Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (5)
11. Göç Mağduru Suriyeli Öğrencilerin COVID-19 Salgını Sürecindeki Öğrenme Deneyimleri
MILLI EGITIM
, cilt.49, ss.783-800, 2020 (Scopus, TRDizin)
18. Bir İlkokul 4. Sınıf Öğrencisinin Okuma Bozukluğu ve Anlama Güçlüğü: Bir Durum Çalışması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.174-186, 2016 (TRDizin)
23. İlkokullarda kitap paylaşımı ve öğrencilerin okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, cilt.20, sa.1, ss.27-36, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Okul Dışı Öğrenme: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
International Education Congress (EDUCongress) 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.74-76, (Özet Bildiri)
2. Hypothetical questions in primary school classroom settings
Digital Meeting for Conversation Analysis (DMCA 2022), 31 Ekim - 04 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)
3. Comparison of Social Studies Teaching Courses in Classroom Teaching Undergraduate Programs
VIII. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, (Yayınlanmadı)
4. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Gazete Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH – III, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, ss.253-254, (Özet Bildiri)
5. İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başlatımlarının Etkileşimsel Yönetimi: Bir Konuşma Çözümlemesi Çalışması
33. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Mersin, Türkiye, 09 Mayıs 2019, ss.80-83, (Özet Bildiri)
6. İlkokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Çocuk Şarkılarında Çocuk Hakları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1543-1544, (Özet Bildiri)
7. Bir Sınıf Öğretmeninin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya Yönelik Uygulamaları: Konuşma Çözümlemesi Yaklaşımı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.15, (Özet Bildiri)
9. İlkokul İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Ders ve Çalışma Kitabı İncelemesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
10. Fen Eğitiminde Argümantasyon Odaklı Öğretimin Öğrencilerin Karar Verme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
I.Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
11. Çocuk kitaplarında Alevilik-Bektaşilik üzerine bir içerik analizi
Geçmişten Günümüze Alevilik I. Uluslar arası Sempozyumu, Bingöl, Türkiye, 03 Ekim 2013, ss.7, (Özet Bildiri)
12. An action research on reading and comprehension difficulties in fourth grade
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.20, (Özet Bildiri)
13. A Qualitative Analysis of Students’ Age Differences in Their Adaptations to a New Program
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
14. A Review Of Children's Books Publicizing Musicians
Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Mayıs 2013, ss.10, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
2. Eğitimde Paydaşlar
Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.451-475, 2020
6. Çocukların Medya Kullanımı Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji, İhsan Seyit Ertem, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.145-159, 2014
7. Argümantasyon Odaklı Öğretim
Fen Bilimleri Öğretimi, Şengül S. Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.195-220, 2014