Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi


ERYİĞİT C., BAŞGÖZE P., ÖZKAN TEKTAŞ Ö.

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, cilt.11, sa.2, ss.291-319, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2019
  • Dergi Adı: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.291-319
  • Hacettepe Üniversitesi Adresli: Evet