-
2013 - Continues Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2013 Professor
University of Missouri - Kansas City
-
2011 - 2013 Professor
Trakya University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2011 Associate Professor
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2005 Assistant Professor
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 1999 Lecturer
Gazi University, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2014 Head of Department
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2003 - 2007 Vice Dean
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2003 Head of Department
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2003 Deputy Head of Department
Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2004 - 2005 Eğiticilerin Eğitimi (Kısa Dönemli Danışman)
Avrupa Birliği Finanslı Temel Eğitime Destek Projesi, Eğiticilerin Eğitimi (Kısa Dönemli Danışman)
-
1996 - 1999 Bölüm Başkanlığı
Mesleki Teknik Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Merkezi (METARGEM) Araştırma ve Planlama Bölümü, Bölüm Başkanlığı
-
1990 - 1996 Eğitim Uzmanı
Mesleki Teknik Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Merkezi (METARGEM) Program Geliştirme Bölümü, Eğitim Uzmanı
-
1989 - 1990 Eğitim Uzmanı
Milli Eğitim Bakanlığı, Kız Teknik Eğitim Müdürlüğü, Mesleki ve Teknik Eğitimde Yerel Eğitimi Geliştirme Projesi (METGE), Eğitim Uzmanı
-
1982 - 1989 Giyim Eğitimi ve Endüstrisi Öğretmenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Giyim Eğitimi ve Endüstrisi Öğretmenliği
-
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin değer yönelimleri
Fer S. (Advisor)
F.NUR(Student), Postgraduate, 2019 -
Dokuzuncu sınıf İngilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Fer S. (Advisor)
A.TÜRKBEN(Student), Postgraduate, 2019 -
Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi
Fer S. (Advisor)
F.ÖZEK(Student), Postgraduate, 2018 -
Sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamı tasarımının, öğrencilerin kültürlerarası duyarlılığına ve etnikmerkezciliğine etkisi
E.KAYA(Student), Doctorate, 2014 -
Bireysel ve işbirlikli blogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal ve üstün zekalı öğrencilerin yazma performanslarına etkisi
H.GÜLHAN(Student), Doctorate, 2014 -
Sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamı tasarımının öğrenenlerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi (İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi)
S.AKYOL(Student), Postgraduate, 2011 -
İlköğretim 7. sınıf bilişim teknolojileri dersinde problem temelli yaklaşıma göre oluşturulan sosyal yapılandırmacı öğretim ortamı tasarımının etkililiği
Ü.ÇİMEN(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim 5., 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin algıladıkları sosyal destek düzeylerinin incelenmesi
İ.CIRIK(Student), Doctorate, 2010 -
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları, bilişüstü stratejileri, düşünme stilleri ve matematik öz kavramları arasındaki ilişkiler
G.YILDIZ(Student), Doctorate, 2010 -
İlköğretim 6. sınıf matematik dersinde oluşturulan sosyal yapılandırmacı öğretim tasarımının etkililiği
S.ERGÜL(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim 6., 7., 8. sınıf öğrencilerinin sınıf düzeyleri, cinsiyetleri, akademik başarıları ve ders grupları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişki
M.BİÇER(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim programlarının, örtük programın ve okul dışı etmenlerin değerleri kazandırma etkililiğinin 8. sınıf ilköğretim öğrencilerinin ve öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi
D.KUŞ(Student), Postgraduate, 2009 -
İlköğretim 6-7-8. sınıf öğrencilerinin düşünme stilleri ile matematik akademik başarılarının okul türüne, cinsiyete ve sınıf düzeyine göre incelenmesi
B.KAYA(Student), Postgraduate, 2009 -
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin yabancı dil öğrenme stratejileri, öğrenme stili tercihi ve yabancı dil akademik başarısı arasındaki açıklayıcı ve yordayıcı ilişkiler örüntüsü
M.ONUR(Student), Doctorate, 2008 -
Lise 1. sınıf matematik öğretim programının Cipp değerlendirme modeli ile öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (genel liseler, ticaret meslek liseleri, endüstri meslek liseleri)
A.AKÖZBEK(Student), Postgraduate, 2008 -
Öğrencilerin internetten yararlanma durumları, performans görevlerini proje türlerini ve öğretmen davranışlarını etkilemekte midir
İ.AKARSU(Student), Postgraduate, 2008 -
Sosyal bilgiler dersi 2005 öğretim programının değerlendirme boyutuna dair 4. ve 5. sınıf öğretmen görüşleri.
F.DİKMEN(Student), Postgraduate, 2008 -
Yıldız Teknik Üniversitesi modern diller bölümü İngilizce II dersi öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre bağlam, girdi, süreç ve ürün (CIPP) modeli ile değerlendirilmesi
H.KARATAŞ(Student), Postgraduate, 2007 -
Bilgisayar destekli ve proje temelli öğretim tasarımlarının; bağımsız ve iş birlikli öğrenme stillerine sahip öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisinin incelenmesi
S.CENGİZHAN(Student), Doctorate, 2006 -
9.sınıf matematik dersi 2005 öğretim programının değerlendirme boyutuna dair öğretmen görüşleri
A.BULUT(Student), Postgraduate, 2006 -
9. sınıf matematik dersi için 2005 yılında uygulanan öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
A.İNAN(Student), Postgraduate, 2006 -
İlköğretim okullarında görev yapan 1., 2., 3., 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin 2005 öğretim programlarına ilişkin görüşleri
S.DEMİR(Student), Postgraduate, 2006 -
İş birliğine dayalı öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenme yaklaşımlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
E.ÇOLAK(Student), Doctorate, 2006 -
Sözcük öğretiminde öykülendirme yönteminin İngilizce dersi ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisi
Y.ÖZKAN(Student), Postgraduate, 2005 -
Yapılandırmacı tasarım uygulamasının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinden "bilimin doğası" ve "bilim-teknoloji-toplum ilişkisi" boyutlarının gelişimine etkisi
H.TURGUT(Student), Doctorate, 2005 -
Öğrenilmiş çaresizlik ve kaygı düzeylerinin İngilizce başarı düzeyine etkisi
U.AKPUR(Student), Postgraduate, 2005 -
İlköğretim 4. sınıf matematik dersi için oyunla öğretim yöntemiyle düzenlenen öğrenme ortamının altı basamaklı doğal sayılarda dört işlem kazanımına etkisi
F.ÇİFTÇİ(Student), Postgraduate, 2005 -
İlköğretim 5. sınıf bilgiler dersi "güzel yurdumuz Türkiye" ünitesi için sosyo-kültürel oluşturmacı ve geleneksel öğrenme ortamının öğrenenlerin akademik başarılarına, öğrenme kalıcılığına ve görüşlerine etkisi
İ.CIRIK(Student), Postgraduate, 2005 -
Boğaziçi Üniversitesi'nde psikolojiye giriş dersi alan üniversite öğrencilerinin bilişsel biçemleri ile cinsiyetleri, alanları ve genel akademik başarıları arasındaki ilişki
E.KILIÇ(Student), Postgraduate, 2004 -
Yabancı dil ağırlıklı liseler, hazırlık sınıfı ingilizce dersi "Relative clauses" ünitesi için göreve (İşleme) dayalı ve geleneksel öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarıları ile öğrenme kalıcılığına etkisinin incelenmesi
A.ORHAN(Student), Postgraduate, 2004 -
Deniz Harp Okulu 1'inci sınıf öğrencilerinin mezun oldukları lise ve lisans ders grupları ile öğrenme stilleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki
T.TEPEHAN(Student), Postgraduate, 2004 -
Sosyal bilgiler dersi "Güzel Yurdumuz Türkiye" ünitesine yönelik çoklu zeka kuramı etkinlikleriyle oluşturulan öğrenme ortamının 5.sınıf öğrenci başarısına etkisi
Ö.ARLI(Student), Postgraduate, 2004 -
Kartal Mesleki Eğitim Merkezi birinci sınıf öğrencilerine yönelik ilk yardım ünitesi için işbirliğine dayalı yöntem ile düzenlenen eğitim durumunun öğrenciler üzerindeki etkisi
S.AVCI(Student), Postgraduate, 2003 -
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersi vatan ve millet ünitesinde çoklu zeka kuramına göre geliştirilen eğitim durumunun öğrencilerin akademik başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri
G.YILMAZ(Student), Postgraduate, 2002 -
Ortaöğretim alan öğretmenliği öğretimi planlama ve değerlendirme dersi öğrencilerinin aktif öğrenme yaklaşımıyla düzenlenen eğitim durumu ile ilgili görüşleri
S.KALEM(Student), Postgraduate, 2002