Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2011 Öğretim Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1989 - 2011 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2015 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2001 - 2010 Öğretim Görevlisi(Dr)
Hacettepe Üniversitesi
-
2008 - 2009 Araştırmacı
AZERBAYCAN BAKÜ PEDAGOJİ DEVLET ÜNİVERSİTESİ
-
1998 - 2001 Araştırma Görevlisi(Dr)
Hacettepe Üniversitesi
-
1989 - 1998 Asistan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kimya Öğretmenliği
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji Okuryazarlık Düzeyleri ve Biyoteknoloji Bilgileri
Aydoğdu C. (Danışman)
N.ALKAYA(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Üstün Zekalı Öğrencilerin Fen Bilimleri Öğremedeki Beklenmedik Düşük Başarılarının Nedenlerinin İncelenmesi
Aydoğdu C. (Danışman)
-
Sosyo-bilimsel konu öğretiminde modellemenin öğrencilerin çevre bilincine ve mantıksal düşünme becerilerine etkisi
Aydoğdu C. (Danışman)
Ö.BULDUK(Öğrenci), Doktora, 2022 -
BİLSEM'de görev yapan fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin STEM eğitim uygulamalarının araştırılması
Aydoğdu C. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim tarihi algısına bilimin sultanları sergisinin etkisi
Aydoğdu C. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gaz basıncı konusundaki kavram yanılgılarının belirlenmesi
Aydoğdu C. (Danışman)
-
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ “GÜVENLİ LABORATUVAR KULLANIMINI” GERÇEKLEŞTİRME AMAÇLARININ PLANLANMIŞ DAVRANIŞ TEORİSİYLE BELİRLENMESİ
H.İbrahim(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Okullarda Yaşanan Basın Yayın Organlarına Yansıyan Fen Laboratuvar Kazalarının Tespiti
F.ŞENER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
YAŞAM TEMELLİ FEN EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA VE ÇEVRE BİLİNCİ ÜZERİNE ETKİSİ
Ö.SARI(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Zenginleştirilmiş eğitim uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri ders başarıları tutumları ve kalıcılığa etkisi
Ş.İDİN(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Fen ve teknoloji dersi 7. sınıf ders kitabı ve Öğretmen Kılavuz Kitabının laboratuvar kullanım tekniği açısından incelenmesi
Ö.BULDUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Fen ve teknoloji dersinde belgesel kullanılmasının 8. sınıf öğrencilerinin hücre ile kuvvet konularındaki başarılarına ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
M.SEÇKİN(Öğrenci), Doktora, 2013 -
İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersi 'maddenin halleri ve ısı' ünitesinde belirlenen kavram yanılgılarının giderilmesinde kavramsal değişim metinleri kullanımının etkisi ve öğrenci görüşleri
Ö.SARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011