Yayınlar & Eserler

Makaleler 103
Tümü (103)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (6)
Scopus (22)
TRDizin (42)
Diğer Yayınlar (44)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 74

1. Eğitimde denetimin yeniden yapılanmasına ilişkin bakanlık müfettişleri ve eğitim müfettişlerinin görüşleri

17.Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-7-9 Mart 2024, İstanbul, Türkiye, 07 Mart 2024, (Özet Bildiri)

2. Meb Şura Kararlarının Yönetici Seçme Ve Atama Yönetmeliklerinde Yer Alma Durumunun Değerlendirilmesi

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, cilt.1, ss.87-91, (Özet Bildiri)

3. Erasmus Değişim Programı Kapsamında Yurt Dışına Giden Öğrencilerin Erasmus Değişim Programına İlişkin Görüşleri

VI nd Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2432-2434, (Özet Bildiri)

4. Devletin yükseköğretim öğrencilerine yönelik yaptığı karşılıksız harcamaların mali boyutunun değerlendirilmesi

The 14th International Congress on Educational Administration, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.457-458, (Özet Bildiri)

5. Norm Kadro Uygulamalarının MEB ve YÖK Açısından İncelenmesi

28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.360-363, (Özet Bildiri)

7. Bir karar verme süreci olarak oyun teorisinin eğitim örgütlerine uygulanabilirliği,

Eyedder-Cumhuriyet Üniversitesi 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.236-245, (Tam Metin Bildiri)

10. Eğitim Denetiminde Alternatif Bir Uygulama: Eğitim Mentörlüğü (An Alternative Practice in Education Supervision: Education Mentoring),

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (II.nd Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress), Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

11. Palestinian Postgraduate Students in Turkey: Faced Challenges, Provided Supports and Proposed Solutions.

Chaos Complexity and Leadership 2017, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2017, cilt.1, ss.329-342, (Tam Metin Bildiri)

12. An Analysis of Variables Predicting Attitudes of High School Students towards Teaching Profession: A Case Study.

Chaos Complexity and Leadership 2017, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2017, cilt.1, ss.535-549, (Tam Metin Bildiri)

13. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygılarına İlişkin Görüşleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.171-176, (Tam Metin Bildiri)

14. Yükseköğretim Kurumlarının Finansmanı: Dünyadaki Uygulamalar ile Karşılaştırmalı Bir Analiz

Yükseköğretim Kurumlarının Finansmanı: Dünyadaki Uygulamalar ile Karşılaştırmalı Bir Analiz V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Vnd Eurasian Educational Research Congress), Akdeniz Üniversitesi 2-5 Mayıs 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen adaylarının mesleki ve öğrenci merkezli kaygılarına ilişkin algıları.

Eyedder-Cumhuriyet Üniversitesi 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10-12 Mayıs 2018 Sivas, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Türkiye’de eğitim finansmanı ve OECD ülkeleri içindeki durumu: Niteliği arttırmak için bir model önerisi.

V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Vnd Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Suriyeli Öğrencilerin Okul İklimine Etkisine ilişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri,

II Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

21. İlkokul öğretmenlerinin müdürlerin ders Denetimine ilişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Ulusararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

22. Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme anahtar yeterliklerine yönelik algıları

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Onay İhtiyacı ile Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi,

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (I.nd Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

24. Önlisans Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri ile Akademik motivasyonlarının İncelenmes,

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (I.nd Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. Okul Yöneticilerinin Çocuğa Yönelik İstismarı Bildirme Tutumları

Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Mayıs 2017 - 14 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

26. Expetation Of Malian Students in The University of Hacettepe,

IV. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVnd Eurasian Educational Research Congress), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Okul yöneticilerinin çocuk cinsel istismarını bildirmeye yönelik bir durum çalışması (tutumları),

IV. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVnd Eurasian Educational Research Congress), Pamukkale Üniversitesi 11-14 Mayıs 2017 Denizli, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Türk Eğitim Sistemindeki Mevzuat Değişiklikleri ve Okul Yöneticilerinin Değişime Hazır Olma Tutumları

IV. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVnd Eurasian Educational Research Congress), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği)

International Congress Of Eurasian Social Sciences (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi) (IJOESS) 06-08 Nisan 2017 Alanya / ANTALYA, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

30. Türkiye de ve seçilmiş bazı gelişmiş ülkelerde okul yöneticilerinin seçilmesi

IIInd Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Okul yöneticilerinin çocuk cinsel istismarını bildirmeye yönelik tutumları

IIInd Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

32. Öğretimde eğitim platformlarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

Eğitim Yönetimi Formu 5-7 Kasım 2015 Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşa/Kıbrıs, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

33. Okullarda benimsenen yönetim yaklaşımları ve öğretmenlerin mesleki gelişimine etkisi

Eğitim Yönetimi Formu 5-7 Kasım 2015 Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşa/Kıbrıs, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

35. Maarif müfettişlerinin sınıflarda uyguladığı rehberlik ve denetim uygulamalarının kaldırılmasına ilişkin öğretmen görüşleri

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN), Selçuk/İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

36. Birinci Sınıf Türkçe Öğretim programı ve Bitişik Eğik El Yazısına İlişkin Öğretmen Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

37. Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

38. Kurum müdürlerinin yaptığı rehberlik ve denetim uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN), Selçuk/İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni Ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

40. Ortaokul öğrencilerinin okul müdürü ve öğretmen kavramlarına yönelik metaforik algılarının incelenmesi

2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

41. Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi

Yıldız, B. & Üredi, L. & Akbaşlı, S. (2015). Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu 21-23 Mayıs 2015 – Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, BARTIN, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

42. Okul Yöneticisinin Örgütteki Rollerinin Okul Müdürlüğü Bağlamında Değerlendirilmesi

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 8-10 Mayıs 2015 Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

43. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde GerçekleşenÖğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen AdaylarınınGörüşlerinin İncelenmesi

23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI (Uluslararası Katılımlı)4 -6 Eylül 2014 Kocaeli Üniversitesi, Kocaeli - TÜRKİYE, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.190, (Özet Bildiri)

44. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininKişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.196, (Tam Metin Bildiri)

45. Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Girişimcilik ÖzelliklerininSınıf Yönetimine Etkisi

13. Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.150-155, (Tam Metin Bildiri)

47. İlkokul Öğrencilerinin Bilgisayar Yeterlilikleri ve BilgisayarKullanım Düzeylerinin İncelenmesi

13. Sınıf öğretmenliği sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.178-191, (Tam Metin Bildiri)

49. Avaluatingthe Applications of Possibility and Opportunity Equality in Higher Education Accordingto Chaos Theory

International Symposium Chaos, Complexity and Leradership, 17 - 19 Aralık 2013, (Özet Bildiri)

50. Views of Elementary Education School Administrators Related to 4 4 4 Structuring A Mersin Case

International Symposium on Changes and New Trends in Education, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

52. Üniversite Öğrencilerinin Eğitimde Fırsat ve İmkân Eşitliğine İlişkin Algılarının Toplumsal Değişkenler Açısından İncelenmesi

III. Uluslarararası Eleştirel Eğitim Konferansı (Neoliberalizm ve Yeni Muhafazakarlığın Kuşatması Altında Eğitim), 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

56. Eğitim müfettişlerinin ders denetim sürecindeki etkinliklerine ilişkin görsel sanat teknoloji ve tasarım öğretmenlerinin görüşleri

(Tem-Sen) IV Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

58. Kamu Eğitim Kurumlarında Zorunlu Yer Değiştirme Sonucu Görev Yeri Değişen Eğitim Yöneticilerinin Zorunlu Yer Değiştirme Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi (Eğitim Sisteminin Örgüt ve Yönetim Sorunları), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

59. Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticiliğinin Meslekleşmesinin Değerlendirilmesi

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Deneticileri Derneği ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Millî Eğitim, Gençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

60. Eğitim Müfettişleri Yönetmeliği nin uygulanabilirlik durumuna ilişkin eğitim müfettişlerinin değerlendirmeleri

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Deneticileri Derneği ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Millî Eğitim, Gençlik ve Spor Bakanlığı, 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

62. The Views of Primary School Managers about Solid Waste Problems

12th International Conference: Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice, 25 - 27 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Gözlemledikleri İlköğretim Deneticilerinin Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

(Tem-Sen) Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

64. Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Okul Aile Toplum İlişkileri Sürecinde Karşılaştığı Güçlükler

VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

65. Sınıf Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinden Beklentilerinin İncelenmesi

VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

66. Ortaöğretim Okul Yöneticilerinin Stratejik Planlama Çalışmalarına İlişkin Görüşleri

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

69. The Importance of Ecology Based Nature Educatıon Programs in Learning the Nature Language

10th International Conference Further Education in the Balkan Countries, to be held in Konya, 23 - 26 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

70. Primary School Inspectors Views on the Teachers s Professional Sufficiences Poster Presantation

10th International Conference Further Education in the Balkan Countries, to be held in Konya, 23 - 26 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

71. Evaluation of Professional Quality and Sufficiency of Geography Teachers

International Symposıum on Social Sciences Education, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

72. Sınıf Öğretmenlerinin İlköğretim Okullarının Etkili Yönetimine İlişkin Görüşleri

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

74. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygıları

Uluslar arası katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 29

1. Sınıfta Etkili Zaman Yönetimi.

Sınıfta Çağdaş Yaklaşımlar, (Editörler: ), pp. (162-179) Ankara: . ISBN, Abdullah Balıkçı & Sezen Tofur, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık., Ankara, ss.162-179, 2024

2. Sınıfın Sosyal ve Fiziki Çevreyle Etkileşimi.

Sınıfta Çağdaş Yaklaşımlar, Abdullah Balıkçı & Sezen Tofur, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık., Ankara, ss.68-88, 2024

3. Türk Eğitim Sisteminin Hukuksal Dayanakları

Türk Eğitim Sisteminin örgütsel Yapısında Okul Yönetimi,, Bayar, Adem. Balıkçı, Abdullah, Editör, Vizetek yayıncılık, Ankara, ss.49-86, 2023

4. Öğretmenliğin Geleceği

Cumhuriyetin 100.Yılında Öğretmenlik Mesleği: Dünü, Bugünü ve Yarını,, Şefika Şule Erçetin, Gökhan Dağhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.177-200, 2023

5. Öğrenme ve öğrenme sürecinin yönetimi

Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Gülşen Celal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.84-124, 2022

6. Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi Temel Kavramlar Sözlüğü

Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Nihan Potas, Editör, Nobel, Ankara, ss.283-292, 2021

7. Yönetim, Eğitim Yönetimi ve Kalkınma

Kalkınma ve Eğitim, Bayar Adem., Balıkçı Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.95-118, 2021

8. Bir Meslek Olarak Öğretmenlik

Eğitime Giriş, Adem Bayar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.306-352, 2020

9. Araştırma Süreci,

Araştırma Teknikleri, Şefika Şule ERÇETİN, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.50-62, 2020

11. Türk Eğitim Sisteminde Reform ve Değişim

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel, Ankara, ss.133-152, 2019

12. Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği)

Akademik Araştırmalar: Eğitim, Durmuş Ali Arslan, Editör, Mer-Ak Mersin Akademi Yayınları, Mersin, ss.80-102, 2019

13. An Analysis of Variables Predicting Attitudes of High School Students towards Teaching Profession: A Case Study

Chaos Complexity and Leadership 2017, Erçetin, Ş.Ş. Potas, N., Editör, Springer, Cham, ss.535-550, 2019

14. Palestinian Postgraduate Students in Turkey: Faced Challenges, Provided Supports and Proposed Solutions

Chaos Complexity and Leadership 2017, Erçetin, Ş.Ş. Potas, N., Editör, Springer, Cham, ss.319-342, 2019

15. Okul Yöneticisi ve Okul Yöneticisinin Yeterlikleri

Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi 2018, Necati Cemaloğlu, Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.147-183, 2018

16. Oyun teorisi bağlamında eğitim örgütlerinde karar verme.

Eğitim yönetimi araştırmaları [e-kitap], Celal Teyyar Uğurlu,; Kadir Beycioğlu,; Serkan Koşar,; Hilal Kahraman,; Fatma Köybaşı Şemin, Editör, Sivas: Cumhuriyet Üniversitesi Yayıncılık., Sivas, ss.238-245, 2018

18. İstanbul’un Tarihi Alanları

Türkiye’nin UNESCO Değerleri ve Turizm Potansiyeli, Abdyullah Kahraman, Alper Ateş, Kürşad Sayın, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.21-39, 2018

19. Process of Technical Teacher Training in Turkey

Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule ERçetin, Editör, Springer, Ankara, ss.395-405, 2018

21. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Rolleri

Türkiye’de Eğitim Yöneticileri ve Maarif Müfettişleri (Seçme,Atama ve Yetiştirme), Ahmet AYPAY, Editör, PegemA, Ankara, ss.279-291, 2016

22. Evaluating the Application of Possibility and Equality of Opportunity in Higher Education According to Chaos Theory

Chaos Complexity and Leadership 2013 Chapter 34, Erçetin, Ş.Ş. & Banerje, S., Editör, SPRINGER, ss.379-391, 2015

24. Öğrenme ve öğrenme sürecinin yönetimi

Kuram ve Uyguylamada Sınıf Yönetimi, GÜLŞEN CELAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2015

25. Mervlana’da Doğa sevgisi ve Doğa Eğitimlerinde Yönetim (273-292). Konya: Çizgi Kitapevi

Konya Doğa Eğitimi Medeniyet ve Hoşgörü Başkenti Konya da Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Projesi Editör DR Abdurrahman Dinç, Abdurrahman Dinç, Editör, Çizgi Yayınevi, Konya, ss.273-292, 2014

26. Sınıfta Etkili İletişim ve Etkileşim

Sınıf Yönetimi, SARPKAYA RUHİ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.118-150, 2012

28. The Importance of Ecology-Based Nature Education Programsin Learning the Nature Language

Further Education in Balkan Countries Volume I The Importance of Ecology Based Nature Education Programs in Learning the Nature Language, DEMİREL ÖZCAN, SÜNBÜL ALİ MURAT, Editör, Eğitim Akademi, Thessaloniki, ss.566-577, 2008
Metrikler

Yayın

206

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

51

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

129

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

527

Proje

7

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları