Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Views on Homeschooling: The Case of Turkey
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, vol.24, no.4, pp.1137-1173, 2023 (SSCI)
Unexpected event”: Having an infants with cleft lip and/ or palate
CONGENITAL ANOMALIES
, vol.1, no.8, pp.1-8, 2020 (SCI-Expanded)
Teacher Self-Efficacy Belief
Social Behavior And Personality
, vol.35, no.5, pp.349-358, 2007 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Mesleki ve Teknik Eğitimin Temel Sorunlarına ve Bilgisayar Kontrollü Üretim Dersi Öğretim Programına İlişkin Paydaş Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.14, no.28, pp.327-355, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

BİLİM VE SANATA İLİŞKİN FARKINDALIK ÖLÇEĞİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.67, pp.103-125, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.2, pp.817-858, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Analysis of the Relationship Between Internet Addiction and Loneliness in Science and Art Education Center (Bilsem) Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.16, no.2, pp.366-381, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
High-achieving adults’ opinions on their educational lives and suggestions about educating gifted students
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, vol.54, no.3, pp.863-890, 2021 (Peer-Reviewed Journal)



UZMANLARIN PISA VE TIMMS SINAVLARININ EĞİTİM POLİTİKA VEPROGRAMLARINA ETKİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.52, pp.287-319, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Ortaokul Öğretmenlerinin Program Okuryazarlık Düzeyleri
Ahi Evran UniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.171-186, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin “Toprak Ve Toprak Kirliliği” Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor İle Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.1, pp.243-256, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamları İle İlişkilendirebilme Durumlarının İncelenmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.7, no.1, pp.320-343, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİKZENGİNLEŞTİRİLMİŞ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINAİLİŞKİN EYLEM ARAŞTIRMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.49, pp.231-255, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Predicting Vocational Self Esteem of Prospective Teachers
Ahi Evran Kırşehir Eğitim Fakültesi Degisi
, vol.17, no.2, pp.207-221, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
MESLEK YÜKSEKOKULLARINA SINAVLI SINAVSIZ GEÇİŞ SİSTEMİYLE YERLEŞENÖĞRENCİLERİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Elektronik Meslek Yüksekokulları Dergisi
, vol.5, no.6, pp.40-46, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
İlköğretim Online
, vol.13, no.2, pp.443-452, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
OKULA YENİ BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN DOĞUM AYLARI İLE ÖĞRENCİ BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, vol.26, no.13, pp.205-215, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 5 sınıf ingilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.1, pp.131-146, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The relationship between learning approaches of prospective teachers and their academic achievement
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.5, pp.171-178, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Program geliştirmede yapılandırmacılık yaklaşımı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.81-87, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Beyin Temelli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretiminde Yeri
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.15, no.15, pp.123-136, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
BEYİN TEMELLİ ÖĞRENMENİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ-doktora öncesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.15, no.15, pp.123-136, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Ölçme ve Değerlendirme Okuryazarlıkları: Bir Durum Çalışması
Uluslararası Öllçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Turkey, 4 - 06 October 2024, pp.100-101
Üstün Yetenekli ÖğrencilerinEleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öneriler
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin EğitimiKongresi, 10 - 12 October 2019
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 May 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 May 2017
Üstün Yetenekli Yetişkin Bireylerin Eğitim Yaşantılarına İlişkin Görüşleri Ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öneriler
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017
Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017
Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 April 2017
Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Turkey, 7 - 09 April 2017
The Prımary School Gıfted Students Perceptıons Of Learnıng Interests And Theır Ways To Reach Informatıon
The European Conference On Education 2016, 29 June - 03 July 2016
The Prımary School Gıfted Students Perceptıons Of Learnıng Interests And Theır Ways To Reach Informatıon
The European Conference On Education 2016, 29 June - 03 July 2016
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüşleri
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress., 31 May - 03 June 2016
THE PRIMARY SCHOOL GIFTED STUDENTS PERCEPTIONS OF LEARNING INTERESTS AND THEIR WAYS TO REACH INFORMATION
The European Conference on Education 2016, Brighton, United Kingdom, 26 June - 03 July 2016
Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Croatia, 18 May - 21 June 2016
Who Am I Gifted Students Opinions On Their Needs And Interests
The International Conference on: Excellence, Creativity and Innovation in Basic & Higher Education, 18 - 21 May 2016
An Analysıs Of The Gıfted Students Occupatıon Of Theır Dreams
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 May 2016
Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey
13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 May 2016
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM İHTİYAÇLARINA İLİŞKİN KONU ALANI UZMANLARININ GÖRÜŞLERİ
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
who am ı gifted students opinions on their needs and interests
excellence & ınnovation in basic- higher education & psychology, croatia, Croatia, 18 - 21 May 2016, pp.80
AN ANALYSIS OF THE GIFTED STUDENTS OCCUPATION OF THEIR DREAMS
Excellence & Innovation inBasic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Croatia, 18 - 21 May 2016
Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016
Probleme Dayalı Öğrenme
ÜSTÜN YETENEKLİLİK EĞİTİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÇALIŞTAYI, Turkey, 18 - 20 May 2015
Türk Eğitim Sisteminde Yer Alan Denetçilerin İncelenmesi İç Denetçiler Ve Maarif Müfettişleri
II.nd International Eurasian Educational Research Congress (2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 8 - 10 June 2015
The Concept of Teacher with Metaphors According to Prospective Teachers
34th International Society for Teacher Education Conference (ISfTE 2014), 22 - 25 April 2014
Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 5 - 08 October 2011
Avrupa Birliği ve Türkiye deki öğretmen yeterliklerin karşılaştırmalı incelenmesi
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 May 2010
The role of values education in high school history curriculum relevant to educational standards in European Union
International Conference:Education and Values in the Balkans, 30 June - 01 July 2006
The opinions of the parents concerning pre school children books in pre school education
8th International Conference on EDUCATION, 25 - 28 May 2006
Books & Book Chapters
Bilimsel Araştırmalarda Etik
in: Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Bayram ÇETİN, Mustafa İLHAN, Melek Gülşah ŞAHİN, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, pp.279-293, 2021
Eğitimde Çoklu Zeka Kuram ve Uygulama
Pegem Akademi, Ankara, 2006