Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
ESCI (7)
Scopus (20)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Development of the School Readiness Assessment Tool and Links to Demographic Factors in Turkish Context

SRCD 2025 Biennial Meeting, Minnesota, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Mayıs 2025, ss.1-3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Education for Sustainability with 3-5 Year Old Children: Good Practices from Turkey

32nd EECERA ANNUAL CONFERENCE Developing Sustainable Early Childhood Education Systems: Comparisons, Contexts and the Cognoscenti , Brighton, İngiltere, 3 - 06 Eylül 2024, ss.147, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Assessing Turkish Preschool Children’s Behavioral Self-Regulation Skills: Validation of the Head-Toes-Knees- Shoulders- Revised Task (HTKS-R)

32nd EECERA Annual Conference Developing Sustainable Early Childhood Education Systems: Comparisons, Contexts and the Cognoscenti , Brighton, İngiltere, 3 - 06 Eylül 2024, ss.166, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Early Steps Towards a Sustainable Future: The Role of Qualified Early Childhood Educators

EECERA 2024 Brighton Developing Sustainable Early Childhood Education Systems: Comparisons, Contexts and the Cognoscenti, Brighton, İngiltere, 2 - 06 Eylül 2024, ss.7, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Çevre Eğitiminden Sürdürülebilirlik için Eğitime Geçişte Güncel Uygulamalar

Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2023, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilir Yaşam için Eğitim

9th International Conference on Future Learning and Informatics Creating a Human Focused Future, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

8. Turkish Preschool Teachers’ Professional Development Needs: A Joint Collaboration Project on Education for Sustainability.

The meeting of National Association for Research in Science Teaching (NARST 2021), Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

9. Erken Çocuklukta Öz Düzenlemenin Gelişimi, Değerlendirilmesi ve izlenmesi

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

10. Erken Çocukluk Döneminde Bilim Eğitimi

Kocaeli ÜniversitesiEğitim Fakültesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2018

11. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. The investigation of relation between children’s temperament and social-emotional development

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice Policy, 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Ebeveynlerin Çocuk Dergisi Seçimlerinin ve Bu Dergilerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. An Analysis of Kids Magazines

3rd International Conference on Education, Culture and Identity, Sarajevo, Bosna-Hersek, 12 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Basic Scientific Process Skills and TV Cartoons in Early Childhood

New Perspectives in Science Education 6th Edition, Floransa, İtalya, 16 - 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)

18. The Investigation of Relation Between Children s Temperament and Social Emotional Development in Disadvantaged Districts

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice & Policy, Nebraska, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

19. Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Gelişme İçin Eğitim Eko Okullar

8. Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

21. The Investigation of School Readiness in Children’s Picture Books

66th OMEP World Assembly and Conference, Cork, İrlanda, 1 - 05 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

22. Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Değerlerin Öğretmen Görüşleri İle İncelenmesi

Uluslararası Antalya Değerler Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2013, ss.140-153, (Tam Metin Bildiri)

23. Examining of Values in the Early Childhood Education Curriculum in Six Countries

The 65th OMEP World Assembly and Congress, Shanghai, Çin, 11 - 13 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

24. Reduce and Reuse: Turkish Preschool Children’s Education For a Sustainable World.

64th OMEP World Assembly and International Conference, Campo Grande, Brezilya, 18 - 21 Temmuz 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Review of Emergent Literacy Activities in Preschool Education in the terms of Teachers Opinions

10th Annual Hawaii International Conference on Education 2012, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)

26. The Environment and Its Place in Children's Picture Story Books

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3633-3639, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

30. Okul Öncesi Öğretmenliği Mezunlarının İstihdam Durumlarının İncelenmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)

32. Okul öncesi eğitimde erkek öğretmenlerin mesleğe dair görüşleri

2. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Konferansı, 24 - 27 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

33. Yoksun Bölgede Yaşayan Çocukların Okul Öncesi Eğitimden Faydalanmalarına Yönelik TEGV İşbirliği ile Yürütülen Projenin Sunumu

Uluslararası Katılımlı, Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Dünü, Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Ocak 2006, ss.96-105, (Tam Metin Bildiri)

34. Yoksun Bölgede Yaşayan Çocukların Okul Öncesi Eğitiminden Faydalanmalarına YönelikTEGV İşbirliği ile Yürütülen Proje Sunumu

Avrupa Birliği Sürecinde OkulöncesiEğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)

35. From other side of the bridge: Early childhood teacher education in Turkey

ACEI 2006 Conference & Ehibition, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 12 - 15 Nisan 2006, ss.72-71, (Özet Bildiri)

36. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Çevre Bilinci Düzeylerinin ve Bu Okullardaki Çevre Eğitiminin Durumunun Belirlenmesi

OMEP: 2003 Dünya Konsey Toplantısı Ve Konferansında bildiri olarak sunulmustur.Kusadası/ Türkiye, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 15

1. Ailenin Tanımı, Tarihsel Gelişimi ve Aile Çeşitleri

Aile Eğitimi ve Katılımı, Güler Yıldız,Tülin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik için Eğitim

Erken Çocukluk Döneminde Fen eğitimi, Akman Berrin,Uyanık Balat Gülden,Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.247-265, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Çevre Eğitimi

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Akman Berrin,Uyanık Balat Gülden,Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.267-290, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik için Eğitim

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Akman Berrin, Uyanık Balat Gülden, Güler Yıldız Tülin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.247-265, 2019

8. Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.297-312, 2018

9. Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel İlerlemeleri Destekleme

Zihnin Araçları Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, Gelengül Haktanır, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.232-267, 2017

10. Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Gelişme için Eğitim

Çocuk ve Çevresi, Gökçe Türk Eylem, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, ankra, ss.219-251, 2017

11. Bebekler ve 1-3 Yas Çocuklarında Gelisimsel Ilerlemeyi Destekleme

Zihnin Araçları: Erken Çocukluk Eğitiminde Vygotsky Yaklaşımı, , Editör, Anı, ss.185-202, 2017

12. Education for Sustainable Development in Turkey

International Research on Education for Sustainable Development in Early Childhood, Siraj-Blatchford, John; Mogharreban, Cathy; Park, Eunhye , Editör, Springer, ss.139-153, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Okul öncesi eğitimde ailenin önemi ve okul aile işbirliği

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-306, 2015

15. Yaygın Eğitimde Çevre

Çevre Eğitimi, , Editör, Türkiye Çevre Vakfı Yayını, Ankara, ss.99-126, 2007
Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

25

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

213

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

135

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1236

H-İndeks (Sobiad)

15

Proje

5

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları