Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

COVID-19 Pandemic and Education in the National and International Press: Instructions for Our National Education System

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2021, ss.136-137 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerin “Program Okuryazarlığı” Kavramına Yükledikleri Anlam

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim - 28 Aralık 2017, ss.1-660

Factors Influencing Students' Career Chooses in Science and Technology: Implications for High School Science Curricula

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.966-972 identifier

Images of chemical scientists through Turkish primary students' eyes: implications for curriculum and instruction

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1321-1329 identifier

Public understanding about homeschooling: A preliminary study

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3891-3897 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Making science fair How can we achieve equal opportunity for all students in science

4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3078-3082 identifier

Disiplinler Üstü Yaklaşım Temelli Bütünleşik Eğitim Programı

I. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Evolution Of Environmental Education Content in Science Curricula in Turkey

13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1213-1217

Factors Influencing Pre Service Teachers Perception of Internet Identification

13th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), Aydın, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1208-1212

Preservice Science Teachers Field Experiences with Educational Technologies As Part Of Portfolio A Turkish Perspective Development

12th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE, PENANG, Malezya, 31 Temmuz - 03 Ağustos 2006, ss.521-525

Images of Water and Environmental Pollution through Turkish Children s Eyes

Seminario Internazionale, Mar Comune, Scuole del Mediterraneo di fronte alla sfida dei Beni Comuni., NAPOLİ, İtalya, 2 - 04 Aralık 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

Pre Service Teachers Understanding Of Nature Of The Scientific Knowledge Turkish Perspective

12th Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), 31 Temmuz - 03 Ağustos 2006, ss.515-520

The Images of the Scientists through the Eyes of the Turkish children

Eleventh Anual Panhandle Area Mathematics and Science Conference, 25 - 27 Eylül 2004

İlköğretim Sınıflarında Teknoloji Bilgisini ve Kullanma Becerisini Arttırmada Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi

III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.491-497

Hizmet Öncesi Fen Öğretmenlerinin Alan Deneyimlerinde Teknolojiyi Kullanma Bilgisi Ve Becerisi

III. Uluslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Mayıs 2003, ss.453-458

Fen Egitiminde Ogrencilerin Gelisimini Degerlendirmek Icin Portfolyo Kullanimi Uzerine Bir Inceleme

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.79 Creative Commons License

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik Düzeylerine İlişkin İlköğretim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Algıları

Eğitimde Yansımalar VI: 2000 Yılında Türk Milli Eğitim Örgütü ve Yönetimi Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2001

İşbirliğine Dayalı Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi

IV. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.206-211

Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Fen Öğretiminin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi

IV. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1999, ss.169-175

Kitap & Kitap Bölümleri

Program Geliştirme ve Değerledirme Çalışmalarında Karşılaşılan Problemler ve Sorunlar

Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven,Serkan Aslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.503-544, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Section 4 – Critical Issues in STEM Section Editors – Carla C. Johnson and Tamara J. Moore 26 – Parent Involvement and its Influence on Children’s STEM Learning: A Review of the Research

Handbook of Research on STEM Education, Carla C. Johnson,Margaret J. Mohr-Schroeder,Tamara J. Moore,Lyn D. English, Editör, Routledge, London/New York , New-York, ss.323-333, 2020

Proje Tabanlı Öğrenme

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ, Mehmet Bahar, Editör, PEGEM-A, Ankara, 2008

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

79

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

214

H-İndeks (TrDizin)

8

Proje

8

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları