Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. COVID-19 Pandemic and Education in the National and International Press: Instructions for Our National Education System

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2021, ss.136-137, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretmenlerin “Program Okuryazarlığı” Kavramına Yükledikleri Anlam

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim - 28 Aralık 2017, ss.1-660, (Özet Bildiri)

6. Factors Influencing Students' Career Chooses in Science and Technology: Implications for High School Science Curricula

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.966-972, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. Images of chemical scientists through Turkish primary students' eyes: implications for curriculum and instruction

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1321-1329, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Public understanding about homeschooling: A preliminary study

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3891-3897, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

9. Making science fair How can we achieve equal opportunity for all students in science

4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3078-3082, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. Portfolio Assessment in Pre service Education Planning Implementation and Evaulation International Portfolio Symposium IPS 2012

Evaulation International Portfolio Symposium (IPS-2012), 2 - 04 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Disiplinler Üstü Yaklaşım Temelli Bütünleşik Eğitim Programı

I. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

14. Evolution Of Environmental Education Content in Science Curricula in Turkey

13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1213-1217, (Tam Metin Bildiri)

15. Factors Influencing Pre Service Teachers Perception of Internet Identification

13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1208-1212, (Tam Metin Bildiri)

16. Preservice Science Teachers Field Experiences with Educational Technologies As Part Of Portfolio A Turkish Perspective Development

12th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE, PENANG, Malezya, 31 Temmuz - 03 Ağustos 2006, ss.521-525, (Tam Metin Bildiri)

17. Images of Water and Environmental Pollution through Turkish Children s Eyes

Seminario Internazionale, Mar Comune, Scuole del Mediterraneo di fronte alla sfida dei Beni Comuni., NAPOLİ, İtalya, 2 - 04 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Pre Service Teachers Understanding Of Nature Of The Scientific Knowledge Turkish Perspective

12th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), 31 Temmuz - 03 Ağustos 2006, ss.515-520, (Tam Metin Bildiri)

19. The Images of the Scientists through the Eyes of the Turkish children

Eleventh Anual Panhandle Area Mathematics and Science Conference, 25 - 27 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

20. İlköğretim Sınıflarında Teknoloji Bilgisini ve Kullanma Becerisini Arttırmada Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi

III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)

21. Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Alan Deneyimlerinde Teknolojiyi Kullanma Bilgisi Ve Becerisi

III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.453-458, (Tam Metin Bildiri)

22. Fen Egitiminde Ogrencilerin Gelisimini Degerlendirmek Icin Portfolyo Kullanimi Uzerine Bir Inceleme

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.79, (Özet Bildiri) Creative Commons License

24. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik Düzeylerine İlişkin İlköğretim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Algıları

Eğitimde Yansımalar VI: 2000 Yılında Türk Milli Eğitim Örgütü ve Yönetimi Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2001, (Tam Metin Bildiri)

25. İşbirliğine Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi

IV. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.206-211, (Tam Metin Bildiri)

26. Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Fen Öğretiminin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi

IV. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1999, ss.169-175, (Tam Metin Bildiri)

27. Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Program Geliştirme ve Değerledirme Çalışmalarında Karşılaşılan Problemler ve Sorunlar

Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven,Serkan Aslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.503-544, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Section 4 – Critical Issues in STEM Section Editors – Carla C. Johnson and Tamara J. Moore 26 – Parent Involvement and its Influence on Children’s STEM Learning: A Review of the Research

Handbook of Research on STEM Education, Carla C. Johnson,Margaret J. Mohr-Schroeder,Tamara J. Moore,Lyn D. English, Editör, Routledge, London/New York , New-York, ss.323-333, 2020

3. Proje Tabanlı Öğrenme

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ, Mehmet Bahar, Editör, PEGEM-A, Ankara, 2008
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

150

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

214

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Diğer Toplam)

322

Proje

8

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları