Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (8)
Scopus (15)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
2. The use of mobile augmented reality supported flipped learning model in general chemistry laboratory: Electrolysis experiment example
Pedagogical Research
, cilt.10, sa.2, ss.236-250, 2025 (Hakemli Dergi)
10. Problem Solving Applications in Chemistry Laboratory
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.33, ss.39-52, 2013 (ESCI, TRDizin)
15. “Internet self-efficacy, preferences of internet based environments and achievement of prospective teachers”
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.291-299, 2011 (Scopus, TRDizin)
17. “A Study About The Effects of Chemistry Laboratory Applications On Students' Attitudes Towards Chemistry And Achievement”,
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.8, sa.27, ss.222-321, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
21. THE EFFECT OF WEB-BASED PROJECT APPLICATIONS ON STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS CHEMISTRY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.9, sa.2, ss.220-237, 2008 (ESCI, Scopus, TRDizin)
23. Introduction toPrecipitation and Solubilify Within aComputer Enriched Mo lule forAnalytical Chemistry
The ChemicalEducator
, cilt.11, sa.5, ss.348-354, 2006 (Hakemli Dergi)
24. The Effects of Project-Based Learning Applications on Environmental Awareness and Knowledge
Energy Education Science and Technology,
, cilt.16, sa.1, ss.9-19, 2006 (Hakemli Dergi)
29. Ortaöğretimde Yaşam Kimyası
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.2003, sa.25, ss.272-278, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Biyoloji öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı ile ilişkili bilişsel yapılarının belirlenmesi
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2. Öğretmenlerin öğretmen özyeterlikleri ve öğrencilerin motivasyonları arasındaki ilişki
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Elazığ, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Algıları ve Çevrim İçi Öğrenme Hazırbulunuşlukları
EJER 2017 Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
4. THE EFFECT OF CONCEPT CARTOONS ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND INQUIRY LEARNING SKILLS
ICONTE 2016, 13 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
5. Prospective Chemistry Teachers Opinions About Teaching Practice And Its Effects On AttitudesTowards Teaching Profession
INTE 2015, 10 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
6. Prospective Chemistry Teachers Reflective Diaries And Reflective Thinking Levels In BasicChemistry Laboratory
INTE 2015, 10 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
7. Effect of Inquiry based Learning Method on Students Motivation
4th International Conference on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
8. Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
9. Investigating prospective science teachers‟ opinions about constructivist learning approach and scientific epistemological views
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
11. Kimya eğitiminde mikro öğretim yönteminin etkililiği ve öğrenci görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
12. Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.103, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
3. Creativity Fostering in Teachers: An Example from Turkey
Creativity Fostering Teacher Behavior Measurement and Research, Kaycheng Soh, Editör, World Scientific Publishing, 2018
4. Technological Pedagogical Content Knowledge in Chemistry Education
Scholars’xx Press, 2017
