Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. Bireysel ve Akranla Çalışma Becerileri Ölçeği’nin geliştirilmesi

3. Boğaziçi Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2024, ss.445-447, (Özet Bildiri)

2. Development Of Flexible Learning Environment Interest Scale

3. INTERNATIONAL BOSPHORUS SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

3. Yenilikçi öğretim tasarımında paydaş seslerini yarı yapılandırılmış görüşmeyle keşfetmek

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, ss.27-28, (Özet Bildiri)

4. Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Başarı Testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30-31, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Özerkliği Algı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

International EDUCongress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.720-735, (Tam Metin Bildiri)

6. Yabancı dil öğrenmede çilemiz: Öğretim programı çerçevesinde bir sorgulama

I. Jandarma Yabancı Dil Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 16 Mart 2021

7. PISA ve Türkiye: 2000-2018

PISA ve Türkiye: 2000-2018, 01 Ocak 2020

8. STEM temelli öğretim tasarımının öğrencilerin yeterlik puanlarına etkisi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

10. Access to STEM education in Turkey

International Symposium on Human Rights and Equality in STEM Education, Berlin, Almanya, 01 Ekim 2018

11. Akademisyenlerin Araştırma Etiği Konusundaki Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.432-433, (Özet Bildiri)

12. Investigation of the Effectiveness of Bologna Process: Hacettepe University Education Faculty Case

6th International Conference on Education (IC-ED-2017), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.84, (Özet Bildiri)

15. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Adaylarının meslek bilgisi dersleri yaşantılarına yönelik nitel bir inceleme

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

16. The Effectiveness of the Model of Social Constructivist Learning Environment Design through Research

4th World Conference on Design and Arts, St. Petesburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, ss.79-80, (Özet Bildiri)

17. Weblogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin yazma performansına etkisi

7. International Computer and Instructional Technology Symposium (ICITS), Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1-15, (Özet Bildiri)

18. Etnikmerkezcilik Ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması

4th International Conference on New Trends in Education and their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.1-15, (Özet Bildiri)

19. Education system in Turkey

School of Education, University of Missouri-Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2013

22. Testing a model of The Social Constructivist Learning Environment Design

The First International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011

23. The effects of social constructivist learning environment design on academic achievement of learners

The VI. Balkan Congress for Education and Science, Ohrid, Makedonya, 30 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.1-15, (Özet Bildiri)

24. Çocuk ve ergenler için sosyal destek ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

25. İlköğretim Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeylerinin İncelenmesi

XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

27. CIPP evaluation model scale: Development, reliability and validity

3. World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Ocak 2011, ss.1-15, (Özet Bildiri)

28. Effects of Social Constructivist Learning Environment Design on 5(th) Grade Learners' Learning

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

29. Promotion of migrants in science education: Austrian, German, Bosnian and Turkish perspectives

XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, Antalya, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1-15, (Özet Bildiri)

31. Promise: Promotions of migrants in science education

EU 6th Framework Program Projects Success Stories, TUBİTAK, 01 Ocak 2008

32. Aktif öğrenme ortamının uygulanması

6. Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 03 Kasım 2007

33. Matematik fizik ve kimya öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmen yeterlikleri üzerine bir inceleme

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

34. Differences in Turkish student teachers’ learning styles

Fourth Balkan Congress, Stara Zagora, Bulgaristan, 22 - 24 Haziran 2007, ss.238-244, (Özet Bildiri)

35. İlköğretim programlarının değerlendirilmesi

Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu, 7 - 09 Aralık 2005

36. 2005 İlköğretim programları ve sorunlar

Köy Enstitüleri ve Eğitim Sorunlarımız Paneli, 22 Kasım 2005

37. Aday öğretmenlerin düşünme stilleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

38. 1923 yılından günümüze cumhuriyet dönemi ilköğretim programları üzerine bir inceleme

Cumhuriyet Dönemi Eğitim Politikaları Sempozyumu Pa, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2005

40. Polisin eğitiminde değişim yönetimi hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimi

21. Yüzyılda Polisin Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2000, (Tam Metin Bildiri)

42. Okul gelişim stratejileri ile ilgili bir inceleme

VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)

43. İlköğretimde teknoloji eğitimi ve bir öneri

Cumhuriyetin 75. Yılında İlköğretim: 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998, (Tam Metin Bildiri)

44. Trends on secondary vocational and technical education

Conference on Quality Matters in International Vocational and Training, Ankara, Türkiye, 31 Ağustos - 02 Eylül 1998, ss.81-88, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. STEM Curriculum Development: The Case of Turkey

The Human Rights-Based Approach to STEM Education, Tajmel Tanja, Starl Klaus, Spintig Susanne, Editör, Waxmann Verlag GmbH, Münster, ss.103-115, 2021

4. Demographic characteristics and intellectual styles

Handbook of Intellectual Styles Preferences in Cognition Learning and Thinking, Zhang, Li-fang, Sternberg, Robert, J., Rayner, Stephen, Editör, Springer, New York, ss.109-131, 2012

5. Temel kavramlar

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Seval FER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2012

6. Öğrenme stilleri ve stil odaklı öğretim tasarımı

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Seval FER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.199-216, 2012

7. Öğretim tasarımı

Anı Yayıncılık, Ankara, 2009

9. Social constructivism and social constructivist curricula in turkey for the needs of differences of young people: Overview in light of the PROMISE project

Science Education Unlimited Approaches to Equal Opportunity in Learning Science, Tanja Tajmel, Tanja, Klaus Starl, Editör, Waxmann Verlag co., Münster, ss.179-201, 2009

10. Eğitim programları ve öğretim

Mesleki Eğitimde Sektör Diyaloğu Projesi, Ankara, 2000
Metrikler

Yayın

106

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

44

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

48

Proje

12

Tez Danışmanlığı

45

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları