Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Ontolojik Yaklaşıma Göre Örtük Kelime Öğretimi

İstanbul Aydın Üniversitesi 2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020

Yüksek Düzey Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Bilgisayar Biliminde Soyutlama Öğretiminin Önemi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018

Bireysel Farklılıklar Çerçevesinde BİT Kullanımı

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 27 - 29 Ekim 2017

E-Öğrenme Ortamlarında Algılanan Karmaşık Görev Performans Ölçeği

5thInternational Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Başarısız Olma Riski Yüksek Öğrencilere Yönelik Öğrenme Analitiklerine Dayalı Bir Erken Uyarı Modeli Geliştirilmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.72

Building a learning experience What do learners online interaction data imply

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, 28 - 30 Ekim 2016

Katılmak ya da katılmamak: Öğrenen gözünden çevrimiçi katılım

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET), Türkiye, 14 - 15 Nisan 2014

Investigating Students' Interaction Profile in an Online Learning Environment with Clustering

14th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT) - Advanced Technologies for Supporting Open Access to Formal and Informal Learning, Athens, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2014, ss.109-111 identifier identifier

Mining Wiki Usage Data for Predicting Final Grades of Students

International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning (IAC-ETeL 2013), 17 - 18 Ekim 2013, ss.352-357

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitiği

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

How prior knowledge and colour contrast interfere visual search processes in novice learners An eye tracking study

IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, Madrid, İspanya, 19 - 21 Ekim 2012, ss.42-49

Ontologies for Personalization: A new challenge for instructional designers

12th International Educational Technology Conference (IETC), Taoyuan, Tayvan, 11 - 13 Temmuz 2012, cilt.64, ss.691-698 identifier

Prediction of Perceived Disorientation in Online Learning Environment with Random Forest Regression

The 4th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2011), 6 - 08 Temmuz 2011, ss.259-264 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

A Learner Model for Learning Object Based Personalized Learning Environments

5th International Conference on Metadata and Semantic Research, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2011, cilt.240, ss.349-355 identifier identifier

The effect of prior knowledge on learners' navigation structure

IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2010, Timisoara, Romanya, 15 - 17 Ekim 2010, ss.273-276 identifier

Çevrimiçi Ortamlarda Kullanıcı Gezinim Davranışlarının Anlaşılabilmesi İçin Veri Toplama ve Analiz Aracı Geliştirilmesi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) ve Yükseköğretimde Uygulamaları

Globalization in education and ICT International Conference, Baku, Azerbaycan, 17 - 19 Mart 2008

From blocks to granules: An alternative approach to designing learning objects

8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, Santander, İspanya, 1 - 05 Temmuz 2008, ss.446-448 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Bilişim Teknolojileri - Robotik Kodlama

Etkinliklerle Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Şen Ahmet İlhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-58, 2021

Understanding Cognitive Profiles in Designing Personalized Learning Environments

The Future of Ubiquitous Learning Learning Designs for Emerging Pedagogies, B. Gros, Kinshuk, & M. Maina, Editör, Springer Berlin Heidelberg, Berlin, ss.259-271, 2016

How Teachers and Students Depict Interactive Whiteboards and Tablet PCs in a 9th Grade Classroom?

ICT in Education in Global Context The Best Practices in K 12 Schools, J. Zhang, J. Yang, M. Chang, & T. Chang, Editör, Springer, Singapore, ss.19-35, 2016

Eğitimde İnternet Uygulamaları

Ankara Anı Yayıncılık, 2005

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

139

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

365

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

22

H-Index (TrDizin)

3

Proje

17

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları