SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algisina etki eden faktörler Boylamsal bir çalişma
Journal of Instructional Technologies & Teacher
, cilt.5, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
BİT in Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Modeline Eleştirel Bir Bakış
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.34-54, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarinin BİT entegrasyonuna hazır olmalarını sağlamada bir ağsal öğrenme sürecinin tasarlanması
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.19-47, 2015 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenci Bağlılık Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.20-33, 2015 (Hakemli Dergi)
Araştırmalarda bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonu konusunda var olan durum ve yönelimler
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.5, ss.1224-1253, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağların Kullanım Amaçları Ölçeği
Eğitim Teknolojileri Araştırma Dergisi
, cilt.5, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
Yeniliklerin Benimsenmesi Sürecinde Rol Oynayan Değişkenlerin Betimsel Tarama Yöntemiyle İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.53-71, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin bir yenilik olarak teknoloji ile ilgili yarar algılar
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.1, ss.52-65, 2013 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Süreçlerine Entegrasyonu Göstergeler ve Modeller
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.62-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğrenme öğretme süreçlerinde BİT entegrasyonunu ve kullanımını etkileyen faktörlere yönelik içerik analizi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.48-67, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretim Sürecine BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.87-106, 2011 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Yer Alan Öğeler Bir içerik Analizi Çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.39, ss.60-74, 2010 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergis
, cilt.8, sa.15, ss.137-157, 2009 (Hakemli Dergi)
Bilişsel Kapılma Ölçeği nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.77-92, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojilerini kabul ve kullanım niyetlerİ
Eğitim Bilimleri ve Ugulama Dergisİ
, cilt.6, sa.11, ss.3-18, 2007 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonunun Etkinlik Kuramı na göre incelenmesi
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.23, ss.38-49, 2006 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adayları ve öğretmenlerin bilgi okuryazarlığı öz yeterliklerinin karşılaştırılması
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.22, ss.233-243, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretimde BİT kullanımına bakışı Boylamsal bir çalışma
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, ss.102-111, 2005 (Hakemli Dergi)
Ögretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller çözüm önerileri ve öz yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, ss.143-157, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretmenler ve bilgisayarı kullanmaya ilişkin karar sürecinde bulundukları aşamalar
Qafqaz Universitesi
, cilt.9, ss.197-202, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Use of Digital Storytelling as a Means of Professional Self-Understanding
The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018
The Adoption, Diffusion and Acceptance of Robotic Technologies By Teachers: A Descriptive Review
European Conference on Educational Research 2018, (ECER, 2018), 2 - 07 Eylül 2018
Eğitsel Bağlamda Robotik Araştırmaları: Neler çalışılmış, nelerin çalışılmasına gereksinim var?
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 21 - 25 Ağustos 2018
Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Gözünden Öğretmen Yetiştirme Süreci
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Eğitsel bağlamda atölye temelli dijital hikâye anlatımı süreci: Sorunlar, gereksinimler ve öneriler
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017
Özel gereksinimli bireyler için etkileşimli bir platform geliştirilmesi
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Topluma Hizmet Uygulamaları ve Dijital Hikaye Anlatımı
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 5 - 07 Ekim 2016
Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Davranışlarının Öğrenme Analitiği ile İncelenmesi
4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 Ekim - 10 Haziran 2016
A Multi dimensional Perspective on ICT integration A case Study
AECT, 17 - 21 Ekim 2016
A Content Analysis of ICT Integration in Education Then and Now
AECT, 17 - 21 Ekim 2016
A proposal for designing strategies and content in a professional development program on ICT integratıon
10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-783
Öğretmen Adaylarının YetiştirilmesiSürecinde Öğretim Üyeleri PerspektifindenBİT Entegrasyonu
Akademik Bilisim Konferansları, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algısına etki eden faktörler Boylamsal bir çalışma
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
A Descriptive review study about digital storytelling in educational context
7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barselona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.5026-5034
BİT entegrasyon sürecinde var olan durumun öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi Engeller beceriler ve destek
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015
Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve
Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu Bildirileri, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192
Dijital hikâye anlatımının öğrencilerin yazma becerisini geliştirmedeki etkisi
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014
Web 2 0 awareness of preservice teachers A longitudinal study based on innovation decision process
4th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN12, Barcelona, İspanya, 02 Temmuz 2012 - 04 Temmuz 2013
Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği nin İngilizceye Uyarlama Çalışması
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Dijital Hikâye Anlatımı Sürecinde Yazılımlar Uygulamalar ve Ortamlar
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
The Quality of Interaction and Participation in Knowledge Building Processes within the Online Collaborative Learning Environments
International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prague, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Haziran 2013
Dijital hikâye anlatımının eğitsel bağlamda kullanımının değerlendirilmesine yönelik bir rubrik önerisi
5th International Digital Storytelling Conference, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2013
What is the tendency of highschool students to Web 2 0 usage
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012
Do the perceived attributes of social networks differ in terms of being innovator or skepical of prospective teachers
IADIS International Conference WWW/Internet 2010, Timisoara, Romanya, 14 - 17 Ekim 2010
Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries
13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010
Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline göre BİT in öğrenme öğretme sürecine entegrasyonuyla ilgili ölçek geliştirme çalışması
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010
Student s reflections about podcast creation and usage processes
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010
Prospective teachers awareness of collaborative web 2 0 tools
IADIS International Conference WWW/Internet 2009, Rome, İtalya, 19 - 22 Kasım 2009
Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Ağsal Öğrenme ve Bir Ağsal Öğrenme Ortami Olarak Elgg
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu
International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu
9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
The effects of education on the diffusion processes ICT
European Teacher Education Network Annual Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2009
Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008
Integration of ICT Into The Teaching Learning Process Toward A Unified Model
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008
Web tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim
International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008
Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde etkili teknoloji entegrasyonunun göstergeleri
International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops
The Fourth Annual Conference of Learning International Networks Consortium (LINC), Amman, Ürdün, 28 - 30 Ekim 2007
Öğretmenlerin mesleki gelişimi için BİT entegrasyonunun sürdürülebilirliğinin sağlanması Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Konferansı
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Konferansı, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
The Teachers stages in the innovation decision process and their Satisfaction and importance level about provided support in the ICT adoption process
SITE, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mart 2007
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonunda öğretmenlerin durumu
Etkinlik, Sakarya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2004