim teknolojileri okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.191-210, 2018

15. Bilgi Güvenliği Farkındalığı Ve Bilgi Güvenliği Politikalarıyla ilgili Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.29-43, 2018

16. Harmanlanmış öğrenmenin gerçekleştirildiği çevrimiçi öğrenme araçlarına yönelik bir inceleme

Eğitim, gençlik ve gelecek, N. Akpınar-Dellal Ö. Yıldız, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.497-509, 2018

17. Yeni kavramlar, farklı kullanımlar: Bilgi-işlemsel düşünmeyle ilgili bir değerlendirme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.801-830, 2017

18. TERSYÜZ SINIF MODELİNDE BİREYSEL ÖZELLİKLERİN ROLÜYLEİLGİLİ BİR DEĞERLENDİRME

Eğitim Teknolojisi Okumaları, Odabaşı, Hatice Ferhan Akkoyunlu, Buket İşman, Aytekin, Editör, Tojet, Sakarya Üniversitesi, ss.725-754, 2017

19. Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü

H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017

20. Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Yeterliklerinde Etkili Olan Faktörlerle İlgili Bir İnceleme.

Eğitim teknolojileri okumaları 2017, B. Akkoyunlu, A. İşman ve H. F. Odabaşı, Editör, TOJET-The Turkish Online Journal of Educational Technology., Ankara, ss.537-556, 2017

21. Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trollerle İlgili Bir İnceleme

Eğitim teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasar ım ve Reklamcılık, ss.887-911, 2017

22. İnternet ortamında öğrencilerin bilgi arama biçimleri: Stratejiler, tarzlar, tutumlar, gözlemler ve sorunlarla ilgili bir değerlendirme

Eğitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayışı, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, Ankara, ss.1147-1160, 2017

23. Tersyüz sınıf modelinde bireysel özelliklerin rolüyle ilgili bir değerlendirme

Eğitim teknolojileri okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.725-754, 2017

24. Günümüz gençliğinin yaşam iksiri: Sosyal medya üzerine değerlendirmeler

İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.137-166, 2016

25. Digital natives in online learning environments: New bottle old wine – The design of online learning environments for today's generation

Handbook of research on engaging digital natives in higher education settings, M. M. Pinheiro & D. Simões, Editör, IGI Global, ss.192-221, 2016

26. Öğrenme ortamlarında yeni bir araç. Bir eğitlence uygulaması olarak artırılmış gerçeklik

Eğitim teknolojileri okumaları 2016, A. İşman, F. Odabaşı ve B. Akkoyunlu, Editör, TOJET, Sakarya, ss.417-438, 2016

27. Siber zorbalık: Eski bir toplumsal sorunla ilgili yeni tanımlamalar, bakışlar, değerlendirmeler

İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.167-188, 2016

28. İnternet ortamında öğrencilerin bilgi arama biçimleri: stratejiler, tarzlar, tutumlar, gözlemler ve sorunlarla ilgili bir değerlendirme

Eğitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1147-1160, 2016

30. Okulöncesi öğretmenleri için örnek etkinlikler

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, ODABAŞI, HATİCE FERHAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.213-232, 2003

33. Using technology in schools A selected review of literature

National Center for Restructuring Education, New York, 1997
Metrikler

Yayın

328

Yayın (WoS)

31

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

91

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

62

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

73

Proje

5

Tez Danışmanlığı

30

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları