Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (18)
11. Turkish primary science teachers perceptionsof an ideal teacher education system
Cypriot Journal of Educational sciences
, cilt.12, ss.193-201, 2017 (Scopus)
14. AN INVESTIGATION ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS USAGE SOCIAL MEDIA FOR EDUCATIONAL PURPOSES IMPLICATIONS FOR TEACHER EDUCATION
Turkish Online Journal Of Educational Technology
, cilt.1, sa.1, ss.255-259, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmen Adaylarının Fizik Çalışan Bilim İnsanlarınaYönelik İmajları Öğretmen Eğitimi AçısındanDoğurguları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, ss.655-672, 2016 (Hakemli Dergi)
19. THE CHARACTERISTICS OF MEDICAL STUDENTS AND MOTIVATION TOWARDS CAREER CHOICE: IMPLICATIONS FOR CURRICULUM
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.258-268, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
21. İlköğretim öğrencilerinin Bilim ve Bilim İnsanına Yönelik imajları
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.9, ss.1055-1079, 2010 (Hakemli Dergi)
22. Gender Differences in Turkish Primary students Images of Astronomical Scientists A Preliminary Study with 21st Century Style
Astronomy Education Review
, cilt.8, ss.1-15, 2009 (Hakemli Dergi)
23. Factors Influencing Pre service Science Teachers Perception of Computer Self efficacy
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching (APFSLT
, cilt.8, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
24. Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Etkili Araçlar Vee ve I Diyagramları
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.6, ss.77-92, 2007 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim Fen Öğretmenlerinin Portfolyoların Uygulanabilirliğine Yönelik Güçlükler Hakkındaki Algıları
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.159-166, 2003 (Hakemli Dergi)
27. Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ve Bilim Şenliği
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.287, ss.18-28, 2002 (TRDizin)
28. Türkiye de Hizmet Öncesi Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları Üzerine Bir İnceleme
Journal of Qafqaz University
, ss.183-188, 2002 (Hakemli Dergi)
30. The Effects Of Cooperative Problem Solving Approach On Creativity in Science Course
Journal Of Qafqaz University
, ss.143-149, 2002 (Hakemli Dergi)
33. İlköğretimokullarında Fen Bilgisi Dersinin Uygulanmasında Karşılaşılan Güçlükler
Çağdaş Eğitim
, cilt.281, ss.19-26, 2001 (Hakemli Dergi)
35. Fen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.20, ss.185-193, 2001 (Scopus, TRDizin)
38. Fen Öğretiminde Tümel Portfolyo Değerlendirme
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.19, ss.212-219, 2000 (Scopus, TRDizin)
40. Yapısalcılık Constructivism ve Fen öğretimi
ÇAĞDAŞ EĞİTİM
, cilt.265, ss.22-27, 2000 (Hakemli Dergi)
41. Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.20, ss.193-200, 2000 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
4. Cumhuriyetten Günümüze İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Hedeflerinin Dönemin Şartları Bağlamında İncelenmesi/ An Investigation On The Primary School Mathematics Curriculum’s Goals Accordance To Conditions Of The Period From The Foundation Of Turkish Republic To Today.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5. Ülkelerde Uygulanan Okul Öncesi̇ Eği̇ti̇m Programlarının Karşılaştırılmalı Olarak Değerlendi̇ri̇lmesi̇
5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Portfolio Assessment in Pre service Education Planning Implementation and Evaulation International Portfolio Symposium IPS 2012
Evaulation International Portfolio Symposium (IPS-2012), 2 - 04 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Disiplinler Üstü Yaklaşım Temelli Bütünleşik Eğitim Programı
I. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
14. Evolution Of Environmental Education Content in Science Curricula in Turkey
13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1213-1217, (Tam Metin Bildiri)
15. Factors Influencing Pre Service Teachers Perception of Internet Identification
13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1208-1212, (Tam Metin Bildiri)
17. Images of Water and Environmental Pollution through Turkish Children s Eyes
Seminario Internazionale, Mar Comune, Scuole del Mediterraneo di fronte alla sfida dei Beni Comuni., NAPOLİ, İtalya, 2 - 04 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)
18. Pre Service Teachers Understanding Of Nature Of The Scientific Knowledge Turkish Perspective
12th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), 31 Temmuz - 03 Ağustos 2006, ss.515-520, (Tam Metin Bildiri)
19. The Images of the Scientists through the Eyes of the Turkish children
Eleventh Anual Panhandle Area Mathematics and Science Conference, 25 - 27 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Sınıflarında Teknoloji Bilgisini ve Kullanma Becerisini Arttırmada Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)
21. Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Alan Deneyimlerinde Teknolojiyi Kullanma Bilgisi Ve Becerisi
III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.453-458, (Tam Metin Bildiri)
24. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik Düzeylerine İlişkin İlköğretim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Algıları
Eğitimde Yansımalar VI: 2000 Yılında Türk Milli Eğitim Örgütü ve Yönetimi Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2001, (Tam Metin Bildiri)
25. İşbirliğine Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi
IV. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.206-211, (Tam Metin Bildiri)
26. Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Fen Öğretiminin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi
IV. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1999, ss.169-175, (Tam Metin Bildiri)
27. Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
3. Proje Tabanlı Öğrenme
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ, Mehmet Bahar, Editör, PEGEM-A, Ankara, 2008
4. 6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ DERS KİTABI
Pasifik Yayınevi, Ankara, 2006
5. FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI
YERYÜZÜ YAYINEVİ, Ankara, 2004
6. İLKÖĞRETİMDE ETKİLİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME ÖĞRETMEN EL KİTABI İLKÖĞRETİMDE FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
MEB YAYINEVİ, Ankara, 2000
Diğer Yayınlar
3