Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (8)
12. Problems and Practices Experienced by Preschool Education Teachers in Inclusive Education
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.287-308, 2021 (TRDizin)
15. Ressamları Konu Alan Çocuk Kitaplarının Sanatla İlişkili Eğitsel Özellikleri
Uluslararası Güzel Sanatlar Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.29-49, 2018 (Hakemli Dergi)
16. Erken çocukluk dönemi resimli çocuk kitaplarının eğitsel özelliklerinin incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1196-1209, 2018 (TRDizin)
19. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞU OLAN AİLELERİN KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE BEKLENTİLERİN İNCELENMESİ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.657-682, 2017 (TRDizin)
20. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Karşılaştığı Sorunlar ve Beklentilerinin İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.657-681, 2017 (TRDizin)
25. Okula ve Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmaları
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, sa.23, ss.9-20, 2014 (TRDizin)
26. Çocuklarda Kitap Sevgisi ve Okuma Alışkanlığı Geliştirmenin Bilişsel Gelişime Katkıları
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, sa.21, ss.17-24, 2013 (TRDizin)
27. Okul Öncesi Eğitimde Bilişsel Gelişim ve Etkinlikler
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, sa.19, ss.17-30, 2013 (TRDizin)
29. TURKISH AND AZERBAIJANI PROSPECTIVE TEACHERS' ATTITUDES TO THEIR PROFESSION
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.36, ss.76-86, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
33. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocukların Normal Yaşıtlarıyla Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi-Doktora Öncesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.440-448, 2002 (Hakemli Dergi)
35. BEYİN TEMELLİ ÖĞRENMENİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ-doktora öncesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.123-136, 2002 (TRDizin)
36. Beyin Temelli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretiminde Yeri
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.15, ss.123-136, 2002 (Hakemli Dergi)
37. Okulöncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profili Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.108-116, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Yaratıcı Program: Creative Curriculum
V. Uluslararası Okul Öncesi EĞitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.443-444, (Özet Bildiri)
2. “Çocuklarla Sanat Sohbetleri”,
IX. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Türkiye, 03 Ekim 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Erken Çocukluk Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.35-36, (Özet Bildiri)
4. INVESTIGATING THE FIRST GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS DEPICT RELATED TO PROFESSIONS IN THEIR DRAWINGS
2016 INTERNATIONAL EDUCATION CONFERENCE, LAS VEGAS, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
5. Erken Çocukluk Dönemi Çocuk Kitaplarının Eğitsel Özelliklerinin İncelenmesi
IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
6. Parent Opinions on Parent Involvement Preschool Education Institutions
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, 15 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
8. Hacettepe Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Lisans Programı Ve Adpu Mektebeqeder Pedaqokika Kafedrasi Lisans Programlarının Karşılaştırılması
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.365-375, (Tam Metin Bildiri)
9. Okulöncesi Öğretmenlik Uygulamalarının Verimliliğini Arttırma Yönünde Öğrenci Öğretmen ve Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II Kitabı, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.656-663, (Tam Metin Bildiri)
10. Azerbaycan Devlet Pedagoji Üniversitesi nde öğrenim gören Türk öğrencilerin bilgisayar öz yeterlik inançları
Təhsildə Qloballasma ve IKT Konfransı, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mayıs 2008, ss.177-187, (Tam Metin Bildiri)
12. Okul Öncesi Öğretmenliği 4 Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Bilgi Ve Becerileri Açısından Kendilerini Değerlendirmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu Kitabı, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.91-95, (Tam Metin Bildiri)
13. Anne eğitimi programının annenin çocuk yetiştirme tutumlarına etkisinin incelenmesi
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Aralık 2006, ss.349-360, (Tam Metin Bildiri)
14. Anasınıfı Öğretmenlerinin M E B 2002 Okulöncesi Eğitim Programı ve Uygulaması İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Muğla Üniversitesi 15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, BODRUM, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.15, (Özet Bildiri)
15. The opinions of the parents concerning pre school children books in pre school education
8th International Conference on EDUCATION, 25 - 28 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. Proje Yaklaşımı
Geçmişten Günümüze Erken Çocukluk Eğitimi
Yaklaşım ve Programlar, Mine Canan Durmuşoğlu, Editör, HEDEF CS BASIN YAYIN, Ankara, ss.18-51, 2021
2. Yaratıcı Program
Geçmişten Günümüze Erken Çocukluk Eğitimi Yaklaşım ve Programlar, Mine Canan Durmuşoğlu, Editör, HEDEF CS BASIN YAYIN, Ankara, ss.230-257, 2021
3. Waldorf Yaklaşımı
Geçmişten Günümüze Erken Çocukluk Eğitimi Yaklaşım ve Programlar, Mine Canan Durmuşoğlu, Editör, HEDEF CS BASIN YAYIN, Ankara, ss.110-137, 2021
4. 0-36 Aylık Çocuklar İçin Eğitim Programı
Okul Öncesi Eğitim Programları, YILDIRIM, ASLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-77, 2019
5. Preschool Physical Education and Care in Turkey - National Literature Review
Physical Education in Early Childhood Education and Care Researches – Best Practices – Situation, Antala Branislav, Demirhan Giyasettin, Carraro Attilio, Oktar Cagla, Oz Hakan, Kaplánová Adriana, Editör, Slovak Scientific Society for Physical Education and Sport and FIEP, Bratislava, ss.47-57, 2019
6. Çocuğun Gelişimsel Özellikleri ve Gereksinimleri
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, YILDIRIM, ASLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.119-150, 2019
7. Çocukta Gelişim ve Öğrenme
Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, HedefCS, Ankara, ss.136-176, 2018
8. Bilgi İşlem Kuramı
Eğitim Psikolojisi, Neriman Aral, Tayyip Duman, Editör, PegemA, Ankara, ss.380-405, 2017
9. Öğretmenlik Mesleğinin Statüsü
H.Ü. Türkiye’xxde Öğretmen Eğitimi ve İstihtamı Mevcut Durum ve Öneriler Raporu, , Editör, HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.75-87, 2017
10. Bilgi İşlem Kuramı
Eğitim Psikolojisi, Aral, N., Duman, T., Editör, Kriter Yayınları, İstanbul, ss.325-342, 2009
11. Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü ve Öğretmenlik Mesleğinin Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Erkan Semra, Editör, Kriter yayınları, İstanbul, ss.227-246, 2009
12. Bilgisayar ve İnternetin Çocuklar Üzerindeki Etkileri
Öğretmen Ve Öğretmen Adayları İçin Bilgisayara Giriş, Akkoyunlu, Buket, Editör, Kriter Yayınları, İstanbul, ss.237-258, 2009
13. The Opinions of the Teachers about Three Dimensional Art Work in Pre-School Education
The Teacher and the Teaching Profession Current Research and International Issues, Marina -Stefania Giannakaki, Editör, ATINER, ATİNA, ss.133-146, 2007
14. The Opınıons Of Parents Concernıng Pre-School Chıldren Books In Pre-School Educatıon”
Research on Education, Marina-Stefania Giannakaki,Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios, John Kelvyn Richards, Editör, ATINER, ATİNA, ss.73-89, 2006