Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
The Relation between Reading Performance and Eye Movement Parameters of High-Skilled and Low-Skilled Readers
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, vol.46, no.208, pp.395-412, 2021 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
A Comparative Examination of Theory of Mind and Developmental Play Assessment in Children with Visual Impairments and Sighted Children
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.22, no.3, pp.611-638, 2021 (ESCI)



A Comparison of the Effects of Gesture Use on the Lexical Access Process of Adults with Visual Impairments and Sighted Adults
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.22, no.2, pp.395-417, 2021 (ESCI)



Görme Yetersizliği Olan ve Gören Çocukların Bakış Açısı Alma ve Birinci Derece Yanlış Kanı Atfı Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1356--1373, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Otizm spektrum bozukluğu olan vetipik gelişim gösteren çocukların ve annelerinin jest kullanımlarının karşılaştırılması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.596, pp.1-25, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ebeveynlerin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarının Duygu Temelli Tepkilerine Yönelik Görüşleri
9 Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.47, pp.14-35, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A Comparison of Face Processing of Children with Autism Spectrum Disorders and Typically Developing Children in Three Dimensional Animation and Live Human Video Material
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.19, no.3, pp.553-576, 2018 (ESCI)


Ortak Dikkat Becerileri ve Otizm Spektrum Bozukluğu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.1, pp.195-220, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A COMPARISON OF SOCIAL SKILLS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education
, vol.2, no.4, pp.85, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

A COMPARISON OF PROBLEM BEHAVIOURS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education
, vol.2, no.4, pp.122, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Ebeveynlerinin Ebeveyn Çocuk Etkileşimlerinin Normal Gelişim Gösteren Çocuk ve Ebeveynleri ile Karşılaştırılması
International Journal of Early Childhood Special Educational
, vol.7, no.2, pp.183-211, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Otizm SpektrumBozukluğuOlan ÇocuklardaYüz İşleme veGöz İzleme Becerileri
International Journal of Early Childhood Special Education
, vol.7, no.1, pp.1-23, 2015 (Scopus)

Az gören öğrencilerde punto büyütme büyüteç kullanma ve uyarlanmış bilgisayar teknolojisinin okuma hızı üzerindeki etkililiği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.16, no.3, pp.195-212, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Duygusal ve Davranışsal Bozukluğu olan Çocuklar için Başarıya İlk Adım Erken Müdahale Programı Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.1, pp.176-197, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi,
, vol.15, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri günlük oyun etkileşimleri problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, vol.15, no.1, pp.1-44, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Otizme Yolculuk: Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin sosyal destek algılarına ilişkin görüşleri
Ondokuzmayis University Journal of Education
, vol.33, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.13, no.2, pp.25-44, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
A Comparison of Problem Behavior Profiles in Turkish Children with AD HD and non AD HD children
Electronic Journal of Research in Educational Psychology
, vol.8, no.1, pp.281-298, 2010 (Scopus)

FAMILY CENTERED EARLY INTERVENTION SERVICES
e-Journal of New World Sciences Academy
, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Burnout Levels of Teachers of Students with AD HD in Turkey Comparison with Teachers of Non AD HD Students
Education and Treatment of Children
, vol.29, no.4, pp.693-709, 2006 (Scopus)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Otizm Spektrum Bozukluğunda Ortak Dikkat Becerileri
Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası 3. Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)
Otizm Spektrum Bozukluğundan Etkilenmiş Çocuklarda Zihin Kuramı Becerileri.
Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası 3. Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)
Otizm Spektrum Bozukluğunda Taklit Becerileri
Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası 3. Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)