-
2004 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2000 - 2004 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1997 - 2000 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü
-
1995 - 1997 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü
-
1992 - 1995 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2020 Misafir Öğretim Üyesi
University of California, Berkeley, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2015 - 2020 Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2019 Merkez Müdürü
Hacettepe Üniversitesi
-
2014 - 2016 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2016 Enstitü Müdürü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2008 - 2013 Etik Kurul Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2008 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2020 Misafir Araştırmacı
University of California Berkeley
-
1991 - 1992 Araştırmacı
TRT Televizyon Daire Başkanlığı Yayın Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
-
1991 - 1991 ziyaretçi intern
Stanford Üniversitesi
-
1988 - 1991 Araştırmacı
TRT Çocuk ve Gençlik Programları Müdürlüğü
-
1986 - 1988 Eğitim Uzman
İlkadım Anaokulu
-
1986 - 1986 stajyer
Austistic Children School-Exeter İngiltere
-
Çok kültürlü yeterlik algısı, sosyal empati, sınıf yönetim becerileri ve kütürlerarası iletişim kaygısı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Akman B. (Danışman)
E.AKGÜL(Öğrenci), Doktora, 2022 -
5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Tasarlanan Eğitsel Dijital Oyunun Yürütücü İşlev Becerilerine Etkisi
Akman B. (Danışman)
S.KARABEKMEZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
4-7 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN ÖRÜNTÜ BECERİLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE ÖRÜNTÜYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
Akman B. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Okulöncesi öğretmenlerinin teknolojik pedagojik içerik bilgisiile bilgi iletişim teknolojisi kullanımı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Akman B. (Danışman)
N.DEMİRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul Öncesi Matematik Programı"nın çocukların matematik becerilerine etkisi
Akman B. (Danışman)
H.KARAKUŞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerileri ve geometrik şekil algılarının incelenmesi
Akman B. (Danışman)
A.ÖĞÜTCEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Tamamlayıcı erken müdahale programının mülteci çocukların benlik saygısına, sosyal becerilerine ve psikolojik sağlamlığına etkisi
Akman B. (Danışman)
N.KURU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Güvenli çocuk" (Safe child) programının etkililiğinin incelenmesi
Akman B. (Danışman)
E.HANDE(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Okul öncesi öz-düzenleme programı'nın çocukların özdüzenleme, problem davranış ve sosyal becerilerine etkisi
Akman B. (Danışman)
F.EZMECİ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Keyhole erken müdahale programının ebeveyn ve çocuk çıktıları üzerindeki etkisi
Akman B. (Danışman)
D.NUR(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Mülteci çocukların psikososyal gelişimine yönelik program uyarlanması
Akman B. (Danışman)
S.KARDEŞ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
5-6 yaş çocuklarının matematik kavramları ile yaratıcılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Akman B. (Danışman)
M.SADİYE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Erken çocukluk döneminde çalışma belleği ile okula hazırbulunuşluk arasındaki ilişkinin incelenmesi
Akman B. (Danışman)
M.REZZAGİL(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Sorgulama temelli oyunların çocukların dünya'nın şekli ve gece-gündüz kavramlarını algılamalarına etkisi
S.GÜÇHAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Sorgulama temelli matematik etkinliklerinin çocukların matematiksel becerilerine etkisi
A.KARADEMİR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Sorgulama temelli bilim eğitimi programının 60-72 aylık çocukların bilimsel süreç becerileriyle dil ve kavram gelişimlerine etkisi
M.ÖZTÜRK(Öğrenci), Doktora, 2016 -
0-12 yaş çocukların istismar ve ihmalini önlemeye yönelik anne baba eğitim programı önerisi
D.SAHİLLİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Eşsiz yıllar müdahale programı çocuk boyutu'nun uyarlanması ve programın etkililiğinin araştırılması
H.UYSAL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Erken çocukluk eğitiminde kalite uygulamaları: Sistemler arası bir karşılaştırma
D.YAYA(Öğrenci), Doktora, 2016 -
48 - 66 aylık çocukların bilimsel süreç becerileri ve matematik kavramları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N.KURU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Okul öncesi eğitim kurumlarında çalışan personelin cinsel istismar bildirim durumları
E.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Okul öncesi öğretmenlerinin matematiksel gelişimine ilişkin inanışları ile çocukların matematik kavram kazanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
H.KARAKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Okul öncesi eğitim kurumu yönetici ve öğretmenlerinin rehber öğretmenlerin rollerine ilişkin algılarının incelenmesi
S.KARDEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Aile temelli okuma yazmaya hazırlık programının çocukların okuma yazmaya hazırlık becerilerine etkisi
Ş.ÖZEN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Çocukların çizdiği hayvan resimlerinden aile ilişkilerinin incelenmesi
S.ŞANSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Okul öncesi öğretmenlerde bağlanma ve sınıf yönetimi profillerinin anne bağlanması ve çocuk yetiştirme tutumlarıyla ilişkilerinin incelenmesi
S.ATA(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Okul öncesinde yaratıcı problem çözme etkinliklerinin yaratıcılığa etkisi (5 yaş örneği)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Sciencestart destekli fen eğitim programının 60-72 aylık çocukların bilimsel süreç becerilerine ve bilimsel tutuma güvenme ve yönelime etkisi
E.ALABAY(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Anaokullarına devam eden 6 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin okul olgunluklarına etkilerinin incelenmesi
H.İLKNUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
5-8 yaş iki dilli çocukların Türkçe artikülasyon özelliklerinin sesbilgisel (fonolojik) süreçler açısından incelenmesi
M.REZZAGİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Okul öncesi eğitim kurumlarında kalitenin fiziksel koşullar açısından incelenmesi
E.KALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Okul öncesi eğitim kurumlarında yapılan sene sonu gösterilerinin çocuğun kaygı düzeyine etkisinin incelenmesi
B.İŞBİLEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Farklı anne-baba tutumlarının çocukların televizyon programlarında rol alması üzerine etkisinin incelenmesi
Z.ÖZDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Anaokuluna giden ve gitmeyen 36-47 aylık çocukların bilişsel becerilerinin karşılaştırılması
B.KÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Cezaevinde tutuklu anneleriyle yaşayan okul öncesi dönem çocuklarının gelişim özellikleriyle, S.H.Ç.E.K. yetiştirme yurtlarında yaşayan aynı dönemde çocukların gelişim özelliklerinin karşılaştırılması
F.ÇÖRTÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Sınıfında engelli çocuk bulunan ve bulunmayan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin karşılaştırılması
Ö.OKYAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Okulöncesi öğretmenlerinin fen eğitimine karşı gösterdikleri tutumların çocukların fen süreçlerini kullanmalarına etkisinin incelenmesi (Ankara-Malatya illeri örnekleri)
M.PEPELE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Korunmaya muhtaç çocuklarla ailesi ile yaşayan 6 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin karşılaştırılması
H.GÜLAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Üniversite anaokullarına devam eden 5-6 yaş çocuklarının yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
Ç.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997