SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USAGE OF TEACHER CANDIDATES
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.356-368, 2013 (SSCI)
The role of experienced teachers in teacher development
Eğitim ve Bilim
, cilt.25, sa.118, ss.9-17, 2000 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EĞİTSEL SÜREÇLERİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.821-834, 2023 (Hakemli Dergi)
Siber zorbalıkla ilişkili faktörler ve olası çözüm önerileri üzerine bir inceleme
Online Journal of Technology Addiction Cyberbullying (OJTAC)
, cilt.4, sa.2, ss.13-49, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Bakışıyla Öğretmenlerde Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.759-788, 2017 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü öğrencilerin çevrim-içi bilgi arama stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.51-66, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerde tükenmişlik duygusunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD / GUJGEF)
, cilt.37, sa.2, ss.759-788, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının aidiyet duyguları ve araştırma topluluğu algılarıyla ilgili bir inceleme
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, ss.90-114, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı ve etik olmayan davranışlar Sorunlar araştırmalar ve değerlendirmeler
Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.124-151, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Alanında Hizmet İçi EğitimGereksinimlerinin FATİH Projesi Kapsamında İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.601-620, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de sosyal medya okuryazarlığı ve sosyal ağ kullanım örüntülerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.526-535, 2016 (Hakemli Dergi)
PISA sonuçlarının sayısal uçurumun göstergeleri açısından karşılaştırılması Türkiye Finlandiya ve Kore örnekleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
One Laptop per Child projects and FATIH project A comparative examination
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.1-26, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin internet kullanım biçimleri Riskli davranışlar üzerine bir değerlendirme
Kastamanu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.383-404, 2016 (Hakemli Dergi)
Okullarda teknoloji kullanımı ve uygulamalar Gözlemler sorunlar ve çözüm önerileri
Artı Eğitim
, sa.123, ss.90-91, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Sürecine Dayalı Örnek Inceleme
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Bölümü öğrencilerinin bölümlerine yönelik algılarının incelenmesi
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
Süleyman Sadi Seferoğlu ile röportaj
Hacettepe Bilim, Kültür ve Teknoloji Dergisi
, sa.2, ss.66-69, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Öğretmenlerin teknoloji kullanımı ile ilgili Türkiye kaynaklı dergilerde yayımlanmış makalelerin incelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.2, sa.3, ss.1-10, 2013 (Hakemli Dergi)
Dijital çağin çocuklari İlköğretim öğrencilerinin Facebook kullanımları ve internet bağımlılıkları üzerine bir araştırma
İletişim ve Diplomasi,
, sa.2, ss.31-48, 2013 (Hakemli Dergi)
BÖTE lisansüstü öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin tercihlerinin konjont analizi tekniğiyle incelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.13-32, 2012 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretimde çevrim içi öğrenme Sistemde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
Journal of European Education
, cilt.1, sa.1, ss.25-34, 2011 (Hakemli Dergi)
Killing two birds with one stone Establishing professional communication among teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, sa.9, ss.547-554, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar öğretmenlerinin bakış açısıyla yönetici ve öğretmen beklentileri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.497-514, 2009 (Hakemli Dergi)
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin öğrenci beklentilerine ilişkin görüşleri ve derslerde karşılaştıkları disiplin sorunları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.36, ss.39-52, 2009 (Hakemli Dergi)
Pre service teachers perceptions of their computer self efficacy
International Journal of the Computer, the Internet and Management
, cilt.15, sa.3, ss.1-4, 2007 (Hakemli Dergi)
Eleştirel düşünme eğilimleri ve akademik başarı
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.32, ss.90-99, 2006 (Hakemli Dergi)
Eleştirel düşünme ve öğretimi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.193-200, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmenlerinin bilgisayara yönelik öz yeterlik algıları üzerine bir çalışma
Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research
, sa.19, ss.89-101, 2005 (Hakemli Dergi)
Ögretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller çözüm önerileri ve öz yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, ss.143-157, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, sa.58, ss.40-45, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğretmen yeterlilikleri açısından kendilerini değerlendirmeleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.26, ss.131-140, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde yeni yaklaşımlar
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.83-95, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin bilişim teknolojilerinin kullanımıyla ilgili görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.334-350, 2002 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin kendi mesleki gelişimleriyle ilgili görüşleri beklentileri ve önerileri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.149, ss.12-18, 2001 (Hakemli Dergi)
Elementary school teachers perceptions of professional development
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.117-125, 2001 (Hakemli Dergi)
Exploring elementary school teachers perceptions of professional development The Turkish case
AERA
, sa.36, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Harmanlanmış Öğrenmenin Gerçekleştirildiği Çevrim-içi Öğrenme Araçlarına Yönelik Bir İnceleme
4th InternationalContemporary Educational Research Congress, Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018
Dijital bağımlılığa karşı dijital çözümler: Harekete yönlendiren oyunlar.
I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, 14 - 16 Kasım 2018
Dijital dönüşüm sürecinde bir yolculuk. FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Dijital Dönüşümün Yansımaları Paneli.
Milli Eğitim Bakanlığı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü. FATİH ETZ 2018, 2 - 03 Kasım 2018
Ters yüz öğrenme ortamlarının meslek yüksekokulu öğrencilerinin derse katılımları açısından incelenmesi.
. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
Dijital öykü oluşturma sürecinin öğrenenlerin yansıtıcı düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
Bilgi arama çalışmalarında yöntemsel eğilimler: Türkiye kaynaklı çalışmalar üzerine bir inceleme
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2018), 12 - 14 Eylül 2018
Dijital çağın çocuklarını ve gençleri bekleyen riskler üzerine değerlendirmeler
Eğitim Teknolojileri Derneği - Teknoloji ve Eğitim Fuarı, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2018
Öğrencilerin siber güvenlik davranışlarının beş faktör kişilik özellikleri bağlamında incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
PISA ve TIMMS sonuçlarına göre teknoloji politikalarına genel bir bakış: Türkiye ve Asya ülkelerinin karşılaştırılması.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
Ortaokul öğrencilerinin sanal zorbalık farkındalıkları ile sanal zorbalık yapma ve mağdur olma durumlarının incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında yeni yaklaşımlar: Açık çevrimiçi derslerle ilgili karşılaştırmalı bir inceleme.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları açısından öz-yeterlik durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
12. International Computer Instructional Technologies Symposium, (ICITS-2018), 2 - 04 Mayıs 2018
Tarım toplumundan toplum 5.0’a yolculuk [The Journey from the Agrarian Society to Society 5.0]. Panel: Eğitim 4.0: Geçmişten Geleceğe Taşınan İnsan
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 21 Nisan 2018
Dijital ortamlarda şiddet algısı üzerine değerlendirmeler. Kalıp Yargılar ve Şiddet Algısı Paneli.
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018
Lise öğrencilerinin dijital vatandaşlık algıları üzerine bir inceleme.
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi ”Dijital Oyunlar”, 11 - 13 Nisan 2018
Eğitim bağlamında oyunlaştırma çalışmaları: Sistematik bir alanyazın taraması.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
Uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
Bilişim teknolojileri ve çocuklar: Dijital çağın fırsatları, riskleri ve tehditleri üzerine değerlendirmeler
Ulusal Gençlik Kongresi/Çocuk Koruma Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mart 2018
A Scale Development Study: Computer Education And Instructional Technology Graduate’xxs Perceived Pedagogical Competency Scale
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education. , 2017, 19 - 21 Ekim 2017
Çevrimiçi ortamlarda işbirlikli çalışma araçları kullanımı memnuniyetini yordayan değişkenlerin incelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
BÖTE 4.0: Gözlemler, beklentiler ve eğilimler. ITTES 2017 - BÖTE’nin Geleceği Paneli.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
İşbirlikli Problem Çözmenin Kodlama Öğretimine Yansıması Olarak Eşli Kodlamanın İncelenmesi
ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Social media in academic world: How can social media contribute to higher education.
The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2017), 29 - 31 Ağustos 2017
Ensuring Student Success in the New Millennia: 21st Century Skills and Teachers’xx Technological Competencies
VIII International Schoolteachers Festival, 7 - 09 Ağustos 2017
Eski köye yeni adet: Kitlesel açık çevrim-içi derslere bir bakış [in Turkish].
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Çevrimiçi ortamlarda çocukları ve gençleri bekleyen riskler: Sanal ortam yalnızlığı üzerine bir değerlendirme.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017)., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünmeye bakışlarıyla ilgili bir değerlendirme.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Aralık 2017
Mobil teknoloji ve uygulamaların eğitsel kullanımına yönelik bir değerlendirme
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Öğretmenlerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmalarıyla İlgili bir Değerlendirme
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Using Etherpad for online collaborative writing activities and learners with different language learning strategies
The GlobELT 2017: The Third International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
BÖTE’nin geleceği ve yeni gelişmeler.
11. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2017
Çevrim-içi öğrenmede yeni yöntemler: Kitlesel açık çevrimiçi dersler (KAÇD)
ANKOSLink 2017, Antalya, Türkiye, 5 - 08 Nisan 2017
Öğretmenlerin eğitimde bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma konusundaki yeterlilik algılarına ilişkin bir değerlendirme
XIX. Akademik Bilişim Konferansı, Aksaray, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2017
e Eğitimde temel güncel kavramlara bir bakış Kavramların kullanımları kavramlarla ilgili yanılgılar ve farklı kullanımlar üzerine değerlendirmeler
4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2016, 6 - 08 Ekim 2016
Teacher competencies Building bridges between theory and practice in teacher education
International Symposium of New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Çevrim içi ortamlar ve yeni yaşam düzenimiz Gözlemler sorunlar ve çözüm önerileri
IEEE ODTÜ - II. Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Haziran 2016
Ortaokul öğrencilerinin sanal zorbalık ve internet saldırganlığı durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Ortaokul öğrencilerinin internet ortamında bilgi arama biçimlerinin incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Kodlama eğitimi ve kodlamanın eğitim politikalarına etkisi
XVIII. Akademik Bilişim Konferansı, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016
Ulusal ve uluslararası bilgi güvenliği politikalarının analizi üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016
Açık kaynak kodlu öğrenme yönetim sistemleri Karşılaştırmalı bir inceleme
2. Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016
Eğitim araştırmalarında yöntemsel sorunlar
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference (IDEAL 2015), Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
A Content Analysis on the Current Studies about Digital Native and Digital Immigrants in Educational Context
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı (INOVED 2015)., İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015
21 Yüzyıl becerileri Gözlemler ve sorunlar 21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Yetiştirme Paneli
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu – ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
The level of burnout of teachers An examination of Turkish teachers perspective
International Society for Teacher Education Annual Conference (ISfTE 2015), New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015
Educational Technology Research Trends in Physical Education A Content Analysis Study
International Symposium of Sports Science, Engineering and Technology, 10 - 13 Mayıs 2015
A content analysis study about digital native and digital immigrants in educational context
International Educational Technology Conference (IETC-2015), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin okullarda kullanımı Tarihsel bir değerlendirme
XIX. Türkiye'de İnternet Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2014
Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Süreci ne Dayalı Örnek İnceleme
2. Uluslararası Hukuk Öğretimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2014
Çocuklara yönelik çevrim içi tehditler ve çevrim içi çocuk istismarı Alanyazın incelemesi Çevrim içi Çocuk İstismarının Önlenmesi
31. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2014
Hizmet içi eğitim etkinlikleri kapsamında çevrimiçi ortamların kullanılması Sorunlar ve çözüm önerileri
V. Eğitim Yönetimi Forumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014
BÖTE bölümü ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi BÖTE alanında yapılan çalışmaların yıllara göre değişimi nasıldır
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014
FATİH Projesi kapsamında öğretmenlerin öğretim teknolojileri alanında hizmet içi eğitim gereksinimlerinin incelenmesi
Öğretmen Eğitiminde Politikalar ve Sorunlar 4. Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2014
Brain based learning studies in Turkey
34. International Society for Teacher Education, 22 - 25 Nisan 2014
Teknolojiyi iyileştirmek fırsatları eşitler mi Akıllı tahta ve tablet kullanımı
International Conference on New Trends in Educational Technology, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014
Her çocuğa bir bilgisayar projeleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
XVI. Akademik Bilişim Konferansı, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014
Bilgi toplumunda öğretmen eğitiminin durumu ve FATİH Projesi üzerine bir değerlendirme
Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve BÖTE’nin Sorunları Paneli, Konya, Türkiye, 13 Aralık 2013
BÖTE mezunu öğretmenlerin çalışma ortamlarındaki durumları ve yeterlik düzeyleriyle ilgili bir inceleme
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
İnternet te çocuklara yönelik tehditler ve olası güvenlik önlemleri
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Ortaokul öğrencilerinin teknoloji kullanım durum ve sıklığına göre çocuk haklarına dair görüşlerinin incelenmesi
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Ortaokul öğrencilerinin BT okur yazarlık düzeyi ile İnternet bağımlılığı ilişkisinin incelenmesi
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Türkiye de indeksli dergilerde öğretmenlerin teknoloji kullanımı üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
FATİH Projesi kapsamında düzenlenen hizmet içi eğitim etkinliklerinin öğretmenlerin mesleki gelişimine katkılarının ISTE öğretmen standartları açısından incelenmesi
Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013
Bilişim çağının kuşakları Sayısal yerliler sayısal göçmenler ve okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu IV, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ocak 2013
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Bölümü öğrencilerinin geleceğe yönelik bakış açıları üzerine bir inceleme
6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012
Sayısal uçurumun önlenmesinde eğitimin işlevi ve bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bu süreçteki rolü
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012
Sayısal uçurumun BİT okuryazarlığı açısından ilköğretim öğrencilerinin görüşlerine göre incelenmesi
II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012
Instructional use of information technologies Teachers resistance to the use of new technologies
Nineteenth International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 - 16 Ağustos 2012
Teachers views about child abuse on the Internet
2. World Conference on Educational Technology Researches, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2012
Dijital yerliler dijital göçmenler ve FATİH projesine yansımalar
Geleneksel Bilişim Günleri, Ankara, Türkiye, 7 - 12 Mayıs 2012
BÖTE alanında yapılmış olan lisansüstü tezlerin yöntem ve içerik açısından incelenmesi
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Comparing Attitudes of Pedagocigal Formation Programme and Education Faculty Students Towards Teaching as a Profession
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011
Akademik bir çalışmanın hazırlanması süreci
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2011
Yükseköğretimde çevrim içi öğrenme Sistemde yaşanan sorunlar ve bu sorunları çözmeye yönelik öneriler
I. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2011
Neden mesleki gelişim Amaçlar politikalar ve uygulamalar
3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011
A General View of Lifelong Learning Implementations in Turkey
International Conference on New Horizons in Education, 8 - 10 Haziran 2011
Okullarda bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanmanın önündeki engeller ve olası çözüm önerileri
Eğitimde Kuramsal Yaklaşımlar ve Etkin Uygulamalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2011
Hayatta en iyi şeyler öncelikle çocukların hakkıdır
1. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.349-364
Factors affecting teachers use of ICT Turkish experience
13th International Conference, “ICT IN THE EDUCATION OF THE BALKAN COUNTRIES”, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010
Gençlere topluma hizmet bilinci kazandırma çalışmaları Üniversiteden örnek uygulamalar
7. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2010
Türkiye’de Bilim ve Teknoloji Politikaları: 1963’den 2013’e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış
Akademik Bilişim 2010, Türkiye, 10 Şubat - 12 Ocak 2010
İyi bir öğretmenin nitelikleri Cavit Binbaşıoğlu örneği
Bir Pedagog Olarak Cavit Binbaşıoğlu Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2009
Improving the quality of teaching in schools through professional development of teachers
8. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Öğretmenlerin teknoloji kullanımları
24. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2007
Does computer mediated communication improve foreign language learners speaking skills
Use of New Technologies in Foreign Language Teaching, Fransa, 29 - 31 Mart 2007
İlköğretim bilgisayar programlarının değerlendirilmesi
Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2006
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencilerinin bilgisayara erişim İnternet kaynaklarını kullanma ve web tasarımına ilişkin görüşleri
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004
Öğretmenlerin hizmet içi eğitiminde yeni yaklaşımlar
Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen Yetiştirme Ulusal Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003
Teachers attitudes toward the use of information technologies
The First International Education Conference on Changing Times, Changing Needs, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002
Öğretmenlerin bilişim teknolojilerinin kullanımıyla ilgili görüşleri
1th International Educational Technology Conference (IETC-2001), Adapazarı, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, ss.334-350
Bilgisayar destekli eğitim BDE de rol alan formatör öğretmenlerin görevlerini gerçekleştirme düzeylerine ve BDE uygulamalarına ilişkin görüşleri
1th International Educational Technology Conference, Adapazarı, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, ss.351-358
Bilgisayar okur yazarlığının kriterleri nelerdir Nasıl ölçülür Nasıl ve nerede kazandırılabilir
TBD 16. Bilişim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 15 - 19 Aralık 1999
Exploring Elementary School Teachers Perceptions of Professional Development The Turkish Case
Annual Conference of American Educational Research Association, A.B.D. VİRJİN ADALARI, 8 - 12 Nisan 1996
Kitap & Kitap Bölümleri
Açık Çevrimiçi Derslerin Sınıflandırılması ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, ss.1-16, 2019
Harmanlanmış öğrenmenin gerçekleştirildiği çevrimiçi öğrenme araçlarına yönelik bir inceleme
Eğitim, gençlik ve gelecek, N. Akpınar-Dellal Ö. Yıldız, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.497-509, 2018
Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trollerle İlgili Bir İnceleme
Eğitim teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasar ım ve Reklamcılık, ss.887-911, 2017
Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü
H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017
Yeni kavramlar, farklı kullanımlar: Bilgi-işlemsel düşünmeyle ilgili bir değerlendirme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.801-830, 2017
Tersyüz sınıf modelinde bireysel özelliklerin rolüyle ilgili bir değerlendirme
Eğitim teknolojileri okumaları 2017, H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu ve A. İşman, Editör, TOJET ve Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.725-754, 2017
Digital natives in online learning environments: New bottle old wine – The design of online learning environments for today's generation
Handbook of research on engaging digital natives in higher education settings, M. M. Pinheiro & D. Simões, Editör, IGI Global, ss.192-221, 2016
İnternet ortamında öğrencilerin bilgi arama biçimleri: stratejiler, tarzlar, tutumlar, gözlemler ve sorunlarla ilgili bir değerlendirme
Eğitim bilimlerinde yenilik ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1147-1160, 2016
Siber zorbalık: Eski bir toplumsal sorunla ilgili yeni tanımlamalar, bakışlar, değerlendirmeler
İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.167-188, 2016
Öğrenme ortamlarında yeni bir araç. Bir eğitlence uygulaması olarak artırılmış gerçeklik
Eğitim teknolojileri okumaları 2016, A. İşman, F. Odabaşı ve B. Akkoyunlu, Editör, TOJET, Sakarya, ss.417-438, 2016
Günümüz gençliğinin yaşam iksiri: Sosyal medya üzerine değerlendirmeler
İnter disipliner yaklaşımla gençliğin umudu toplumun beklentileri, Aylin GÖRGÜN BARAN, MEHMET ÇAKIR, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.137-166, 2016
Understanding the consequences of the Ernest L Boyer Technology Summits An evaluation report submitted to the Corporation for Public Broadcasting
The National Center for Restructuring Education, 1999
Ernest L Boyer Technology Summit for Educators Survey results of participant perceptions An interim report
National Center for Restructuring Education, 1997
sing technology in schools A selected review of literature
National Center for Restructuring Education, 1997