Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2013 Prof. Dr.
University of Missouri - Kansas City
-
2011 - 2013 Prof. Dr.
Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2011 Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2005 Yrd. Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 1999 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2014 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2003 - 2007 Dekan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2003 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1999 - 2003 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2004 - 2005 Eğiticilerin Eğitimi (Kısa Dönemli Danışman)
Avrupa Birliği Finanslı Temel Eğitime Destek Projesi
-
1996 - 1999 Bölüm Başkanlığı
Mesleki Teknik Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Merkezi (METARGEM) Araştırma ve Planlama Bölümü
-
1990 - 1996 Eğitim Uzmanı
Mesleki Teknik Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Merkezi (METARGEM) Program Geliştirme Bölümü
-
1989 - 1990 Eğitim Uzmanı
Milli Eğitim Bakanlığı, Kız Teknik Eğitim Müdürlüğü, Mesleki ve Teknik Eğitimde Yerel Eğitimi Geliştirme Projesi (METGE)
-
1982 - 1989 Giyim Eğitimi ve Endüstrisi Öğretmenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yönetilen Tezler
-
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin değer yönelimleri
Fer S. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dokuzuncu sınıf İngilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Fer S. (Danışman)
A.TÜRKBEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi
Fer S. (Danışman)
F.ÖZEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamı tasarımının, öğrencilerin kültürlerarası duyarlılığına ve etnikmerkezciliğine etkisi
E.KAYA(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Bireysel ve işbirlikli blogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal ve üstün zekalı öğrencilerin yazma performanslarına etkisi
H.GÜLHAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamı tasarımının öğrenenlerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi (İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi)
S.AKYOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim 7. sınıf bilişim teknolojileri dersinde problem temelli yaklaşıma göre oluşturulan sosyal yapılandırmacı öğretim ortamı tasarımının etkililiği
Ü.ÇİMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 5., 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin algıladıkları sosyal destek düzeylerinin incelenmesi
İ.CIRIK(Öğrenci), Doktora, 2010 -
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları, bilişüstü stratejileri, düşünme stilleri ve matematik öz kavramları arasındaki ilişkiler
G.YILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2010 -
İlköğretim 6. sınıf matematik dersinde oluşturulan sosyal yapılandırmacı öğretim tasarımının etkililiği
S.ERGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6., 7., 8. sınıf öğrencilerinin sınıf düzeyleri, cinsiyetleri, akademik başarıları ve ders grupları ile öğrenme stilleri arasındaki ilişki
M.BİÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim programlarının, örtük programın ve okul dışı etmenlerin değerleri kazandırma etkililiğinin 8. sınıf ilköğretim öğrencilerinin ve öğretmenlerinin görüşlerine göre incelenmesi
D.KUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 6-7-8. sınıf öğrencilerinin düşünme stilleri ile matematik akademik başarılarının okul türüne, cinsiyete ve sınıf düzeyine göre incelenmesi
B.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin yabancı dil öğrenme stratejileri, öğrenme stili tercihi ve yabancı dil akademik başarısı arasındaki açıklayıcı ve yordayıcı ilişkiler örüntüsü
M.ONUR(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Lise 1. sınıf matematik öğretim programının Cipp değerlendirme modeli ile öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (genel liseler, ticaret meslek liseleri, endüstri meslek liseleri)
A.AKÖZBEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğrencilerin internetten yararlanma durumları, performans görevlerini proje türlerini ve öğretmen davranışlarını etkilemekte midir
İ.AKARSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Sosyal bilgiler dersi 2005 öğretim programının değerlendirme boyutuna dair 4. ve 5. sınıf öğretmen görüşleri.
F.DİKMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yıldız Teknik Üniversitesi modern diller bölümü İngilizce II dersi öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre bağlam, girdi, süreç ve ürün (CIPP) modeli ile değerlendirilmesi
H.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Bilgisayar destekli ve proje temelli öğretim tasarımlarının; bağımsız ve iş birlikli öğrenme stillerine sahip öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisinin incelenmesi
S.CENGİZHAN(Öğrenci), Doktora, 2006 -
9.sınıf matematik dersi 2005 öğretim programının değerlendirme boyutuna dair öğretmen görüşleri
A.BULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
9. sınıf matematik dersi için 2005 yılında uygulanan öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
A.İNAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim okullarında görev yapan 1., 2., 3., 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin 2005 öğretim programlarına ilişkin görüşleri
S.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İş birliğine dayalı öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenme yaklaşımlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
E.ÇOLAK(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Sözcük öğretiminde öykülendirme yönteminin İngilizce dersi ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisi
Y.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Yapılandırmacı tasarım uygulamasının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinden "bilimin doğası" ve "bilim-teknoloji-toplum ilişkisi" boyutlarının gelişimine etkisi
H.TURGUT(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Öğrenilmiş çaresizlik ve kaygı düzeylerinin İngilizce başarı düzeyine etkisi
U.AKPUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim 4. sınıf matematik dersi için oyunla öğretim yöntemiyle düzenlenen öğrenme ortamının altı basamaklı doğal sayılarda dört işlem kazanımına etkisi
F.ÇİFTÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim 5. sınıf bilgiler dersi "güzel yurdumuz Türkiye" ünitesi için sosyo-kültürel oluşturmacı ve geleneksel öğrenme ortamının öğrenenlerin akademik başarılarına, öğrenme kalıcılığına ve görüşlerine etkisi
İ.CIRIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Boğaziçi Üniversitesi'nde psikolojiye giriş dersi alan üniversite öğrencilerinin bilişsel biçemleri ile cinsiyetleri, alanları ve genel akademik başarıları arasındaki ilişki
E.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Yabancı dil ağırlıklı liseler, hazırlık sınıfı ingilizce dersi "Relative clauses" ünitesi için göreve (İşleme) dayalı ve geleneksel öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarıları ile öğrenme kalıcılığına etkisinin incelenmesi
A.ORHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Deniz Harp Okulu 1'inci sınıf öğrencilerinin mezun oldukları lise ve lisans ders grupları ile öğrenme stilleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki
T.TEPEHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Sosyal bilgiler dersi "Güzel Yurdumuz Türkiye" ünitesine yönelik çoklu zeka kuramı etkinlikleriyle oluşturulan öğrenme ortamının 5.sınıf öğrenci başarısına etkisi
Ö.ARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Kartal Mesleki Eğitim Merkezi birinci sınıf öğrencilerine yönelik ilk yardım ünitesi için işbirliğine dayalı yöntem ile düzenlenen eğitim durumunun öğrenciler üzerindeki etkisi
S.AVCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersi vatan ve millet ünitesinde çoklu zeka kuramına göre geliştirilen eğitim durumunun öğrencilerin akademik başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri
G.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Ortaöğretim alan öğretmenliği öğretimi planlama ve değerlendirme dersi öğrencilerinin aktif öğrenme yaklaşımıyla düzenlenen eğitim durumu ile ilgili görüşleri
S.KALEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002