Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (14)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)

25. Modeling educational usage of Facebook

COMPUTERS & EDUCATION , cilt.55, sa.2, ss.444-453, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus) identifier identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 78

1. Yaşlılar ve Dijital Okuryazarlık: Bir Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 13 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2. Use of Digital Storytelling as a Means of Professional Self-Understanding

The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. The Adoption, Diffusion and Acceptance of Robotic Technologies By Teachers: A Descriptive Review 

European Conference on Educational Research 2018, (ECER, 2018), 2 - 07 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Eğitsel Bağlamda Robotik Araştırmaları: Neler çalışılmış, nelerin çalışılmasına gereksinim var?

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 21 - 25 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

5. U-öğrenme konusunda yapılan çalışmalarda içerik, ortam ve bağlam üzerine bir içerik analizi çalışması

Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Gözünden Öğretmen Yetiştirme Süreci

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Özel Gereksinimli Çocuklar İçin Tasarlanan Gelişim İzleme ve Raporlama Sisteminin Kullanılabilirliği

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. Eğitsel bağlamda atölye temelli dijital hikâye anlatımı süreci: Sorunlar, gereksinimler ve öneriler

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Erken Çocukluk Özel Eğitiminde Gelişim İzleme ve Raporlama Süreci: Var Olan Durum ve Gereksinimler

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Eğitsel bağlamda dijital hikâye anlatımı konusunda Türkiye’de yapılmış araştırmalara ilişkin bir içerik analizi çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Design and Development of a Mobile Based Progress Monitoring System for Early Childhood Special Education

The European Conference on Educational Research, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

13. A Model Proposal for Learners to be Productive in NetworkedLearning Environment through Social Network and Cluster Analysis

Emerging Researchers Conference (ECER), Kopenhang, Danimarka, 21 - 22 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

14. Investigation of the Use of Digital Storytelling as a Means of Self-Understanding in Teacher Education

The European Conference on Educational Research (ECER) 2017, Kopenhag, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

15. Hiyerarşik Kümeleme Analizi Yoluyla Öğrenenlerin EtkileşimÖrüntülerine Göre Öz-Düzenleme Becerilerinin Değişimi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Özel gereksinimli bireyler için etkileşimli bir platform geliştirilmesi

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

17. Topluma Hizmet Uygulamaları ve Dijital Hikaye Anlatımı

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 5 - 07 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

18. Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Davranışlarının Öğrenme Analitiği ile İncelenmesi

4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 Ekim - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

19. Oyun Programlama Sürecinde Hata Ayıklama Bir Yaz Kampı Deneyimi

4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

22. Students and Teachers on Facebook Usage Purposes and Adoption

European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

24. A proposal for designing strategies and content in a professional development program on ICT integratıon

10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-783, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarının YetiştirilmesiSürecinde Öğretim Üyeleri PerspektifindenBİT Entegrasyonu

Akademik Bilisim Konferansları, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

26. AN EXAMPLE ON IMPLEMENTING THE PIE MODEL REGARDING ICT INTEGRATION FOR EFFECTIVE MATHEMATICS INSTRUCTION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.2027-2035, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

27. A PROPOSAL FOR DESIGNING STRATEGIES AND CONTENT IN A PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAM ON ICT INTEGRATION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-784, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algısına etki eden faktörler Boylamsal bir çalışma

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

29. A Descriptive review study about digital storytelling in educational context

7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barselona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.5026-5034, (Tam Metin Bildiri)

30. BİT entegrasyon sürecinde var olan durumun öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi Engeller beceriler ve destek

9th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

31. Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve

Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu Bildirileri, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192, (Tam Metin Bildiri)

32. How do students utilize technology Students views versus log records

2015 AERA Annual Meeting, "Toward Justice: Culture, Language, and Heritage in Education Research and Praxis”, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

33. The Adoption of Qr Code Usage in The Educational Context

7th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.6020-6023, (Tam Metin Bildiri)

34. Dijital hikâye anlatımının öğrencilerin yazma becerisini geliştirmedeki etkisi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

35. Web 2 0 awareness of preservice teachers A longitudinal study based on innovation decision process

4th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN12, Barcelona, İspanya, 02 Temmuz 2012 - 04 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

36. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu Süreçle İlgili Kontrol Listesinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

37. Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği nin İngilizceye Uyarlama Çalışması

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

38. Dijital Hikâye Anlatımı Sürecinde Yazılımlar Uygulamalar ve Ortamlar

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

39. The Quality of Interaction and Participation in Knowledge Building Processes within the Online Collaborative Learning Environments

International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prague, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

40. Dijital hikâye anlatımının eğitsel bağlamda kullanımının değerlendirilmesine yönelik bir rubrik önerisi

5th International Digital Storytelling Conference, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

41. A Qualıtatıve Study On The Preferences Of Students Usage Of Podcasts In An Educational Context

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.10, ss.108-120, (Tam Metin Bildiri)

42. What is the tendency of highschool students to Web 2 0 usage

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

44. Öğrenme öğretme süreçlerine BİT entegrasyonu ve mesleki gelişim FATİH projesi örneği

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1852-1857, (Özet Bildiri)

45. Benimseme Sürecinde Bireylerin Temkinlilik ya da YenilikçiliğiniBelirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1361-1366, (Özet Bildiri)

47. BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterliklerinin incelenmesi

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Selçuk Üniversitesi, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

48. Web 2 0 is used in daily life What about in lectures

9th International Internet Education Conference & Exhibition, e- Learning evaluation: A catalyst for quality education, Cairo, Mısır, 14 - 16 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

49. Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries

13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

50. The integration of wiki tool to learning teaching process A sample application

13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

51. Öğretmen adaylarının web kullanım amaçları yenilikçi temkinli olma durumlarına göre farklılık gösteriyor mu

2. Uluslar Arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

52. Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline göre BİT in öğrenme öğretme sürecine entegrasyonuyla ilgili ölçek geliştirme çalışması

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

53. Student s reflections about podcast creation and usage processes

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

54. USABILITY TESTING OF DEPARTMENTAL WEB SITES: A CASE STUDY WITH AUTHENTIC USERS AND AUTHENTIC TASKS

3rd International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, ss.345-353, (Tam Metin Bildiri) identifier

55. Prospective teachers awareness of collaborative web 2 0 tools

IADIS International Conference WWW/Internet 2009, Rome, İtalya, 19 - 22 Kasım 2009, (Özet Bildiri)

56. Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

57. Ağsal Öğrenme ve Bir Ağsal Öğrenme Ortami Olarak Elgg

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

58. Teknoloji Kabul Modeli çerçevesinde derslerde eğitim yazılımlarının kullanımı

International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

59. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu

International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

60. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu

9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

61. The effects of education on the diffusion processes ICT

European Teacher Education Network Annual Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

62. Adoption of Web 2 0 tools in distance education

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.818, sa.1, (Tam Metin Bildiri) identifier

63. Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

64. Integration of ICT Into The Teaching Learning Process Toward A Unified Model

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

65. Web tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim

International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

66. Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde etkili teknoloji entegrasyonunun göstergeleri

International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

67. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

68. Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops

The Fourth Annual Conference of Learning International Networks Consortium (LINC), Amman, Ürdün, 28 - 30 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

70. Integrating ICT into classrooms A note from Turkish teachers

SITE, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mart 2007, ss.1569-1575, (Tam Metin Bildiri)

72. Toplumsal duyarlılık ve sosyal hizmetler Model Proje Örneği

I.Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

73. The perceptions of prospective primary Mathematics teachers towards ICT use

X. International Scientific Conference, Vilnius, Litvanya, 27 - 28 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)

75. Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının bilgisayar kullanımı ve öz yeterlik algıları

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi (BTIE), Ankara., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)

76. İlköğretim öğretmenlerinin İnternet ve e posta kullanımları

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

77. Öğretmenler ve bilgisayar kullanımı

Bilişim Teknolojileri IşığındaEğitim (BTIE) Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2002, ss.169-180, (Özet Bildiri)

78. Concerns of administrators and teachers in the diffusion of IT in schools A case study from Turkey

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Chesapeake, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Mayıs 2001, cilt.2001, ss.2259-2261, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

142

Yayın (WoS)

29

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

642

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

551

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

10

Tez Danışmanlığı

32

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları