Makaleler
47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (17)
10. Curriculum development in human rights education: Teacher candidates and faculty members’ views
International Journal of Human Rights Education
, cilt.8, sa.1, ss.1-38, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Physical Education and Sports Preservice Teachers' Experiences in Professional Knowledge Courses for Teacher Training
Journal of Research in Social Sciences and Language
, cilt.3, sa.2, ss.140-160, 2023 (Hakemli Dergi)
15. Learned helplessness, foreign language anxiety and their impacts on language learning.
MSFAU Journal of Social Sciences
, cilt.1, sa.23, ss.283-295, 2021 (TRDizin)
18. The effectiveness of the model of social constructivist learning environment design through research
Global Journal on Humanites Social Sciences
, sa.3, ss.87-95, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Eğitimsel sorgulama çerçevesinde gerçekliği arayış: Yabancı özümüzü ehlileştirmek
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD)
, cilt.33, sa.3, ss.443-474, 2013 (Hakemli Dergi)
22. Do Thinking Styles and Mathematics Self Concept Differentiate with respect to Mathematics Achievement?
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.3, ss.440-453, 2013 (SSCI, TRDizin)
23. İlköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin 2005 öğretim programlarına ilişkin görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1523-1540, 2013 (Hakemli Dergi)
25. CIPP evaluation model scale Development reliability and validity
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, sa.15, ss.592-599, 2011 (Hakemli Dergi)
26. Çocuk ve ergenler için sosyal destek ölçeğinin Türkçe ye uyarlanması
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.939-957, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Effects of social constructivist learning environment design on 5th grade learners learning
Procedia Social and Behavioral Sciences
, sa.9, ss.948-953, 2010 (Hakemli Dergi)
29. 2005 öğretim programını değerlendirme envanterinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.207-231, 2009 (TRDizin)
30. What is validity and reliability study of learning style survey?
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.5, sa.2, ss.289-315, 2009 (Hakemli Dergi)
31. Öz Kavram Envanteri I in geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.209-232, 2008 (TRDizin)
32. Dil öğrenme stratejileri envanterinin geçerlik ve güvenirlik çalışması nedir
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.49-74, 2008 (TRDizin)
34. Öğrenme yaklaşımları envanterinin dilsel eşdeğerlik güvenirlik ve geçerlik çalışması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.197-212, 2007 (TRDizin)
35. Öğretmenlerde ve öğrencilerde yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması nedir
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-26, 2006 (Hakemli Dergi)
37. Düşünme stilleri envanterinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, cilt.5, sa.1, ss.433-461, 2005 (TRDizin)
39. Qualitative evaluation of emotional intelligence in service program for secondary school teachers
The Qualitative Report
, cilt.9, sa.4, ss.562-588, 2004 (Hakemli Dergi)
43. Matematik fizik ve kimya öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme biçemlerine göre kolay öğrendikleri öğrenme etkinlikleri
Çağdaş Eğitim
, cilt.28, sa.304, ss.33-43, 2003 (Hakemli Dergi)
46. Modüler program yaklaşımı ve bir öneri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.147, ss.21-37, 2000 (Hakemsiz Dergi)
47. OECD eğitim göstergelerinin gelecekteki türkiye eğitim politikalarına yansımaları
Eğitim Yönetimi
, cilt.6, sa.21, ss.97-109, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
6. Yabancı dil öğrenmede çilemiz: Öğretim programı çerçevesinde bir sorgulama
I. Jandarma Yabancı Dil Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 16 Mart 2021
7. PISA ve Türkiye: 2000-2018
PISA ve Türkiye: 2000-2018, 01 Ocak 2020
8. STEM temelli öğretim tasarımının öğrencilerin yeterlik puanlarına etkisi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
9. Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi
28. Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
10. Access to STEM education in Turkey
International Symposium on Human Rights and Equality in STEM Education, Berlin, Almanya, 01 Ekim 2018
14. Yükseköğretimde Bologna Sürecinin Etkililiği: Öğretim Elemanları ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Adaylarının meslek bilgisi dersleri yaşantılarına yönelik nitel bir inceleme
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
16. The Effectiveness of the Model of Social Constructivist Learning Environment Design through Research
4th World Conference on Design and Arts, St. Petesburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, ss.79-80, (Özet Bildiri)
17. Weblogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin yazma performansına etkisi
7. International Computer and Instructional Technology Symposium (ICITS), Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1-15, (Özet Bildiri)
18. Etnikmerkezcilik Ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması
4th International Conference on New Trends in Education and their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.1-15, (Özet Bildiri)
19. Education system in Turkey
School of Education, University of Missouri-Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2013
21. Karma öğretim tasarımına dayalı bireysel weblogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal zekâlı öğrencilerin yazma performanslarına etkileri İlköğretim 5 sınıf düzeyi
2.Ulusal İlköğretim Bölümleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)
22. Testing a model of The Social Constructivist Learning Environment Design
The First International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011
23. The effects of social constructivist learning environment design on academic achievement of learners
The VI. Balkan Congress for Education and Science, Ohrid, Makedonya, 30 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.1-15, (Özet Bildiri)
27. CIPP evaluation model scale: Development, reliability and validity
3. World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Ocak 2011, ss.1-15, (Özet Bildiri)
29. Promotion of migrants in science education: Austrian, German, Bosnian and Turkish perspectives
XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, Antalya, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1-15, (Özet Bildiri)
30. Hayat bilgisi komisyonu. İlköğretim programları ve ders kitaplarının değerlendirilmesi ve değerlendirme sonuçlarının ortaöğretim ile paylaşılması çalıştayı
Milli Eğitim Bakanlığı, İlköğretim Genel Müdürlüğü, 21 - 23 Mayıs 2008
31. Promise: Promotions of migrants in science education
EU 6th Framework Program Projects Success Stories, TUBİTAK, 01 Ocak 2008
32. Aktif öğrenme ortamının uygulanması
6. Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 03 Kasım 2007
33. Matematik fizik ve kimya öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmen yeterlikleri üzerine bir inceleme
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
34. Differences in Turkish student teachers’ learning styles
Fourth Balkan Congress, Stara Zagora, Bulgaristan, 22 - 24 Haziran 2007, ss.238-244, (Özet Bildiri)
35. İlköğretim programlarının değerlendirilmesi
Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu, 7 - 09 Aralık 2005
36. 2005 İlköğretim programları ve sorunlar
Köy Enstitüleri ve Eğitim Sorunlarımız Paneli, 22 Kasım 2005
37. Aday öğretmenlerin düşünme stilleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
38. 1923 yılından günümüze cumhuriyet dönemi ilköğretim programları üzerine bir inceleme
Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu Pa, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2005
39. The relationship between the usage of instructional materials by instructors of English language prospective teachers and by these prospective teachers in their future careers
Eurasian Journal of Educational Research, 01 Ocak 2004
41. Ortaöğretimde genel ve mesleki eğitime ilişkin yaklaşımlar ve bir reform önerisi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 27 - 30 Eylül 2000
42. Okul gelişim stratejileri ile ilgili bir inceleme
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)
44. Trends on secondary vocational and technical education
Conference on Quality Matters in International Vocational and Training, Ankara, Türkiye, 31 Ağustos - 02 Eylül 1998, ss.81-88, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
3. Eğitimde program geliştirme: Kuramsal temellere bakış
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2019
4. Demographic characteristics and intellectual styles
Handbook of Intellectual Styles Preferences in Cognition Learning and Thinking, Zhang, Li-fang, Sternberg, Robert, J., Rayner, Stephen, Editör, Springer, New York, ss.109-131, 2012
6. Öğrenme stilleri ve stil odaklı öğretim tasarımı
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Seval FER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.199-216, 2012
7. Öğretim tasarımı
Anı Yayıncılık, Ankara, 2009
9. Social constructivism and social constructivist curricula in turkey for the needs of differences of young people: Overview in light of the PROMISE project
Science Education Unlimited Approaches to Equal Opportunity in Learning Science, Tanja Tajmel, Tanja, Klaus Starl, Editör, Waxmann Verlag co., Münster, ss.179-201, 2009
10. Eğitim programları ve öğretim
Mesleki Eğitimde Sektör Diyaloğu Projesi, Ankara, 2000
11. Hazır giyim endüstrisinde çalışan işgücünün mesleki yeterliklerinin belirlenmesi ve mesleki yeterliklere dayalı bir program modeli
Milli Eğitim Basımevi, Ankara, 1999
12. Sınıf geçme yönetmeliğinin değerlendirilmesi araştırması
Milli Eğitim Basımevi, Ankara, 1997
