Akademik Unvanlar
-
1997 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2007 Prof. Dr.
Arizona State University, College of Education, Curriculum and Instruction
-
1997 - 2003 Prof. Dr.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Dekan
-
1990 - 1997 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1990 - 1992 Dr. Öğr. Üyesi
University of Leicester, School of Education, Curriculum and Instruction
-
1990 - 1990 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1985 - 1990 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1982 - 1985 Öğretim Görevlisi
Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.), Diğer Fakülte
-
1979 - 1982 Araştırma Görevlisi
Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.), Diğer Fakülte
Yönetimsel Görevler
-
2010 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2013 Enstitü Müdürü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
1997 - 2003 Dekan
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yönetilen Tezler
-
Fen Bilimleri Dersinin Yaşamla İlişkilendirilme Düzeyi
Senemoğlu N. (Danışman)
İ.DERMAN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Öğrenci ve öğretme-öğrenme süreci özelliklerinin fizik dersi öğrenme düzeyini yordama gücü
Senemoğlu N. (Danışman)
Z.ŞEN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Türkiye ve Almanya'da hizmet öncesi yabancı dil öğretmeni yetiştirme programlarının karşılaştırılması
M.GÜMÜŞTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler
D.ÖZMAT(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Öğretimin ilk yılı: Mesleğin ilk yılındaki öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler, hizmet öncesi eğitim yeterlikleri ve mesleğe adanmışlıkları
İ.KOZİKOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Saygılı ve etik zihin özellikleri açısından Sosyal Bilgiler dersi öğretim programları ve öğrenci düzeylerinin incelenmesi
Ö.ÖZDİYAR(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Yedinci sınıf öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerinde sentezleyen zihin özelliklerinin incelenmesi
M.ALTINDAĞ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Gelişmiş ülkelerde ortak olan ilköğretim Fen ve Teknoloji dersi hedeflerine Türkiye'de ulaşılma düzeyi
Ö.IŞIK(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Vak'aya dayalı öğretim programının etkililiği
S.BEYZA(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Başarılı öğrencilerin öğrenme yaklaşımları ve etkili öğrenmeye ilişkin önerileri
D.İLHAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Disiplinli zihin özellikleri açısından fen ve teknoloji eğitimi ve öğrenci düzeylerinin incelenmesi
Ö.CAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Üniversite eğitiminin üst düzey düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
N.ÇAKIR(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Farklı başarı düzeylerindeki okullarda 9 ve 12. sınıf öğrencilerinin ekosisteme ilişkin öğrenme düzeyleri ve sürdürülebilir çevre bilinci ile ilişkisi
İ.DERMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Probleme dayalı öğrenmenin erişiye ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
T.ERDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2012 -
İngilizce hazırlık sınıflarında işbirliğine dayalı öğrenmenin öğrencilerin dört dil becerisine etkisi
G.ÇOPUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim öğrencilerinin fen bilimlerinin doğasını algılama düzeyleri ile fen ve teknoloji dersi başarıları ve akademik benlik kavramları arasındaki ilişkiler
Ş.TURGUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İngilizce okutmanlarının ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin dil öğrenme stratejilerinin kullanımına ve öğretimine ilişkin görüşleri
D.GÜLSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Ortaöğretim İngilizce ders kitabı Breeze 9 hakkında öğrenci, öğretmen ve müfettiş görüşleri
Ş.NİGAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
TCMB'de yürütülen hizmet içi eğitimin uygulamaya transferine ilişkin katılımcı ve yönetici görüşleri
Senemoğlu N. (Danışman)
Ç.BASAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 4. sınıf İngilizce dersi öğretim programının değerlendirimesi
H.SEÇKİN(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencilerinin yürütücü biliş becerileri
M.ALTINDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Üniversite öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi ve öğretme-öğrenme süreci değişkenleriyle ilişkileri
N.EKİNCİ(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Felsefe dersinde eleştirel düşünme becerilerinin kazandırılmasına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Ö.BOZOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yenilenmiş taksonomiye göre düzenlenmiş öğretim tasarımı dersinde projeye dayalı öğretimin öğrenme ürünlerine etkisi
M.BAŞBAY(Öğrenci), Doktora, 2008 -
Babaların 3-6 yaş grubu çocuklarıyla geçirdikleri zamanın niteliğini belirleme ve geliştirme
P.ÜNÜVAR(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim 3. sınıf matematik dersi öğretim programının değerlendirilmesi
H.HÜSEYİN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
İlköğretim düzeyinde değerler eğitimi programının etkililiği
C.DEMİRHAN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Okulöncesi eğitim kurumlarında öğretmen çocuk etkileşimi
S.ÖLÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Türkiye`de ve Almanya`da sokak çocuklarına uygulanan eğitim programlarının karşılaştırılması ve bir model önerisi
M.KANBUR(Öğrenci), Doktora, 2003 -
Değişik öğretim kademelerindeki öğrencilerin yazım ve noktalama kurallarını uygulama düzeyleri
Z.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Burdur ili okulöncesi öğretimi öğretmenlerinin uygulama yeterlik düzeyleri
F.ÇALIŞANDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Sınıf öğretmeni yetiştirme programlarının değerlendirilmesi
H.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999