C. ERYİĞİT Et Al. , "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, pp.291-319, 2019
ERYİĞİT, C. Et Al. 2019. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2 , 291-319.
ERYİĞİT, C., BAŞGÖZE, P., & ÖZKAN TEKTAŞ, Ö., (2019). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, 291-319.
ERYİĞİT, CANAN, PINAR BAŞGÖZE, And ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, 291-319, 2019
ERYİĞİT, CANAN Et Al. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, pp.291-319, 2019
ERYİĞİT, C. BAŞGÖZE, P. And ÖZKAN TEKTAŞ, Ö. (2019) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, pp.291-319.
@article{article, author={CANAN ERYİĞİT Et Al. }, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={291-319} }