Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yaşlılar ve Dijital Okuryazarlık: Bir Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Edirne, Türkiye, 13 Eylül 2018

Use of Digital Storytelling as a Means of Professional Self-Understanding

The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018

Özel Gereksinimli Çocuklar İçin Tasarlanan Gelişim İzleme ve Raporlama Sisteminin Kullanılabilirliği

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Eğitsel bağlamda atölye temelli dijital hikâye anlatımı süreci: Sorunlar, gereksinimler ve öneriler

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Erken Çocukluk Özel Eğitiminde Gelişim İzleme ve Raporlama Süreci: Var Olan Durum ve Gereksinimler

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

Investigation of the Use of Digital Storytelling as a Means of Self-Understanding in Teacher Education

The European Conference on Educational Research (ECER) 2017, Kopenhag, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017

Hiyerarşik Kümeleme Analizi Yoluyla Öğrenenlerin EtkileşimÖrüntülerine Göre Öz-Düzenleme Becerilerinin Değişimi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Özel gereksinimli bireyler için etkileşimli bir platform geliştirilmesi

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Topluma Hizmet Uygulamaları ve Dijital Hikaye Anlatımı

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 5 - 07 Ekim 2016

Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Davranışlarının Öğrenme Analitiği ile İncelenmesi

4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 Ekim - 10 Haziran 2016

Oyun Programlama Sürecinde Hata Ayıklama Bir Yaz Kampı Deneyimi

4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2016

Students and Teachers on Facebook Usage Purposes and Adoption

European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016

A proposal for designing strategies and content in a professional development program on ICT integratıon

10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-783

AN EXAMPLE ON IMPLEMENTING THE PIE MODEL REGARDING ICT INTEGRATION FOR EFFECTIVE MATHEMATICS INSTRUCTION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.2027-2035 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

A PROPOSAL FOR DESIGNING STRATEGIES AND CONTENT IN A PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAM ON ICT INTEGRATION

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-784 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Bilgi ve iletişim teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algısına etki eden faktörler Boylamsal bir çalışma

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

A Descriptive review study about digital storytelling in educational context

7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barselona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.5026-5034

Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve

Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu Bildirileri, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192

How do students utilize technology Students views versus log records

2015 AERA Annual Meeting, "Toward Justice: Culture, Language, and Heritage in Education Research and Praxis”, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015

The Adoption of Qr Code Usage in The Educational Context

7th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.6020-6023

Dijital hikâye anlatımının öğrencilerin yazma becerisini geliştirmedeki etkisi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

Web 2 0 awareness of preservice teachers A longitudinal study based on innovation decision process

4th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN12, Barcelona, İspanya, 02 Temmuz 2012 - 04 Temmuz 2013

Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu Süreçle İlgili Kontrol Listesinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde Üniversitesi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013

Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği nin İngilizceye Uyarlama Çalışması

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Dijital Hikâye Anlatımı Sürecinde Yazılımlar Uygulamalar ve Ortamlar

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

The Quality of Interaction and Participation in Knowledge Building Processes within the Online Collaborative Learning Environments

International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prague, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Haziran 2013

A Qualıtatıve Study On The Preferences Of Students Usage Of Podcasts In An Educational Context

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.10, ss.108-120

What is the tendency of highschool students to Web 2 0 usage

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

Öğrenme öğretme süreçlerine BİT entegrasyonu ve mesleki gelişim FATİH projesi örneği

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1852-1857

Benimseme Sürecinde Bireylerin Temkinlilik ya da YenilikçiliğiniBelirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1361-1366

BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterliklerinin incelenmesi

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Selçuk Üniversitesi, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010

Web 2 0 is used in daily life What about in lectures

9th International Internet Education Conference & Exhibition, e- Learning evaluation: A catalyst for quality education, Cairo, Mısır, 14 - 16 Eylül 2010

Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries

13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010

The integration of wiki tool to learning teaching process A sample application

13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010

Öğretmen adaylarının web kullanım amaçları yenilikçi temkinli olma durumlarına göre farklılık gösteriyor mu

2. Uluslar Arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010

Student s reflections about podcast creation and usage processes

10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010

USABILITY TESTING OF DEPARTMENTAL WEB SITES: A CASE STUDY WITH AUTHENTIC USERS AND AUTHENTIC TASKS

3rd International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, ss.345-353 identifier

Prospective teachers awareness of collaborative web 2 0 tools

IADIS International Conference WWW/Internet 2009, Rome, İtalya, 19 - 22 Kasım 2009

Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Ağsal Öğrenme ve Bir Ağsal Öğrenme Ortami Olarak Elgg

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Teknoloji Kabul Modeli çerçevesinde derslerde eğitim yazılımlarının kullanımı

International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009

Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu

International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009

Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu

9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009

The effects of education on the diffusion processes ICT

European Teacher Education Network Annual Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2009

Adoption of Web 2 0 tools in distance education

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.818, sa.1 identifier

Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008

Integration of ICT Into The Teaching Learning Process Toward A Unified Model

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008

Web tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim

International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008

Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde etkili teknoloji entegrasyonunun göstergeleri

International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008

Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008

Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops

The Fourth Annual Conference of Learning International Networks Consortium (LINC), Amman, Ürdün, 28 - 30 Ekim 2007

Integrating ICT into classrooms A note from Turkish teachers

SITE, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mart 2007, ss.1569-1575

Toplumsal duyarlılık ve sosyal hizmetler Model Proje Örneği

I.Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Nisan 2006

The perceptions of prospective primary Mathematics teachers towards ICT use

X. International Scientific Conference, Vilnius, Litvanya, 27 - 28 Mayıs 2004

Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının bilgisayar kullanımı ve öz yeterlik algıları

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi (BTIE), Ankara., Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2003

İlköğretim öğretmenlerinin İnternet ve e posta kullanımları

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Öğretmenler ve bilgisayar kullanımı

Bilişim Teknolojileri IşığındaEğitim (BTIE) Konferansı ve Sergisi, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2002, ss.169-180

Concerns of administrators and teachers in the diffusion of IT in schools A case study from Turkey

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Chesapeake, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Mayıs 2001, cilt.2001, ss.2259-2261

Metrikler

Yayın

141

Atıf (WoS)

641

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

551

H-İndeks (Scopus)

7

Proje

10

Tez Danışmanlığı

32

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları