Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Farklı Kültürlerde Uygulanan Etnomodelleme Çalışmalarının ChatGPT ile İncelenmesi

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024

Matematik Eğitimi Alanında Oyunlaştırma: Bir Bibliyometrik Analiz Çalışması

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024

Kişisel Öğrenme Asistanımı Tasarlıyorum

3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023

Bilgi İşlemsel Düşünme Entegre Edilmiş Tasarım Odaklı Düşünme(bidetod) Modelinin Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023

Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımının 5e Öğrenme Modeline Entegrasyonu

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023

Dijital Oyun Tasarımında Problem Çözme

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023

Matematik Eğitiminde Kaçış Odaları: Sistematik Bir Derleme Çalışması

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023

Bir Okunabilirlik Çalışması: PISA 2006 ve PISA 2012

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023

Öğretmene Yapay Zeka Desteği: CHATGPT Ders Planı Hazırlıyor

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023

Çocuklar İçin Tasarım Odaklı Düşünme

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023

Matematik Eğitiminde Tahmini Öğrenme Yol Haritaları

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023

DESIGN THINKING VIA GEOGEBRA FOR STEAM EDUCATION

Full STEAM ahead! Conference, Linz, Avusturya, 11 - 13 Ocak 2023

Matematik Eğitiminde Yapay Zeka Çalışmalarının İncelenmesi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.363-379

Geometri Öğretiminde Yapay Zekâ Uygulaması Örneği

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 Haziran 2022

İnformal Öğrenme Ortamı Olarak Zeki Öğretim Sistemleri

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi / 2nd International Congress on Informal Learning, Türkiye, 10 Haziran 2022

İnformal Öğrenme Deneyimi olarak Sanal Dünyalar-Minecraft Örneği

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi / 2nd International Congress on Informal Learning, Türkiye, 10 Haziran 2022

Türkiye'de Yapılan Matematiksel Akıl Yürütme Çalışmalarının İncelenmesi

2. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi / 2nd International Graduate Studies Congress, Türkiye, 08 Haziran 2022

Matematik Eğitiminde Tasarım Odaklı Düşünme: Minecraft Örneği

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Türkiye, 28 Ekim 2021

Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmenlerinin Görüşüne Dayanarak Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021

Öğretmen Adaylarının Matematik ve Günlük Hayat İlişkileri

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER2021), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

Scratch ile Kodlama Yaparken Matematik Öğreniyorum

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Dersinde Merak Duvarı Kullanımı ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Eğitiminde Alanında Robotik Kodlamayla İlgili Yapılan Yayınların İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Somut Materyallerin Bütünleştirilmiş Etkileşim Tasarımı Modeli (BETTAM) ile İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları İnfografiklerin İncelenmesi ve Derslerde İnfografik Kullanımına İlişkin Görüşleri

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematiksel Problem Çözme Süreciyle Bilgi İşlemsel Düşünme Ölçeği Geliştirme

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021

Matematik Eğitiminde Kavram İmajları Çalışmalarının Sistematik Bir Derlemesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST2021), İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Karikatürlerinin Matematik Eğitiminde Kullanılmasına İlişkin Görüşleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Matematik Temalı Kaçış Oyunu Etkinliklerinin İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Dair Görüşleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021

Development Of Learner Profile Scale To Be Used To Determine Player Type

, 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 Kasım - 22 Aralık 2020, ss.66 Sürdürülebilir Kalkınma

Interaction Design Reloaded: The New Unified Interaction Model

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.462

Öğretmenlerin Disiplinlerarası Bir Mesleki Gelişim Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi Örneği

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.4 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effects Of Mathematics Activities Enriched With Game Elements On Students’ Success, Attitude And Motivation,

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.371

Ortaokul Öğrencilerinin Robotik Kodlama Eğitimi ile Matematik Konularını İlişkilendirme Süreçleri

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Türkiye, 26 Eylül 2019

Matematik Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri

28th International Conference on Educational Sciences-28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.1

Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitimde Usturlap Kullanımına İlişkin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kavram Yanılgılarına İlişkin Metaforları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

PUD Teknoloji Entegrasyonu Modeline Göre Cebirsel İfadelerde Toplama ve Çıkarma İşlemi: 7. Sınıf Örneği

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.1

Matematik Eğitiminde STEM Uygulamaları: Scratch ve Arduino Kullanımı

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Science News Hub Public Engagement With STEM

2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016

A modular teacher professional development programme for gender balance in STEM

2nd Conference on International Approaches to Scaling-uo Professional Development in Maths and Science Education, 7 - 08 Kasım 2016

Enriching Science and Technology Courses with Arduino

5th World Conference on Science and Technology, 1 - 05 Kasım 2016

AN EXAMPLE ON IMPLEMENTING THE PIE MODEL REGARDING ICT INTEGRATION FOR EFFECTIVE MATHEMATICS INSTRUCTION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.2027-2035 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu Süreçle İlgili Kontrol Listesinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013

Etkileşimli sistem tasarımında kullanılabilirlik: Bilgi işlem sorun ve ihtiyaç iletme sistemi örneği

8th International Educational Technology Conference (IETC), Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008
Kitaplar

Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama

Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-4, 2024

Matematik Eğitiminde Bireye Özgü Öğretim Yönteminin Yapay Sinir Ağları ile Belirlenmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2024, ODABAŞI HATİCE FERHAN, AKKOYUNLU BUKET, İŞMAN AYTEKİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-222, 2024

Matematik Eğitiminde APPINVENTOR ile Mobil Uygulama Geliştirme

Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.116-135, 2024

Kodlama ile Geometri Öğretimi

Geometri Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar, DUATEPE PAKSU ASUMAN, BOZ YAMAN BURÇAK, AKKUŞ RECAİ, BULUT SAFURE, TOLUK UÇAR ZÜLBİYE, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-96, 2024

Yapay Zekâ Yoluyla STEM Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar: Entegrasyon ve Uygulama Açısından Bakış

ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKÂ, BARDAKCI SALİH, KURT ADİLE AŞKIM, AKKOYUNLU BUKET, Editör, Pegem Akdemi, Ankara, ss.169-192, 2024

Yapay Zekâ İle Matematik Öğretimi

Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zekâ iş Birliği, ÖZDİNÇ FATİH, AYDOĞDU BÜLENT, KASAPOĞLU KORAY, Editör, Nobel, Ankara, ss.135-156, 2024

BİREYSEL FARKLILIKLAR: FARKLILAŞTIRMA VE OYUNLAŞTIRMA YAKLAŞIMLARIYLA MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME DENEYİMLERİNİN ZENGİNLEŞTİRİLMESİ

EĞİTİMDE FARKLILIKLAR VE UYGULAMALI YÖNTEMLER: TEKNOLOJİ VE DOĞADAN İLHAM, ELİAÇIK MUHİTTİN, Editör, UBAK, Ankara, ss.1-19, 2024

Matematik Eğitiminde Algoritma ve Akış Şemaları

Matematik Eğitiminde Algoritma, Kodlama ve Programlama, YILDIZ BAHADIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.19-36, 2024

GEOMETRİ ÖĞRETİMİNDE BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME

Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler, Akkuş Recai, Toluk-Uçar Zülbiye, Duatepe-Paksu Asuman, Boz-Yaman Burçak, Bulut Safure, Editör, Vizetek, Ankara, ss.409-437, 2023

Matematik Eğitiminde Zeki Öğretim Sistemleri

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2023, Odabaşı Ferhan, İşman Aytekin, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.311-337, 2023

Bilgi İşlemsel Düşünme Entegre Edilmiş Tasarım Odaklı Düşünme Öğretim Modeli

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2023, Odabaşı Ferhan, İşman Aytekin, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2023

Design Thinking via GeoGebra for STEAM Education

STEAM-BOX: Empowering Educators to Integrate Transdisciplinary STEAM Practices in Schools, Lavicza Zsolt, Rahmadi Imam Fitri, Arkun Kocadere Selay, Fenyvesi Kristof, Editör, Linz School of Education, Linz, ss.46-67, 2023

Üç Boyutlu Tasarım Sürecinin Matematik Eğitimi İle İlişkisi: TinkerCAD Örneği

Pedagojiden Uygulamaya Yansımalar Teknolojinin Öğretim Ortamlarında Kullanımı, Şimşek Alper, FİŞ ERÜMİT Semra, Editör, Pegem, Ankara, ss.249-276, 2022

Matematik Öğretiminde Etkili İletişim: Bütünleştirilmiş Etkileşim Tasarımı

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2021, AKKOYUNLU Buket, İŞMAN Aytekin, ODABAŞI H. Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.121-143, 2021

Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.335-357, 2021

Nitel araştırmalarda geçerlik ve güvenirlik stratejileri değerlendirme çerçevesi

Eğitim ve Bilim 2021, Kızılkaya Namlı, Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.7-23, 2021

Bilişim Teknolojileri - Robotik Kodlama

Etkinliklerle Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Şen Ahmet İlhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-58, 2021

STEM Eğitiminde Kodlama ve Robotik

Stem Öğretimi için 20 Strateji, Durmuş, S., İpek, A.S. & Yıldız, B., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.101-115, 2018

DİSİPLİNLERARASI BİR ETKİNLİK ÖRNEĞİ:ÇÖP KUTUSUNDAN ÇIKAN SAĞLIK

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR-2018, Harun ŞAHİN, Abidin TEMİZER, Fatma ERDOĞAN, Editör, Ivpe, ss.716-728, 2018

Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı: Bilgi İşlemsel Düşünme veFeTeMM

Bilgi İşlemsel Düşünmeden Programlamaya, Yasemin GÜLBAHAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-340, 2017

Planning Implementation Evaluation (PIE) Integration Model

VARIOUS ASPECTS OF ICT INTEGRATION IN EDUCATION, Yasemin KOÇAK USLUEL, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-60, 2017
Metrikler

Yayın

109

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları