SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Assessing perceived risk and perceived value in the hotel industry: an integrated approach
ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
, cilt.31, sa.1, ss.111-130, 2020 (ESCI)
Genişletilmiş Planlanmış Davranış Teorisi Kapsamında Yeşil Yıldızlı Otelleri Tekrar Ziyaret Etme Niyeti
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.4, ss.59-85, 2015 (Hakemli Dergi)
Does the Consequences of Overall Service Quality and Transaction Specific Service Quality Differ
INTERNATIONAL jOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT REVIEW
, cilt.2, sa.1, ss.52-65, 2014 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerinin Marka Algıları ve Müşteri Sadakati Çerçevesinde İncelenmesi
SOSYOEKONOMI
, cilt.19, sa.19, ss.295-313, 2013 (Hakemli Dergi)
İnternet Bankacılığında Banka Değiştirme Niyetini Etkileyen Faktörler
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.141-156, 2012 (Hakemli Dergi)
Innovation Adoption and Diffusion in the Industrial Markets An Emprical Research on the Small and Medium Size Enterprises in Ankara Ostim
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.23, ss.121-132, 2012 (Hakemli Dergi)
Gender Effect on Brand Credibility and Purchase Relation Does BC Vary Among Different Brands
International Journal of Arts and Commerce
, cilt.1, sa.5, ss.58-69, 2012 (Hakemli Dergi)
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaption of the Model to the Purchase Intention
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.20, ss.292-298, 2012 (Hakemli Dergi)
The Influence of Hedonic Motives and Browsing on Impulse Buying
Journal of Economics and Behavioral Studies
, cilt.4, sa.3, ss.180-189, 2012 (Hakemli Dergi)
Store image s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.6, ss.189, 2012 (Hakemli Dergi)
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaptation of the Model to the Purchase Intention
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.20, ss.292-298, 2012 (Hakemli Dergi)
Satınalma Sonrası Tatminsizlik Durumundaki Tepkiler Türkiye ve Azerbaycan da Bir Araştırma
ANATOLIA
, cilt.21, sa.1, ss.121-127, 2010 (Hakemli Dergi)
Satınalma Sonrası Tatminsizlik Durumundaki Tepkiler Türkiye ve Azerbaycan da Bir Araştırma Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.121-127, 2010 (Hakemli Dergi)
Risk and Return Perception and the Investment Preferences of Investors and Specialists Evidence from an Emerging Market
Eurasian Review of Economics and Finance
, cilt.2, sa.1, ss.10-20, 2006 (Hakemli Dergi)
İlişki Pazarlaması Firmalar Arasındaki İşbirliği ve Güven İlişkisi
H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.153-175, 2006 (Hakemli Dergi)
Hizmet Satın Alma Sürecinde Kulaktan Kulağa İletişim
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.203-224, 2005 (Hakemli Dergi)
Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajının Boyutlarının Belirlenmesi
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.88-116, 2005 (Hakemli Dergi)
Tüketici Bakış Açısından Mağaza İmajı Boyutlarının Belirlenmesi
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.88-116, 2005 (Hakemli Dergi)
Hizmet Sektöründe Tüketicilerin Algıladıkları Riskler Hava Yolları Sektöründe Bir Araştırma
G.Ü Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.49-65, 2005 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.125-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Müşteri Bakış Açısından Satış Elemanı Performans Değerlendirmesi ve Kriter Geliştirme
H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.155-179, 2004 (Hakemli Dergi)
Satış Elemanı Performans Değerlendirme Kriterlerine Yönelik Literatür Araştırması
H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.169-203, 2003 (Hakemli Dergi)
İnsan Kaynakları Etkililiği Açısından İşgörenlere Yönelik Halkla İlişkiler Faaliyetlerine KKTC Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Bakış Açısı
DAÜ Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.13-41, 2002 (Hakemli Dergi)
Müşteri Tatmini ve Tatmin Teorilerine Yönelik Literatürdeki Kuramsal Tartışmalar
H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.159-180, 1999 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ TATMİNİNE YÖNELİK LİTERATÜRDEKİ KURAMSAL TARTIŞMALAR
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.159-180, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effects of eWOM Quality andCredibility on The Relation BetweenWebsite Quality and Atttitude TowardeWOM and Brand
6th International Conference on Trends in Social Sciences and Humanities (TSSH 2016), Bangkok, Tayland, 27 - 28 Aralık 2016
The Effects of eWOM Quality and Credibility on the Relation Between Website Quality and Attitude Toward eWOM nad Brand
6th International Conference on Trends in Social Sciences and Humanities (TSSH 2016, 27 - 28 Aralık 2016
Antecedence and Consequences of Perceived Online Retailers’xx Ethical Behaviour
EBEN 28th Annual Conference, 26 - 28 Haziran 2015
The Influence of the Customer Va lue Dimensions to Customer Commitment
Global Arts and Science Society (GASS), Shenzhen, Çin, 22 - 25 Mayıs 2014
The influence of the customer value dimensions to customer commitment a study of MBA program in Turkey
Call for papers for 3rd GASS (Global Arts and Sciences Society) Conference, Shenzhen, Çin, 23 - 25 Mayıs 2014
Exploring how website quality dimensions influence eWOM credibility and trust
Global Arts and Science Society (GASS), Shenzhen, Çin, 22 - 25 Mayıs 2014
The Differentiation of Consumer Ethical Beliefs Toward Consumer Lifestyles and Consumer Optimism/Pessimism
21 th Eurepan Business Ethics Network Annual Conference, Antalya, Türkiye, 17 Ekim 2008
The effect of store image on consumers store brand purchase frequency and perceived quality of store brands the Turkish case
7th International Congress Marketing Trends, 17 - 19 Ocak 2008
Behavioral Consequences of Service Quality Differentiation of Complaint Behavior Among Quality Dimensions
9th International Forum on The Sciences, 29 - 30 Kasım 2007, ss.157-172
Innovation Adoptation and Diffusion in the Industrial Markets: An Empirical Research on the Small and Medium Size Enterprises in Ankara-OSTIM
9. International Forum on the Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Madrid, İspanya, 29 - 30 Kasım 2007
Innovation Adoption and Diffusion in The Industrial Markets An Empirical Research on The Small and Medium Size Enterprıses in Ankara OSTIM
9 th International Forum on The Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing Academy and Profession Best Papers Proceedings, 29 - 30 Kasım 2007
Impact of Cultural Dimentions on Risk Perceptions of Investors in Turkey
13. Annual Conference of the Multinational Finance Society, Edinburgh, Saint Helena, 15 - 17 Haziran 2006
The effect of store image dimensions on the perceived quality of store brands
35th EMAC Conference, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2006
Financial Risk Perception of Investors and Finance Specialists in the Beginning of the Stabilization Period of Turkey
Twelfth Annual Conference of the Multinational Finance Society, Atina, Yunanistan, 17 - 19 Temmuz 2005
Hizmet Sektöründe Müşteri Tatmini Rusya Federasyonu Vatandaşlarının Türkiye ye Seyahatlerine İlişkin Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini Ölçümü
4. Ulusal Pazarlama Kongresi, ANTAKYA, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999
Kitap & Kitap Bölümleri
Uluslararası Pazarlamada Rekabet İstihbaratı Temel Kavramlar ve Teoriler
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2022
Faydacı ve Hedonik Alışveriş Güdüleri
İşletme Araştırmaları, Dr. Onur Koyuncu, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.415-449, 2022
Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar
DETAY YAYINCILIK, Ankara, 2016
Differentiation of Consumer Ethical Beliefs TowardsConsumer Lifestyles
Business Ethics Contemporary Global and Regional Issues, Simon Robinson, Mahmut Arslan, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.117-136, 2012
Evaluating the Dimensions of Web-Based Software System Service Quality: An Empirical Study
Pervasive Computing for Business Trends and Applications, , Editör, IGI GLOBAL, HERSHEY, ss.111-129, 2010