Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (14)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
6. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algisina etki eden faktörler Boylamsal bir çalişma
Journal of Instructional Technologies & Teacher
, cilt.5, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
7. A Model Proposal on ICT Integration for Effective Mathematics Instruction
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.1, ss.14-33, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
8. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenci Bağlılık Ölçeği nin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.20-33, 2015 (TRDizin)
9. BİT in Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Modeline Eleştirel Bir Bakış
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.34-54, 2015 (TRDizin)
11. Öğretmen adaylarinin BİT entegrasyonuna hazır olmalarını sağlamada bir ağsal öğrenme sürecinin tasarlanması
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.19-47, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Sosyal Ağların Kullanım Amaçları Ölçeği
Eğitim Teknolojileri Araştırma Dergisi
, cilt.5, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Araştırmalarda bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonu konusunda var olan durum ve yönelimler
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.5, ss.1224-1253, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Öğretmenlerin bir yenilik olarak teknoloji ile ilgili yarar algılar
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.1, ss.52-65, 2013 (Hakemli Dergi)
20. Öğretim Sürecine BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.87-106, 2011 (Hakemli Dergi)
21. ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS' USE OF TECHNOLOGY IN AND OUT OF SCHOOL
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.41, ss.24-35, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
22. Öğrenme öğretme süreçlerinde BİT entegrasyonunu ve kullanımını etkileyen faktörlere yönelik içerik analizi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.48-67, 2011 (TRDizin)
23. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Süreçlerine Entegrasyonu Göstergeler ve Modeller
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.1, ss.62-80, 2011 (TRDizin)
24. THE EFFECT OF BLOGGING ON REFLECTIVE THINKING SKILL
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.40, ss.93-104, 2011 (SSCI, TRDizin)
26. Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Yer Alan Öğeler Bir içerik Analizi Çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.39, ss.60-74, 2010 (Hakemli Dergi)
28. Bilişsel Kapılma Ölçeği nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.77-92, 2009 (TRDizin)
29. Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergis
, cilt.8, sa.15, ss.137-157, 2009 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojilerini kabul ve kullanım niyetlerİ
Eğitim Bilimleri ve Ugulama Dergisİ
, cilt.6, sa.11, ss.3-18, 2007 (Hakemli Dergi)
38. Öğretmen adayları ve öğretmenlerin bilgi okuryazarlığı öz yeterliklerinin karşılaştırılması
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.22, ss.233-243, 2006 (Hakemli Dergi)
42. İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretimde BİT kullanımına bakışı Boylamsal bir çalışma
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, ss.102-111, 2005 (Hakemli Dergi)
43. Ögretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller çözüm önerileri ve öz yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, ss.143-157, 2004 (Hakemli Dergi)
44. Öğretmenler ve bilgisayarı kullanmaya ilişkin karar sürecinde bulundukları aşamalar
Qafqaz Universitesi
, cilt.9, ss.197-202, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
78
2. Use of Digital Storytelling as a Means of Professional Self-Understanding
The European Conference on Educational Research (ECER) 2018, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. The Adoption, Diffusion and Acceptance of Robotic Technologies By Teachers: A Descriptive Review
European Conference on Educational Research 2018, (ECER, 2018), 2 - 07 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Eğitsel Bağlamda Robotik Araştırmaları: Neler çalışılmış, nelerin çalışılmasına gereksinim var?
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 21 - 25 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
6. Dijital Hikâye Anlatımı Atölyesinde Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Gözünden Öğretmen Yetiştirme Süreci
12th International Computer Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Eğitsel bağlamda atölye temelli dijital hikâye anlatımı süreci: Sorunlar, gereksinimler ve öneriler
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Özel gereksinimli bireyler için etkileşimli bir platform geliştirilmesi
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
17. Topluma Hizmet Uygulamaları ve Dijital Hikaye Anlatımı
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 5 - 07 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
18. Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Davranışlarının Öğrenme Analitiği ile İncelenmesi
4th InternationalInstructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 Ekim - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
20. A Multi dimensional Perspective on ICT integration A case Study
AECT, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
21. A Content Analysis of ICT Integration in Education Then and Now
AECT, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
24. A proposal for designing strategies and content in a professional development program on ICT integratıon
10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-783, (Tam Metin Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının YetiştirilmesiSürecinde Öğretim Üyeleri PerspektifindenBİT Entegrasyonu
Akademik Bilisim Konferansları, Aydın, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
28. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin benimsenmesi sürecinde uygunluk algısına etki eden faktörler Boylamsal bir çalışma
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
29. A Descriptive review study about digital storytelling in educational context
7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barselona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.5026-5034, (Tam Metin Bildiri)
30. BİT entegrasyon sürecinde var olan durumun öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi Engeller beceriler ve destek
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve
Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu Bildirileri, Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192, (Tam Metin Bildiri)
34. Dijital hikâye anlatımının öğrencilerin yazma becerisini geliştirmedeki etkisi
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
35. Web 2 0 awareness of preservice teachers A longitudinal study based on innovation decision process
4th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN12, Barcelona, İspanya, 02 Temmuz 2012 - 04 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
37. Sosyal Ağların Benimsenmesi Ölçeği nin İngilizceye Uyarlama Çalışması
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
38. Dijital Hikâye Anlatımı Sürecinde Yazılımlar Uygulamalar ve Ortamlar
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
39. The Quality of Interaction and Participation in Knowledge Building Processes within the Online Collaborative Learning Environments
International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prague, Çek Cumhuriyeti, 1 - 03 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
40. Dijital hikâye anlatımının eğitsel bağlamda kullanımının değerlendirilmesine yönelik bir rubrik önerisi
5th International Digital Storytelling Conference, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
42. What is the tendency of highschool students to Web 2 0 usage
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
46. Do the perceived attributes of social networks differ in terms of being innovator or skepical of prospective teachers
IADIS International Conference WWW/Internet 2010, Timisoara, Romanya, 14 - 17 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
49. Comparative examination of computer and Internet usage of PISA Balkan countries
13th International Conference ICT in the education of the Balkan countrıes 2010, Varna, Bulgaristan, 16 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
52. Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline göre BİT in öğrenme öğretme sürecine entegrasyonuyla ilgili ölçek geliştirme çalışması
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
53. Student s reflections about podcast creation and usage processes
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Özet Bildiri)
55. Prospective teachers awareness of collaborative web 2 0 tools
IADIS International Conference WWW/Internet 2009, Rome, İtalya, 19 - 22 Kasım 2009, (Özet Bildiri)
56. Eğitimde Yeniliklerin Yayılımı Kabulü ve Benimsenmesi Sürecinde Önemli Rol Oynayan Ögeler
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
57. Ağsal Öğrenme ve Bir Ağsal Öğrenme Ortami Olarak Elgg
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
59. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve BİT entegrasyonu
International Educational Technology Conference (IECT), Hacettepe University, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
60. Yapılandırmacı yaklaşıma uygun değerlendirme süreci ve entegrasyonu
9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
61. The effects of education on the diffusion processes ICT
European Teacher Education Network Annual Conference, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
63. Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
64. Integration of ICT Into The Teaching Learning Process Toward A Unified Model
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications (ED-MEDIA), Vienna, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
65. Web tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim
International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
66. Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeli çerçevesinde etkili teknoloji entegrasyonunun göstergeleri
International Educational Technology Conference (IECT) 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
67. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
68. Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops
The Fourth Annual Conference of Learning International Networks Consortium (LINC), Amman, Ürdün, 28 - 30 Ekim 2007, (Özet Bildiri)
69. Öğretmenlerin mesleki gelişimi için BİT entegrasyonunun sürdürülebilirliğinin sağlanması Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Konferansı
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Konferansı, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
71. The Teachers stages in the innovation decision process and their Satisfaction and importance level about provided support in the ICT adoption process
SITE, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mart 2007, (Özet Bildiri)
74. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme öğretme sürecine entegrasyonunda öğretmenlerin durumu
Etkinlik, Sakarya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2004, (Özet Bildiri)
