Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİMYANSIMALARI

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.152-160, (Tam Metin Bildiri)

2. The Concept of Curriculum through the Views of the Teachers in Vocational and Technical Education Curriculum Development Commissions

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2918, ss.39-40, (Özet Bildiri)

3. Alan uzmanlarının bakış açısıyla program değerlendirme çalışmalarında öğretmenin yeri

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.236-237, (Özet Bildiri)

5. The Mathematical Values in the Turkish Middle School Mathematics Applications Course Curriculum

CERME 10 he Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Dublin, İrlanda, 1 - 05 Şubat 2017, (Tam Metin Bildiri)

6. History of mathematics in the Turkish middle school mathematics curriculum and textbooks

13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

7. Teaching Certificate Program Students' Sense of Efficacy and Views of Teacher Preparation

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2094-2099, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Seventh grade students' understanding of linear measurement: what has been learned about linear measurement in seven years of schooling process?

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1905-1909, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

9. Value orientations of the teaching certificate program students

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2130-2134, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. Prospective teachers’ perceptions regarding the use of ICT in education: Competencies, attitude and barriers

Balkan Society for Pedagogy and Education, ICT in the Education of the Balkan Countries, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, cilt.11, ss.232-241, (Tam Metin Bildiri)

11. Competencies Needed for Inclusive Teachers

12th International Conference on Inclusive Education in the Balkan Countries: Policy and Practice, Ohrid, Makedonya, 25 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

12. Assessing curricular contributions to poor measurement learning

Research symposium at the 2008 Research Pre-Session of the Annual Meeting of the National Council of Teachers of Mathematics, Utah, Salt Lake, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

13. A study on pre-service teacher education students’ value profile

Education and Values in the Balkan Countries, 02 Temmuz 2007, cilt.7, ss.251-269, (Tam Metin Bildiri)

14. Teachers’ and students’ perceptions about the newly developed mathematics curriculum: A case from Turkey

NORMA 05, 4th Nordic Conference on Mathematics Education, Trondheim, Norveç, 02 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

15. A steep road to EU: The role of Turkish public libraries in lifelong learning.

International Conference on Lifelong Learning in the Balkans: A Historical Context and Current Trends, Belgrade, Sırbistan, 01 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

2. Öğretim Stratejilerinin Seçimi ve Uygulanması

Program Geliştirme [ÇEVİRİ - Curriculum Development, Peter F. Oliva , William R. Gordon II 8th ed.],, Gündoğdu Kerim, Editör, PegemA, Ankara, ss.375-410, 2018

3. Öğretim Stratejilerinin Seçimi ve Uygulanması

Program Geliştirme, Kerim Gündoğdu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-678, 2018
Bilirkişi Raporları 1

1. İlköğretim Matematik Ders Kitaplarının İncelenmesi

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, ss.35, Ankara, 2016
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

40

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

60

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları