Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğ.Tek.Eği. Bölümü
-
2010 - 2010 Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğ.Tek.Eği. Bölümü
-
2008 - 2010 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğ.Tek.Eği. Bölümü
-
2004 - 2008 Doç. Dr.
Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2004 Yrd. Doç. Dr.
Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
1993 - 1995 Araştırma Görevlisi
Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2016 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Hacettepe Üniversitesi
-
2012 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Eğitimde Bilişim Teknolojileri Anabilim Dalı
-
2010 - 2014 Bölüm Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2009 Bölüm Başkan Yardımcısı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2003 Bölüm Başkanı
Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
-
2014 - 2015 Ziyaretçi Bilim İnsanı
Harvard Üniversitesi
-
2011 - 2011 Ziyaretçi Öğretim Üyesi
University of Wisconsin-Eau Claire
-
2006 - 2010 Doç.Dr.
Hacettepe Üniversitesi
-
2000 - 2005 Yar. Doç.
Niğde Üniversitesi
-
1999 - 2000 Dr. Ar.Gör.
Niğde Üniversitesi
-
1996 - 1999 Ar.Gör.
Niğde Üniversitesi
-
1993 - 1996 Ar.Gör.
Mustafa Kemal Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Robotik kodlama etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin kodlamaya ilişkin öz-yeterlik algılarına etkisi ve etkinliklere ilişkin öğrenci yaşantıları
İ.KASALAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
E-öğrenme ortamlarında bir öğrenme analitiği aracı olarak öğrenme panelleri ile etkileşimin öğrenme çıktılarıyla ilişkisi
M.KOKOÇ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
E-öğrenme ortamlarında anlamlı kodlama stratejileri öğretiminin başarı ve kalıcılık üzerindeki etkisi
E.TELLİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Çevrimiçi öğrenme ortamındaki etkileşim verilerine göre öğrencilerin akademik performanslarının veri madenciliği yaklaşımı ile modellenmesi
G.AKÇAPINAR(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Bilişsel beceri öğretiminde ontoloji tabanlı bilişsel destek sisteminin tasarımı, uygulanması ve değerlendirilmesi
G.KAYA(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Öğrenme nesnesinin yeniden kullanılabilirliğine yönelik yazarlık aracının tasarımı ve kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
M.ALİ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
İşbirlikli çevrimiçi ortamlarda katılımın sürdürülebilirliğine etki eden sosyo-bilişsel değişkenlerin modellenmesi
F.ÖZDİNÇ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
E-öğrenme ortamları için sürdürülebilir dikkat düzeyi ile bağlamsal ipucu kullanımının örtük bellek performansına etkisi
H.ILGAZ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Programlama performansını etkileyen faktörlerin bilişsel tabanlı bireysel farklılıklar temelinde modellenmesi
S.GÜZİN(Öğrenci), Doktora, 2013 -
The functions of negotiation of meaning in text based synchronous computer mediated communication
S.AKAYOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim öğrencilerinin hipermetinsel okuma süreçlerinin incelenmesi
E.ÇAKMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin yalan ve hırsızlık konularındaki yargılarının öğretim ile geliştirilmesine dönük bir tasarım
A.DEVECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
The Relationship between Epistemological beliefs and teacher-efficacy beliefs on English language teaching trainess
A.ŞAZİYE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005