Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

The association between perceived value and patient loyalty in public university hospitals in Turkey

TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, cilt.28, ss.782-800, 2017 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

Pre- and post-purchase stage in impulse buying: The role of mood and satisfaction

JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, cilt.22, ss.71-76, 2015 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Assessing perceived risk and perceived value in the hotel industry: an integrated approach

ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, cilt.31, ss.111-130, 2020 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

RECOVERY BEHAVIOURS IN EDUCATION: THE ROLE OF INNOVATIVENESS AND EMOTIONAL INTELLIGENCE

Journal of Psychological and Educational Research, cilt.26, ss.69-89, 2018 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)

Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi, cilt.32, ss.29-54, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Does the Consequences of Overall Service Quality and Transaction Specific Service Quality Differ

INTERNATIONAL jOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT REVIEW, cilt.2, ss.52-65, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaption of the Model to the Purchase Intention

International Journal of Humanities and Social Science, cilt.2, ss.292-298, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Gender Effect on Brand Credibility and Purchase Relation Does BC Vary Among Different Brands

International Journal of Arts and Commerce, cilt.1, ss.58-69, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hizmet Satın Alma Sürecinde Kulaktan Kulağa İletişim

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi, cilt.23, ss.203-224, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

Differentiation of Consumer Ethical Beliefs TowardsConsumer Lifestyles

Business Ethics Contemporary Global and Regional Issues, Simon Robinson, Mahmut Arslan, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.117-136, 2012