Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Öğrencilerin Kavram Haritaları Geliştirme Becerilerinin Farklı Sınav Türlerindeki Başarılarıyla Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.29, pp.85-90, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.27, pp.74-82, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Enzimler Konusunun Anlamlı Öğrenilmesinde Analojiler Oluşturmanın Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.27, pp.21-29, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Kimya eğitiminde kavram yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.23, pp.234-243, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 September 2019 - 12 September 2020
Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 June 2013
Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013
Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 October 2013
Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.71-83
The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.237-238
The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.251-252