Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2016 - 2022 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Sadakat programlarında verilen ödüllerin değer algısı ve program sadakati üzerine etkileri
Başgöze P. (Danışman)
Y.ATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ulusmerkezciliğin küresel kültür konumlandırması ile oluşturulan reklamlara yönelik tutuma etkisi: Irak-Türkiye örneği
Başgöze P. (Danışman)
M.SAADULDEEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicinin türk dizilerinde yer alan kurgusal markalara yönelik tutumunu etkileyen faktörler
Başgöze P. (Danışman)
E.BOZLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Algılanan sosyal medya pazarlamasının kurumsal itibar algısına etkisi üzerine bir araştırma
Başgöze P. (Danışman)
H.ÖZDESTİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Adalet algısı, olumsuz kulaktan kulağa iletişim ve tekrar satın alma eğilimi: Konaklama işletmelerinde hizmet telafisi üzerine bir uygulama
Başgöze P. (Danışman)
-
Marka yerleştirme uygulamalarının tüketicilerin tepki süreci üzerine etkisi: Örnek bir nitel çalışma
B.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Eko oteller den hizmet satın alma niyetinde tüketici etik inançları ile sorumlu turist davranışının etkileri
N.ASLIHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sosyal medyanın, marka kredibilitesinin ve marka prestijinin satın alma eğilimi üzerine etkileri
Ş.KAZANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014