Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Öğrencilerin Kavram Haritaları Geliştirme Becerilerinin Farklı Sınav Türlerindeki Başarılarıyla Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.29, pp.85-90, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Enzimler Konusunun Anlamlı Öğrenilmesinde Analojiler Oluşturmanın Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, vol.27, pp.21-29, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, pp.74-82, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretimde Yaşam Kimyası
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, vol.2003, no.25, pp.272-278, 2003 (Peer-Reviewed Journal)

Kimya eğitiminde kavram yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgıları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, pp.234-243, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 September 2019 - 12 September 2020, (Full Text)
Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 June 2013, (Full Text)
Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, (Summary Text)
Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 October 2013, (Summary Text)
Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012, (Full Text)
The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.71-83, (Full Text)
The Relationship Among the Logical Thinking Ability Attitude Towards Science and Level of Understanding the Concept of Matter of the Freshmen Students
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.237-238, (Summary Text)
The Comparison of the Different Exam Types to Evaluate the Concept Map Developing Skills
XI. IOESE Symposium, International Organization for Science and Technology Education, 25-30 July, Lublin, Poland, Lublin, Poland, 25 - 30 July 2004, pp.251-252