Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

Dijital Bağımlılıklar: Netlessfobi, Nomofobi ve Fomo

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.509-544, 2019

Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.

Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016

Marka Kimliği ve Marka Kişiliği

Marka Yönetimi, Prof. Dr. Szer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, ss.1-19, 2014

Differentiation of Consumer Ethical Beliefs TowardsConsumer Lifestyles

Business Ethics Contemporary Global and Regional Issues, Simon Robinson, Mahmut Arslan, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.117-136, 2012

Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

7

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları