Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (6)
1. Zoom in screen with simultaneous prompting to teach young children with autism
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.70, sa.8, ss.1478-1489, 2024 (SSCI, Scopus)
11. Least-to-Most Prompting in Teaching Social Interaction and Communication Skills to Individuals with Autism Spectrum Disorder: A Systematic Review
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.22, sa.4, ss.969-998, 2021 (ESCI, TRDizin)
13. Toilet Training Individuals with Developmental Delays: A Comprehensive Review
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.120-137, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Ekolojik Geçerliliğin Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sosyodramatik Oyun Öğretiminde Matrisli Öğretimin Video Modelle ve İpucunun Giderek Artırılmasıyla Sunumun Karşılaştırılması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
7. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
11. Least-To-Most Prompting in Increasing Frequencyand Diversity of Pretend Play in Children with Autism.
ABAI 10th International Conference, Stockholm, İsveç, 29 - 30 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
13. Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Erken Müdahaleden Okul Öncesine Geçiş Sürecini Destekleme: Öğretmen ve Yöneticilere Öneriler.
7. Uluslararası EJER Kongresi, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
14. Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Olan BireylereHayali Oyun Becerilerinin Öğretimi: Betimsel Bir Çalışma
2. Uluslararası ErkenÇocuklukta Müdahale Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri, 29 Mart 2018, (Özet Bildiri)
15. Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere TuvaletBecerilerinin Öğretimine İlişkin Araştırmaların İncelenmesi
2. Uluslararası ErkenÇocuklukta Müdahale Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri, 29 Mart 2019 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. OSB Olan Bireylere Sosyal Etkileşim Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Arttırılmasıyla Öğretimin Kullanılması: Betimsel Bir Çalışma
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
18. OSB olan Çocuklara Yönelik Gelişimsel ve İlişki Temelli Modellerden ESDM ve Responsive Teaching’in Uygulama ve Araştırma Açısından Karşılaştırılması
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
2. STAR (STRATEGIES FOR TEACHING BASED ON AUTISM RESEARCH): OTİZM ARAŞTIRMALARINA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Ülke-Kürkçüoğlu, Burcu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.231-256, 2023
11. İki Kere Farklı Bireyler
ÜSTÜN ZEKALILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİ SİSTEMATİK VE BİLİMSEL DAYANAKLI EĞİTİM, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.159-180, 2020
12. Bakıma Gereksinimi Olan Bireyler İçin Hedef Davranış Belirleme ve Tanımlama
Etkili Davranış Yönetimi, Funda Aksoy, Editör, Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.29-55, 2018