Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans HİZMET PAZARLAMASI
-
Doktora HİZMET PAZARLAMASI
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA STRATEJİLERİ
-
Doktora PAZARLAMA STRATEJİLERİ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans HİZMET PAZARLAMASI
-
Doktora TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
-
Yüksek Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA İLKELERİ
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Yönetilen Tezler
-
Vegan Ürünlere Yönelik Tutumun Tüketici Duyarlılığı İle Müşteri Tepkileri Arasındaki Aracılık Rolü
Özer L. (Danışman)
A.KOÇAKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sosyal medya pazarlama faaliyetlerine yönelik algıların marka denkliğine etkisinde marka güveninin düzenleyicilik rolü
Özer L. (Danışman)
M.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
E-ticaret sitelerinin tüketici yorumlarında manipülasyon olup olmadığının benford analizi ile yorumlanması
Özer L. (Danışman)
A.MİTHAT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Turizm sektöründe müşterinin olumsuz davranışını etkileyen faktörler: 4, 5 yıldızlı otellerde bir araştırma
Özer L. (Danışman)
A.ÖZGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sosyal medyadan bilgi edinmenin, rekabet istihbaratı sürecine etkisinde özümseme kapasitesinin rolü: Teknokent işletmelerinde bir uygulama
Özer L. (Danışman)
H.MİRAC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Marka nefreti ile davranışsal sonuçları arasındaki ilişkide marka bağlanmasının rolü
Özer L. (Danışman)
E.TUĞBA(Öğrenci), Doktora, 2021 -
MARKA DENEYİMİ, ALGILANAN RİSK VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Özer L. (Danışman)
A.ŞEYMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Algılanan marka küreselliğinin algılanan kalite ve marka prestiji üzerine etkisi: Tüketicilerin küresel markalara karşı tutumları üzerine bir çalışma
Özer L. (Danışman)
D.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Havayolu sektöründe marka kişiliği ve marka denkliği arasındaki ilişkiye yönelik bir uygulama
Özer L. (Danışman)
H.HANDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çevrimiçi anlık alışverişi etkileyen içsel ve dışsal faktörler; Türkiye ve Güney Kore örneği
Özer L. (Danışman)
W.PARK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka portföy stratejilerine yönelik marka bileşenleri: Çatı marka ve çeşitlendirilmiş marka üzerine bir uygulama
Özer L. (Danışman)
S.EMRE(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Planlanmış Davranış Teorisinin Çevrimiçi Bilgi Arama Niyeti ve Satın Alma Tarzının Eklenerek Genişletilmesi: Çevrimiçi Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Uygulama
V.HAMIDLI(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Rekabet İstihbaratının Uluslararası Pazar Seçimindeki Rolü
M.AKİF(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Tüketicilerin uluslararası marka birlikteliklerine yönelik tutumlarını etkileyen faktörler: Ankara ilinde bir uygulama
G.EROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Tüketici odaklı marka sermayesi kapsamında spor liglerinde marka bilgisi, marka tepkileri ve marka yankısı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
K.YAĞIZ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Algılanan risk ve algılanan değer arasındaki ilişkilerin otel müşterileri üzerinde incelenmesi
Özer L. (Danışman)
T.ŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Web site kalitesi ile elektronik kulaktan kulağa iletişim tutumu ve marka tutumu arasındaki ilişkide elektronik kulaktan kulağa iletişim kalitesi ve kredibilitesinin etkisi
Özer L. (Danışman)
S.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Destinasyon markalama ve yavaş şehir Seferihisar'ın destinasyon marka imajı
A.ÇERÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi modeli kapsamında otel müşterilerinin yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyetlerinin incelenmesi
Ü.KEMENT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Web tabanlı hizmet kalitesi
D.KUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Faydacı-hedonik güdüler, göz atma ve marka bilinirliğinin anlık alışverişe etkisine ilişkin bir model önerisi
B.GÜLTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Teknoloji kabul modelinin teknolojik yatkınlık ve marka kredibilitesi değişkenleri eklenerek genişletilmesi: Satın alma eğilimine uyarlanması
P.BAŞGÖZE(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Tüketicilerin dokunma ihtiyacı düzeyinin algılanan kalite, tutum ve satın alma niyetindeki farklılaşmaya etkisi
M.SARIIŞIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İnternetten alışverişlerde algılanan risk üzerine bir uygulama
C.EREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yaşam biçimlerinin finansal risk toleransına olan etkileri üzerine bir uygulama
Özer L. (Danışman)
G.CEYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Hizmet hatasının telafisi ve müşteri tatmini üzerindeki etkileri: Kktc'deki dört ve beş yıldızlı otel ve tatil köylerinde yapılan bir uygulama
A.TÜRKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Türkçe ve yabancı dilde marka isimlerinin algılanan kaliteye etkileri üzerine bir uygulama
S.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Ürün demeti fiyatlandırmasının tüketici satın alma niyetine etkisini ölçmeye yönelik bir uygulama
V.HAMİDLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İleri teknoloji kullanan işletmelerde pazarlama AR-GE bütünleşmesi ve bütünleşme üzerinde etkili olan etmenlerin incelenmesine yönelik bir araştırma
Özer L. (Danışman)
E.İYİGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Hizmet sektöründe kulaktan kulağa iletişimin etkileri: Ankara'da beş yıldızlı otellerde bir uygulama
Özer L. (Danışman)
P.ANTEPLİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Algılanan risk ile bilgi arayışı arasındaki ilişki: Uçak bileti satın alan tüketicilere yönelik bir uygulama
Özer L. (Danışman)
S.GÜLPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İşgören tatmini ile müşteri tatmini arasındaki ilişki ve bu ilişkiyi etkileyen faktörler: 5 yıldızlı otellerde bir uygulama
Özer L. (Danışman)
A.ÇAĞATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlişki pazarlaması çerçevesindeki küçük ve orta boy işletmeler arasındaki işbirliği
Özer L. (Danışman)
N.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Elektronik ticaretin, firmaların uluslararası pazarlama faaliyetlerinde (uluslararası piyasalara açılma, yurtdışı satışlar vd) sağladığı avantajlar
Özer L. (Danışman)
A.TASHTANKULOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Profesyonel turist rehberliği ve profesyonel turist rehberlerinin seyahat acentası ve müşteri ilişkileri (Kapadokya örneği)
Özer L. (Danışman)
A.TANGÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
İnsan kaynakları etkinliği açısından işgörenlere yönelik halkla ilişkiler faaliyetlerine KKTC konaklama işletmeleri yöneticilerinin bakış açısı
Özer L. (Danışman)
F.ÇAĞLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001