Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (10)
Scopus (17)
TRDizin (9)
9. An Examination of Early Childhood Teachers’ Views and Experiences on Assessment as Learning
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.42, ss.2155-2174, 2024 (TRDizin)
16. Çocuk, Okul ve Aile Arasında Ortak Bir Dil Oluşturmak: Aile Katılımı Sürecinde Pedagojik Dokümantasyonun Kullanımı
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.27, ss.298-318, 2021 (ESCI, TRDizin)
18. Action Research as an Inquiry-Based Teaching Practice Model for Teacher Education Programs
Systemic Practice And Action Research
, cilt.34, sa.2, ss.153-168, 2021 (SSCI, Scopus)
Kitaplar
7
1. ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE PLANLAMA, DEĞERLENDİRME VE DOKÜMANTASYON
Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, , Editör, Nobel, ss.297-318, 2023
4. Freinet Pedagojisi
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Feyza Erden,Hasibe Özlen Demircan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1, 2021
5. Dokümantasyon ve Değerlendirme
ERken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1, 2021
6. Action Research and Teacher Portfolio as Two Strong Teacher-Led Professional Development Designs
Overcoming Current Challenges in the P-12 Teaching Profession, Penelope Keough, Editör, Hershey, PA: IGI Global, Arizona, ss.51-72, 2020
7. Olumlu Davranış Geliştirme
Davranış Yönetimi, Gözde Akoğlu,Fatma Elibol, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.54-68, 2018
Ansiklopedide Bölümler
1
1. Bloomsbury Education and Childhood Studies
Bloomsbury Academic, ss., 2020
