Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Matematik ve Günlük Hayat İlişkileri

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

Scratch ile Kodlama Yaparken Matematik Öğreniyorum

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Dersinde Merak Duvarı Kullanımı ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematiksel Problem Çözme Süreciyle Bilgi İşlemsel Düşünme Ölçeği Geliştirme

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Eğitiminde Alanında Robotik Kodlamayla İlgili Yapılan Yayınların İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Eğitiminde Kavram İmajları Çalışmalarının Sistematik Bir Derlemesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021

Matematik Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Somut Materyallerin Bütünleştirilmiş Etkileşim Tasarımı Modeli (BETTAM) ile İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları İnfografiklerin İncelenmesi ve Derslerde İnfografik Kullanımına İlişkin Görüşleri

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Matematik Temalı Kaçış Oyunu Etkinliklerinin İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Karikatürlerinin Matematik Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Dair Görüşleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Interaction Design Reloaded: The New Unified Interaction Model

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.462

The Effects Of Mathematics Activities Enriched With Game Elements On Students’ Success, Attitude And Motivation,

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.371

Öğretmenlerin Disiplinlerarası Bir Mesleki Gelişim Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi Örneği

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.4 Sürdürülebilir Kalkınma

Development Of Learner Profile Scale To Be Used To Determine Player Type

, 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 Kasım - 22 Aralık 2020, ss.66 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri

28th International Conference on Educational Sciences-28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.1

PUD Teknoloji Entegrasyonu Modeline Göre Cebirsel İfadelerde Toplama ve Çıkarma İşlemi: 7. Sınıf Örneği

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimde Usturlap Kullanımına İlişkin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kavram Yanılgılarına İlişkin Metaforları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

Matematik Eğitiminde STEM Uygulamaları: Scratch ve Arduino Kullanımı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Science News Hub Public Engagement With STEM

2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016

A modular teacher professional development programme for gender balance in STEM

2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016

Enriching Science and Technology Courses with Arduino

5th World Conference on Science and Technology, 1 - 05 Kasım 2016

AN EXAMPLE ON IMPLEMENTING THE PIE MODEL REGARDING ICT INTEGRATION FOR EFFECTIVE MATHEMATICS INSTRUCTION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.2027-2035 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu Süreçle İlgili Kontrol Listesinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Nitel araştırmalarda geçerlik ve güvenirlik stratejileri değerlendirme çerçevesi

Eğitim ve Bilim 2021, Kızılkaya Namlı, Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.7-23, 2021

Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.335-357, 2021

Matematik Öğretiminde Etkili İletişim: Bütünleştirilmiş Etkileşim Tasarımı

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2021, AKKOYUNLU Buket, İŞMAN Aytekin, ODABAŞI H. Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.121-143, 2021

Bilişim Teknolojileri - Robotik Kodlama

Etkinliklerle Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Şen Ahmet İlhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-58, 2021

STEM Eğitiminde Kodlama ve Robotik

Stem Öğretimi için 20 Strateji, Durmuş, S., İpek, A.S. & Yıldız, B., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.101-115, 2018

DİSİPLİNLERARASI BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ:ÇÖP KUTUSUNDAN ÇIKAN SAĞLIK

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR-2018, Harun ŞAHİN, Abidin TEMİZER, Fatma ERDOĞAN, Editör, Ivpe, ss.716-728, 2018

Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı: Bilgi İşlemsel Düşünme veFeTeMM

Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, Yasemin GÜLBAHAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-340, 2017

Planning Implementation Evaluation (PIE) Integration Model

VARIOUS ASPECTS OF ICT INTEGRATION IN EDUCATION, Yasemin KOÇAK USLUEL, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-60, 2017

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları