SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of Negative Emotions and Corporate Reputation on Alternative Voice Complaint Behavior of Bank Customers
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.427-452, 2021 (Hakemli Dergi)
Marka Yerleştirme Uygulamalarının Tüketicilerin Tepki Süreci Üzerine Etkisi: Nitel Bir Çalışma.
Journal of Yasar University
, cilt.16, sa.62, ss.890-921, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Pazarlamasının Kurumsal İtibar Algısına Etkisi: Kişiselleştirme Metaforu
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.95-127, 2021 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.291-319, 2019 (Hakemli Dergi)
Eko Otellerden Hizmet Satın Alımında Kuşaklar Arası Farklılaşmalar Üzerine Bir Çalışma
Sosyoekonomi Dergisi
, cilt.23, sa.24, ss.118-130, 2015 (Hakemli Dergi)
Integration of Technology Readiness TR in to the Technology Acceptance Model TAM for M Shoppıng
International Journal of Scientific Research and Innovative Technology
, cilt.2, sa.3, ss.26-35, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyanın Marka Kredibilitesi ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri
A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakülte Dergisi
, cilt.70, sa.2, ss.435-456, 2015 (Hakemli Dergi)
Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.29-54, 2014 (Hakemli Dergi)
Does the Consequences of Overall Service Quality and Transaction Specific Service Quality Differ
INTERNATIONAL jOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT REVIEW
, cilt.2, sa.1, ss.52-65, 2014 (Hakemli Dergi)
Effects of Celebrity Usage in Commercials on Consumer s Purchase Intention an Explotary Study on an Examplary Commercial
JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT AND APPLIED ECONOMICS
, cilt.2, sa.5, ss.1-9, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of R D Expenditure Investments on Firm Value Case of Istanbul Stock Exchange
Journal of Business, Economics and Finance
, cilt.2, sa.3, ss.5-12, 2013 (Hakemli Dergi)
Gender Effect on Brand Credibility and Purchase Relation Does BC Vary Among Different Brands
International Journal of Arts and Commerce
, cilt.1, sa.5, ss.58-69, 2012 (Hakemli Dergi)
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaption of the Model to the Purchase Intention
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.20, ss.292-298, 2012 (Hakemli Dergi)
Ethcal Perceptions and Green Buying Behavior of Consumers A Cross National Explotary Study
JOURNAL OF ECONOMICS AND BEHAVIORAL STUDIES
, cilt.4, sa.8, ss.477-488, 2012 (Hakemli Dergi)
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaptation of the Model to the Purchase Intention
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.20, ss.292-298, 2012 (Hakemli Dergi)
Hizmet Satın Alma Sürecinde Kulaktan Kulağa İletişim
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.203-224, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Do Consumer Ethical Beliefs Influence the Responsible Tourist Behaviour for Eco Hotel Visit Intention
EBEN 28th Annual Conference, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2015
The Differentiation of Consumer Ethical Beliefs Toward Consumer Lifestyles and Consumer Optimism/Pessimism
21 th Eurepan Business Ethics Network Annual Conference, Antalya, Türkiye, 17 Ekim 2008
Behavioral Consequences of Service Quality Differentiation of Complaint Behavior Among Quality Dimensions
9th International Forum on The Sciences, 29 - 30 Kasım 2007, ss.157-172
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Bağımlılıklar: Netlessfobi, Nomofobi ve Fomo
Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.509-544, 2019
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Analizi.
Türkiyede Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (1955-2015)., Babacan, Muazzez, Editör, Beta, İstanbul, ss.275-296, 2016
ULUSAL PAZARLAMA KONGRELERİNDE SUNULAN BİLDİRİLERİN KATEGORİK OLARAK İNCELENMESİ
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Muazzez Babacan, Editör, beta, 2016
Marka Kimliği ve Marka Kişiliği
Marka Yönetimi, Prof. Dr. Szer Korkmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, ss.1-19, 2014
Differentiation of Consumer Ethical Beliefs TowardsConsumer Lifestyles
Business Ethics Contemporary Global and Regional Issues, Simon Robinson, Mahmut Arslan, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.117-136, 2012