Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (38)
ESCI (8)
Scopus (39)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Ontolojik Yaklaşıma Göre Örtük Kelime Öğretimi

İstanbul Aydın Üniversitesi 2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2. Understanding how video interaction data predicts academic performance: A preliminary study

AECT - 2018, Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Yüksek Düzey Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

4. Bilgisayar Biliminde Soyutlama Öğretiminin Önemi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Bireysel Farklılıklar Çerçevesinde BİT Kullanımı

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 27 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği

5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. Başarısız Olma Riski Yüksek Öğrencilere Yönelik Öğrenme Analitiklerine Dayalı Bir Erken Uyarı Modeli Geliştirilmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.72, (Özet Bildiri)

10. Building a learning experience What do learners online interaction data imply

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, 28 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Katılmak ya da katılmamak: Öğrenen gözünden çevrimiçi katılım

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET), Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

12. Investigating Students' Interaction Profile in an Online Learning Environment with Clustering

14th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT) - Advanced Technologies for Supporting Open Access to Formal and Informal Learning, Athens, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2014, ss.109-111, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

13. Mining Wiki Usage Data for Predicting Final Grades of Students

International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning (IAC-ETeL 2013), 17 - 18 Ekim 2013, ss.352-357, (Tam Metin Bildiri)

14. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitiği

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

15. How prior knowledge and colour contrast interfere visual search processes in novice learners An eye tracking study

IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, Madrid, İspanya, 19 - 21 Ekim 2012, ss.42-49, (Tam Metin Bildiri)

17. Ontologies for Personalization: A new challenge for instructional designers

12th International Educational Technology Conference (IETC), Taoyuan, Tayvan, 11 - 13 Temmuz 2012, cilt.64, ss.691-698, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Do the valance of emotional faces effect on eye-track measurements?

16th European Conference on Eye Movements (ECEM 2011), 21 - 25 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)

19. Prediction of Perceived Disorientation in Online Learning Environment with Random Forest Regression

The 4th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2011), 6 - 08 Temmuz 2011, ss.259-264, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. A Learner Model for Learning Object Based Personalized Learning Environments

5th International Conference on Metadata and Semantic Research, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2011, cilt.240, ss.349-355, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. The effect of prior knowledge on learners' navigation structure

IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2010, Timisoara, Romanya, 15 - 17 Ekim 2010, ss.273-276, (Tam Metin Bildiri) identifier

22. Web Sitesi Kullanılabilirlik Sorunlarının ve Ziyaretçi Gezinim Davranışlarının Belirlenmesinde Google Analitik Hizmetinin Kullanımı

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

23. Çevrimiçi Ortamlarda Kullanıcı Gezinim Davranışlarının Anlaşılabilmesi İçin Veri Toplama ve Analiz Aracı Geliştirilmesi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) ve Yükseköğretimde Uygulamaları

Globalization in education and ICT International Conference, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)

25. From blocks to granules: An alternative approach to designing learning objects

8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, Santander, İspanya, 1 - 05 Temmuz 2008, ss.446-448, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

26. Öğretimde İçerik Yönetim Sistemi ENİYİSİ örneği

XII. Türkiye'de İnternet Konferansı, 8 - 10 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Veri Madenciliği

Yeni Medyanın Yükselişi, Şimşek, Ali, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.45-59, 2022

2. Design and Development of an Intelligent System for Evaluating Students’ Workplace Skills

Artificial Intelligence Education in the Context of Work, Ifenthaler Dirk, Seufert Sabine, Editör, Springer, Cham, ss.155-168, 2022

3. Design and Development of an Intelligent System for Evaluating Students’ Workplace Skills

Artificial Intelligence Education in the Context of Work, Ifenthaler, D., Seufert, S., Editör, Springer, ss.155-168, 2022

4. Bilişim Teknolojileri - Robotik Kodlama

Etkinliklerle Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Şen Ahmet İlhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-58, 2021

5. Understanding Cognitive Profiles in Designing Personalized Learning Environments

The Future of Ubiquitous Learning Learning Designs for Emerging Pedagogies, B. Gros, Kinshuk, & M. Maina, Editör, Springer Berlin Heidelberg, Berlin, ss.259-271, 2016

6. How Teachers and Students Depict Interactive Whiteboards and Tablet PCs in a 9th Grade Classroom?

ICT in Education in Global Context The Best Practices in K 12 Schools, J. Zhang, J. Yang, M. Chang, & T. Chang, Editör, Springer, Singapore, ss.19-35, 2016

8. Eğitimde İnternet Uygulamaları

Ankara Anı Yayıncılık, 2005
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

42

Yayın (Scopus)

44

Atıf (WoS)

145

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

365

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

17

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları