SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Unplugged Coding in Preschool- Tiny Hands Coding Project Sample
THE American Journal of Humanities and Social Sciences Research
, cilt.8, sa.1, ss.68-78, 2025 (Hakemli Dergi)
Image Matching Approach Integrated to Image Evaluation Techniques to Generate Augmented Reality in the Open Area Environments
International Journal of Scientific Engineering and Science
, cilt.8, sa.12, ss.19-24, 2024 (Hakemli Dergi)
Chatgpt’nin Bir Informal Öğrenme Asistanı Olarak Problem Çözme Sürecinde Öğrencilere Rehberlik Etme Sürecinin İncelenmesi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.33-58, 2024 (Hakemli Dergi)
The Effects of Activities Enriched with Game Elements in Mathematics Lessons
INNOEDUCA : INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION
, cilt.9, sa.1, ss.67-80, 2023 (ESCI)
Türkiye’de 2012-2022 yılları arasında matematik eğitiminde tahmin konusunda yapılmış çalışmaların incelenmesi
Ulusal Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.341-360, 2023 (Hakemli Dergi)
Design Thinking in Mathematics Education: The Minecraft Case
Technology, Innovation and Special Education Research Journal
, cilt.1, sa.2, ss.150-179, 2021 (Hakemli Dergi)

Does Scratch Teach Only Programming?
Technology, Innovation and Special Education Research Journal
, cilt.1, sa.1, ss.1-25, 2021 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kişisel Öğrenme Asistanımı Tasarlıyorum
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023
Yeni program doğrultusunda hazırlanan ilkokul matematik öğretim programı ve ilkokul 1 ve 2. sınıf matematik ders kitabında teknoloji kullanımının incelenmesi
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Nisan 2019, ss.926-935

Matematik Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri
28th International Conference on Educational Sciences-28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.1
Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimde Usturlap Kullanımına İlişkin Görüşleri
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kavram Yanılgılarına İlişkin Metaforları
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1
PUD Teknoloji Entegrasyonu Modeline Göre Cebirsel İfadelerde Toplama ve Çıkarma İşlemi: 7. Sınıf Örneği
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1
A modular teacher professional development programme for gender balance in STEM
2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016
Enriching Science and Technology Courses with Arduino
5th World Conference on Science and Technology, 1 - 05 Kasım 2016
Do the perceived attributes of social networks differ in terms of being innovator or skepical of prospective teachers
IADIS International Conference WWW/Internet 2010, Timisoara, Romanya, 14 - 17 Ekim 2010
Türkiye’de Bilim ve Teknoloji Politikaları: 1963’den 2013’e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış
Akademik Bilişim 2010, Türkiye, 10 Şubat - 12 Ocak 2010
Etkileşimli sistem tasarımında kullanılabilirlik: Bilgi işlem sorun ve ihtiyaç iletme sistemi örneği
8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008
Kitaplar
Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama
Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-4, 2024
Matematik Eğitiminde APPINVENTOR ile Mobil Uygulama Geliştirme
Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.116-135, 2024
Kodlama ile Geometri Öğretimi
Geometri Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar, DUATEPE PAKSU ASUMAN, BOZ YAMAN BURÇAK, AKKUŞ RECAİ, BULUT SAFURE, TOLUK UÇAR ZÜLBİYE, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-96, 2024
Yapay Zekâ Yoluyla STEM Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar: Entegrasyon ve Uygulama Açısından Bakış
ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKÂ, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Akdemi, Ankara, ss.169-192, 2024
Yapay Zekâ İle Matematik Öğretimi
Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zekâ iş Birliği, ÖZDİNÇ FATİH, AYDOĞDU BÜLENT, KASAPOĞLU KORAY, Editör, Nobel, Ankara, ss.135-156, 2024
GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş Recai, Toluk-Uçar Zülbiye, Duatepe-Paksu Asuman, Boz-Yaman Burçak, Bulut Safure, Editör, Vizetek, Ankara, ss.409-437, 2023
Bilgi İşlemsel Düşünme Entegre Edilmiş Tasarım Odaklı Düşünme Öğretim Modeli
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2023, Odabaşı Ferhan, İşman Aytekin, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2023
Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ
MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.335-357, 2021
STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction
NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
STEM Eğitiminde Kodlama ve Robotik
Stem Öğretimi için 20 Strateji, Durmuş, S., İpek, A.S. & Yıldız, B., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.101-115, 2018
Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı: Bilgi İşlemsel Düşünme veFeTeMM
Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, Yasemin GÜLBAHAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-340, 2017
Planning Implementation Evaluation (PIE) Integration Model
VARIOUS ASPECTS OF ICT INTEGRATION IN EDUCATION, Yasemin KOÇAK USLUEL, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-60, 2017