SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Müzik Endüstrisinde Sanatçı Ve Hayran İlişkisinin Dönüşümü
VARLIK
, sa.1382, ss.17-20, 2022 (Hakemsiz Dergi)
Yaşlıların Toplumsal Sınıfı, Dijital Sermayeleri ve COVID-19 Salgınında Bağlantıda Kalma Pratikleri
ISTANBUL UNIVERSITESI SOSYOLOJI DERGISI-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIOLOGY
, cilt.0, sa.2, ss.387-410, 2022 (Hakemli Dergi)
COVID-19 SÜRECİNDE YAŞLILARIN MEDYA REPERTUVARI VE ENFORMASYON GEREKSİNİMİ
Strata
, cilt.6, ss.147-166, 2021 (Hakemli Dergi)
“Eşitsizliklerin Yeniden Tezahürü: Dijital Eşitsizlikler Ve Yaşlı Bireyler”
Cogito
, sa.98, ss.165-175, 2020 (Scopus)
Parazit Üzerine: Sınıfın Kokusu Bir Kere Sinmişse?”,
KENT
, cilt.1, sa.1, ss.93-94, 2020 (Hakemsiz Dergi)
Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi
KULTUR VE ILETISIM
, cilt.21, sa.42, ss.170-194, 2018 (Hakemli Dergi)
”Editörden”
MOMENT DERGİ
, cilt.4, ss.304-305, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLİM ARAŞTIRMALARINDA TÜRKİYE’xxDE VERİ ETİĞİ POLİTİKASI: SOSYAL MEDYA ORTAMLARINDAN VERİ TOPLANMASI
Sosyoloji Divanı
, cilt.5, ss.101-128, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilim Araştırmalarında Türkiye’de Veri Etiği Politikası: Sosyal Medya Ortamlarından Veri Toplanması
Sosyoloji Divanı
, sa.9, ss.101-127, 2017 (Hakemli Dergi)
Yeni İletişim Teknolojileri Kullanımında Kuşakları Anlamak
E Babil
, ss.18-20, 2017 (Hakemsiz Dergi)
Dijital Ekonomi veya Endüstri 4 0 mı Tüketicinin Üretici olarak Emek Gücüne Dönüşmesi Olgusu
İktisat ve Toplum
, ss.16-17, 2016 (Hakemsiz Dergi)
Akıllı Telefonlarla Bağlantılı Olma Hâli ve Yeni Kültür lenme ve Deney im lerimiz
Hece
, cilt.20, ss.131137, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Twitter’da trol kültürü
Toplum ve Bilim
, sa.135, ss.124-158, 2015 (Hakemli Dergi)
Yeni Medya Çalışmaları Özel Sayısı Hakkında Neden Folklor Edebiyat Sayı 83 9 18
FOLKLOR/EDEBİYAT
, cilt.3, ss.9-18, 2015 (Hakemli Dergi)
Habeas Data Kavramı ve Kavramın Kişisel Verilerin KorunmasıTartışmalarına Katkısı
KÜLTÜR VE İLETİŞİM
, cilt.18, ss.196-207, 2015 (Hakemli Dergi)
Milliyetçi Hareket Partisi nin Alternatif Mecra Arayışında 2011 Genel Seçimleri ve Twitter Kullanımı
Global Media Journal
, cilt.4, ss.96-124, 2014 (Hakemli Dergi)
Web 1 0 dan Web 2 0 a Barış ve Demokrasi Partisi 2011 Genel Seçimlerinde Facebook Kullanımından bir Kesit
İletişim ve Diplomasi
, cilt.1, ss.31-56, 2013 (Hakemli Dergi)
The role of social media in political communication Use of Twitter in the 2011 General Elections in Turkey
Medialini
, cilt.7, ss.1-18, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada 2011 Genel Seçimleri Nitel Nicel Arayüzey İncelemesi
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.3, ss.5-29, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiyede İnternet Kamusallık ve Demokratik Kanaat Oluşumu
FOLKLOR/EDEBİYAT
, cilt.72, ss.51-76, 2012 (Hakemli Dergi)
Yeni Medya Dolayımlı İletişim Ortamında Olanakların ve Ol(a)mayanların Farkında Olma
Evrensel Kültür
, ss.60-63, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Sunuş Sanal Uzamda Dijital Oyun Kültürü
Folklor/Edebiyat
, ss.11-24, 2007 (Scopus)
Türkiye de Gerçek Televizyonu ve Telegörsel Kimlikler Biri Bizi Gözetliyor Örneği
İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.73-92, 2004 (Hakemli Dergi)
Oryantalist Söylem ve Japonya Meiji Dönenıi (1868-1912) Japon KadınHareketi Tarihini Okumak
KULTUR VE ILETISIM
, cilt.1, sa.1, ss.65-90, 1998 (Hakemli Dergi)
Siyasal İletişimi Yeniden Keşfetmek
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, ss.183-186, 1996 (Hakemli Dergi)
İletişim Araştırmalarına Kadın Müdahalesi Kadın Gerçeklğine Kadın Gözüyle bakma Gereği
AÜİLEF Yıllık
, ss.60-67, 1993 (Hakemli Dergi)
TV ve basında haberler: karşılaştırmalı içerik çözümlemesi
AMME IDARESI DERGISI
, cilt.6, sa.3, 1993 (Hakemli Dergi)
İletişim Araştırmalarına Kadın Müdahalesi: Kadın Gerçekliğine Kadın Gözüyle Bakma Gereği
İLEF Yıllık
, sa.92, ss.61-78, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pandemi Döneminde Güney Kore’de Sinema Endüstrisi ve Film Festivalleri: Seyirciyle Sinema Salonunda Buluşma Yolları
screenfest: Film Festivali Araştırmaları Dergisi /The Journal of Film Festival Studies olarak düzenlenen Film Festivali Sempozyumu’, Ankara, Türkiye, 10 Kasım 2021
Kore Hükümetinin Kültürel Diplomasi Politikasında “Hallyu”Nun Önemi: BTS’in Çekme Kuvveti
GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ KONFERANSLARI-II- (GSÜStrat)“YENİ KAMU DİPLOMASİSİ: DİYALOG VE İLİŞKİ İNŞA ETME”, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2019
The Representation of the Belt and Road Initiative: How Turkish Mainstream Press Frame Chinese Alternative Globalization Project
IACIS 2019, Brno, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2019
Digital Game Industry in Turkey and A Case Study of Game Developers of METU Technopolis: “Global versus National” and The Perception of Creativity and Innovation
The Shenzen Forum: Communication, Innvovation, Digital Journalism and New Media, Shenzhen, Çin, 26 - 30 Haziran 2019
The Representation of ‘the Belt and Road Initiative’ Through Turkish Mainstream News Media: How Turkish Newspapers Frame the Chinese Alternative Globalization Project
12. International onference on Croassroads in Cultural Studies, Shanghai, Çin, 12 - 15 Ağustos 2018
Justice and Development Party’s Cultural Policy on the Creative Industries: A Case Study on Digital Game Industry in Turkey
12.International Conference Croassroads in Cultural Studies, Shanghai, Çin, 12 - 15 Ağustos 2018
Sosyal Bilim Araştırmalarında Türkiye’de Veri Etiği Politikası: Sosyal Medya Ortamlarından Veri Toplanması = Data Ethics Policy In Social Sciences Research In Turkey: Gathering Data From Social Media
1. Ulusal Bulut Bilişim ve Büyük Veri Sempozyumu (B3S’17), Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2017
Aşık Olunacak “Hallyu Yıldızları”:Türkiye’deki “Hallyu” Fanları ve Fanların Dişilleştirilmiş Beden İmgelerini Yeniden Üretmeleri
15. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2017
Türkiye’de Sosyal Bilim Araştırmalarında Veri Etiği Politikası: Sosyal Medya Ortamlarından Veri Toplanması
Birinci Ulusal Bulut Bilişim Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2017
Veri İkizlerimizin Farkında Mıyız Dijital Gözetimin Çeşitli Boyutlarına Karşı Farkındalık
Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongre, İstanbul, Türkiye, 04 Nisan 2016, ss.315-334
Müştereklik Sahiplik İlgili Haklar ve Etik Sorunsalı
Kamu Açık Kaynak Konferansı, Ankara, Türkiye, 8 Kasım - 18 Aralık 2015
AKP hükümeti ve Kanaat Teknisyenleri tarafından Sosyal Medya Ortamlarn Günah Keçileştirilmesi Politikası
Türkiye’nin İnsan Hakları Gündemi 2013-2014, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2014, ss.110-114
Dijital Kuşak Nedir ve Nasıl Çalışılır Şule Karataş ile ortak
32.Ulusal Bilişim Kurultay, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2015
Discourse Analysis of AKP s yedirmeyecegiz vs OccupyGezi during Gezi Park Protests in June 2013
POPULISM, AUTHORITARIANISM, AND THE MEDIA: THE AGE OF MEDIOCRACY AND MEDIACRACY", PRAG, Çek Cumhuriyeti, 10 - 13 Kasım 2015
THE NEED FOR A TECHNO SOCIAL POLICY ON NEW MEDIA LITERACY
IFLA Presidential Meeting, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2015
Oyun oynamalı mı oynamamalı mı Asıl mesele nasıl oyun oynamalı
Dijital Oyun Geliştiricileri Derneği tarafından E Game Show kapsamında 23 Mayıs 2015 tarihinde Dijital Oyunlara Yönelik Algılar paneli yapıldı., Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Önsöz
Kore Popüler Kültürü Üzerine İncelemeler, BİNARK FERRUH MUTLU, KESKİN ALPTEKİN, SARI ENGİN, KÖROĞLU TÜRKÖZÜ HATİCE, Editör, Kimlik, Ankara, ss.1-10, 2024
Medya ve Yeni Medya Ekosistemlerinde Çoklu Okuryazarlıklar
Medya Okuryazarlığı: Türler, ;zleyici ve Çözümleme, ERDOĞAN İLKER, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.13-33, 2024
Türkiye’de Kore Dalgası Literatürünün Değerlendirilmesi
Kore Popüler Kültürü Üzerine İncelemeler, BİNARK FERRUH MUTLU, KESKİN ALPTEKİN, SARI ENGİN, KÖROĞLU TÜRKÖZÜ HATİCE, Editör, Kimlik, Ankara, ss.1-34, 2024
Türkiye'de İfade Özgürlüğünün Yeni Medyada Serencamı
İstanbul Basın Tarihi, Cem Sökmen, Suat Gezgin, Editör, Kültür Sanat Ürünleri Ticaret AŞ, İstanbul, ss.730-751, 2023
“Maske Kimsin Sen?” Yarışması: Bir Format Uyarlamasının Bağlamından Kopartılarak Tartışılması
Yarış, Emine Gürsoy Naskali, Editör, Paradigma Akademik Yayıncılık, Çanakkale, ss.45-68, 2023
Önsöz
Pandemi Günlerinde Medyanın Serencamı, Mutlu Binark, Sevda Ünal, Editör, UMAG, Ankara, ss.1-10, 2022
Çin’de Parti-Devletinin Ürettiği “Çin Güçlü Kal! Wuhan Güçlü Kal!” Video-Anlatılarında Ulusal Birlik, Zafer ve Fedakārlık Söylem
Pandemi Günlerinde Medyanın Serencamı, Mutlu Binark, Sevda Ünal, Editör, UMAG, Ankara, ss.40-80, 2022
Platformlar Arasında ve İçinde Yaşamak: #LifeGoesOn
Bu da Biter, Ya Sonra?: Covid 19 ve A’dan Z’ye Yeni Hayat, Dilek Aslan, Selçuk Dağdelen, Beyazıt İlhan, Editör, Literatür, Konya, ss.161-170, 2022
Önsöz
Asya’da Popüler Kültür ve Medya, Ferruh Mutlu Binark, Editör, UMAG, Ankara, ss.1-18, 2020
“Kurgulanmış K-Erkeklik İmgesi:Güney Kore Yaratıcı İçerik Endüstrisi ve Aşık Olunacak “Hallyu Yıldızları””
Asya’da Popüler Kültür ve Medya, Ferruh Mutlu Binark, Editör, UMAG, Ankara, ss.141-168, 2020
Çin’de Çevrimiçi Yönetim ve Mobil Platformlar Üzerinden Kurulan Bioiktidar
Bedenin Sosyolojisi, Gönül Demez, Meral Timurturkan, Cihan Ertan, Editör, Bağlam, İstanbul, ss.33-53, 2020
Arttırılmış Eğlence Olarak K-pop ve BTS’in Çekim Gücü”
Asya’da Popüler Kültür ve Medya, Ferruh Mutlu Binark, Editör, UMAG, Ankara, ss.189-226, 2020
Önsöz
İletişim Hakkı ve Yeni Medya, Tezcan Durna, Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan, Editör, UMAG, Ankara, ss.1-16, 2019
Porselen Yüzleri ve DişilleştirimişErken Bedenleriyle Kurgulanmış K- Erkek İmgesi
AŞKIN HALLERİ, TEZCAN DURNA ve NEHİR DURNA, Editör, UMAG, Ankara, ss.165-190, 2019
Discursive strategies and political hegemony in Turkish politics: The Justice and Development Party’s yedirmeyeceğiz vs occupygezi
Authoritarian and Populist Influences in the New Media, Sai Felicia Hensel, Editör, Routledge, London, ss.9-38, 2018
3.Baskıya Önsöz
Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntemleri, Mutlu Binark, Editör, Ayrıntı, İstanbul, ss.9-13, 2018
Rengarenk
Seçilin Sinema Kitabı, RUKEN Öztürk, HASAN AKBULUT, Editör, Uçan Süpürge Vakfı, Ankara, ss.75-77, 2018
Önsöz
Kitle İletişim Kuramları, Burak Özçetin, Editör, İletişim, İstanbul, ss.11-14, 2018
Televizyon Endüstrisinde Yeni Yayıncılık EkoSistemi ve “İkinci Ekran” Olgusu: İçerde Dizisi Örneği
Kollektif Zeka, Oya Morva, Erkan Saka, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.95-132, 2018
Yeni Medya Okuryazarlığı Tekno-toplumsal Politikası Herkes İçin Neden Gerekli?
Herkes için İletişim 2017, Deniz Bayraktar, Özlem Avcı Aksoy, Editör, UNESCO Türkiye Milli Komisyonu, Ankara, ss.51-64, 2017
İnternet Ortamının Düzenlenmesi:Özgürlükten Disipline Etmeye Tekno-Siyasal Politika
Yamuk Hakikat İletişim ve İfade Özgürlüğü Üzerine, A.Nevin Yıldız Tahincioğlu, Editör, Ütopya, Ankara, ss.143-163, 2016
Twitter’da Eğlence Trolleri ve Yeni Medya Okuryazarlığı: Trolleri Beslemeyin
Medya Okuryazarlığı, Elif Durur Küçük, Editör, Siyasal, Ankara, ss.91-108, 2016
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARINDA ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
AYRINTI SCHOLA DİZİSİ, İstanbul, 2015
“WeAreErdoğan”: The Justice and Development Party’s Social MediaCampaign during 2011 General Elections”,
Digital Transformations in Turkey, Banu Akdenizli, Editör, LEXINGTON, London, London, ss.221-255, 2015
The Use of Facebook by Political Parties and Leaders in the 2011 Turkish General Elections
Social Media in Politics Case Studies on the Political Power of Social Media, Bogdan Pătruţ ve Monica Pătruţ, Editör, Springer, Heidelberg, ss.165-199, 2014
Ayın Karanlık Yüzü Yeni Medya ve Etik
Kalkedon, İstanbul, 2013
Yeni Medyada Nefret Söylemi
Ayrımcılık ve Medyada Nefret Söylemi, Mahmut Çınar , Editör, Hrant Dink Vakfı, İstanbul, ss.199-216, 2013
Türkiye de Dijital Gözetim T C Kimlik Numarasından E Kimlik Katlarına Yurttaşın Sayısal Bedenlenişi
Alternatif Bilişim Derneği Yayınları., İstanbul, 2012
A Critical Interpretation of A New ‘Creative Industry’ in Turkey: Game Studios and the Production of Value Chain
Computer Games and New Media Cultures A Handbook of Digital Games Studies, Johannes Fromme ve Alexander Unge, Editör, Springer, Heidelberg, ss.371-391, 2012
Yeni medya ve yaratıcı endüstri
Medya ekonomisi ve işletmeciliği, Erdal Dağtaş, Editör, ANADOLU ÜNV: AÖF, Eskişehir, ss.162-191, 2012
Uğursuz Bir Tesadüf Olarak Yeni Medyada Etik
Devrim yahut Vasat Üretim Deneyim ve Teknoloji, TÜL AKBAK SUALP ve BURÇE ÇELİK, Editör, BAĞLAM, İstanbul, ss.157-178, 2012
SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ İÇİN BİLİŞİM REHBERİ
STGM, Ankara, 2011
İŞÇİYİM, İŞÇİSİN, İŞÇİYİZ!”-PLAZA EYLEM PLATFORMU ÖRNEĞİNDE BEYAZYAKALI EMEK GÜCÜNÜN ÖRGÜTLENME PRATİĞİ
2000 li Yıllarda Türkiye de İktisat ve Siyaset Rüzgarları, Ömür Birler, Simten Çoşar, Hakan Mıhcı, Gamze Yücesan Özdemir, Editör, Efil, Ankara, ss.133-159, 2011
Eleştirel Medya Okuryazarlığı
Kalkedon, İstanbul, 2010
Nefret söyleminin yeni medya ortamında dolaşıma girmesi ve türetilmesi. İ.
Yeni Medyada Nefret Söylemi, Tuğrul Çomu, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.11-55, 2010
Toplumsal Paylaşım Ağı Facebook Görülüyorum Öyleyse Varım
Kalkedon, İstanbul, 2009
Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun
Kalkedon, İstanbul, 2008
Eleştirel Medya Okuryazarlığı
Kalkedon, İstanbul, 2007
“Yeni Medya Çalışmalarında Yeni Sorular ve Yöntem Sorunu”
Yeni Medya Çalışmaları, BİNARK FERRUH MUTLU, Editör, Dipnot, Ankara, ss.21-44, 2007
Dipnotsuz İletişim ve Etnik Laflama Odalaları
İnternet Toplum ve Kültür, Mutlu Binark ve B.Kılıçbay, Editör, Epos, Ankara, ss.118-136, 2005
Medyada Cinsiyetçilik El Kitabı
Ankara Ün. Kasaum, Ankara, 2000
Tüketim Toplumu Bağlamında Örtünme Pratiği ve Moda
Konrad Adenauer Vakfı, Ankara, 2000
Ansiklopedide Bölümler
Sosyal Bilimler Ansiklopedisi
Tübitak, ss.1-3, 2021