Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

2. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak İncelenmesi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.110-130, (Tam Metin Bildiri)

3. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak İncelenmesi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.110-130, (Tam Metin Bildiri)

6. The Differentiation of Consumer Ethical Beliefs Toward Consumer Lifestyles and Consumer Optimism/Pessimism

21 th Eurepan Business Ethics Network Annual Conference, Antalya, Türkiye, 17 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

7. Behavioral Consequences of Service Quality Differentiation of Complaint Behavior Among Quality Dimensions

9th International Forum on The Sciences, 29 - 30 Kasım 2007, ss.157-172, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

2. Dijital Bağımlılıklar: Netlessfobi, Nomofobi ve Fomo

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.509-544, 2019

3. Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.

Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016

5. Marka Kimliği ve Marka Kişiliği

Marka Yönetimi, Prof. Dr. Szer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, ss.1-19, 2014

6. Differentiation of Consumer Ethical Beliefs TowardsConsumer Lifestyles

Business Ethics Contemporary Global and Regional Issues, Simon Robinson, Mahmut Arslan, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.117-136, 2012
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

85

Proje

7

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları