Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (28)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (31)
ESCI (3)
Scopus (28)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

4. Turkish Validity and Reliability of Multidimensional Health Locus if Control Scale Form A.

İkinci Uluslararası 20. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, 12 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

10. Tıp Fakültesine Başlarken: Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Hekimliği Öğreniyorum Programı

Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği UTEK’18 X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.45-46, (Özet Bildiri)

11. Tıp Fakültesi Lisans Eğitiminde Tıp Etiği Seçmeli Stajları Eğitim Programları ve Öğrenci Rehberlerinin Geliştirilmesi.

Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği UTEK’18 X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.191-192, (Özet Bildiri)

16. A Study on Determining Needs of Gifted Individuals based on Parents Views

Education, Culture and Society Conference, 12 - 14 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

17. Medical Students Encounter With Victims of Violence A Simulation Program

3rd international conference EDUCATION, CULTURE AND SOCIETY., Wroclaw, Polonya, 12 - 14 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

18. AN ANALYSIS OF THE GIFTED STUDENTS OCCUPATION OF THEIR DREAMS

Excellence & Innovation inBasic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. Do Moodle Reports and Logs Meet the Needs of Educational Supervision?

9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI), Barcelona, İspanya, 18 - 21 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. The Effect of Problem Based Networked Learning based on Prospective Teacher s Academic Achievemen

ISfTE: Teacher Education: Meeting the Needs of the New Generation, 27 - 31 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

22. Studying self-efficacy beliefs in medical education

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1311-1314, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

23. In what level and how medical students use metacognition? A case from Hacettepe University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.948-952, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

24. Evaluating the role of tutors in problem-based learning sessions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.5-8, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

35

Yayın (Scopus)

31

Atıf (WoS)

182

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

164

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

16

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları