Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (8)
1. Environmental Experience and Views of Eighth Grade Students via Socio-scientific Case Scenarios
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.541-559, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
4. Science Teacher Opinions towards the Improvement of Science Courses Scores for International Examinations
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.4, ss.949-970, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
5. Drama Süreçlerinde Uyum –Ayna Çalışmaları Örneği
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.275-304, 2020 (TRDizin)
14. Biyoloji O g retmen Adaylarının Kimya Laboratuvar Yas antıları Bir Durum C alıs ması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.10, ss.125-155, 2016 (TRDizin)
19. Perceptions of Primary School Teachers Regarding New Science and Technology Curriculum of Turkey in terms of Teaching and Assessment Methods
ESSAYS IN EDUCATION
, cilt.23, sa.3, ss.124-141, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Bilim ve Yaratıcı Drama Eşliğinde Doğa Eğitimi, Yaratıcı Drama Dergisi
YARATICI DRAMA HAKEMLİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.7, ss.69-74, 2009 (Hakemli Dergi)
22. Bilim ve Yaratıcı Drama Eşliğinde Doğa Eğitimi
YARATICI DRAMA DERGİSİ
, cilt.4, sa.7, ss.69-74, 2009 (Hakemli Dergi)
23. Perceptions of Primary School Teachers Regarding New Science and Technology Curriculum of Turkey in terms of Teaching and Assessment Methods
ESSAYS IN EDUCATION
, cilt.23, sa.3, ss.124-141, 2008 (Hakemli Dergi)
24. Fen ve Teknoloji Alanındaki Ünlü Bilim Adamlarına İlişkin Yaratıcı Drama Eğitim Programı
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.6, sa.2, ss.226-240, 2007 (TRDizin)
25. Creative Drama Curriculum Related to the Scientists in Science and Technology
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.4, sa.7, ss.226-233, 2007 (Scopus)
26. Yaratıcı Drama ile Matematik ve Fen Alanındaki Bilim İnsanlarının Yaşam Öykülerine ve Bilime Katkılarına Yeni Bir Bakış
YARATICI DRAMA HAKEMLİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.59-75, 2006 (Hakemli Dergi)
28. Use of Creative Drama in Science and Mathematics by Preservice Teachers
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.157-166, 2005 (AHCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
5. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevre İle İlgili Sosyobilimsel Durumlar Hakkındaki Deneyimlerinin Ve Görüşlerinin İncelenmesi
IV. International EurasianEducational Research Congress, Bayburt, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.85-96, (Özet Bildiri)
6. Understanding the Role and Place of Woman in Society and Art World by the way of Creative Drama Method
2016 International Conference on Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Ekim 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
9. Integration of the Creative Drama Method into Different Disciplines
2016 ICBTS International Academic Research Conference, Amsterdam, Hollanda, 16 - 18 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
10. Pre service Primary Teachers and Pre Service Science Teachers Views and Experiences Regarding Teaching Process in Planetarium The Sample of Polatlı City Science Center and Ulug Bey Planetarıum
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. Fen eğitimindeki kavram yanılgıları üzerine bir araştırma
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Kültür Öğretmenleriyle Hizmet İçi Eğitim Kapsamında Yaratcı Drama Üzerine bir Çalışma
25. Uluslar arası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 2-5 Nisan 2015, İzmir Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
19. The Effect of Layered Teaching Method and Creative Drama Method on 6th grade Force and Movement Unit in Science and Technology Course
International Conference for Academc Disciplines, Barcelona, İspanya, 16 - 19 Haziran 2014, ss.150-152, (Özet Bildiri)
20. Students Opinion about Extra Curricular Exercices Which performed within the scope of Project based Learning
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION INMATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.40, (Özet Bildiri)
21. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenlerinin Fen Kavram Öğretimleri, Kavram Yanılgılarını Saptama ve Giderme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 Mayıs 2014 - 16 Mayıs 2016, ss.318, (Özet Bildiri)
23. The Effects of Instructional Strategies Based on the Principles of Multiple Intelligence Theory on Understanding of Diversity of Living Things
Hawaii Second International Conference on Education, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Ocak 2004 - 10 Ocak 2014, ss.55-58, (Özet Bildiri)
25. Fen ve Teknoloji 1 Sınıf Öğretmen Adaylarına Laboratuvar Düzenleme ve Kullanma Bilgi ve Becerisinin Yaratıcı Drama Uygulamalarıyla Kazandırılması Üzerine Bir Çalışma
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
26. Üniversite Öğrencilerin Çocuk Hak Ve İhlallerine İlişkin Bakış Açıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
1.Çocuk hakları kongresi, 8 - 16 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
28. İlköğretim öğretmenlerinin yaratıcı drama ile ilgili görüşleri
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
6. Eğitimde Drama Etkinliklerini Yapılandırmada Dramatik Kurgunun Bileşenleri
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE DRAMA, Ömer Adıgüzel, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.48-72, 2020
7. Sınıf İçinde ve Dışında Yaratıcı Drama
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
75
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
138
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
197
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
74
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
11
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
159
Proje
5
Tez Danışmanlığı
3
