Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (9)
9. A STUDY ON DEVELOPING ATTITUDE SCALE TOWARDS LABORATORY SKILLS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.22-31, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
12. “A Study About The Effects of Chemistry Laboratory Applications On Students' Attitudes Towards Chemistry And Achievement”,
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.8, sa.27, ss.222-321, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
14. EXAMINING STUDENTS' CONCEPT MAPPING AND PROBLEM-SOLVING BELIEFS IN GENERAL CHEMISTRY COURSE
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.111-122, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
15. Öğrencilerin Kavram Haritaları Geliştirme Becerilerinin Farklı Sınav Türlerindeki Başarılarıyla Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.29, ss.85-90, 2006 (Hakemli Dergi)
17. Enzimler Konusunun Anlamlı Öğrenilmesinde Analojiler Oluşturmanın Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.27, ss.21-29, 2004 (Hakemli Dergi)
18. Kimya eğitiminde kavram yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2003 (Hakemli Dergi)
19. Ortaöğretimde Yaşam Kimyası
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.2003, sa.25, ss.272-278, 2003 (TRDizin)
20. Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.234-243, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 Eylül 2019 - 12 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
3. Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
4. Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
5. Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
7. Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
18. The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.71-83, (Tam Metin Bildiri)
19. The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.237-238, (Özet Bildiri)
20. The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Polonya, 25 - 30 Temmuz 2004, ss.251-252
