Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (10)
Scopus (14)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (6)
22. Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması (Adaptation of University Student Engagement Inventory to Turkish Culture: Validity and Reliability Study)
Inonu University Journal of the Faculty of Education
, cilt.20, ss.507-520, 2019 (TRDizin)
24. School Engagement as a Predictor of Burnout in University Students
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.45, ss.293-309, 2019 (ESCI, TRDizin)
25. Examination of High School Students’ Academic Aspirations Through Academic Self-Efficacy and Cultural Capital
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.44, ss.105-119, 2019 (SSCI, Scopus, TRDizin)
28. Nitel Araştırmada Geçerlik ve Güvenirlik: Kuramsal Bir İnceleme
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, 2018 (Hakemli Dergi)
31. Örgütlerde Psikolojik Sözleşme Üzerine Kuramsal Bir Değerlendirme
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Lise öğrencilerinde sosyal medya kullanımı ile psikolojik sağlamlık arasındaki ilişki
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2. Comparative Education: A Role of International Assessment inEducational Politics
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. Education in Northeast-Asia: An Example of Mongolia
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. OKUL MÜDÜRLÜĞÜNÜ YENİDEN DÜŞÜNMEK: ROLLER, KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER VENİTELİKLER ÜZERİNE BİR OLGUBİLİM ARAŞTIRMASI
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5. PERFORMANS YÖNETİMİ
III. Uluslararası multidisipliner çalışmaları sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 10 Kasım - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. TEACHER PERCEPTIONS OF PRINCIPAL CARING: DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A MEASUREMENT SCALE
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Eğitimin Yönetsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Veysel Sönmez, Editör, Anı yayıncılık, ss.195-211, 2019
2. Eğitimde Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetlerinin Yasal Çerçevesi
Prof. Dr. Emine AKYÜZ’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Yasemin Karaman Kepenekçi, Pelin Taşkın, Editör, Pegem, Ankara, ss.445-452, 2018
