SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A cross-cultural investigation about content of plays in preschool classes
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.43, ss.70, 2008 (SSCI)
Review of receptive language structures of Turkish children between 48-72 months
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.27, ss.83-96, 2007 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre school Teachers Opinions about Professional Development Applications and Teaching Partnership
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.2, sa.2, ss.494, 2016 (Hakemli Dergi)
Role of the Family in Preschool Children's Perception of Gender
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.2, ss.424-446, 2016 (ESCI)
Okul Öncesi Çocuklarına Yönelik Sosyal Çalışma Alanında Tarih Ve Coğrafya Eğitimi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.33, ss.29-35, 2007 (Hakemli Dergi)
6 yaş çocuklarının bilim süreçlerini kulllanma yetenekleri
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.11-14, 2003 (Hakemli Dergi)
OKULÖNCESi ÖGRETMENLiGi ÖGRENCiLERİNE AiT TÜRKiYE PROFiL ARAŞTIRMASI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.23, ss.108-116, 2002 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profil Araştırması
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.23, ss.108-116, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilir Yaşam için Eğitim
9th International Conference on Future Learning and Informatics Creating a Human Focused Future, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2022
A Bilateral Project Between Turkey and South Korea: Developing Professional Development Program for Preschool Teachers on Education for Sustainability.
11th World Environmental Education Congress (WEEC-2022), Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 18 Mart 2022
Turkish Preschool Teachers’ Professional Development Needs: A Joint Collaboration Project on Education for Sustainability.
The meeting of National Association for Research in Science Teaching (NARST 2021), Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021
Erken Çocuklukta Öz Düzenlemenin Gelişimi, Değerlendirilmesi ve izlenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019
Erken Çocukluk Döneminde Bilim Eğitimi
Kocaeli ÜniversitesiEğitim Fakültesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2018
MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
The investigation of relation between children’s temperament and social-emotional development
2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice Policy, 07 Nisan 2018
Ebeveynlerin Çocuk Dergisi Seçimlerinin ve Bu Dergilerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adayı Özyeterlilik Düzeylerinin Eğitim Programına Yönelik İnançlar Açısından İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
An Analysis of Kids Magazines
3rd International Conference on Education, Culture and Identity, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017
Relations between Development and executive functions in low income children: Turkey and US preschoolers
SRCD Biennial Meeting, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 6 Nisan - 08 Haziran 2017
The Investigation of Relation Between Children s Temperament and Social Emotional Development in Disadvantaged Districts
2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice & Policy, Nebraska, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Nisan 2016
Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Eko Okullar
8. Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015
Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Değerlerin Öğretmen Görüşleri İle İncelenmesi
Uluslararası Antalya Değerler Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2013, ss.140-153
Examining of Values in the Early Childhood Education Curriculum in Six Countries
The 65th OMEP World Assembly and Congress, Shanghai, Çin, 11 - 13 Temmuz 2013
Reduce and Reuse: Turkish Preschool Children’s Education For a Sustainable World.
64th OMEP World Assembly and International Conference, Campo Grande, Brezilya, 18 - 21 Temmuz 2012
Perceptions of Turkish Early Childhood Pre-Service Teachers About Sustainable Development
26th OMEP World Congress, Göteborg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, ss.32
Turkish Children’s Perceptions On SD.
XXVI OMEP world congress, 11 - 13 Ağustos 2010
Perceptions of Turkish Early Childhood pre-Service Teachers About SD
XXVI OMEP world congress, 11 - 13 Ağustos 2010
Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601
Turkish pre service teachers perspectives on student teaching practicum
ATINER 2009, 26 - 29 Mayıs 2009
Okul öncesi eğitimde erkek öğretmenlerin mesleğe dair görüşleri
2. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Konferansı, 24 - 27 Ekim 2007
Yoksun Bölgede Yaşayan Çocukların Okul Öncesi Eğitimden Faydalanmalarına Yönelik TEGV İşbirliği ile Yürütülen Projenin Sunumu
Uluslararası Katılımlı, Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Dünü, Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Ocak 2006, ss.96-105
Yoksun Bölgede Yaşayan Çocukların Okul Öncesi Eğitiminden Faydalanmalarına YönelikTEGV İşbirliği ile Yürütülen Proje Sunumu
Avrupa Birliği Sürecinde OkulöncesiEğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2006
From other side of the bridge: Early childhood teacher education in Turkey
ACEI 2006 Conference & Ehibition, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 12 - 15 Nisan 2006, ss.72-71
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik için Eğitim
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.247-265, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Öz düzenleme, İzleme, Değerlendirme ve Destekleme Yöntemleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2018
Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.297-312, 2018
Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel İlerlemeleri Destekleme
Zihnin Araçları Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, Gelengül Haktanır, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.232-267, 2017
Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Gelişme için Eğitim
Çocuk ve Çevresi, Gökçe Türk Eylem, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, ankra, ss.219-251, 2017
Bebekler ve 1-3 Yas Çocuklarında Gelisimsel Ilerlemeyi Destekleme
Zihnin Araçları: Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, , Editör, Anı, ss.185-202, 2017
Education for Sustainable Development in Turkey
International Research on Education for Sustainable Development in Early Childhood, Siraj-Blatchford, John; Mogharreban, Cathy; Park, Eunhye , Editör, Springer, ss.139-153, 2016
Okul öncesi eğitimde ailenin önemi ve okul aile işbirliği
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-306, 2015
Yaygın Eğitimde Çevre
Çevre Eğitimi, , Editör, Türkiye Çevre Vakfı Yayını, Ankara, ss.99-126, 2007