SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hipermetinsel Ortamlarda Önbilgi Düzeylerinin Gezinim ProfilleriÜzerine Etkisi
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.37, ss.143-156, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparison of Methods of Affect Transition Analysis: An Example of SimInClass Dataset
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.3, ss.232-243, 2022 (ESCI)
Educational Ontology Development
ENCYCLOPEDIA OF INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY, 4TH EDITION
, ss.1441-1450, 2018 (Hakemli Dergi)
Individual Differences in Learning Computer Programming: A Social Cognitive Approach
Contemporary Educational Technology
, cilt.8, ss.195-213, 2017 (Hakemli Dergi)
Beyond Subitizing Symbolic Manipulations of Numbers
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
, cilt.10, ss.93-103, 2015 (Scopus)
Bilgi Toplumu Okullarında Programlama Eğitimi Gereksinimi
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, ss.1-4, 2014 (Hakemli Dergi)
UNDERGRADUATE STUDENTS MATHEMATICAL PROOF PROCESSES IN A CALCULUS COURSE A CASE STUDY
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.40, ss.295-319, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencilerinin bilgisayar deneyimleri ile uzamsal düşünme ve geometri başarıları arasındaki ilişki
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2, ss.86-91, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Ontolojik Yaklaşıma Göre Örtük Kelime Öğretimi
İstanbul Aydın Üniversitesi 2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020
Bireysel Farklılıklar Çerçevesinde BİT Kullanımı
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 27 - 29 Ekim 2017
E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği
5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Yeni Teknolojiler Ve Uzaktan Eğitimin Geleceği
ICITS 2017, 24 - 26 Mayıs 2017
Katılmak ya da katılmamak: Öğrenen gözünden çevrimiçi katılım
Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET), Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014
Mining Wiki Usage Data for Predicting Final Grades of Students
International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning (IAC-ETeL 2013), 17 - 18 Ekim 2013, ss.352-357
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitiği
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Developing Tasks for Screening Dyscalculia Tendencies
E-Leader, Berlin, Berlin, Almanya, 9 - 11 Temmuz 2012
Do the valance of emotional faces effect on eye-track measurements?
16th European Conference on Eye Movements (ECEM 2011), 21 - 25 Ağustos 2011
Web Sitesi Kullanılabilirlik Sorunlarının ve Ziyaretçi Gezinim Davranışlarının Belirlenmesinde Google Analitik Hizmetinin Kullanımı
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Çevrimiçi Ortamlarda Kullanıcı Gezinim Davranışlarının Anlaşılabilmesi İçin Veri Toplama ve Analiz Aracı Geliştirilmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) ve Yükseköğretimde Uygulamaları
Globalization in education and ICT International Conference, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mart 2008
Öğretimde İçerik Yönetim Sistemi ENİYİSİ örneği
XII. Türkiye'de İnternet Konferansı, 8 - 10 Kasım 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Understanding Cognitive Profiles in Designing Personalized Learning Environments
The Future of Ubiquitous Learning Learning Designs for Emerging Pedagogies, B. Gros, Kinshuk, & M. Maina, Editör, Springer Berlin Heidelberg, Berlin, ss.259-271, 2016
Öğretim Tasarımı
Maya Akademi: Ankara, 2008
Eğitimde İnternet Uygulamaları
Ankara Anı Yayıncılık, 2005